Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Horizon Zero Dawn Complete Edition [PC]


aekoupoli

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις χθες τερματίστηκε.....

Ωραίο ωραίο....

Με τον 3600 @ 4.3 και την 2070s @ 2085 έπαιζα ultra 2k στην samsung 55q60 χωρίς προβλήματα με 70+ fps πάντα....

Θα το πατσαρω στην 1.04 και θα δοκιμάσω πάλι βέβαια...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 596
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Τερμάτισα πρόσφατα το παιχνίδι και είπα να ετοιμάσω μια παρουσίαση για την εμπειρία μου με αυτό:  

Το Horizon: Zero Dawn θα κυκλοφορήσει επίσημα για PC το καλοκαίρι, όπως επιβεβαίωσε στο PlayStation Blog ο πρόεδρος των Sony Worldwide Studios, Hermen Hulst. «Ναι, μπορώ να επιβεβαιώσω πως το παιχνίδι

Λοιπόν παίδες το τερμάτισα και εγώ το Main Game, 43 lvl 72% complet. Θα πω λίγα σχόλια και εγώ: 1) To main story μου άρεσε αρκετά, αλλά για να το απολαύσει κάποιος πρέπει να το κάνει μ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 1/9/2020 στις 8:10 ΠΜ, greekfragma είπε

Λοιπόν....καλημέρα friendzzzz...οοοοριστεεεε... :P

Μετά την αντικατάσταση της 570 που παρέδωσε πνεύμα βρέθηκα με μια RX5700 8GB Pulse

Να πω ότι σε 2Κ η διαφορά από medium σε ultra (όπου έχω 70fps average) είναι χαωτική στο πως δείχνει το παιχνίδι. Τα γραφικά απογειώθηκαν και επιτέλους το χαίρομαι.

έχω φτάσει 20% story με 13ώρες φαρμάρωντας χαλαρά  (19level) και προσπαθώντας να τελειώσω και να καθαρίσω ότι side quest και hidden item collections υπάρχουν.

Για κάποιο λόγο το story δε με τραβάει και έχω αρχίσει και βαριέμαι και το side exploring...

Ενώ η εισαγωγή του παιχνιδιού μου έδωσε πολύ όρεξη.....έχω την αίσθηση οτι κάτι δε μ αρέσει στο πως προχωρά η ιστορία ή στο πως εναλλάσονται τα τοπία όταν πηγαίνεις σε νέες περιοχές...σαν να είναι μια ευθεία γραμμή και το terrain να δείχνει μονότονο.

κάτι λιβάδια κάτι βραχάκια κάτι χιονισμένα βουναλάκια....και μερικά ποταμάκια που περνάνε random οπου και αν είσαι....δε ξέρω...τα ίδια και τα ίδια.

Δοκίμασα και το 1ο Kauldron έτσι για αλλαγή....

Την αίσθηση που είχα στα FarCry ή στα Tomb Raider απλά δεν....πφφφ...

Είμαι και στο easy mode γιατί με ένοιαζε το story και όχι τόσο οι μάχες που καμιά φορά άμα βαριέσαι τις τρως καλά και στο easy.

 

Το τερμάτισα χθες βράδυ 47lvl με 41ώρες gameplay στο 69%

Θα μπορούσα και καλύτερο % αλλά στην αρχή είχα πολύ διάθεση για χαλαρό exploring. Κάπου στα 25-30 lvl βαρέθηκα με τα side quests (δε με κράτησαν καθόλου το ενδιαφέρον) και έκανα σχετικά fast forward το main quest.

Συνεχίζω να πιστεύω οτι το παιχνίδι πάσχει σε γραμμικότητα περιβάλλοντος (υψηλή επαναληψιμότητα) και ένα ακόμα που παρατήρησα ήταν πόσο φτωχό soundtrack είχε (σχεδόν ανύπαρκτο βασικά)

Ενώ δηλαδή έχει τελικά μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία (τολμώ να πω οτι ο dialog director έκανε απίστευτη δουλειά).....εν τέλει αφήνει μια άνοστη γεύση λόγω της επανάληψης του open world που τελικά δεν έχει τόσες εναλλαγές ή εν πάσει περιπτώσει δε φαίνονται τόσο μεγάλες όταν πας από περιοχή σε περιοχή. 

Προσπάθώ να βρω σωστή περιγραφή για την επαναληψιμότητα....Είναι σαν θες να ζωγραφίσεις κάτι και αντί να χρησιμοποιήσεις παλέτα που αναμειγνύεις χρώματα παίζεις μόνο με τα βασικά χωρίς σκιές ή μίξεις.

Το σύστημα μάχης ήταν αρκετά καλό, αλλά το πετσόκοψαν με τις λίγες δυνατότητες customizing weapon/ armor. (max 3 slots και με σχεδόν όμοια upgrades)

Το machine mount έπασχε άσχημα με πολλά bugs στα interactions και στη κίνηση και το παιχνίδι το πήγα σχεδόν όλο ποδαράτο.

