Προς το περιεχόμενο

Φιλτροχοανη KN vs Ramair


giannisP14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους! Συντομα θα αγορασω μια νεα φιλτροχοανη για το αυτοκινητο μου λογω προγραμματισμου (Leon 1.4 Tsi 2010 ) . Ειμαι αναμεσα στις φιλτροχοανες της ΚΝ και της Ramair. Διαβαζω διαφορα και για τις δυο εταιριες με αποκορυφωμα οτι τα φιλτρα της Ramair εχουν τον κινδυνο να ξεραθουν και να φευγουν κομματια τα οποια προφανως καταληγουν στην εισαγωγη-τουρμπινα. Εχει χρησιμοποιησει κανεις καποιο φιλτρο απο τα δυο να μου πει εμπειριες και εντυπωσεις? Με ενδιαφερει σε εναν λογικο βαθμο ο αερας να φιλτραρετε καθως εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι χρονια ,να μην περνανε σκονες. Οποια προταση- συζητηση καλοδεχουμενη :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, giannisP14 είπε

Καθολου φιλε μου, ειναι αξιολογα?

Πάρα πολύ αξιολόγα και με πολλά βραβεία και πατέντες διεθνώς. Εγώ αν δεν χρειαζόταν όλο το σετ φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση για ουσιαστική βελτίωση αυτά θα έπαιρνα για τη μοτοσυκλέτα μου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Mpiftekis είπε

Πάρα πολύ αξιολόγα και με πολλά βραβεία και πατέντες διεθνώς. Εγώ αν δεν χρειαζόταν όλο το σετ φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση για ουσιαστική βελτίωση αυτά θα έπαιρνα για τη μοτοσυκλέτα μου.

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση εκανα μια ερευνα και βρηκα διαφορα αξιολογα σχολια , καθως και διαφορες διακρισεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/3/2020 στις 9:48 ΜΜ, giannisP14 είπε

Καλησπερα σε ολους! Συντομα θα αγορασω μια νεα φιλτροχοανη για το αυτοκινητο μου λογω προγραμματισμου (Leon 1.4 Tsi 2010 ) . Ειμαι αναμεσα στις φιλτροχοανες της ΚΝ και της Ramair. Διαβαζω διαφορα και για τις δυο εταιριες με αποκορυφωμα οτι τα φιλτρα της Ramair εχουν τον κινδυνο να ξεραθουν και να φευγουν κομματια τα οποια προφανως καταληγουν στην εισαγωγη-τουρμπινα. Εχει χρησιμοποιησει κανεις καποιο φιλτρο απο τα δυο να μου πει εμπειριες και εντυπωσεις? Με ενδιαφερει σε εναν λογικο βαθμο ο αερας να φιλτραρετε καθως εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι χρονια ,να μην περνανε σκονες. Οποια προταση- συζητηση καλοδεχουμενη :) 

Με φιλτροχοανες και προγραμμα φίλε μου δεν κερδίζεις τίποτα,μόνο προβλήματα.

Seat leon 1.4,εντάξει,άσε το αμάξι όπως είναι,συντήρησε το σωστά,αφού το θέλεις για χρόνια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, jmmys είπε

Με φιλτροχοανες και προγραμμα φίλε μου δεν κερδίζεις τίποτα,μόνο προβλήματα.

Seat leon 1.4,εντάξει,άσε το αμάξι όπως είναι,συντήρησε το σωστά,αφού το θέλεις για χρόνια.

Αντιθέτως.
Σε τούρμπο κινητήρα το ΦΠΕ είναι ο πλέον εύκολος τρόπος να αυξήσεις την ιπποδύναμη.
Το θέμα είναι να μην το παρακάνεις και να βρείς αξιόπιστο πρόγραμμα από επαγγελματία εγκαταστάτη που θα κάνει σωστή δουλειά, θα το δυναμομετρήσει πριν και μετά κλπ κλπ και όχι κάνα σχιτζή μαστρο-βαγκέλα τύπο.

