Προς το περιεχόμενο

Με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroen Ami δεν χρειάζεσαι δίπλωμα οδήγησης


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για Ελλάδα και Αθήνα συγκεκριμένα με 900+ ατυχήματα απο την αρχή του χρόνου και 17 νεκρούς ,δώρο εκπτωτικό κουπόνι σε μεγάλο γραφείο τελετών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, oletiras είπε

Με 45km/h μεσα σε κάνα παρκινγκ σουπερμάρκετ να κυκλοφορήσεις. Για παραέξω στον δρόμο ουτε λογος. Γενικα σαν concept ειναι ωραιο, αλλά οι επιδόσεις ειναι σαφεστατα προβληματικες και τιθεται ζητημα ασφάλειας. Για οχημα που προοριζεται για αστικη μετακινηση θα περιμενα ποιο ρεαλιστικα κάτι σε 80-90km/h. Υπάρχουν και γρήγοροι λεωφοροι στις οποιες μπορει να βρεθεις και ειναι κακη ιδεα για ολους να βρισκεσαι εκει με 45χλμ μολις.

 

Κάτι που δεν διευκρινιζει ο κατασκευαστης. 70χλμ αυτονομια με τι ταχυτητα? Με 20-30-45km/h;

 

5 λεπτά πριν, oldnew είπε

Με 45 χιλ τελική, πρακτικά είναι άχρηστο. Είναι επικίνδυνο για τον οδηγο. Με 45 παω με αγωνιστικο ποδήλατο και τα μάτια μου είναι κυρίως πισω μου που με προσπερνανε σα σταματημένο ολα τα αυτοκίνητα και κινδυνεύω να με πατήσουν. 

Οκ καταλαβαίνω είναι για το κέντρο. Αλλά μεχρι να φτάσεις στο κέντρο θα περασεις απο εθνική συνήθως. 

 

σε αστικο περιβάλλον πρωινές ώρες, τα 45κμ μαζί με την πολύ καλή επιτάχυνση που έχουν οι ηλεκ/ρες ειναι παραπάνω απο αρκετά. 45 πραγματικά χλμ δεν ειναι καθόλου λίγα. Τα 60 ειναι τα περισσότερα που βλέπει ενα όχημα τέτοιες ώρες και για πολύ λίγο μέχρι το επόμενο κοκκινο φανάρι. Ο λόγος που το κρατάνε εκει ειναι για να μήν θέλει δίπλωμα. Στην γαλλία το οδηγας απο 14 χρονων! Στην ελλαδα νομιζω 18 αλλα και πάλι δεν εισάγεται όπως και το Renault Twizy. Δείτε ποσο σβέλτο ειναι μεσα στο λονδινο.

 

 

Για μένα που η μηχανή ειναι το 90% των μετακινήσεων και ενα μικρο αμάξι θεωρω πως ειναι πεταμένα λεφτα (γιατι θες μεγάλο για ταξιδι και το μικρο ειναι χειροτερο απο μηχανη στην πόλη) αυτο ειναι οτι πρεπει. Με 6κ ευρω θα έπερνα ένα αυριο κιολας. Θα ήθελα να έχει λίγο χωρο πίσω οπως το σμαρτ για το σκύλο αλλα δεν βαριεσαι..

 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, oldnew είπε

Με 45 χιλ τελική, πρακτικά είναι άχρηστο. Είναι επικίνδυνο για τον οδηγο. Με 45 παω με αγωνιστικο ποδήλατο και τα μάτια μου είναι κυρίως πισω μου που με προσπερνανε σα σταματημένο ολα τα αυτοκίνητα και κινδυνεύω να με πατήσουν. 

Οκ καταλαβαίνω είναι για το κέντρο. Αλλά μεχρι να φτάσεις στο κέντρο θα περασεις απο εθνική συνήθως. 

Αμα βγαινεις με 30-40 χιλιομετρα στην βουλιαγμενης και σε κεντρικους δρομους και ενω σε προσπερνανε στα φαναρια μπαινεις μπροστα τους και τους ξανακλεινεις γνωριζοντας οτι θα σε προσπερασουν αυτα παθαινεις αλλα ο νομος φταιει που δεν σου απαγορευει να μπλοκαρεις την κυκλοφορια κεντρικων δρομων με ποδηλατο.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Getapen είπε

...

Δεν μπαίνεις αττική οδό .. Με 45 χιλιόμετρα ανώτατη ταχύτητα είσαι πρωινό για τις νταλίκες και όχι μόνο . 

...

Καλά έτσι και αλλιώς δεν μπαίνεις αττική οδό γιατί έχει κατώτατο όριο 70 km/h.

Όπως και όλες οι εθνικές οδοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ενα μικρο αμάξι θεωρω πως ειναι πεταμένα λεφτα (γιατι θες μεγάλο για ταξιδι και το μικρο ειναι χειροτερο απο μηχανη στην πόλη) αυτο ειναι οτι πρεπει. Με 6κ ευρω θα έπερνα ένα αυριο κιολας. Θα ήθελα να έχει λίγο χωρο πίσω οπως το σμαρτ για το σκύλο αλλα δεν βαριεσαι..

Εσύ βάζεις δηλαδη 4 άτομα στη μηχανή σου, κουβαλάς μεγάλα αντικείμενα μαζί σου, έχεις θέρμανση και κάλυμα για τον χειμώνα και infotainment/στερεο για να ακους μουσική, να απαντάς σε κλήσεις κλπ? Προσωπικά δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανα χωρίς το μικρό μου αυτοκίνητο σήμερα. Ακόμα και ο κολλητός μου με το διθέσιο κάμπριο κάθε τρεις και λίγο με χρειάζεται. Μην συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.  Δεν είναι μόνο τα ταξιδια σε άλλες χώρες, υπάρχει και η γειτονική πόλη, ένα απόμακρο μέρος στην δικιά μας πόλη και τόσες άλλες καταστάσεις που είναι απαραίτητο, ειδικά με τα ΑΘΛΙΑ ΜΜΜ πχ της Θεσσαλονίκης.

