Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το 1% όμως είναι όχι απλώς αποδεκτό σαν fail rate αλλά κάνουν κ πάρτι οι εταιρείες όταν είναι μόνο τόσο. Τα αλλάζουν κανονικά στα πλαίσια της εγγύησης και προχωράμε παρακάτω. Από εκεί και πάνω αρχίζουν να έχουν θέματα και αν φτάσουν σαν τα joycon κάνουν χαρακίρι ή το παίζουν τρελιτσα αλά νιντεντο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, primeragt είπε

Από εκεί και πάνω αρχίζουν να έχουν θέματα και αν φτάσουν σαν τα joycon κάνουν χαρακίρι ή το παίζουν τρελιτσα αλά νιντεντο.

Αυτό ακριβώς. Επειδή έχω πολύ κακή εμπειρία με την Κομετρον, δε θα ήθελα να πάθει κατι το dualsense και να τους το στείλω. Από αυτά που διαβάζω από τον φίλο,ιδιοι παραμένουν στην Κομετρον, δυστυχώς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Billie13 είπε

Αυτό ακριβώς. Επειδή έχω πολύ κακή εμπειρία με την Κομετρον, δε θα ήθελα να πάθει κατι το dualsense και να τους το στείλω. Από αυτά που διαβάζω από τον φίλο,ιδιοι παραμένουν στην Κομετρον, δυστυχώς. 

Δηλαδη οταν το επισημο service δεν λυνει το προβλημα , τι πρεπει να κανει ο καταναλωτης ?

Μιλαμε για χειριστηριο 6 ημερων απο την αγορα με την κονσολα.

Ποσες ωρες να ειχε παιξει , 30-40?

Επεξ/σία από RigasGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 hours ago, RigasGR said:

Δηλαδη οταν το επισημο service δεν λυνει το προβλημα , τι πρεπει να κανει ο καταναλωτης ?

Μιλαμε για χειριστηριο 6 ημερων απο την αγορα με την κονσολα.

Ποσες ωρες να ειχε παιξει , 30-40?

Πάντως, εδώ που τα λέμε, κακώς πήγες στην Cometron. Έπρεπε πρώτα να κάνεις μια προσπάθεια στο κατάστημα από το οποίο αγόρασες την κονσόλα.

Εγώ στη θέση σου θα τους έλεγα «χάλασε το gamepad στις πέντε μέρες, θα μου στείλετε άλλη κονσόλα επιτόπου να την αλλάξουμε ή θα θεωρήσουμε DoA μόνο το gamepad;»

Μην τρέχετε μόνοι σας στα σέρβις, τα έχουμε πει εκατοντάδες φορές. Ειδικά όταν μιλάμε για το απαράδεκτο support της Sony.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι διαβάζω Θεέ μου. Βγήκε off το R2 ενός dualsense από τα 2.5 εκατομμύρια που πουλήθηκαν και έχει βγει το συμπέρασμα ότι είναι για πέταμα. Άσε με το coil wine που παίζει να υπάρχει απο τότε που ανακαλύφθηκε το ηλεκτρικό ρεύμα αλλά ξανά ανακαλύφθηκε εν έτη 2020 και βγήκε λέει όλη η γενιά προβληματική. Πρέπει να σας έχει βαρέσει η καραντινα κατακουτελα. Τόση υπερβολή και εγωκεντρισμός δεν εξηγείται. Πάμε πάλι, όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό failure. Για αυτό τον λόγο έχουν εγγύηση. Συμπεράσματα περί quality control δεν μπορούν να βγουν αν δεν γίνουν γνωστά τα ανωτέρω ποσοστά. Αν το ποσοστό failure πχ είναι 1% μιλάμε για 25.000 dualsense. Αν χαλάσει λοιπόν το δικό μου, επειδή η γη δεν γυρίζει γύρω από τον εαυτό μου, δεν μπορώ να τα βγάλω όλα σκάρτα. Παραδίνομαι.

  • Like 16
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, RigasGR είπε

Άμα βλέπω από το χειριστήριο που είναι για τα μπάζα ......και λέγανε οοοοουυυυυ φτιάξαμε το καλύτερο 

Μετά από 6 μέρες με το παιδάκι να παίζει Astros , το R2 άρχισε τα όργανα 

Με Street fighter , Mortal Kombat και Injustice 

Τι θα γίνει.....??????

