Προς το περιεχόμενο

Νοθευμενη Βενζινη προκαλεσε 800€ ζημια...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Κρατάνε δείγμα από τις παραλαβές τους, και είναι υποχρεωμένοι να το κρατήσουν για κάποιες μέρες (νομίζω 10, μπορεί να κάνω και λάθος) από τον νόμο.
Αλλά άντε βγάλε άκρη, σε ποια αντλία είχες εφοδιαστεί εσύ, από ποια δεξαμενή τροφοδοτείται, και να πάει ο ελεγκτής να ελέγξει, τί...το καθαρό δείγμα που έχει κρατήσει από το βυτίο; Η νοθεία, γίνεται μετά...
Δεν βγαίνει άκρη, έτσι...Θα μπορούσε να έχει ρίξει ο πελάτης μετά το φουλάρισμα, οτιδήποτε από αυτές τις αηδίες τα ενισχυτικά που κυκλοφορούν στο εμπόριο, και να του βγάλει πρόβλημα... οτιδήποτε μπορεί να ισχυριστεί ο πρατηριούχος. Γι' αυτό είναι σημαντικό να γίνονται αρκετοί δειγματοληπτικοί έλεγχοι στις αντλίες για την σωστή μέτρηση, και στα καύσιμα για την ποιότητά τους, σε πιστοποιημένα εργαστήρια.

Αυτό το ξερω ,αλλά αλλο έγραψε ο φίλος 

Αναφορά σε κείμενο

Ούτε καν μου ανέφεραν αν έλεγξαν δείγμα καυσίμου της ημέρας που ανεφοδιάστηκα (που υποτίθεται κρατάει το πρατήριο) ή της ημέρας που έκαναν έλεγχο.

το οποίο είναι λάθος.Δεν κρατάνε δείγμα απο την κάθε μέρα.Κρατάνε απο τον κάθε ανεφοδιασμό.

Το δειγμα είναι για να ταυτοποιείται η ευθύνη,αν το δειγμα απο το πρατηριο έχει πρόβλημα και το δείγμα απο το βυτίο όχι,την έχει κάνει ο βενζινάς.Αν έχει και το δείγμα του βυτίου πρόβλημα τότε το παρέλαβε προβληματικό.

1 ώρα πριν, for4 είπε

αυτό ήθελα να γράψω και εγώ,

τα συνεργεία πλέον μόνο για καμένες λάμπες δεν τα ρίχνουν στο καύσιμο. Άπειρα τα σκηνικά που τα ρίχνουν στο καύσιμο και μετά από σχετική πίεση αρχίζουν τις αερολογίες του τύπου ε καλά μπορεί να ήταν αστοχία υλικού, μπορεί να χάλασε, μπορεί ήταν η ώρα του κλπ.

φυσικά υπάρχουν απατεώνες πρατηριούχοι. Όχι όμως στο ποσοστό που παρουσιάζεται. Όπως τα γράφουν εδώ στο φόρουμ μερικοί, πιο εύκολα θα κερδίζαμε το τζόκερ παρά θα βρίσκαμε νόμιμο πρατήριο. Επειδή με τον χώρο και τους επαγγελματίες του έχω επαφή, έχω να πω ότι είναι όπως όλοι οι επαγγελματικοί χώροι στην Ελλάδα, αρκετοί τίμιοι και μερικοί απατεώνες που χαλάνε την πιάτσα. Απλά το καύσιμο έχει την ιδιομορφία να μην το βλέπεις και δεν ξέρεις τι γίνεται όποτε είναι εύκολος στόχος. Και επίσης εννοείται ότι η πλειοψηφία των κλεφτών κλέβει στην τρόμπα. Ελάχιστοι ασχολούνται με νοθείες. Σιγά μην το παίξουν χημικοί. Τώρα αν πέσεις σε ναυτιλιακό ή τίποτα τέτοιο ε λογικό είναι να την ακούσει το αυτοκίνητο σου από την χαμηλή ποιότητα.

