Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Επισκευή κινητήρα


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Bisbikos είπε

Κάτσε γιατί με μπέρδεψες.. Το δικό σου λες που έχει 350.000 το εμπιστεύεσαι σε ταξίδι; το βγαζει; 

φυσικά και το βγαζει συνήθως Καλαμάτα παω απο αθηνα

τι μπορεί να πάθει δηλαδή?

αν δεν ανάψει το μοτέρ απο θερμοκρασίες και ψυγεία δεν προκειτε να παθει κατι αλλο

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 136
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το αμάξι είναι για την πρέσα.......όλα τα αλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες!!!!!!

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ. Αναρωτήσου όμως αξίζει

Δεν   αλλαζεις   κινητηρα. Απλα   αλλαζεις   κυβισμο   στον  ιδιο  κινητηρα. Τα  παλια   μοτερ   VW   900-1050-1100-1300  ειχαν   το  ιδιο   μπλοκ   και   απλα   αλλαζαν   διαμετροι   και  δ

2 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

φυσικά και το βγαζει συνήθως Καλαμάτα παω απο αθηνα

τι μπορεί να πάθει δηλαδή?

αν δεν ανάψει το μοτέρ απο θερμοκρασίες και ψυγεία δεν προκειτε να παθει κατι αλλο

Άρχοντας είσαι 😊 κ όλα αυτά χωρίς επίσκευη κινητήρα;; τι αμάξι είπαμε; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα φιλε μου δικια μαλακεια ηταν εχανε η τρομπα νερου  και 2 μερες το κυκλοφορουσα  κανοντας χλμ  αντι να παρω μια με 40 ευρω  και μια αδεια  μιας μερας  να την περασω και εμεινα 1,5 βδομαδα χωρις αμαξι και μειον 1 χιλιαρικο

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Άρχοντας είσαι 😊 κ όλα αυτά χωρίς επίσκευη κινητήρα;; τι αμάξι είπαμε; 

chrysler pt cruiser

βεβαία αν μείνει έμεινε και αλαζεισ μηχανη με κανα 500αρικο 

αλλα ο μηχανικός που το είδε μου είπε οτι τα σύγχρονα μοτερ βγαζουν ανετα 500κ οποτε μην μασάς 

φανταστειτε ρε παιδες οτι οι μαντραδεσ φερνουν σαπακια με 300κ και τα γυριζουν και τα πουλανε με 120κ και παλι βγαζουν χιλιομετρα τα αυτοκινητα 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ziziaek είπε

Παιδιά τα Alpine είναι γερμανικό λάδι δεν είναι και άχρηστα.

 

Ναι είναι γερμανικά και τι σημαίνει αυτό? Έχεις την εντύπωση ότι κάθε τι γερμανικό είναι και καλό. Ένα ορυκτέλαιο είναι που χρησιμοποιούσαν πριν πολλές δεκαετίες και σε 150-200 χιλιάδες χλμ τα πετούσαν τα αυτοκίνητα. Με χρήση ορυκτέλαιο μην περιμένεις ζήσει και πολύ. Τα ορυκτέλαιο δημιουργούν πολλές ακαρθασιες στο κινητήρα και με ότι αυτό συνεπάγεται ειδικά αν τα αφήνουμε για πολλά χιλιομετρα. Λάδι βαζουμε τουλάχιστον ημισυνθετικο.

Από πού και ως που το θεωρείς και καλή μάρκα...μόνο και μόνο επειδή είναι γερμανικό? 

