Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
21 minutes ago, primeragt said:

Το ότι είναι άθλιο σε σχέση με ms τι σχέση έχει με τον τεχνικό που απάντησε αυτό στον άνθρωπο; Τι έπρεπε δλδ να κάνει ο τεχνικός; Να περνάει εγγύηση ότι του πάνε χωρίς έλεγχο; Μη συγκρίνεις 360 που είχε γίνει γενικό θέμα και σκάγανε το ένα πίσω από το άλλο και τα αλλάζανε ακόμα κ μετά το πέρας της εγγύησης. Δεν σχολίασα αν έχει ή δεν έχει θέμα το dualsense του παιδιού. Την απάντηση του τεχνικού σχολίασα. 

Έγινε ο τεχνικός έλεγχος επιτόπου, το έπιασε ο τεχνικός και είδε ότι είναι χαλαρό, τι περισσότερο θα δει αν το ανοίξει; Δεν επιδιορθώνονται οι συσκευές που αγοράστηκαν 6 μέρες πριν, αντικαθίστανται κατευθείαν.

Όλα αυτά εάν είχε πάει στο κατάστημα, τώρα είναι στο έλεος του επίσημου service.

  • Like 3
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 11,5k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ετοιμος και γω...

Άκου τώρα τι έχει συμβεί στην προσπάθεια σου να κάνεις damage control για κάποιον ανεξήγητο λόγο. Δημιουργείς έναν ποσοστό (1%) απο το πουθενά. - Αυτό μένει να το δούμε σε βάθος χρόνου. Μέχρι

Για όσο περιμένουμε καρτερικά, ένα γρήγορο σκιτσάκι, με αγάπη  

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έγινε ο τεχνικός έλεγχος επιτόπου, το έπιασε ο τεχνικός και είδε ότι είναι χαλαρό, τι περισσότερο θα δει αν το ανοίξει; Δεν επιδιορθώνονται οι συσκευές που αγοράστηκαν 6 μέρες πριν, αντικαθίστανται κατευθείαν.

Όλα αυτά εάν είχε πάει στο κατάστημα, τώρα είναι στο έλεος του επίσημου service.

Μα δεν λέω κάπου ότι πρέπει να επιδιορθωθεί και όχι να αλλαχθεί. Το μόνο που λέω είναι ότι ο τεχνικός όταν έχει ένα νέο ειδικά προϊόν πρέπει να τσεκαρει αν αυτό που λέμε σαν προβληματικό ότι όντως αναγνωρίζετε ως τέτοιο για να προβεί στην αλλαγή. Μια χαλαρή σκανδάλη όπως του φίλου μπορεί να θεωρηθεί χαλασμένη μπορεί και όχι, στις ορέξεις της σονη είναι. Ο τεχνικός πρέπει να ακολουθήσει τις ντιρεκτιβες της αλλιώς θα έχει ένα κοντρολερ να φάει στο τέλος του μήνα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον μίλησα με το τεχνικό,μου είπε έχω κ άλλη μια περίπτωση,εάν είναι το ίδιο γίνεται άμεση αντικατάσταση.Θα πάω σε λίγο κ θα σας πω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, chncynic είπε

Γενικά μυρίζει λίγο πιο σοβαρό το θέμα απο μεμονομένες καταστάσεις 1/1000, τουλάχιστον απ 'ότι φαίνεται εδώ, αρκετοί έχουν ένα incosistency στα triggers τους. Παίζει να έιναι όντως γενικό θέμα αυτό. Αν δεν παίξει φόλα απο το support όλα οκ - ελπίζω να μην σας κάνουν τους κινέζους και σκάτε 60άρες  απο το πουθενά αλλα ποτέ δεν ξέρεις

Εγώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ επειδή η μία σκανδάλη από την άλλη, έχει ένα 10% διαφορά. Πολύ πιθανό να αποκτήσει και η άλλη ένα 10% μετά από κάποια χρήση και να γίνουν ίδιες. Θα δούμε. Αλλά δεν βρίσκω λόγο να το αντικαταστήσω τώρα για τόσο μικρή διαφορά.

