Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Επισκευή κινητήρα


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

59 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Η ηλικια δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο οσο η συντηρηση..!

Οπως οσο καλη συντηρηση και να κανεις ο κινητηρας θα παραδωσει πνευμα, ετσι και το υπολοιπο αμαξι θα διαλυεται. Μιλαμε για αμαξι που προλαβε αλλαγη μιλενιουμ. Συν οτι απο του χρονου υπαρχουν μεγαλες πιθανοτητες να υπαρξουν αλλαγες στα τελη. Να σκασει τωρα ενα χιλιαρικο και του χρονου να τον σκισουν λογο παλαιοτητας/ρυπων?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 136
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το αμάξι είναι για την πρέσα.......όλα τα αλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες!!!!!!

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ. Αναρωτήσου όμως αξίζει

Δεν   αλλαζεις   κινητηρα. Απλα   αλλαζεις   κυβισμο   στον  ιδιο  κινητηρα. Τα  παλια   μοτερ   VW   900-1050-1100-1300  ειχαν   το  ιδιο   μπλοκ   και   απλα   αλλαζαν   διαμετροι   και  δ

8 ώρες πριν, Bisbikos είπε

Γιατί δεν θα κάνω δουλειά;; ότι τι; θα συνεχίσει να καίει λάδι μετά την επισκευή; 

βρες πρωτα ΓΙΑΤΙ καιει το λαδι.. ο μαστορας για να κανει αρπαχτη θα σε πει αμεσς ρεκτιφιε.. υπαρχει πιθανοτητα να μην χρειαζεται κ να εινια κατι αλλο ..και εαν οντως και λαδι ειτε φταιει ο κινητηρας ειτε οχι , ναι υπαρχει πιθανοτητα να καις και μετα... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου ότι και να κάνεις σε αυτό το αμάξι θα πετάξεις τα χρήματα σου. Δεν αξίζει να ρίξεις ούτε ευρώ. Κράτα το όπως είναι αφού σου αρέσει μέχρι να παραδώσει πνεύμα και μετά αφού δεν θες με τίποτα να το αλλάξεις πετά πάνω ένα μοτεράκι μεταχειρισμένο που θα έχει τα μισά χιλιόμετρα από το δικό σου με κάνα 200αρι ευρώ και ότι βρέξει ας κατεβάσει. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, Klausx είπε

Εδώ σου λένε ότι με 1000 ευρώ παίρνεις άλλο..... ότι μεταχειρισμένο πάρεις θα θέλει αρκετά ευρώ να γίνει αυτοκίνητο συν πόσα "κρυφά" προβλήματα θα έχει.

Όπως σου πρότεινα δοκίμασε πρώτα πρόσθετα δεν έχεις να χάσεις κάτι.
https://www.amazon.com/Liqui-Moly-2020-Motor-Saver/dp/B00CPL8WY8

Άλλαξε μάρκα λαδιού μέχρι να βρεις πια δουλεύει καλύτερα στον κινητήρα σου. Ξανά γύρνα στο 10w40.

Φίλε μου εγώ φώναζα να μου βάζει 10w 40αλλα αυτός επέμενε στα 15W 40. Πες μου κάτι σε παρακαλώ.. Εσύ γιατί προτείνεις τα συγκεκριμένα λάδια; 

43 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

βρες πρωτα ΓΙΑΤΙ καιει το λαδι.. ο μαστορας για να κανει αρπαχτη θα σε πει αμεσς ρεκτιφιε.. υπαρχει πιθανοτητα να μην χρειαζεται κ να εινια κατι αλλο ..και εαν οντως και λαδι ειτε φταιει ο κινητηρας ειτε οχι , ναι υπαρχει πιθανοτητα να καις και μετα... 

Πως να το βρω που μου λέει επισκευή κινητήρα;;; 

9 ώρες πριν, Klausx είπε

Εδώ σου λένε ότι με 1000 ευρώ παίρνεις άλλο..... ότι μεταχειρισμένο πάρεις θα θέλει αρκετά ευρώ να γίνει αυτοκίνητο συν πόσα "κρυφά" προβλήματα θα έχει.