Επίσης δεν παίζει να υπάρχει ένα πρατήριο στην Ελλάδα που να καθαρίζει τις δεξαμενές του. Ούτε ένα, τόσο σχετικοί είναι αυτοί που τα λένε. Δεξαμενές καθαρίζονται όταν αλλάζει ιδιοκτησία το πρατήριο ή όταν αλλάζεις καύσιμο στην δεξαμενή (και αυτό αν είναι από πετρέλαιο σε βενζίνη ή το αντίστροφο, αν είναι από πχ 95αρα σε 100 δεν καθαρίζεται). Αλλιώς και καμιά εικοσαετία να περάσει έτσι μένουν. Και εννοείται ούτε τα βυτία καθαρίζονται. Αν έπρεπε θα το ζητούσαν τα διυλιστήρια όταν μπαίνεις για φόρτωση όπως το ζητάνε πχ στα γαλατάδικα. Ο χώρος δυστυχώς βρίθει μύθων και εικασιών και η φύση του προϊόντος τα ενισχύει καθότι όπως είπαμε, δεν το βλέπεις.

Τα βυτία αδειάζουν τελείως οταν επιστρέφουν στα διυλιστήρια ,για να αποφυγουν να μπλέξουν τα πετρέλαια με τι βενζίνες και να βγει νοθεία απο το πουθενά.Συνηθως ειναι ελάχιστες οι ποσότητες γιατί αδειαζουν σε μπιτόνια τα περισσευούμενα αλλά και γιατί οι πρατηριούχοι τα κυνηγάνε αφού τα έχουν πληρωσει.

Τα γαλατάδικα είναι φυσικό να πλένονται γιατι ξινίζει το γάλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτό το ξερω ,αλλά αλλο έγραψε ο φίλος 

το ξέρω. επεξήγηση σε αυτό που έγραψες έκανα.

Λοιπόν κοιτάξτε. Μικρή ιστοριούλα. Στην δουλειά έχουμε οχήματα, φορτηγά κλπ. που κινούνται κυρίως με diesel. Οπότε είχαμε δεξαμενούλα και φέρναμε από εταιρείες, κατευθείαν. Δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα, 1-2 φορές μόνο ρετάριζαν κάποια μηχανήματα όταν το γύρισαν σε βιοντίζελ, άλλο θέμα αυτό.
Τέλος πάντων κάποια στιγμή αλλάζει η νομοθεσία, και πρέπει να βγει κανονικά άδεια ιδιωτικού πρατηρίου, για να μπορέσει η επιχείρηση να συνεχίσει να εφοδιάζεται. Μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες και να εκδοθεί η άδεια, τα φορτηγά έπρεπε να κινούνται, οπότε έριχναν σε συνεργαζόμενο πρατήριο καυσίμων. Έγινε ζημιά σε 2 οχήματα και από το ένα που είχε φουλάρει τελευταίο, πήρα δείγμα και το έστειλα σε πιστοποιημένο εργαστήριο για αναλύσεις καυσίμων. Ήταν φουλ νοθευμένο, μόνο ντίζελ δεν ήταν! Όχι με νερό, γιατί το νερό σε ηρεμία, διαχωρίζεται από το πετρέλαιο.

Τέλος πάντων, άκρη δεν βγαίνει από την στιγμή που γίνει η ζημιά εκτός του πρατηρίου, μπορεί να ισχυριστεί οτιδήποτε. Απλά διακόψαμε την συνεργασία.
 

Επεξ/σία από mechpanos
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/6/2021 στις 5:58 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

 

Τα βυτία αδειάζουν τελείως οταν επιστρέφουν στα διυλιστήρια ,για να αποφυγουν να μπλέξουν τα πετρέλαια με τι βενζίνες

Τα βυτία που είναι για πετρέλαιο κουβαλάνε μόνο πετρέλαιο και τα βυτία που είναι για βενζίνη κουβαλάνε μόνο βενζίνη, έκτος από αυτό η νομοθεσία για μεταφορά επικίνδυνων υλικών λέει πως το βυτίο πρέπει να έχει πίσω και στα πλάγια ένα πορτοκάλι ταμπελακι με έναν κωδικό για να ξέρει η πυροσβεστική η το ασθενοφόρο σε περίπτωση ατυχήματος με τι υλικό έχει να κάνει 33και κάτι και 30και κάτι είναι τα βυτία με καύσιμα πετρελαίο η βενζίνη δεν θυμάμαι ακριβώς το κωδικό του κάθε καυσίμου