  • Like 1
  • Haha 4
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το ότι είναι άθλιο σε σχέση με ms τι σχέση έχει με τον τεχνικό που απάντησε αυτό στον άνθρωπο; Τι έπρεπε δλδ να κάνει ο τεχνικός; Να περνάει εγγύηση ότι του πάνε χωρίς έλεγχο; Μη συγκρίνεις 360 που είχε γίνει γενικό θέμα και σκάγανε το ένα πίσω από το άλλο και τα αλλάζανε ακόμα κ μετά το πέρας της εγγύησης. Δεν σχολίασα αν έχει ή δεν έχει θέμα το dualsense του παιδιού. Την απάντηση του τεχνικού σχολίασα. 

 Η Sony δινει εγκρισει στο τεχνικο τμημα να παραλαμβάνει να δίνουν καινουργιο και ο τεχνικος ας  κανει ελεγχο το 2021. Η αγορά του PS5 δεν έγινε πριν 1 χρόνο αλλά πριν 14 μέρες. γιαυτο και είναι και θα παραμεινει  μπάχαλο η  Sony απο θεμα support .

Επεξ/σία από dream21
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, music_lover είπε

Εγώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ επειδή η μία σκανδάλη από την άλλη, έχει ένα 10% διαφορά. Πολύ πιθανό να αποκτήσει και η άλλη ένα 10% μετά από κάποια χρήση και να γίνουν ίδιες. Θα δούμε. Αλλά δεν βρίσκω λόγο να το αντικαταστήσω τώρα για τόσο μικρή διαφορά.

Ναι δεν λέω να ασχοληθείς αν είναι 10% και δεν σε ενοχλεί. Εμένα θα με ενοχλόυσε αν συνέβαινε πρίν  τουλάχιστον ένα 6μηνο σκισίματος. Αν παίζεις κάνα shoot em up θα βαράς στο γάμο του καραγκιόζη. Anyway, εν αναμονή της απάντησης του service να ησυχάσουν όσοι έχουν πρόβλημα!

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Daredevil είπε

Image

Ορίστε τι κλαίγατε! Με το παρών update, τα πράγματα μεταξύ των twins ηρθαν στα φυσολογικά και "επιθυμητά"  επίπεδα. Η Ubi προσπαθεί και παλεύει για το δίκαιο και το σωστό!  😅. Α ρε Ubi πιο σκουπίδι optimization πεθαίνεις . Μια ζωή τα ίδια , ούτε update δεν μπορεί να κανει σωστά .

Επεξ/σία από nekrik
  • Thanks 1
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιος με LG oled B9? Η τηλεοραση μου διαθετει 2.1 αλλα οι αποψεις απο οσο διαβαζω γενικοτερα διιστανται στο αν υποστηριζει 120hz στα 4Κ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, music_lover είπε

Εγώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ επειδή η μία σκανδάλη από την άλλη, έχει ένα 10% διαφορά. Πολύ πιθανό να αποκτήσει και η άλλη ένα 10% μετά από κάποια χρήση και να γίνουν ίδιες. Θα δούμε. Αλλά δεν βρίσκω λόγο να το αντικαταστήσω τώρα για τόσο μικρή διαφορά.

Τί λέμε τώρα ρε παιδιά; Εγώ είχα 2 χρόνια PS4 για να παίξω τα exclusives και το χειριστήριο ήταν άψογο. Εννοείται με 10% διαφορά δεν θα μπορούσα να παίξω. Τί παίζουμε, fall guys; Άσε που ούτε αυτό δεν θα μπορούσα να παίξω. Προβλήματα στο χειριστήριο είναι χοντρά. Δεν πα να έχει η κονσόλα 300fps στα 8Κ, απλά δεν μπορείς να παίξεις... Η Nintendo κάνει άμεση αντικατάσταση και 2 και 3 φορές. Εδώ βλέπω να παίζει συζήτηση σε 5 ημερών χειριστήριο...