Όπως σου πρότεινα δοκίμασε πρώτα πρόσθετα δεν έχεις να χάσεις κάτι.
https://www.amazon.com/Liqui-Moly-2020-Motor-Saver/dp/B00CPL8WY8

Άλλαξε μάρκα λαδιού μέχρι να βρεις πια δουλεύει καλύτερα στον κινητήρα σου. Ξανά γύρνα στο 10w40.

Επίσης το ceratec Liqui moly έλεγα να δοκιμάσω... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Πως να το βρω που μου λέει επισκευή κινητήρα;;; 

εαν δε σου εξηγησει ακριβως ακριβως τι θεμα εχει σημαινει ειτε δεν γνωριζει ουτε αυτος και απλα με επισκευη κινητηρα επειδη αλλαζεις ενα μεγαλο βαθμο αρκετα πραγματα ισως φτιαξει τυχαια και το θεμα που εχει ειτε γνωριζει τι εχει απλα θελει να σε αρμεξει..ρωτα ακριβως και γιατι καιει λαδια.. οχι γενικες απαντησεις ... εμενα οταν ειχα παει σε μαστορα αγνωστο της πολης μου αρχισε τα γενικα κλπ.. οταν πηγα στον δικο μου μου ειπε ακριβως εχει αυτο και αυτο και αυτο και προηλθε απο αυτο κ εκεινο...  εαν σε πει ακριβως τι θεμα εχει προχωρα..εαν δν σε πει οχι , 50-50 ειναι να χασει τα λεφτα σου .. και πριν κανει οτιδηποτε ρωτα τιμη.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε

εαν δε σου εξηγησει ακριβως ακριβως τι θεμα εχει σημαινει ειτε δεν γνωριζει ουτε αυτος και απλα με επισκευη κινητηρα επειδη αλλαζεις ενα μεγαλο βαθμο αρκετα πραγματα ισως φτιαξει τυχαια και το θεμα που εχει ειτε γνωριζει τι εχει απλα θελει να σε αρμεξει..ρωτα ακριβως και γιατι καιει λαδια.. οχι γενικες απαντησεις ... εμενα οταν ειχα παει σε μαστορα αγνωστο της πολης μου αρχισε τα γενικα κλπ.. οταν πηγα στον δικο μου μου ειπε ακριβως εχει αυτο και αυτο και αυτο και προηλθε απο αυτο κ εκεινο...  εαν σε πει ακριβως τι θεμα εχει προχωρα..εαν δν σε πει οχι , 50-50 ειναι να χασει τα λεφτα σου .. και πριν κανει οτιδηποτε ρωτα τιμη.. 

Μπορείς να μου πεις τι άλλο μπορεί να συμβαίνει ώστε να καεί το λαδι; μπας κ ξεκινήσω από αυτό.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Bisbikos είπε

Μπορείς να μου πεις τι άλλο μπορεί να συμβαίνει ώστε να καεί το λαδι; μπας κ ξεκινήσω από αυτό.. 

στα προηγουμενα ποστ που ειπα την γνωμη μου, εφαγα λογοκρισια... καλυτερα ειναι να ρωτησεις εναν οσο περισσοτερο ιδικο γινεται... εγω αυτο π θα σου πω εινια μην δωσεις 500-1000 ευρω για το ρισκο.. μαθε πρωτα και ζυγισε εαν αξιζει.. γιατι οπως σου ειπανε και τα παιδια εαν δν πετυχει το ρεκτιφιε μπορει οχι απλα να συνεχισει ν καιει λαδι αλλα μπορει να μεγαλωσει και κ η ποσοτητα... οτι κ ν κανεις μαθε αρχικα την αιτια του προβληματος .. και οχι ποναει χερι κοψει χερι..

αυτα φιλε καλη σου επιλογη..