Επεξ/σία από nikifot
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, nikifot είπε

Εσύ βάζεις δηλαδη 4 άτομα στη μηχανή σου, κουβαλάς μεγάλα αντικείμενα μαζί σου, έχεις θέρμανση και κάλυμα για τον χειμώνα και infotainment/στερεο για να ακους μουσική, να απαντάς σε κλήσεις κλπ? Προσωπικά δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανα χωρίς το μικρό μου αυτοκίνητο σήμερα. Ακόμα και ο κολλητός μου με το διθέσιο κάμπριο κάθε τρεις και λίγο με χρειάζεται. 

εχω μεγάλο αμαξι. το μικρο, το 2ο που λέμε για την πόλη, ειναι για μένα που εχω μηχανή άχρηστο. Απο την άλλη το μεγάλο καιει τον πατο του οπότε αν δεν θελω να βραχω ή θέλω να μεταφέρω καποιον που δεν εχει ορεξη να ανέβει χειμωνα στη μηχανη για 3 και 5 χλμ ενα τέτοιο αμαξάκι με μηδενικο κοστος κατανάλωσης ειναι ιδανικο. Ειναι βεβαια και ανάλογα τις ανάγκες του καθενος.

Επεξ/σία από basilis_k6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, NT1G είπε

Καλά έτσι και αλλιώς δεν μπαίνεις αττική οδό γιατί έχει κατώτατο όριο 70 km/h.

Όπως και όλες οι εθνικές οδοί.

Ναι το λέω με σχετική μεγέθυνση για να σημειώσω ότι είναι κατά βάση για τα στενά της κυψέλης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, oldnew είπε

Με 45 χιλ τελική, πρακτικά είναι άχρηστο. Είναι επικίνδυνο για τον οδηγο. Με 45 παω με αγωνιστικο ποδήλατο και τα μάτια μου είναι κυρίως πισω μου που με προσπερνανε σα σταματημένο ολα τα αυτοκίνητα και κινδυνεύω να με πατήσουν. 

Οκ καταλαβαίνω είναι για το κέντρο. Αλλά μεχρι να φτάσεις στο κέντρο θα περασεις απο εθνική συνήθως. 

Δεν μένουμε όλοι Αθήνα. Το συγκεκριμένο για την περίπτωση μου , μικρή επαρχιακή πόλη, είναι τέλειο. Τα 45 km/h είναι υπεραρκετά όπως και τα 70 km αυτονομία. Φυσικά το παίρνεις μόνο αν εχεις και ένα κανονικό σοβαρό όχημα. Σαν δεύτερο τέλειο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι η Γαλλική Σιτροέν πιστεύουν άνθρωποι σε τεχνολογικό φορούν ότι βγάζει οχήματα με βάση το κοινό/αγορά της Ελλάδας με αφήνει λίγο με στραβωμενο το στόμα.

Παιδιά δε ξέρω πώς να σας το φέρω αλλά αν θεωρείτε ότι ο κόσμος κινείται γύρω από τις οδηγικές συμπεριφορές των Αθηναίων, Σαλονικιων, Χανιωτών, Κερκυραίων απλά κάμετε λάθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

νομίζω ότι το άρθρο ξεκινάει με βλακείες λέει δεν χρειάζεται δίπλωμα! φυσικά και χρειάζεται ακόμα και για μικρότερα αυτού ηλεκτρικά μηχανάκια με ταχύτητα πάνω από 30xlm απαιτείται δίπλωμα άδεια και πινακίδες τέλη κυκλοφορίας και ασφάλειες! νομίζω ότι υπάρχει ένα παράθυρο για κάτω από 30 ή 25χλμ δεν χρειάζεται δίπλωμα

Επεξ/σία από alex1001
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Κάτω από το «καπό» βρίσκουμε μπαταρία μεγέθους 5.5kW η οποία μπορεί να σου δώσει αυτονομία έως και 70 χιλιόμετρα. Το βάρος του αμαξώματος μόλις 485 κιλά, με τον ηλεκτροκινητήρα των μόλις 8,8 ίππων να μην αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα στην κίνηση αφού είναι ικανός να αναπτύξει ταχύτητες έως και 45km/h. Σημαντικό πως η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει ακόμη και σε οικιακή πρίζα με το συνολικό χρόνο να φτάνει τις 3 ώρες.

tenor.gif?itemid=7715715

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Chocobo είπε

8 ίππους ; καλα διαβάζω ; 8 ιπποι σε κοντα μισο τονο αμαξωμα βγαζουν ανήφορο  με 15% κληση ;

Παίζει με τα πόδια να έχω περισσότερη ροπή 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ethereum είπε

7.000 ευρώ στην Ολλανδία , εδώ μπορεί να φτάσει και τα 10.000 όσο ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με ελάχιστους ρύπους μεγαλύτερων διαστάσεων και δυνατότητων

αν είναι  10χιλ θα πάει άπατο! ο άλλος δίνει 4χιλ και παίρνει κάτι σαν αυτό που είναι ότι πρεπε για μικρή πόλη 

http://www.epb.gr/el-gr/smartie-ηλεκτρικό-τρίκυκλο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...