Αν εξαιρέσουμε φωτισμούς και γυαλάδες σε ουρανό και νερά τα υπόλοιπα textures ακόμα και σε ultra ήταν ψιλοκαρτουνίστικα και μου φάνηκε οτι έριξαν πασάλειμα. (μοναδική εξαίρεση οι κλειστοί χώροι των machinery fabs)

Σαν να είχες 2 διαφορετικές ομάδες για το σχεδιασμό μία για εξωτερικούς χώρους που βαριόντουσαν και ξύνονταν και μια ομάδα για τους κλειστούς χώρους που πραγματικά έδωσαν ομορφιά και λεπτομέρεια για να εγκλιματιστείς στο robotic σχέδιο.

 

Συμπέρασμα.

Άν έχετε βάλει ψηλά τον πήχη λόγω FarCry και Witcher θα σας απογοητεύσει στο σύνολο. Αν απλά θέλετε να σκοτώσετε ώρα για κάτι που έχει ένα πολύ πρωτότυπο σενάριο sci-fi θα το απολαύσετε.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εχω ξεκινησει και εγω(το ειχα στο ps4 αλλα για καποιο λογο δεν το επαιξα ποτε), κανει το pc να γινεται αεροπλανο στην κυριολεξια κατι που δεν εχω με κανενα αλλο παιχνιδι. Ωραιο οπτικα και η ιστορια φαινεται ενδιαφερουσα, αυτο που βλεπω ειναι οτι το παιχνιδι δεν εχει καποιο lock on feature οποτε το combat (melee) δεν μπορω να πω οτι με χει ξετρελανει προς το παρον.

Θα συνεχισω και βλεπουμε.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, ADHD είπε

Το εχω ξεκινησει και εγω(το ειχα στο ps4 αλλα για καποιο λογο δεν το επαιξα ποτε), κανει το pc να γινεται αεροπλανο στην κυριολεξια κατι που δεν εχω με κανενα αλλο παιχνιδι. Ωραιο οπτικα και η ιστορια φαινεται ενδιαφερουσα, αυτο που βλεπω ειναι οτι το παιχνιδι δεν εχει καποιο lock on feature οποτε το combat (melee) δεν μπορω να πω οτι με χει ξετρελανει προς το παρον.

Θα συνεχισω και βλεπουμε.

Εχει lock on.Να πω την αληθεια ξεχασα πως το κανει :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Dantε είπε

Εχει lock on.Να πω την αληθεια ξεχασα πως το κανει :P

χμμ εισαι σιγουρος? :P Δεν το βλεπω στο control mapping και μια αναζητηση που εκανα εχει posts για ps4 απο το ΄17-'18..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, ADHD είπε

χμμ εισαι σιγουρος? :P Δεν το βλεπω στο control mapping και μια αναζητηση που εκανα εχει posts για ps4 απο το ΄17-'18..

Ομολογω δεν ειμαι 100% σιγουρος,αλλα θυμαμαι πως στο tutorial καπως ειχε να κανεις.

Οχι lock οn με την εννοια του το τοξο να ριχνει κατευθειαν εκει αλλα απλα να ακολουθει η καμερα τον εχθρο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παμε ενα ακομα update. 5 Updates μεχρι στιγμης απο οταν βγηκε το παιχνιδι να δουμε ποσα θα παρει ακομα ωστε να γινει το παιχνιδι που πρεπει.

https://www.dsogaming.com/news/horizon-zero-dawn-patch-1-05-released-fixes-aloys-hair-animation-issues-resolves-crashes/

 

Spoiler

Horizon Zero Dawn Patch 1.05 Release Notes

Crash Fixes
  • Fixed a crash in NetPresenceManager that some players experienced when entering the game or the benchmark from the main menu
  • Fixed a crash where the Steam SDK could crash on initialization when the game executable was started directly from installation folder rather than through Steam
  • Also fixed a crash which would occur if the player pressed ‘Stop’ in Steam immediately after pressing ‘Play’
  • Fixed a startup crash when using Avast antivirus
  • Fixed a crash that could occur when VRAM was about to be oversubscribed
Graphical Improvements
  • Fixed an issue with Aloy’s hair not displaying correctly when the game is running above 30 FPS
  • Shader animations (e.g. hologram locks on doors, GAIA in cinematics, etc.) are no longer locked to 30 FPS, but running at unlocked framerate
  • Fixed an issue with flickering textures in main quest “A Gift from the Past”
  • Also fixed an issue with flickering snow assets
  • Fixed an issue with flickering paintings in Song’s Edge
  • Fixed graphical corruption issues that only occurred on specific GPUs
  • Also fixed an issue where the game would open in windowed mode instead of fullscreen when the player is using another window when booting the game
  • Fixed an issue where the game would not run in the correct resolution when switching from windowed to fullscreen
  • Added an option to turn off “blurry sidebars” in ultrawide resolutions and display black sidebars instead
Other Improvements
  • Allow players to still boot the game even if the version of windows used is detected to be too low to run the game at a stable condition
  • Added an option to turn off controller vibration/rumble
  • Fixed an issue in the storing of the ‘permission to track data’ attribute of the player profile (subsequently re-asking for said permission)
  • Also fixed an issue where the opening cutscene music would not play if the player quits out and immediately begins a new game
  • Fixed an issue where inverting mouse controls also affected dialog tree choice input

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.