Επεξ/σία από teddy71
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Bisbikos είπε

Απλά τώρα χεζομαι να πάω ένα ταξίδι 300χλμ! Που οκ μάλλον στο μυαλό μου είναι ο φόβος κ πάει το αυτοκινητάκι μου. Απλά έγινε αυτό με την ένδειξη της βαλβίδας λαδιού κ τώρα φοβάμαι να το ταξιδέψω! Θεωρητικά αυτό μου το έλυσε.. Άλλαξε την βαλδιβα κ το φίλτρο κ έβαλε κ ένα καθαριστικό στην μηχανή λέει.. Εσύ με το δικό σου που έχει τόσα χιλιόμετρα πας ταξίδι; 

καταναλωση εντος εισαι κοντα στα 8λ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, kostakis81 είπε

chrysler pt cruiser

βεβαία αν μείνει έμεινε και αλαζεισ μηχανη με κανα 500αρικο 

αλλα ο μηχανικός που το είδε μου είπε οτι τα σύγχρονα μοτερ βγαζουν ανετα 500κ οποτε μην μασάς 

φανταστειτε ρε παιδες οτι οι μαντραδεσ φερνουν σαπακια με 300κ και τα γυριζουν και τα πουλανε με 120κ και παλι βγαζουν χιλιομετρα τα αυτοκινητα 

Σιγά μην είναι σύγχρονο το δικό μου μοτέρ!!! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, teddy71 είπε

Ναι είναι γερμανικά και τι σημαίνει αυτό? Έχεις την εντύπωση ότι κάθε τι γερμανικό είναι και καλό. Ένα ορυκτέλαιο είναι που χρησιμοποιούσαν πριν πολλές δεκαετίες και σε 150-200 χιλιάδες χλμ τα πετούσαν τα αυτοκίνητα. Με χρήση ορυκτέλαιο μην περιμένεις ζήσει και πολύ. Τα ορυκτέλαιο δημιουργούν πολλές ακαρθασιες στο κινητήρα και με ότι αυτό συνεπάγεται ειδικά αν τα αφήνουμε για πολλά χιλιομετρα. Λάδι βαζουμε τουλάχιστον ημισυνθετικο.

Από πού και ως που το θεωρείς και καλή μάρκα...μόνο και μόνο επειδή είναι γερμανικό? 

Είπα ότι είναι γερμανικό δεν είπα για καλή μάρκα και επειδή είναι από αυτή την χώρα έχουν προδιαγραφές που τηρούνται,

Εκτός από μερικές εξαιρέσεις.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, gia_nnis είπε

καταναλωση εντος εισαι κοντα στα 8λ?

Μα δεν είναι ότι ξεμενω από λάδι. Πότε δεν γίνεται αυτό. Απλά έχω φοβηθεί τώρα κ δεν θέλω να το πάρω 

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μεταχειρισμένο αν πάρεις θέλει προσοχή φίλος πήρε από μάντρα seat πετρέλαιο του 2010 τούτοι  του είπε 1 χρόνο εγγύηση στα μηχανικά μέρη και του βαρέσε τουρπινα 

Κόστος ζημιάς 600 ευρώ τελικά το έφτιαξε με 340

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα φιλε καλε.Ανακατασκευη.....Βαλβιδες(Τριψιμο αν οχι αντικατασταση.Τσιμουχακια σιγουρα)Επεξεργασια κεφαλης εκει που πατανε οι βαλβιδες.Μετα.Ρεκτιφιε πιστονια ελλατηρια πανε πακετο.Μεταλα στροφαλου ,μπιελων(ισως και μπιελες αντικατασταση αυτο θα το δουν και θα σου πουν απο το συνεργειο αλλα λογικα ναι)και πολλθ βασικο..αντλια νερου + θερμοστατης κολλαρα ψυγειο ελενχος αλλα και ....αντλια λαδιου ελενχος!

Νασαι καλα φιλε!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα έλεγα στον ts να μην επενδύσει χρήματα σε τόσο δουλεμένο και παλιό αυτοκίνητο. Πέραν του κινητήρα, όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη θα έχουν σοβαρές φθορές. Τα ηλεκτρολογικά και τα πλαστικά επίσης. Σε αυτοκίνητο 15 ετών με 240 χιλ. που καίει πολύ περισσότερα λάδια από του ts, μόνο τον προπερασμένο χρόνο με έχει αφήσει 2 φορές σε ταξίδι, την μια έκοψε μπιλιοφόρο και την άλλη κολάρο νερού, χάλασε το μοτέρ του πίσω υαλοκαθαριστήρα και το μανίσιο ραδιόφωνο.Το περασμένο έτος του άλλαξα ψυγείο και αντλία βενζίνης.

