Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι, δεν είναι αυτό το συμπέρασμα. Τα facts είναι facts.

(hint για να σε βοηθήσω: ΔΕΝ είναι feature η Infinity Cache, αφού λες πως γνωρίζεις τον λόγο θα έπρεπε να είναι αυτονόητο αυτό για εσένα😉)

Επεξ/σία από johnnypatras
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, johnnypatras είπε

Όχι, δεν είναι αυτό το συμπέρασμα. Τα facts είναι facts.

Αυτο που παραθεσες δεν ειναι fact αλλα marketing. Το fact ειναι οτι το rdna2 της amd εχει infinity cashe.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OK, για να μην σπαμάρουμε άλλο το νήμα, θα σε συμβούλευα να διαβάσεις τι ακριβώς είναι η Infinity Cache και ποιόν ρόλο επιτελεί. Και για ποιόν λόγο την μπουστάρει το marketing dep της AMD.

Όπως πρόσθεσα και στο edit μου, ΔΕΝ αποτελεί feature set ή subset της rdna2 αρχιτεκτονικής η Infinity Cache.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, johnnypatras είπε

OK, για να μην σπαμάρουμε άλλο το νήμα, θα σε συμβούλευα να διαβάσεις τι ακριβώς είναι η Infinity Cache και ποιόν ρόλο επιτελεί. Και για ποιόν λόγο την μπουστάρει το marketing dep της AMD.

Όπως πρόσθεσα και στο edit μου, ΔΕΝ αποτελεί feature set ή subset της rdna2 αρχιτεκτονικής η Infinity Cache.

Για να μην σπαμαρουμε οπως λες η amd και οχι εσυ ή εγω το θεωρει feature set αρεσει δεν αρεσει. Επομενως οι κονσολες εχουν custom apu με διαφορετικο λειτουργικο που το καθενα το εκμεταλλευεται με το δικο του τροπο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδιά εξηγήστε μου κ μενα που δε καταλαβαίνω τπτ απο αυτες τις τεχνολογίες οσα λινκ διαβασα δεν εβγαλα κάποιο συμπεράσμα, με 2 σειρές σε ελληνικά θα κολλάνε μελωντικα τα παιχνίδια; θα χω πχ 20% κατω σε απόδοση συγκριτικά με το xbox? Θα ανεβάζει θερμοκρασίες κ θα κανει θόρυβο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sndev είπε

Βρε παιδιά εξηγήστε μου κ μενα που δε καταλαβαίνω τπτ απο αυτες τις τεχνολογίες οσα λινκ διαβασα δεν εβγαλα κάποιο συμπεράσμα, με 2 σειρές σε ελληνικά θα κολλάνε μελωντικα τα παιχνίδια; θα χω πχ 20% κατω σε απόδοση συγκριτικά με το xbox? Θα ανεβάζει θερμοκρασίες κ θα κανει θόρυβο; 

Τιποτα απο αυτα δεν ισχυει. Διαλεξε κονσολα με βαση τους τιτλους που σε ενδιαφερουν ή πχ αν σε βολευουν υπηρεσιες οπως το gamepass...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Για να μην σπαμαρουμε οπως λες η amd και οχι εσυ ή εγω το θεωρει feature set αρεσει δεν αρεσει. Επομενως οι κονσολες εχουν custom apu με διαφορετικο λειτουργικο που το καθενα το εκμεταλλευεται με το δικο του τροπο.

Δεν το θεωρεί feature set, hardware architectural choice αποτελεί στις σειρές RX6xxx, κυρίως για να μειώσει την επίπτωση του 256bit memory bus στο συνολικό memory bandwidth.

Feature νέο για παράδειγμα της RDNA 2 αρχιτεκτονικής, για να καταλαβαινόμαστε κιόλας, είναι π.χ. το VRS (variable rate shading), το Sampler Feedback και οι Mesh Shaders. Υποστηρίζονται αυτά στην κονσόλα της Sony; (καθαρά σε τεχνικό επίπεδο συζητούμε, μην παρεξηγηθώ)

Επεξ/σία από johnnypatras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, sndev είπε

Λογικα θα τη κατεβάσουν όπου νανε

Episode one of the new Ratchet & Clank TV Series

Το αναφερω μην νομιζει κανεις οτι ειναι το παιχνιδι.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, johnnypatras είπε

Δεν το θεωρεί feature set, hardware architectural choice αποτελεί στις σειρές RX6xxx, κυρίως για να μειώσει την επίπτωση του 256bit memory bus στο συνολικό memory bandwidth.