Το ότι είναι αμάξι 10ετίας δε λέει πολλά, αν έχει συντηρηθεί σωστά οι εν λόγο κινητήρες αντέχαν στο πείραγμα και ήταν η χαρά του βελτιωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Φιλτροχοανες και προγραμμα για αύξηση ιπποδύναμης,οκ.😁

Και εξάτμιση είπαμε... 😂 Πάντως επειδή σε βλέπω έτοιμο να βάλεις φίλτρο, βάλε, στην θέση του φίλτρου που έχεις τώρα, ένα της k&n (ποιο ελεύθερη ροή αέρα, δεν το αλλάζεις ποτέ αλλά μόνο το καθαρίζεις) και άσε τις φιλτροχοανες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, jmmys είπε

Φιλτροχοανες και προγραμμα για αύξηση ιπποδύναμης,οκ.😁

Θες να μας αναλύσεις λίγο την αντίρρηση σου ή είπες απλά έτσι να γράψεις κάποια εξυπνάδα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dpolal είπε

Θες να μας αναλύσεις λίγο την αντίρρηση σου ή είπες απλά έτσι να γράψεις κάποια εξυπνάδα ;

Μέτρησε την ιπποδύναμη του αμαξιού πριν και μετά,και πες μου την διαφορά.Εκτος αν μια αύξηση 5-10 αλόγων το θεωρείς αύξηση ιπποδύναμης.

Απο μαστορια που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια και φοβερές αυξήσεις ιπποδύναμης με χαμηλό κόστος έχω δει πολλά τα τελευταία 25 χρόνια και Ελλάδα και Γερμανία.

Η σωστή βελτίωση κοστίζει.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, jmmys είπε

Μέτρησε την ιπποδύναμη του αμαξιού πριν και μετά,και πες μου την διαφορά.Εκτος αν μια αύξηση 5-10 αλόγων το θεωρείς αύξηση ιπποδύναμης.

Απο μαστορια που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια και φοβερές αυξήσεις ιπποδύναμης με χαμηλό κόστος έχω δει πολλά τα τελευταία 25 χρόνια και Ελλάδα και Γερμανία.

Η σωστή βελτίωση κοστίζει.

Mάθε να διαβάζεις ποιό προσεκτικά.
Αναφέρθηκα σε ΤΟΥΡΜΠΟ κινητήρες, όχι απλούς ατμοσφαιρικούς.
Η βελτίωση πρώτου σταδίου, το ΦΠΕ που κοροϊδεύεις, σε τούρμπο κινητήρα μπορεί να αποδόσει άνετα 20+ παραπάνω άλογα.

Όσο για τα μαστόρια που αναφέρεσαι, βλέπω ότι προτίμησες να αγοήσεις όλο το υπόλοιπο μνμ που έγραψα, ίσως να το ξαναδιάβασεις ολόκληρο αυτή τη φορά ;;;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάθε και εσύ να διαβάζεις,για πρόγραμμα και φιλτρο ΜΟΝΟ μιλούσα όχι και για ολόκληρο σύστημα εξάτμισης,που και πάλι δύσκολα θα πιάσεις το 20+ που λες ακόμα και στα τούρμπο.Για ατμόσφαιρα δεν το συζητώ καν.

15-20 άλογα max. το ΦΠΕ που λες,και δύσκολα να βρεις μηχανικό που θα το κάνει σωστά,θέλει πολύ ψάξιμο.

Και τέλος δεν θεωρώ προσωπικά πολύ λογικό να δώσω πολλά λεφτά,ακόμα και σε αστέρι μηχανικό για 20 άλογα στην καλύτερη των περιπτώσεων.Καλο απόγευμα.

6 χρόνια έπαιζα με τη σκέψη να βελτιώσω CLK230 Kompressor για 35+ άλογα.Τελικα μετά από πολύ ψάξιμο και εδώ και κυρίως Γερμανία,το άφησα το αμάξι όπως είναι και γι'αυτό μετά από 22 χρόνια και 310.000χλμ  το μοτέρ δουλεύει  ακομα άψογα.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...