Θα πρότεινα να αλλάξει λάδια με συνθετικά, τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση έλυσαν το πρόβλημα του ορατού καπνού και της άσχημης μυρωδιάς των καυσαερίων σε μεγάλο βαθμό.

Επεξ/σία από vali
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αυτή είναι η διαδικασία επισκευής που αναφέρεται παραπανω αλλά απαιτείται να γίνει όταν η κατανάλωση λαδιού φτάνει να είναι όση και της βενζίνης (που λεει ο λόγος). Στην φάση που είσαι αλλάζεις λάδι με κάποιο της προκοπής. Για την απώλεια που έχεις πρέπει να δείτε από που είναι. Το στάξιμο που βλέπεις μπορεί να μην είναι από την μηχανή. Μπορεί να στάζει η κρεμαγιερα μπορεί να στάζει και το σασμάν το οποίο είναι το χειρότερο από πλευράς ότι γιατι το σασμάν είναι κλειστό κύκλωμα και δεν έχει κάποια ράβδο όπως η μηχανή για να δεις τη στάθμη της. Πρέπει να το σηκώσεις, να βγαλεις την πάνω βίδα και βάζοντας δάκτυλο να δεις στάθμη. Για μικροδιαρροες είτε μηχανής είτε σασμάν υπαρχουν πρόσθετα για τον περιορισμό τους.

Οποτε φίλε εντοπιστε αρχικά από που είναι η διαρροή και άλλαξε λάδια με κάποιο high mileage και φυσικά καλό φιλτρο. Αν στάζει το σασμάν βάλτε κάποιο αντιδιαρροικο κάνοντας και αλλαγή του λαδιού που παίρνει. Φυσικά τα οτιδήποτε λιπαντικά και φίλτρα που χρειάζεται τα αγοράζεις εσυ, μην αφήνεις να σου βάζει τις παπαριές που έχει και θέλει να πουλάει αυτός γιατι της ίδιας μάρκας θα είναι και τα άλλα λιπαντικά του. Το χιλιάρικο για το ρεκτιφιε κρατα το όταν φτάσει στο απροχώρητο είτε αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο ή αλλάζεις μηχανή με λίγα χλμ γιατι άμα την πας τη μηχανή στα 400-500.000 χλμ τα έχει φάει τα ψωμιά της ότι ρεκτιφιε και να κάνεις όπως πριν δεν θα γινει και η επισκευή ενέχει αρκετούς κινδύνους μπορεί να μην πετύχει ή να έχεις αλλά θέματα πχ με συμπιέσεις και στο τέλος να έχεις φάει και το χιλιάρικο τζάμπα χωρίς να έχει γίνει δουλειά.

Επεξ/σία από teddy71
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ziziaek είπε

Και μεταχειρισμένο αν πάρεις θέλει προσοχή φίλος πήρε από μάντρα seat πετρέλαιο του 2010 τούτοι  του είπε 1 χρόνο εγγύηση στα μηχανικά μέρη και του βαρέσε τουρπινα 

Κόστος ζημιάς 600 ευρώ τελικά το έφτιαξε με 340

Δεν θέλω μεταχειρισμένο.. Το δικό μου το ξέρω.. Ξέρω πως το έχω οδηγήσει κ ξέρω ότι είναι σκυλί. Κ το λατρεύω γαμωτο μου😂