οριστική διάλυσή στο χέρι ?????

Για την κονσόλα κοντός ψαλμός αλληλούια, θα δούμε τι θα γίνει με τα VRM ....

Η Microsoft όταν τα XBOX χαλαγανε , παραλαβή από το σπίτι , service Ολλανδία .....επιστροφή τελικος χρήστης 

Για την SONY πάρτε τηλέφωνο  support ----- ΚΟΜΕΤΡΟΝ ----- και κάντε κάνα ευχέλαιο....

Αυτά τα λένε με 1 εβδομάδα κονσόλα από το Ευρωπαϊκό release , με COVID 19

Φαντασου να το ειχες πληρωσει το ps5  750+ ευρω οταν φωναζες οτι επρεπε να του εχουν περισσοτερο χωρο στον σκληρο και 12 teraflops! 

Υπομονη κανε και κραζεις αν δεν σε εξυπηρετησουν καλα στο service

Σε ματιασανε πιστευω π ελεγες οτι παρελαβες 3 κονσολες ps5 day 1 😂😂😂

Οσοι παρελαβαν ταπεινα χωρις τυμπανοκρουσιες απολαμβανουν το ps5 οπως πρεπει 🤣

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, music_lover είπε

Εμένα πάλι το R2 είναι πιο σκληρό από το L2 🤣

Πολύ σκληρό για να πεθάνει (σπάσει) 🤣 ? Εμένα απο τη μανα του ηταν ελάχιστα (ας πουμε εμπειρικά 10%) πιο μαλακό το R2 αλλά το είχα παρατηρήσει εξαρχής. Το εχω ξαναδεί και σε άλλα controllers.

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, primeragt είπε

Λογικό να λέει ότι θα τσεκαρει και θα δει αν θα δώσει άλλο καινούργιο. Αν η σονη δεν το αναγνωρίζει ως πρόβλημα και αυτός δώσει άλλο απλά θα το φάει γιατί δεν θα μπορεί να το δώσει πίσω.

 Ποιο άθλιο service από αυτό της Sony δεν υπάρχει.... Ελα με του Π@Π@ρες PS4 PRO προβλημα τροφοδοτικο εντος εγγύησης 10 μερες για φτιαξιμο και δεν ειχα κονσολα και γκρινιαζαν τα παιδια Και απο την αλλη η Microsoft χωρις φυσικη παρουσιαση στην ελλαδα  , support απο ιταλια σε 2 μερες μεσα μεσω UPS εποχη xbox360  μου αλλαξαν την κονσολα με καινουργια και με εξοδα δικα τους πηγαινε το δικο μου ιταλια και ελα το καινουργιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dream21 είπε

 Ποιο άθλιο service από αυτό της Sony δεν υπάρχει.... Ελα με του Π@Π@ρες PS4 PRO προβλημα τροφοδοτικο εντος εγγύησης 10 μερες για φτιαξιμο και δεν ειχα κονσολα και γκρινιαζαν τα παιδια Και απο την αλλη η Microsoft χωρις φυσικη παρουσιαση στην ελλαδα  , support απο ιταλια σε 2 μερες μεσα μεσω UPS εποχη xbox360  μου αλλαξαν την κονσολα με καινουργια και με εξοδα δικα τους πηγαινε το δικο μου ιταλια και ελα το καινουργιο.

Το ότι είναι άθλιο σε σχέση με ms τι σχέση έχει με τον τεχνικό που απάντησε αυτό στον άνθρωπο; Τι έπρεπε δλδ να κάνει ο τεχνικός; Να περνάει εγγύηση ότι του πάνε χωρίς έλεγχο; Μη συγκρίνεις 360 που είχε γίνει γενικό θέμα και σκάγανε το ένα πίσω από το άλλο και τα αλλάζανε ακόμα κ μετά το πέρας της εγγύησης. Δεν σχολίασα αν έχει ή δεν έχει θέμα το dualsense του παιδιού. Την απάντηση του τεχνικού σχολίασα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, music_lover είπε