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, mak3don είπε

Τα βυτία που είναι για πετρέλαιο κουβαλάνε μόνο πετρέλαιο και τα βυτία που είναι για βενζίνη κουβαλάνε μόνο βενζίνη, έκτος από αυτό η νομοθεσία για μεταφορά επικίνδυνων υλικών λέει πως το βυτίο πρέπει να έχει πίσω και στα πλάγια ένα πορτοκάλι ταμπελακι με έναν κωδικό για να ξέρει η πυροσβεστική η το ασθενοφόρο σε περίπτωση ατυχήματος με τι υλικό έχει να κάνει 33και κάτι και 30και κάτι είναι τα βυτία με καύσιμα πετρελαίο η βενζίνη δεν θυμάμαι ακριβώς το κωδικό του κάθε καυσίμου

Κάνεις λάθος.Τα βυτία έχουν διαμερίσματα και κουβαλάνε και βενζίνη και πετρέλαιο. Και ενα διαμέρισμα που στο ένα δρομολόγιο έχει βενζίνη στο επόμενο μπορεί να έχει ντιζελ.Μονο αυτά που κουβαλάνε μαζουτ δεν κουβαλάνε κάτι άλλο ,εχουν αλλη διαμορφωση.

Οσο για τα ταμπελάκια https://nextsystems.eu/pinakida-anagnorisis-oxhmatwn-me-epikinduna-fortia-sd-4.html

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κάνεις λάθος.Τα βυτία έχουν διαμερίσματα και κουβαλάνε και βενζίνη και πετρέλαιο. Και ενα διαμέρισμα που στο ένα δρομολόγιο έχει βενζίνη στο επόμενο μπορεί να έχει ντιζελ.Μονο αυτά που κουβαλάνε μαζουτ δεν κουβαλάνε κάτι άλλο ,εχουν αλλη διαμορφωση.

Οσο για τα ταμπελάκια https://nextsystems.eu/pinakida-anagnorisis-oxhmatwn-me-epikinduna-fortia-sd-4.html

 

Ισχύει. Φορτώνουν ανάλογα με τις παραγγελίες που έχουν και το πώς βολεύει το δρομολόγιο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ισχύει. Φορτώνουν ανάλογα με τις παραγγελίες που έχουν και το πώς βολεύει το δρομολόγιο!

 

2 λεπτά πριν, mak3don είπε

Δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση όμως μου φαίνεται τρελό το να γίνετε η μεταφορά με το ίδιο βυτίο.. έχεις κάποιον γνωστό που να δουλεύει σε πρατήριο? Αν ναι ρωτά τον τι κάνουν? Δηλαδή σε κάθε δρομολόγιο αλλάζουν τα ταμπελακια που συνήθως είναι με πιρτσινι? Η βγάζουν τα αυτοκόλλητα και βάζουν άλλα? Γιατί εγώ φορτηγό που να έχει 2 κλάσεις adr μαζί δεν έχω δει και αν έχουν τις βενζίνης και κουβαλάνε πετρελαίο η το αντίστροφο είναι παράνομο..    επίσης ένα πρατήριο που κάνει διανομή πετρελαίου δεν έχει λόγο να μεταφέρει κάπου βενζίνη. Η βενζίνη θα πάει μόνο από το διυλιστήριο στο πρατήριο και οι μεταφορές αυτές έχουν κάποιες προδιαγραφές

 

Επεξ/σία από mak3don
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mak3don είπε

 

 

Ποια ταμπελάκια να αλλάξουν;Δεν μιλάμε για τα βυτιάκια της διανομής αλλά για τα βυτία ανεφοδιασμου πρατηριών, Και ναι εργαζομουν χρόνια σε πρατηρια και ο τοτε εργοδότης μου εχει και μεταφορική καυσίμων και συνεργάζεται και με τα δύο διυλιστήρια. Ακόμα και αεροπορικά καυσιμα μεταφέρουν τα ίδια βυτία.Αλλάζουν μονο τα ταμπελάκια που έχουν στο πλάι και αναφέρουν εταιρία,Αvin,EKO,BP,και αυτό γιατι μεταφέρουν για διάφορες εταιρίες.

