Προς το περιεχόμενο

Ανανέωση κάρτας cosmote απορία


Blackdog17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά μια ερώτηση και από εμένα. Έχω cosmote what’s up και δεν θέλω να βάζω κάθε 2 μήνες κάρτα. Βασικά μέχρι τώρα έβαζα αλλά ξέχασα να ανανεώσω στο 2 μηνό και ότι λεφτά είχα εξαφανίστηκαν.. όποτε αν δεν βάλω στον επόμενο μήνα θα έχω φραγή δεν μπορεί να με πάρει κανείς..λογικά δεν μπορώ να πάρω ούτε εγώ .?   Είμαι φοιτητής και η cosmote μου βάζει κάθε μήνα 600 λεπτά +600 sms κάθε μήνα δωρεάν 

Αυτά θα σταματήσουν να μπαίνουν ..? Ξέρει κανένας φοιτητής αν έχει βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση με εμένα .? 

Έτσι και αλλιώς με όλους τους φίλους μου μιλάω messenger kai viber ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ζητήσεις από έναν φίλο σου να σου κάνει μια μεταφορά 5 ευρώ .

Η μεταφορά μπορει να γίνει μέχρι μια μέρα πριν την φραγή.

Την ημερομηνια φραγής την ακους καλώντας 1314 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ πολύ ..όντως είναι μια καλή λύση που δεν ήξερα ..

διαβαζωντας βέβαια τα ψηλά γράμματα της cosmote γράφει 

1.οι μεταφορές χρόνου ομιλίας που θα λάβει ο συνδρομητής καρτοκινητής από 5€ και πάνω επεκτείνουν την ημερομηνία λήξης του υπόλοιπου και την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού του.

καλα μέχρι εδώ.αλλα πιο κάτω γράφει και αυτό 

2.Η μεταφορά χρηματικού ποσού από συνδρομητή συμβολαίου cosmote λογίζεται σαν τυπική ανανέωση χρόνου ομιλίας ενώ η μεταφορά χρηματικού ποσού από συνδρομητή καρτοκινητής cosmote η καρτοσυμβολαιου θεωρείται μεταφορά χρηματικού υπόλοιπου και όχι ανανέωση χρόνου ομιλίας και συνεπώς δεν αποδίδονται τα οποία προνόμια συνδέονται με την ανανέωση χρόνου ομιλίας.

αρα αυτό ισχύει μόνο για μεταφορές από συμβόλαια και όχι από ένα απλό καρτοκινητο.? Έτσι δεν είναι .? 

Επεξ/σία από Blackdog17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μεταφορά από συμβολαιο αποδίδει προνόμια όπως δερεάν ΜΒ ή και λεπτά ομιλίας.