Τι διαβάζω Θεέ μου. Βγήκε off το R2 ενός dualsense από τα 2.5 εκατομμύρια που πουλήθηκαν και έχει βγει το συμπέρασμα ότι είναι για πέταμα. Άσε με το coil wine που παίζει να υπάρχει απο τότε που ανακαλύφθηκε το ηλεκτρικό ρεύμα αλλά ξανά ανακαλύφθηκε εν έτη 2020 και βγήκε λέει όλη η γενιά προβληματική. Πρέπει να σας έχει βαρέσει η καραντινα κατακουτελα. Τόση υπερβολή και εγωκεντρισμός δεν εξηγείται. Πάμε πάλι, όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό failure. Για αυτό τον λόγο έχουν εγγύηση. Συμπεράσματα περί quality control δεν μπορούν να βγουν αν δεν γίνουν γνωστά τα ανωτέρω ποσοστά. Αν το ποσοστό failure πχ είναι 1% μιλάμε για 25.000 dualsense. Αν χαλάσει λοιπόν το δικό μου, επειδή η γη δεν γυρίζει γύρω από τον εαυτό μου, δεν μπορώ να τα βγάλω όλα σκάρτα. Παραδίνομαι.

 

48 λεπτά πριν, nekrik είπε

Πολύ σκληρό για να πεθάνει (σπάσει) 🤣 ? Εμένα απο τη μανα του ηταν ελάχιστα (ας πουμε εμπειρικά 10%) πιο μαλακό το R2 αλλά το είχα παρατηρήσει εξαρχής. Το εχω ξαναδεί και σε άλλα controllers.

Γενικά μυρίζει λίγο πιο σοβαρό το θέμα απο μεμονομένες καταστάσεις 1/1000, τουλάχιστον απ 'ότι φαίνεται εδώ, αρκετοί έχουν ένα incosistency στα triggers τους. Παίζει να έιναι όντως γενικό θέμα αυτό. Αν δεν παίξει φόλα απο το support όλα οκ - ελπίζω να μην σας κάνουν τους κινέζους και σκάτε 60άρες  απο το πουθενά αλλα ποτέ δεν ξέρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nyne είπε

Απάντησε η sony(μετά από 20 λεπτα) μου είπε είναι γνωστό θέμα καλεστε στο service κτλ...

Στο σερβις δεν είχες πάρει?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
21 minutes ago, primeragt said:

Το ότι είναι άθλιο σε σχέση με ms τι σχέση έχει με τον τεχνικό που απάντησε αυτό στον άνθρωπο; Τι έπρεπε δλδ να κάνει ο τεχνικός; Να περνάει εγγύηση ότι του πάνε χωρίς έλεγχο; Μη συγκρίνεις 360 που είχε γίνει γενικό θέμα και σκάγανε το ένα πίσω από το άλλο και τα αλλάζανε ακόμα κ μετά το πέρας της εγγύησης. Δεν σχολίασα αν έχει ή δεν έχει θέμα το dualsense του παιδιού. Την απάντηση του τεχνικού σχολίασα. 

Έγινε ο τεχνικός έλεγχος επιτόπου, το έπιασε ο τεχνικός και είδε ότι είναι χαλαρό, τι περισσότερο θα δει αν το ανοίξει; Δεν επιδιορθώνονται οι συσκευές που αγοράστηκαν 6 μέρες πριν, αντικαθίστανται κατευθείαν.

Όλα αυτά εάν είχε πάει στο κατάστημα, τώρα είναι στο έλεος του επίσημου service.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έγινε ο τεχνικός έλεγχος επιτόπου, το έπιασε ο τεχνικός και είδε ότι είναι χαλαρό, τι περισσότερο θα δει αν το ανοίξει; Δεν επιδιορθώνονται οι συσκευές που αγοράστηκαν 6 μέρες πριν, αντικαθίστανται κατευθείαν.

Όλα αυτά εάν είχε πάει στο κατάστημα, τώρα είναι στο έλεος του επίσημου service.

Μα δεν λέω κάπου ότι πρέπει να επιδιορθωθεί και όχι να αλλαχθεί. Το μόνο που λέω είναι ότι ο τεχνικός όταν έχει ένα νέο ειδικά προϊόν πρέπει να τσεκαρει αν αυτό που λέμε σαν προβληματικό ότι όντως αναγνωρίζετε ως τέτοιο για να προβεί στην αλλαγή. Μια χαλαρή σκανδάλη όπως του φίλου μπορεί να θεωρηθεί χαλασμένη μπορεί και όχι, στις ορέξεις της σονη είναι. Ο τεχνικός πρέπει να ακολουθήσει τις ντιρεκτιβες της αλλιώς θα έχει ένα κοντρολερ να φάει στο τέλος του μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...