Δεν καταλαβαίνω γιατί φαίνεται τόσο περίεργο.

Οσο για το ADR  εβαλα λινκ πιο πάνω. 

Κλάση 3
Εύφλεκτα υγρά (π.χ. βενζίνη, πετρέλαιο, κηροζίνη κλπ)

oποτε είναι ίδια κλάση.

Δεν είναι και λογικό να εχεις ένα πρατηριο που θελει τρια διαμερίσματα με διαφορετικά καυσιμα και να του στέλνεις 3 βυτία.Ντιζελ καίνε ,οχι αέρα.

Δεν βρίσκω και τιμολόγιο στο ιντερνετ με δυο καυσιμα,μονο με ένα καυσιμο βρίσκω  http://4.bp.blogspot.com/-8BbQilq4XnI/T3dznYFBJ8I/AAAAAAAApKk/rvjaQvIueqM/s1600/HPIM2118.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

 

Κλάση 3
Εύφλεκτα υγρά (π.χ. βενζίνη, πετρέλαιο, κηροζίνη κλπ)

oποτε είναι ίδια κλάση.

 

Το πάνω νούμερο σημαίνει ότι είναι ευλεκτο υλικό το 3 δηλαδή και δίπλα από το 3 έχει ένα ακόμη νούμερο διαφορετικο για το Diesel διαφορετικο για την βενζίνη που αν θυμάμαι καλά σημαίνει πόσο ευλεκτο υλικό είναι όπως και από κάτω ακριβώς υπάρχει ένας τετραψήφιος διαφορετικος για κάθε υλικό άλλο έχει η βενζίνη άλλο η κηροζίνη άλλο το πετρέλαιο.. ήμαστε οφ τοπικ και δεν θα συνεχίσω  

Υ.γ δεν έχω άδεια adr και δεν τα γνωρίζω όλα ξέρω όπως 5 πράγματα και ναι άλλο φορτηγό θα στείλουν για το ένα υλικό και άλλο για το άλλο και τα διαμερίσματα υπάρχουν για άλλο λόγο στο βυτίο και όχι για να χωρίσουν τα υλικά. Είναι για να μην αλλάζει πολύ το κέντρο βάρους στο βυτίο και ανατραπεί το φορτηγό 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mak3don είπε

Το πάνω νούμερο σημαίνει ότι είναι ευλεκτο υλικό το 3 δηλαδή και δίπλα από το 3 έχει ένα ακόμη νούμερο διαφορετικο για το Diesel διαφορετικο για την βενζίνη που αν θυμάμαι καλά σημαίνει πόσο ευλεκτο υλικό είναι όπως και από κάτω ακριβώς υπάρχει ένας τετραψήφιος διαφορετικος για κάθε υλικό άλλο έχει η βενζίνη άλλο η κηροζίνη άλλο το πετρέλαιο.. ήμαστε οφ τοπικ και δεν θα συνεχίσω  

Υ.γ δεν έχω άδεια adr και δεν τα γνωρίζω όλα ξέρω όπως 5 πράγματα και ναι άλλο φορτηγό θα στείλουν για το ένα υλικό και άλλο για το άλλο και τα διαμερίσματα υπάρχουν για άλλο λόγο στο βυτίο και όχι για να χωρίσουν τα υλικά. Είναι για να μην αλλάζει πολύ το κέντρο βάρους στο βυτίο και ανατραπεί το φορτηγό 

 

Κάνεις λάθος.

