Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με service gigabyte 970 g1 gaming.


sfakattack

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες, εδώ και μερικές μέρες το ένα από τα τρία ανεμιστηράκια τα έχει ψιλοφτύσει. Πιο συγκεκριμένα, γυρίζει σε λίγες στροφές, κάνοντας μάλιστα ένα εντελώς ενοχλητικό βουητό. Παράλληλα, τα άλλα 2 ανεμιστηράκια δουλεύουν συνέχεια στο φουλ (υποθέτω για να αντισταθμίσουν την υπολειτουργία του τρίτου). Το αποτέλεσμα είναι πως ο θόρυβος είναι ανυπόφορος και οι θερμοκρασίες της κάρτας πλέον ανεβαίνουν πολύ. Δυστυχώς αυτό συνέβη μόλις 2 μήνες εκτός εγγύησης. Είπα να κάνω rma στην gigabyte να δω πως μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Δυστυχώς μου αναφέρουν πως δεν έχουν ανταλλακτικά και πως δε μπορούν να κάνουν τίποτε. Ενιωσα τελείως λακαμάς γιατί τους έχω δώσει άπειρα λεφτά τόσα χρόνια για τις κάρτες τους και με αφήνουν ξεκρέμαστο. Δεν είναι υποχρεωμένοι ρε παιδιά να κρατάνε στοκ με ανταλλακτικά για κάποια χρόνια, όπως γίνεται σε όλα τα προϊόντα; Σε αντίστοιχη περίπτωση με την corsair , και ενώ η εγγύηση είχε λήξει εδώ και σχεδόν 2 (!) χρόνια, μου έστειλαν αντικατάσταση και μάλιστα με καλύτερο τροδοφοτικό από αυτό που είχα. Πως προτείνετε να το χειριστώ; Έχει κανένας εμπειρία με παρόμοια κατάσταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.aliexpress.com/item/32981525291.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.22c74b7f8Qlp6e&algo_pvid=cf7d0e6d-8faf-494c-bc11-b88b4ca845e3&algo_expid=cf7d0e6d-8faf-494c-bc11-b88b4ca845e3-7&btsid=0ab50f6115844536721927894eb622&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

αν δεν ειναι ακριβως αυτα τα φανακια θα ειναι καποια παρομια ,ειναι γυρω στα 10-13 ευρω ,απλα με την τωρινη κατασταση θα περιμενεις κανα 2μηνο

Επεξ/σία από giorgos thes/niki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, malakudi είπε

Η κάρτα σου έγινε release το 2014, πόσα χρόνια θες να έχουν ανταλλακτικά δηλαδή

Για κανένα προϊόν δεν υπολογίζεται αυτό φίλε με βάση το release, αλλά με βάση το πότε σταματάει να παράγει-πουλάει. 2 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης δεν έχω την "απαίτηση" να μου δώσει καινούργια, αλλά σίγουρα περιμένω να μπορεί να μου δώσει λύση. Τόσα χρόνια πελάτης δεν έχω συναντήσει τέτοια συμπεριφορά. Και επειδή δουλεύω σε θέση ευθύνης στο customer care , θεωρώ αδιανόητη τέτοια αντιμετώπιση εν έτει 2020. Σου λένε ευθαρσώς, πάρε νέα κάρτα. Και εύλογα απαντώ: Γιατί να πάρω δική σας; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μακρια απο gigabyte. το support ειναι ανυπαρκτο. με asus ειχα καλυτερη τυχη σε θεμα fan. τωρα αγορασα evga επειδη γενικα ακουγονται καλα λογια για το support τους. θα δειξει.

με gigabyte παντως και vga αλλα και mobo που χρειαστηκε να βοηθησουν , ηταν απων.

το χειροτερο ηταν που ειχα μια Ζ97 και πριν περασει ο χρονος χαλασε. το support δεν ειχε να την αντικαταστησει αλλα δεν μπορουσε ουτε καν να την επισκευασει. κατεληξα με πιστωτικο

Επεξ/σία από discoboyminimal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, sfakattack είπε

Για κανένα προϊόν δεν υπολογίζεται αυτό φίλε με βάση το release, αλλά με βάση το πότε σταματάει να παράγει-πουλάει. 2 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης δεν έχω την "απαίτηση" να μου δώσει καινούργια, αλλά σίγουρα περιμένω να μπορεί να μου δώσει λύση. Τόσα χρόνια πελάτης δεν έχω συναντήσει τέτοια συμπεριφορά. Και επειδή δουλεύω σε θέση ευθύνης στο customer care , θεωρώ αδιανόητη τέτοια αντιμετώπιση εν έτει 2020. Σου λένε ευθαρσώς, πάρε νέα κάρτα. Και εύλογα απαντώ: Γιατί να πάρω δική σας; 

Και πότε πιστεύεις σταμάτησε να παράγεται η Gigabyte 970; Το 2016 είχαν βγει οι Pascal. Άντε να είχε κι ένα στοκ μέχρι τις αρχές του 2017. Από τότε πέρασαν και άλλα τρία χρόνια.  Το βρίσκω απολύτως λογικό να μην έχουν parts για μία κάρτα του 2014 που σταμάτησε να παράγεται το 2016 και τελείωσε το στοκ άντε το πολύ 2017. Ακόμα και εντός εγγύησης να σου χαλούσε πιστεύω δεν θα είχαν πάλι ανταλλακτικά. Απλώς θα σου έδιναν μία 1650 super και θα ήσουν και ευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, discoboyminimal είπε

μακρια απο gigabyte. το support ειναι ανυπαρκτο. με asus ειχα καλυτερη τυχη σε θεμα fan. τωρα αγορασα evga επειδη γενικα ακουγονται καλα λογια για το support τους. θα δειξει.

με gigabyte παντως και vga αλλα και mobo που χρειαστηκε να βοηθησουν , ηταν απων.

το χειροτερο ηταν που ειχα μια Ζ97 και πριν περασει ο χρονος χαλασε. το support δεν ειχε να την αντικαταστησει αλλα δεν μπορουσε ουτε καν να την επισκευασει. κατεληξα με πιστωτικο

Έτσι εξηγούνται πολλά.... προφανώς αυτή είναι η πολιτική τους... άρα δεν έχει να κάνει καν με τα χρόνια...εφόσον μου λες οτι δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν μετά από ούτε ένα χρόνο.... Ας μείνουν με την πολιτική τους. Υπάρχουν κι αλλου πορτοκαλιές.... Και χωρίς πλάκα ρε παιδιά... Τους έχω δώσει χιλιάρικα ζωντανά (όπως και πολλοί άλλοι βεβαια) και τους έχω συστήσει και σε άλλους να τους επιλέξουν...Πλέον όπου σταθώ κι όπου βρεθώ, ξέρω τι θα λέω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...