Feature νέο για παράδειγμα της RDNA 2 αρχιτεκτονικής, για να καταλαβαινόμαστε κιόλας, είναι π.χ. το VRS (variable rate shading), το Sampler Feedback και οι Mesh Shaders. Υποστηρίζονται αυτά στην κονσόλα της Sony; (καθαρά σε τεχνικό επίπεδο συζητούμε, μην παρεξηγηθώ)

θεωρητικά ναι μέσω GE, ένα hw feature που έχει το apu + σε σχέση με  το αντίστοιχο του xsx είναι τα cache scrubbers 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, johnnypatras είπε

Δεν το θεωρεί feature set, hardware architectural choice αποτελεί στις σειρές RX6xxx, κυρίως για να μειώσει την επίπτωση του 256bit memory bus στο συνολικό memory bandwidth.

Feature νέο για παράδειγμα της RDNA 2 αρχιτεκτονικής, για να καταλαβαινόμαστε κιόλας, είναι π.χ. το VRS (variable rate shading), το Sampler Feedback και οι Mesh Shaders. Υποστηρίζονται αυτά στην κονσόλα της Sony; (καθαρά σε τεχνικό επίπεδο συζητούμε, μην παρεξηγηθώ)

Οπως ειπωθηκε η sony το κανει μεσω της νεας geometry engine που εχει με το δικο της api...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sndev είπε

Βρε παιδιά εξηγήστε μου κ μενα που δε καταλαβαίνω τπτ απο αυτες τις τεχνολογίες οσα λινκ διαβασα δεν εβγαλα κάποιο συμπεράσμα, με 2 σειρές σε ελληνικά θα κολλάνε μελωντικα τα παιχνίδια; θα χω πχ 20% κατω σε απόδοση συγκριτικά με το xbox? Θα ανεβάζει θερμοκρασίες κ θα κανει θόρυβο; 

Θα σου πω την δική μου "μη-τεχνολογική" οπτική πάνω στο θέμα χωρίς να χρησιμοποιήσω όλους αυτούς τους όρους που χρησιμοποιούν τα παιδιά που δε τους γνωρίζω κιόλας να πω την αλήθεια αν και δεν είναι δύσκολο να τους googleάρεις και να πάρεις μια ιδέα.

Θεωρώ ότι είναι αυτοκτονικό για οποιαδήποτε 3rd party εταιρία να φτιάξει game που θα τρέχει πένα στη μία κονσόλα και θα σέρνεται στην άλλη. Όχι μόνο γιατί οι κονσόλες είναι κοντά σε ισχύ αλλά και για λόγους PR/Marketing. Θα τους μαυρίσει το community. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για το μεγαλύτερο community τουλάχιστον ανάμεσα στα δύο και αυτό που αποδεδειγμένα δεν έχει θέμα να "πληρώσει καλά" για games ελλείψη gamepass. 

Θα δεις διαφορές στα βίντεο του DigitalFoundry και των λοιπών? Σίγουρα. Και πιθανότατα η πλειψοφία των VS θα είναι υπέρ του XSX. Κάτι που το ξέραμε εδώ και πάνω από μισό χρόνο όταν βγάλαν τα specs. Το θέμα είναι ότι οι διαφορές αυτές θα είναι του επιπέδου "σε αυτή τη στιγμή το PS5 πέφτει από τα 60 στα 57fps". Ή λίγο μεγαλύτερα drops στο dynamic resolution Του κώλου δηλαδή.

Δε θα δεις RT στους μεν και no-RT στους δε. Δε θα δεις 60FPS στους μεν 30FPS. Δε θα δεις κάτι που αλλάζει την εμπειρία σου να το πούμε απλά. Στην τελική αν είσαι τιτίζης και αυτές οι μικροδιαφορές είναι σημαντικές για σένα σκάσε το διχίλιαρο και φτιάξει ένα gaming PC.

Στα 1st part απ'την άλλη είναι θέμα ταλέντου. Η μία πλευρά έχει αποδείξει ότι το έχει και μπορεί να κάνει θαυματα, την άλλη τη περιμένουμε.

