Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Όσοι αναφέρεστε στην δυναμική της επόμενης γενιάς ρίψτε μια ματιά στην παρακάτω μελέτη και βγάλτε τα συμπεράσματα σας:
Global Games Market

Κάποια σημεία:
-Πλέον στα 2,5 δις οι συνολικοί χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες (*στους οποίους στοχεύουν οι cloud υπηρεσίες).
-Προβλέπεται παροδική αύξηση του τζίρου σε όλα τα τμήματα αλλά χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στο ποσοστό που αντιπροσωπεύουν στην αγορά μέχρι το 2022.
-Ασία-Ινδία, ιδιαίτερα δυνατές και αναπτυσσόμενες αγορές.

Τα xb360/ps3 βρίσκονται στα 171,4 εκατομμύρια) ενώ τα ps4/xb1 στα 162,1 εκατομμύρια (*το xb1 υπολογίζεται στα 50 εκατομμύρια γιατί δεν γνωρίζουμε επίσημα τις πωλήσεις) σύμφωνα με την wiki. Ακόμα και δέκα εκατομμύρια να πούλησε παραπάνω το xb1 η διαφορά είναι αμελητέα. Μην ξεχνάμε πως τα ps4/xb1 ξεκίνησαν ή γρήγορα κατέληξαν (στην περίπτωση του xb1) με προσιτότερες τιμές ενώ παράλληλα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τα mid-generations ps4pro/xb1x. Γενικώς δεν κατάφεραν και πολλά ως προς την αύξηση δυναμικής τους συνδυαστικά. Τέλος να θυμίσω ότι η NDP που αναλαμβάνει την καταμέτρηση των πωλήσεων στις ΗΠΑ έχει επαναλάβει αρκετές φορές κατά το παρελθόν πως η τωρινή γενιά παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό κατόχων πολλαπλών συστημάτων.

Βέβαια η επόμενη γενιά και με την είσοδο των cloud υπηρεσιών τα πράγματα θα πάρουν παντελώς νέες διαστάσεις. Παλιότερα είχα γράψει πως στην τωρινή γενιά είδαμε την μετάλλαξη της αγοράς από εξωτερικούς παράγοντες με την καθιέρωση των smartdevices και περαιτέρω με την άνοδο του διαδικτύου, στην επόμενη γενιά η αλλαγή θα προκύψει από το εσωτερικό της βιομηχανίας με τις συνδρομητικές και cloud υπηρεσίες. 

 

και ps2/xbox ηταν κοντά στα 180 συνολο...γενικα φαινεται πτωση κοντα στα 10εκ καθε γενια...τωρα δε ξερω αν βαλουμε και τη νιντεντο στην εξισωση τι παιζει....

Και δε νομιζω οτι η πτωση οφειλεται στους υπολογιστες...Περισοτερο στα κινητα...αν και δεν εχω δεδομενα να το στηριξω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, red1 είπε

 

Αναφορά σε κείμενο

On the PS5, you’ll be able to experience 3D Audio with the headphones that many of you already own, either through USB connection to the console, or by plugging your headphones into the DualSense wireless controller’s 3.5mm headset jack. 

Μακάρι να ισχύει όντως και να μην κάνουν καμία κωλοτούμπα.

Για το PS VR έχει ειπωθεί τίποτα; Πχ. αν μπορεί να παίξει στην νέα κονσόλα (προφανώς με βελτίωση όλων των σχετικών); Βέβαια, θα πει κάποιος, εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά τι θα γίνει με τα παλιά παιχνίδια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...