Κοιτα το παρακάτω και ελπίζω να σε βοηθήσει να καταλάβεις το λαθος σου με τα διαμερίσματα.

p1buf4mianci2o8tp031mp011mk4.jpg

Και σε αυτή φαίνεται η πινακίδα

p1buf4miaofa91jip1qmgljj1pv3a.jpg

Και σταματα σε πρατήριο που κατεβάζει καυσιμα και ρωτα τον οδηγό,δεν είναι ντροπή.Η αν εχει την πόρτα ανοιχτή κοιτα την κατάσταση που θα έχει σε μια γωνία που λεει πως έχει φορτώσει,σε ποιο διαμέρισμα εχει  καθε καυσιμο και τι ποσότητα.

https://www.zygouris.gr/προϊόντα-της-εταιρίας-ζυγούρης-αμαξώματα/bytia/βυτια-υγρων-καυσιμων/επικαθημενα/item/122-βυτια-επικαθημενα-καυσιμων

ΔΕΞΑΜΕΝΗ Αλουμίνιο 
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ  37753lt
ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ 8-10

Πως γίνεται η σήμανση των επικινδύνων φορτίων;

Η συμφωνία ADR επιβάλλει τη σήμανση των οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα εμπορεύματα με δύο είδη σημάνσεων:
 

  • Πορτοκαλί ή κίτρινες πινακίδες αναγνώρισης του κινδύνου
  • Ετικέτες κινδύνου

Οι πορτοκαλί πινακίδες έχουν τυποποιημένες διαστάσεις και πρέπει να φέρονται στο εμπρός και πίσω μέρος και ενδεχομένως στα πλευρά του οχήματος, ανάλογα με το είδος του. Οι πινακίδες αποτελούνται από δύο αριθμούς που χωρίζονται με οριζόντια μαύρη γραμμή. Ο επάνω αριθμός είναι ο χαρακτηριστικός αριθμός κινδύνου και δείχνει τον κίνδυνο που μπορεί να προέλθει από το υλικό, σύμφωνα με τη παρακάτω έννοια:
 

2 - Εκπομπή αερίων
3 - Εύφλεκτα υγρά (ατμοί) και αέρια
4 - Εύφλεκτα στερεά
5 - Οξειδωτική αντίδραση
6 - Τοξικότητα
7 - Διαβρωτικότητα
8- Κίνδυνος αιφνίδιας αντίδρασης


Ο διπλασιασμός του αριθμού δείχνει την εντατικοποίηση του συγκεκριμένου κινδύνου. Όταν αρκεί ένα ψηφίο για να καταδείξει τον κίνδυνο, τότε αυτό ακολουθείται από 0, ενώ όταν ένας αριθμός έχει μπροστά το γράμμα ‘Χ’, τότε το υλικό αντιδρά επικίνδυνα με το νερό. Ο κάτω τετραψήφιος αριθμός της πινακίδας είναι ο κωδικός αριθμός αναγνώρισης του υλικού, όπως αυτός αναφέρεται στο παράρτημα Β.5 της συμφωνίας ADR. Για παράδειγμα η παρακάτω ετικέτα (33) δείχνει ότι πρόκειται για : «πολύ εύφλεκτο υγρό με θερμοκρασία ανάφλεξης κάτω από 23°C» και ο χαρακτηριστικός αριθμός αναγνώρισης του υγρού είναι: 1203.


Πινακίδα σήμανσης επικίνδυνων φορτίων

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έβαλα σε καινούριο πρατήριο βενζίνη και το αυτοκίνητο άρχισε να κόβει και άναψε λαμπάκια.

Στο συνεργείο μου επιβεβαίωσαν ότι έφταιγε η βενζίνη. 

Με γέμισμα κατοστάρα ευτυχώς έφτιαξε. (περισυ είχα αλλαξει αισθητήρα για παρόμοιο πρόβλημα) 

Μπορώ να του κάνω καταγγελία καπου? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, mak3don είπε

και τα διαμερίσματα υπάρχουν για άλλο λόγο στο βυτίο και όχι για να χωρίσουν τα υλικά. Είναι για να μην αλλάζει πολύ το κέντρο βάρους στο βυτίο και ανατραπεί το φορτηγό 

Δεν ξέρω αν είναι για να μην αλλάζει το κέντρο βάρους στο φορτηγό, αλλά εξυπηρετεί και εμπορικά: Παραγγέλνει κάθε πελάτης την ποσότητα που θέλει, ξεχωριστά διαμερίσματα για κάθε παραγγελία πελάτη, ξεκινάει το βυτίο αδειάζει 1 διαμέρισμα 100ρα 1 95ρα 1 diesel στο 1ο πρατήριο, 2 95άρα μόνο στο 2ο πρατήριο, 1 diesel μόνο στο 3ο πρατήριο κ.ο.κ.
Εξυπηρετεί πολύ την μεταφορά αυτό. Μπορεί μια μέρα μόνο ένας πελάτης να θέλει 1 διαμέρισμα diesel, τι θα πει η εταιρεία, μισό λεπτό να δω γιατί δεν μου βγαίνει δρομολόγιο diesel σήμερα, να μαζέψω κι άλλες παραγγελίες να το στείλω αύριο...