PS. απο την στιγμη που δν σου ανεβαζει ποτε θερμοκρασια τοτε ειναι καλο και γλιτωνεις αρκετες πιθανοτητες απο το ρεκτιφιε.. εμενα δν εκαιγε σταγονα λαδι αλλα ειχα θεμα με θεμρκορασια και οντως χρειαστικε πλαναρισμα, ειχε δειξει τα σημαδια του αλαλ κανενας μαστορας δν ειχε βρει το ''γιατι'' μονο οταν ειπα να παω εκτος πολης στο δικο μου και μου λεει αφου σου κανει αυτο κ αυτο (αρχικα χαλασε το καλορφιερ , μετα η αντλια νερου και το ψυγειο οποτε ειχε θεμα στο συστημα ψυξης ) ειναι προφανες και απορω πως δν το βρηκανε ... (ξεκινησε απο την υποθεση και οταν ανοιξε την μηχανη ειχε πεσει 100% μεσα)

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

στα προηγουμενα ποστ που ειπα την γνωμη μου, εφαγα λογοκρισια... καλυτερα ειναι να ρωτησεις εναν οσο περισσοτερο ιδικο γινεται... εγω αυτο π θα σου πω εινια μην δωσεις 500-1000 ευρω για το ρισκο.. μαθε πρωτα και ζυγισε εαν αξιζει.. γιατι οπως σου ειπανε και τα παιδια εαν δν πετυχει το ρεκτιφιε μπορει οχι απλα να συνεχισει ν καιει λαδι αλλα μπορει να μεγαλωσει και κ η ποσοτητα... οτι κ ν κανεις μαθε αρχικα την αιτια του προβληματος .. και οχι ποναει χερι κοψει χερι..

αυτα φιλε καλη σου επιλογη..

PS. απο την στιγμη που δν σου ανεβαζει ποτε θερμοκρασια τοτε ειναι καλο και γλιτωνεις αρκετες πιθανοτητες απο το ρεκτιφιε.. εμενα δν εκαιγε σταγονα λαδι αλλα ειχα θεμα με θεμρκορασια και οντως χρειαστικε πλαναρισμα, ειχε δειξει τα σημαδια του αλαλ κανενας μαστορας δν ειχε βρει το ''γιατι'' μονο οταν ειπα να παω εκτος πολης στο δικο μου και μου λεει αφου σου κανει αυτο κ αυτο (αρχικα χαλασε το καλορφιερ , μετα η αντλια νερου και το ψυγειο οποτε ειχε θεμα στο συστημα ψυξης ) ειναι προφανες και απορω πως δν το βρηκανε ... (ξεκινησε απο την υποθεση και οταν ανοιξε την μηχανη ειχε πεσει 100% μεσα)

Η αλλαγή  τρόμπας λαδιού ξέρεις πόσο πάει; το λέω γιατί μετά την ένδειξη λαδιού που μου πετάχτηκε 2 φορές κ για λίγο ο μηχανικό πήγε κ μου άλλαξε την βαλβίδα απλά.. Τον ρώτησα πόσο πάει η τρόμπα σε περίπτωση που δεν ήταν απλά η ένδειξη κ μου είπε άστο άστο τώρα αυτό.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δν ξερω φιλε μου , το αυτοκινητο ειναι πολυ ανοιχτο , ο καθενας χρεωνει οσο θελει.. το 1ο πραγμα π θα δεις εαν θελει επισκευη το μοτερ εινα να πας να το στρεσαρεις με πιεση να δεις εαν κραταει η εαν χανει... μετα ψαξε τα δευτερευον και εαν δε βρεις τιποτα ξανα πανε στο μοτερ.. πριν το ανοιξεις δλδ εξαντλησε τα αλλα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Bisbikos είπε

Μάλιστα!, ακόμη., εσύ φίλε μου ξέρεις που κυμαίνεται το κοστος για αλλαγη τρόμπας λαδιού; 

απο οτι ειδα απο 30-80 ειναι το ανταλλακτικο οποτε υπολογιζε μια μεση τιμη εκει δλδ κανα 50αρι +30-40 εργατικα? δλδ 80-110 φανταζομαι 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Η αλλαγή  τρόμπας λαδιού ξέρεις πόσο πάει; το λέω γιατί μετά την ένδειξη λαδιού που μου πετάχτηκε 2 φορές κ για λίγο ο μηχανικό πήγε κ μου άλλαξε την βαλβίδα απλά.. Τον ρώτησα πόσο πάει η τρόμπα σε περίπτωση που δεν ήταν απλά η ένδειξη κ μου είπε άστο άστο τώρα αυτό.. 

