Προς το περιεχόμενο

Ιατρική απο ΕΠΑΛ, ειναι εφικτό;


Mperdemenoos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας καταρχάς,

Είμαι μαθητής πρώτης Λυκείου, γενικού για την ωρα..Ειμαι μαθητής τους 19 κουτσα στραβά(ε τωρα στο Λύκειο έφαγα μια μικρή σφαλιάρα έπεσα στο παρα 3).Πάντα μου μου άρεσε η βιολογία και το να μαθαίνω για το ανθρώπινο σωμα συγκεκριμένα,φέτος το έψαξα αρκετουτσικα και βλέποντας το πρόγραμμα σπουδών της ιατρικής και ρίχνοντας λιγο ψάξιμο σε αυτην την επιστήμη,εντυπωσιάστηκα και μπορω να πω(οσο μπορεί να πει κάποιος στα 16)πως μου "ταιριάζει".Το ερώτημα μου το εξής:Να πάω για  ιατρική στο επαλ;Η ύλη είναι μικρότερη και τα εξεταστέα μαθηματα αρκετά ευκολότερα.Απο παιδιά που ξέρω όντως μπορείς να περάσεις πιο εύκολα.Ειμαι ενας "καλος μαθητής" αλλα δεν ειμαι και ενα απο αυτα τα παιδιά που βλέπεις να στοχεύουν σε αυτην την σχολή,δεν πιστεύω πως μπορώ να πιάσω 18+ στις πανελλήνιες απο το γελ όταν παιδια που έβγαζαν περισσότερο απο έμενα δεν έπιασαν ουτε 17..Ετσι το σκέφτομαι για το επαλ στην 2α..Αλλα το πρόβλημα μου ειναι εάν η φυσική η χημεία κτλ που δεν θα κανω *σε αυτόν τον βαθμό* στο επαλ θα παίξουν σημαντικό ρολο στην σταδιοδρομία μου στο πανεπιστήμιο.Φυσικα και παω στο επαλ με στοχο και ειμαι διατεθειμένος να διαβάσω οσο και στο γελ,απλα θα απρω τις κατάλληλες βασεις;Η ιατρική απο οτι ειδα ειναι σχεδον καθαρά αποστήθιση, και απο οτι διάβασα τα μαθήματα μεσα στο πανεπιστήμιο ειναι διαφορετικά απο αυτα στο Λύκειο.Ετσι τυχόν φοιτητές η απόφοιτοι δώστε μου τα φώτα σας αν μπορείτε,θα βοηθούσε πολυ..Να το δοκιμάσω;Νομίζω πως με  σωστό διάβασμα και πριν και μεσα στην σχολη βγαίνει..[Στο επαλ δείνουν  μαθηματικά,ανατομια,υγιεινή,έκθεση.Οχι φυσική(που δεν χρειάζεστε και πολυ νομίζω)ουτε χημεία(που απο οτι διάβασα στο πανεπιστήμιο εχει αλλη "μορφή",βιολογική χημεία λεει¿και φαρμακολογία).Θα χρειαστούν όντως ή αν τα διαβάσω μεσα βγαίνει;