  • Like 2
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγα ειδα και απηλθα ...Αρχικα ο ανθρωπος στο service ηταν αψογος και εξηγω.Του δινω το κοντρολερ μου λεει εγω δεν καταλαβαινω διαφορα και μου δινει κ το χαλασμενο του φιλου απο εδω που ειναι για αντικατασταση.Οντως καμια σχεση ηταν τεζα το κουμπι οταν το παταγες μηδεν αντισταση.Μετα μου δινει το δικο του το δοκιμαζω και πανω κατω ηταν τα ιδια με το δικο μου(ισως κ ακομα χαλαροτερο και στις δυο σκανδαλες) κ μου λεει βλεπεις διαφορα?Οντως κατσαμε μαζι αρκετη ωρα και εγω επαιζα και με τα δυο χειριστηρια,μου ειπε  δε εαν θελω να μου δωσει το δικο του (του service).Τελικα κρατησα το δικο μου και αν γινει ακομα χειροτερο θα το παω να μου το αλλαξει.Δυστυχως δεν μπορουσαμε να ανοιξουμε το καινουργιο για να δουμε διαφορα κτλ.

Επεξ/σία από nyne
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, music_lover είπε

Εγώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ επειδή η μία σκανδάλη από την άλλη, έχει ένα 10% διαφορά. Πολύ πιθανό να αποκτήσει και η άλλη ένα 10% μετά από κάποια χρήση και να γίνουν ίδιες. Θα δούμε. Αλλά δεν βρίσκω λόγο να το αντικαταστήσω τώρα για τόσο μικρή διαφορά.

Καλα το ειχαμε καταλαβει οτι εσυ θα πεις και ευχαριστω

  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, nyne είπε

Πηγα ειδα και απηλθα ...Αρχικα ο ανθρωπος στο service ηταν αψογος και εξηγω.Του δινω το κοντρολερ μου λεει εγω δεν καταλαβαινω διαφορα και μου δινει κ το χαλασμενο του φιλου απο εδω που ειναι για αντικατασταση.Οντως καμια σχεση ηταν τεζα το κουμπι οταν το παταγες μηδεν αντισταση.Μετα μου δινει το δικο του το δοκιμαζω και πανω κατω ηταν τα ιδια με το δικο μου(ισως κ ακομα χαλαροτερο και στις δυο σκανδαλες) κ μου λεει βλεπεις διαφορα?Οντως κατσαμε μαζι αρκετη ωρα και εγω επαιζα και με τα δυο χειριστηρια,μου ειπε  δε εαν θελω να μου δωσει το δικο του (του service).Τελικα κρατησα το δικο μου και αν γινει ακομα χειροτερο θα το παω να μου το αλλαξει.Δυστυχως δεν μπορουσαμε να ανοιξουμε το καινουργιο για να δουμε διαφορα κτλ.

Καλά τί είναι αυτό που σου είπε ο τυπάς? Ντομάτες πουλάει? Δλδ αν έπαιρνες το δικό του και χάλαγε, θα έδινες στη Sony το Serial No. του pad του τεχνικού ?

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα εγω εκτιμησα το οτι μου εδωσε μια λυση,οπως και να το κανεις ειναι λιγο υποκειμενικο το θεμα και το αισθανθηκα και την ωρα που δοκιμζα τρια διαφορετικα χειριστηρια(εκτος απο του παιδιου που οντως ηταν τεζα το κουμπι),βεβαια θα επρεπε να ειναι η πολιτικη της sony να κανει αμεση αντικατασταση οτι κ να συμβαινει για να ικανοποιησει το πελατη.Θα στειλω και ενα εμαιλ στη sony hellas να δω τι θα μου πει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.