Δεν γνωρίζω πόσο κοστίζει, δεν έχω αλλάξει ποτέ. Αν μετά την αλλαγή βαλβίδας δεν το έχει ξανά κάνει μην ασχολείσαι.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα δεν σου λεμε να μην το φτιαξεις, οσοι λενε να το πας για παλιοσιδερα ειναι υπερβολικοι

 

Να δεις αν μπορεις να το φτιαξεις οικονομικα και να μην δωσεις πολλα λεφτα!

Αν ειναι να δωσεις 1000 ευρω για επισκευη καλυτερα να τα βαλεις στην ακρη και να παρεις κατι πιο καινουργιο

  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαση των λεγομενων σου καις 300-400 /1000χλμ δεν ειναι τοσο τρομερη η ποσοτητα.

Εδω καινουρια καινε ακομη παραπανω και αρκετοι κατασκευαστες, ειδικα της VW, λενε οτι εως 1000μλ/1000χλμ ειναι φυσιολογικο.

Πριν ξοδευτεις και ρισκαρεις ειτε σε μεταχειρισμενο ειτε σε επισκευη δοκιμασε να  βαλεις λαδια high mileage μηπως δεις καποια βελτιωση. Δες τα valvoline maxlife κυκλοφορουν σε 10/40 και 15/40. Περιεχουν καθαριστικους,  στεγανοποιητικους και αναζωογηνητικους παραγοντες.

Αν δεν εχουμε τιποτα σημαντικες φθορες στο κινητηρα , το καψιμο λαδιου προερχεται κυριως ειτε  απο τα λαστικακια βαλβιδων ειτε απο τα ελατηρια εμβολου τα οποια μπορει να ειναι κολλημενα λογω βρωμιων ειτε φθαρμενα. Αν ειναι κολημμενα  τα ελλατηρια λογω πολυκαιριας, αραιης αλλαγης λαδιων ενα λαδι με ισχυρα καθαριστικα θα βοηθουσε. Επισης ελενξε την βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου (pcv valve), μπορει να εχει χαλασει/κολλησει και αυτη ειναι ενας υποψηφιος της αιτιας για το καψιμο λαδιου.

Γιατι βαζεις 15/40 και οχι 10/40? Την ιδια ρευστοτητα εχουν οταν ζεσταθει ο κινητηρας. Τα 15/40 ειναι ποιο πηχτα μονο κατα την εκκινηση  κατα την οποια δημιουργουνται και οι μεγαλυτερες φθορες του κινητηρα, γιατι τα λαδια εχουν στραγγισει στο καρτερ και ως πυκνορευστα αργουν να κυκλοφορησουν κατα την εκκινηση σε ολα τα μερη του κινητηρα.

Μεχρι τωρα τι μαρκα λαδια και τι τυπο εβαζες και καθε ποσα χλμ. τα αλλαζες?.

Στην αγορα κυκλοφουρουν πολλλα προσθετα για διαφορες περιπτωσεις που μπορουν να βοηθησουν στην βελτιωση της καταστασης του κινητηρα, τα συνεργεια βεβαια δεν θελουν να χρησιμοποιουμε και δεν προτεινουν γιατι προτιμουν να σου ανοιξουν κινητηρα και να σου παρουν το 1000αρικο παρα να κανεις τη δουλεια σου με 10-15€ που στοιχειζει το προσθετο.

Παρομοιο θεμα εχω και εγω, σταδιακα εφτασα τα 350-400/1000, καπνους κτλπ βεβαια δεν βλεπω εσυ ισως εχεις το θεμα για παραπολυ καιρο και εκει μπουκωσει ο καταλυτης σου.Με τι αλλαγη λαδιου για high mileage μετα απο καποια χιλιομετρα επεσα κατα 1/3 του καψιματος λαδιου με την πρωτη αλλαγη κιολας του λαδιου. Απο τα πρωτα χιλιομετρα ειχα δει να μαυριζουν τα λαδια πιο γρηγορα απο αλλες φορες, μαλλον δουλευουν τα καθαριστικα του λαδιου, σκεφτομαι μαλιστα να κανω και μια ενδιαμεση αλλαγη να μπει φρεσκο λαδι για να καθαρισει καλυτερα.

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.