2 ώρες πριν, teddy71 είπε

Αυτή είναι η διαδικασία επισκευής που αναφέρεται παραπανω αλλά απαιτείται να γίνει όταν η κατανάλωση λαδιού φτάνει να είναι όση και της βενζίνης (που λεει ο λόγος). Στην φάση που είσαι αλλάζεις λάδι με κάποιο της προκοπής. Για την απώλεια που έχεις πρέπει να δείτε από που είναι. Το στάξιμο που βλέπεις μπορεί να μην είναι από την μηχανή. Μπορεί να στάζει η κρεμαγιερα μπορεί να στάζει και το σασμάν το οποίο είναι το χειρότερο από πλευράς ότι γιατι το σασμάν είναι κλειστό κύκλωμα και δεν έχει κάποια ράβδο όπως η μηχανή για να δεις τη στάθμη της. Πρέπει να το σηκώσεις, να βγαλεις την πάνω βίδα και βάζοντας δάκτυλο να δεις στάθμη. Για μικροδιαρροες είτε μηχανής είτε σασμάν υπαρχουν πρόσθετα για τον περιορισμό τους.

Οποτε φίλε εντοπιστε αρχικά από που είναι η διαρροή και άλλαξε λάδια με κάποιο high mileage και φυσικά καλό φιλτρο. Αν στάζει το σασμάν βάλτε κάποιο αντιδιαρροικο κάνοντας και αλλαγή του λαδιού που παίρνει. Φυσικά τα οτιδήποτε λιπαντικά και φίλτρα που χρειάζεται τα αγοράζεις εσυ, μην αφήνεις να σου βάζει τις παπαριές που έχει και θέλει να πουλάει αυτός γιατι της ίδιας μάρκας θα είναι και τα άλλα λιπαντικά του. Το χιλιάρικο για το ρεκτιφιε κρατα το όταν φτάσει στο απροχώρητο είτε αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο ή αλλάζεις μηχανή με λίγα χλμ γιατι άμα την πας τη μηχανή στα 400-500.000 χλμ τα έχει φάει τα ψωμιά της ότι ρεκτιφιε και να κάνεις όπως πριν δεν θα γινει και η επισκευή ενέχει αρκετούς κινδύνους μπορεί να μην πετύχει ή να έχεις αλλά θέματα πχ με συμπιέσεις και στο τέλος να έχεις φάει και το χιλιάρικο τζάμπα χωρίς να έχει γίνει δουλειά.

Σε ευχαριστώ φίλε μου. Θα το πάω όσο πάει είναι ένα πολύ γερό αυτοκίνητο! Κ από εμφάνιση αξιοπρεπές Τατί. Κάτσε να δω αν μπορώ να βάλω φώτο 

 

9 ώρες πριν, teddy71 είπε

Ναι είναι γερμανικά και τι σημαίνει αυτό? Έχεις την εντύπωση ότι κάθε τι γερμανικό είναι και καλό. Ένα ορυκτέλαιο είναι που χρησιμοποιούσαν πριν πολλές δεκαετίες και σε 150-200 χιλιάδες χλμ τα πετούσαν τα αυτοκίνητα. Με χρήση ορυκτέλαιο μην περιμένεις ζήσει και πολύ. Τα ορυκτέλαιο δημιουργούν πολλές ακαρθασιες στο κινητήρα και με ότι αυτό συνεπάγεται ειδικά αν τα αφήνουμε για πολλά χιλιομετρα. Λάδι βαζουμε τουλάχιστον ημισυνθετικο.

Από πού και ως που το θεωρείς και καλή μάρκα...μόνο και μόνο επειδή είναι γερμανικό? 

Μου ανοιξες τα μάτια με τα λάδια. Άκουγα κ γω γερμανικά! Το έψαξα μετά τα λεγόμενα σου. Να είσαι καλά ζημιά ποτέ να μην δεις στο αυτοκίνητο σου! 😂

Επεξ/σία από Bisbikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Bisbikos είπε

Μα δεν είναι ότι ξεμενω από λάδι. Πότε δεν γίνεται αυτό. Απλά έχω φοβηθεί τώρα κ δεν θέλω να το πάρω 

Για καταναλωση καυσιμου ρωταω!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.