Δεν ξέρω αν επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται από τον κανονισμό ADR, αλλά έτσι γίνεται.

Όπως είπα στην επιχείρηση παραλαμβάνουμε καύσιμα, και καθώς υπογράφω για την παραλαβή πάνω στο ίδιο φύλλο που υπογράφουν όλοι οι παραλήπτες, βλέπω και τα πρατήρια της περιοχής τι καύσιμα έχουν παραγγείλει στα άλλα διαμερίσματα :)... άσε που κάποια βυτία το γράφουν κιόλας επάνω σε κάθε διαμέρισμα, με ταμπελάκι που όντως, αλλάζει κάθε φορά!!!
Την επόμενη φορά θα βγάλω φωτό να αναρτήσω.

Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα, η όποια ανάμιξη γίνεται από το ένα καύσιμο στο άλλο στο βυτίο, είναι αμελητέα. Αλλού γίνεται η νοθεία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Δεν ξέρω αν είναι για να μην αλλάζει το κέντρο βάρους στο φορτηγό, αλλά εξυπηρετεί και εμπορικά: Παραγγέλνει κάθε πελάτης την ποσότητα που θέλει, ξεχωριστά διαμερίσματα για κάθε παραγγελία πελάτη, ξεκινάει το βυτίο αδειάζει 1 διαμέρισμα 100ρα 1 95ρα 1 diesel στο 1ο πρατήριο, 2 95άρα μόνο στο 2ο πρατήριο, 1 diesel μόνο στο 3ο πρατήριο κ.ο.κ.
Εξυπηρετεί πολύ την μεταφορά αυτό. Μπορεί μια μέρα μόνο ένας πελάτης να θέλει 1 διαμέρισμα diesel, τι θα πει η εταιρεία, μισό λεπτό να δω γιατί δεν μου βγαίνει δρομολόγιο diesel σήμερα, να μαζέψω κι άλλες παραγγελίες να το στείλω αύριο...

Δεν ξέρω αν επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται από τον κανονισμό ADR, αλλά έτσι γίνεται.

Όπως είπα στην επιχείρηση παραλαμβάνουμε καύσιμα, και καθώς υπογράφω για την παραλαβή πάνω στο ίδιο φύλλο που υπογράφουν όλοι οι παραλήπτες, βλέπω και τα πρατήρια της περιοχής τι καύσιμα έχουν παραγγείλει στα άλλα διαμερίσματα :)... άσε που κάποια βυτία το γράφουν κιόλας επάνω σε κάθε διαμέρισμα, με ταμπελάκι που όντως, αλλάζει κάθε φορά!!!
Την επόμενη φορά θα βγάλω φωτό να αναρτήσω.

Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα, η όποια ανάμιξη γίνεται από το ένα καύσιμο στο άλλο στο βυτίο, είναι αμελητέα. Αλλού γίνεται η νοθεία!

Και εκεί μπορεί να γίνει ανάμιξη αλλά θα είναι απο λάθος γιατί απο αυτό το μίγμα θα κρατηθεί το δείγμα οποτε δεν θα φταίει ο πρατηριούχος.Για αυτό ότι δεν αδειάζουν σε μπιτόνια (ετσι κονομαγαν παλιά οι οδηγοί) το αδειάζουν στις εγκαταστάσεις πριν ανεφοδιαστούν παλι.

Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν τόσο χοντρή παρανομία όλες οι εταιρίες καυσίμων ,μου φαίνεται παράλογο οταν υπάρχει τροχαία,ΣΔΟΕ που μπορούν να τους ελέγξουν ανα πάσα στιγμή ενω υπάρχουν και φορτωτικές και τιμολογια που λενε τι κουβαλάνε.Οταν τα μέτρα ασφαλέιας στα διυληστήρια  για τους οδηγούς είναι τόσο αυστηρά που δεν μπαίνεις χωρίς κράνος και μπότες,κατάργησαν τα σιδερένια καζάνια για τα αλουμινένια,απαγορευουν τα κινητά , δεν μπορεί να μπει κάποιος αν δεν έχουν δωθεί τα στοιχεία του στην πύλη,βάζουν σίτες στις εξατμίσεις των φορτηγών.για τον φόβο φλογας και αναγκαστικά περνάνε απο ανεξάρτητο ετήσιο έλεγχο όλα τα αμάξια και βυτία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και εκεί μπορεί να γίνει ανάμιξη αλλά θα είναι απο λάθος γιατί απο αυτό το μίγμα θα κρατηθεί το δείγμα οποτε δεν θα φταίει ο πρατηριούχος.Για αυτό ότι δεν αδειάζουν σε μπιτόνια (ετσι κονομαγαν παλιά οι οδηγοί) το αδειάζουν στις εγκαταστάσεις πριν ανεφοδιαστούν παλι.

Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν τόσο χοντρή παρανομία όλες οι εταιρίες καυσίμων ,μου φαίνεται παράλογο οταν υπάρχει τροχαία,ΣΔΟΕ που μπορούν να τους ελέγξουν ανα πάσα στιγμή ενω υπάρχουν και φορτωτικές και τιμολογια που λενε τι κουβαλάνε.Οταν τα μέτρα ασφαλέιας στα διυληστήρια  για τους οδηγούς είναι τόσο αυστηρά που δεν μπαίνεις χωρίς κράνος και μπότες,κατάργησαν τα σιδερένια καζάνια για τα αλουμινένια,απαγορευουν τα κινητά , δεν μπορεί να μπει κάποιος αν δεν έχουν δωθεί τα στοιχεία του στην πύλη,βάζουν σίτες στις εξατμίσεις των φορτηγών.για τον φόβο φλογας και αναγκαστικά περνάνε απο ανεξάρτητο ετήσιο έλεγχο όλα τα αμάξια και βυτία.

 

Επιπλέον πολλά βυτία πλέον έχουν online gps και παρακολούθηση διαμερισμάτων, αν ανοίξει διαμέρισμα καταγράφεται και πάει ειδοποίηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα και απο μένα,

 

Επεσα πανω στο topic ψαχνοντας για το ιδιο πρόβλημα. Εγω χθες έβαλα βενζίνη σε μια shell στην Αθηνων και λιγα λεπτα μετά αρχισε να ακούγεται πολυ εντονος μεταλλικος ήχος απο τον κινητήρα οταν πατουσα γκαζι. Γυρισα κατευθειαν σπιτι (μου πηρε ενα 20') που ευτυχως εχω ενα OBDeleven το οποιο κατα το διαγνωστικό ήταν ξεκαθαρο για θεμα με την ποιότητα καυσιμου.

 

Πηρα τηλ στο πρατηριο να τους ενημερωσω αλλα προφανως δεν ασχοληθηκαν περαιτέρω.  Πειτε καμια αποψη. Υπαρχει λόγος να το κυνηγήσω παραπανω ή άδικος κόπος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, astath83 είπε

Καλημέρα και απο μένα,

 

Επεσα πανω στο topic ψαχνοντας για το ιδιο πρόβλημα. Εγω χθες έβαλα βενζίνη σε μια shell στην Αθηνων και λιγα λεπτα μετά αρχισε να ακούγεται πολυ εντονος μεταλλικος ήχος απο τον κινητήρα οταν πατουσα γκαζι. Γυρισα κατευθειαν σπιτι (μου πηρε ενα 20') που ευτυχως εχω ενα OBDeleven το οποιο κατα το διαγνωστικό ήταν ξεκαθαρο για θεμα με την ποιότητα καυσιμου.

 

Πηρα τηλ στο πρατηριο να τους ενημερωσω αλλα προφανως δεν ασχοληθηκαν περαιτέρω.  Πειτε καμια αποψη. Υπαρχει λόγος να το κυνηγήσω παραπανω ή άδικος κόπος;

Τι έδειξε το odbreader? misfires?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...