 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Θα σου πω την δική μου "μη-τεχνολογική" οπτική πάνω στο θέμα χωρίς να χρησιμοποιήσω όλους αυτούς τους όρους που χρησιμοποιούν τα παιδιά που δε τους γνωρίζω κιόλας να πω την αλήθεια αν και δεν είναι δύσκολο να τους googleάρεις και να πάρεις μια ιδέα.

Θεωρώ ότι είναι αυτοκτονικό για οποιαδήποτε 3rd party εταιρία να φτιάξει game που θα τρέχει πένα στη μία κονσόλα και θα σέρνεται στην άλλη. Όχι μόνο γιατί οι κονσόλες είναι κοντά σε ισχύ αλλά και για λόγους PR/Marketing. Θα τους μαυρίσει το community. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για το μεγαλύτερο community τουλάχιστον ανάμεσα στα δύο και αυτό που αποδεδειγμένα δεν έχει θέμα να "πληρώσει καλά" για games ελλείψη gamepass. 

Θα δεις διαφορές στα βίντεο του DigitalFoundry και των λοιπών? Σίγουρα. Και πιθανότατα η πλειψοφία των VS θα είναι υπέρ του XSX. Κάτι που το ξέραμε εδώ και πάνω από μισό χρόνο όταν βγάλαν τα specs. Το θέμα είναι ότι οι διαφορές αυτές θα είναι του επιπέδου "σε αυτή τη στιγμή το PS5 πέφτει από τα 60 στα 57fps". Ή λίγο μεγαλύτερα drops στο dynamic resolution Του κώλου δηλαδή.

Δε θα δεις RT στους μεν και no-RT στους δε. Δε θα δεις 60FPS στους μεν 30FPS. Δε θα δεις κάτι που αλλάζει την εμπειρία σου να το πούμε απλά. Στην τελική αν είσαι τιτίζης και αυτές οι μικροδιαφορές είναι σημαντικές για σένα σκάσε το διχίλιαρο και φτιάξει ένα gaming PC.

Στα 1st part απ'την άλλη είναι θέμα ταλέντου. Η μία πλευρά έχει αποδείξει ότι το έχει και μπορεί να κάνει θαυματα, την άλλη τη περιμένουμε.

 

Το θεμα ειναι να μην δουμε διαφορες τυπου rdr2 (pro vs one x) η division 2 ,γιατι τοτε για μενα αλλαζει η εμπειρια.εδω σκας 2 χιλιαρικα σε τηλεοραση για να δεις κατι παραπανω.

Σιγουρα τοτε θα τα σκασεις και για 2η κονσολα και το αλλο θα υπαρχει για τα exlusives και μονο. Πηρα το ps5 με την προυποθεση για rtx3080 pc αλλα με την υποστηριξη που βλεπω σε αυτην την κονσολα σιγουρα παω για series x και βλεπουμε αργοτερα

Επεξ/σία από chrisgewrgi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Θα σου πω την δική μου "μη-τεχνολογική" οπτική πάνω στο θέμα χωρίς να χρησιμοποιήσω όλους αυτούς τους όρους που χρησιμοποιούν τα παιδιά που δε τους γνωρίζω κιόλας να πω την αλήθεια αν και δεν είναι δύσκολο να τους googleάρεις και να πάρεις μια ιδέα.

Θεωρώ ότι είναι αυτοκτονικό για οποιαδήποτε 3rd party εταιρία να φτιάξει game που θα τρέχει πένα στη μία κονσόλα και θα σέρνεται στην άλλη. Όχι μόνο γιατί οι κονσόλες είναι κοντά σε ισχύ αλλά και για λόγους PR/Marketing. Θα τους μαυρίσει το community. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για το μεγαλύτερο community τουλάχιστον ανάμεσα στα δύο και αυτό που αποδεδειγμένα δεν έχει θέμα να "πληρώσει καλά" για games ελλείψη gamepass. 

Θα δεις διαφορές στα βίντεο του DigitalFoundry και των λοιπών? Σίγουρα. Και πιθανότατα η πλειψοφία των VS θα είναι υπέρ του XSX. Κάτι που το ξέραμε εδώ και πάνω από μισό χρόνο όταν βγάλαν τα specs. Το θέμα είναι ότι οι διαφορές αυτές θα είναι του επιπέδου "σε αυτή τη στιγμή το PS5 πέφτει από τα 60 στα 57fps". Ή λίγο μεγαλύτερα drops στο dynamic resolution Του κώλου δηλαδή.

Δε θα δεις RT στους μεν και no-RT στους δε. Δε θα δεις 60FPS στους μεν 30FPS. Δε θα δεις κάτι που αλλάζει την εμπειρία σου να το πούμε απλά. Στην τελική αν είσαι τιτίζης και αυτές οι μικροδιαφορές είναι σημαντικές για σένα σκάσε το διχίλιαρο και φτιάξει ένα gaming PC.

Στα 1st part απ'την άλλη είναι θέμα ταλέντου. Η μία πλευρά έχει αποδείξει ότι το έχει και μπορεί να κάνει θαυματα, την άλλη τη περιμένουμε.

 

Καταλαβαίνω πως το λες, αυτο που ζηταω να μου εξηγήσουν  κ δε το καταλαβαίνω οσο κ αν googlaro γτ ειμαι άσχετος σε αυτο το τομεα ειναι τι ειναι αυτό που αφαιρεσανε κ λείπει το οποίο γίνεται τέτοιο θεμα γτ για να το τονιζουν τόσο θα νε κατι τρανταχτο. Πχ απο οσο εχω καταλαβει απο αυτα που googlara k διορθωστε με εσεις που το χετε ειναι οτι το ps5 δεν έχει rdna 2 γτ δεν εχει παρει ολο το σετ της τεχνολογίας; το rdna 2 ειναι με κάποιες τεχνολογίες του directx (Microsoft) ενω η σονυ εχει τις δικες της πχ κ τις ονομαζει αλλιώς ξερω γω οποτε δεν ειναι το ολοκληρωμένο rdna 2 οπως βγηκε, αυτό γτ το κανει τοσο κατώτερο που γίνεται θεμα; κ ειναι όντος κατώτερο; δοξα το θεο με τη πρωτη ευκαιρια θα παρω κ το X κ εχω ηδη gamepass αλλά πραγματικά σε αυτη τη γενια δε μπορω να καταλάβω που θα φανούν οι διαφορές στα παιχνιδιά σε θεμα hardware ειναι κ οι 2 πραγματικά πολυ δυνατές μενει να δουμε πως θα τις αξιοποιήσουν τα δικα τους στούντιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sndev είπε

Καταλαβαίνω πως το λες, αυτο που ζηταω να μου εξηγήσουν  κ δε το καταλαβαίνω οσο κ αν googlaro γτ ειμαι άσχετος σε αυτο το τομεα ειναι τι ειναι αυτό που αφαιρεσανε κ λείπει το οποίο γίνεται τέτοιο θεμα γτ για να το τονιζουν τόσο θα νε κατι τρανταχτο. Πχ απο οσο εχω καταλαβει απο αυτα που googlara k διορθωστε με εσεις που το χετε ειναι οτι το ps5 δεν έχει rdna 2 γτ δεν εχει παρει ολο το σετ της τεχνολογίας; το rdna 2 ειναι με κάποιες τεχνολογίες του directx (Microsoft) ενω η σονυ εχει τις δικες της πχ κ τις ονομαζει αλλιώς ξερω γω οποτε δεν ειναι το ολοκληρωμένο rdna 2 οπως βγηκε, αυτό γτ το κανει τοσο κατώτερο που γίνεται θεμα; κ ειναι όντος κατώτερο; δοξα το θεο με τη πρωτη ευκαιρια θα παρω κ το X κ εχω ηδη gamepass αλλά πραγματικά σε αυτη τη γενια δε μπορω να καταλάβω που θα φανούν οι διαφορές στα παιχνιδιά σε θεμα hardware ειναι κ οι 2 πραγματικά πολυ δυνατές μενει να δουμε πως θα τις αξιοποιήσουν τα δικα τους στούντιο 

Πιθανολογώ χωρίς και γω να ξέρω ή να έχω τη διάθεση να το ψάξω ότι είναι κατώτερο. Το "πόσο κατώτερο" και το τι ρόλο θα παίξει θα φανεί στα games στη πράξη όχι σε τεχνολογικές αναλύσεις. 

Κάποια από τα πιο όμορφα games ολόκληρης της προηγούμενης γενιάς συμπεριλαμβανομένου και του PC ήταν στο χρέπι το PS4.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...