Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

To design με βαση μια fixed platform παντα εχει benefits για το ιδιο το παιχνιδι.

Αυτό όντως ίσχυε κάποτε στις παλιές καλές εποχές του custom chipset. Όχι πλέον.

Τι ιδιαίτερα benefits έχει ένα παιχνίδι σήμερα όταν η βάση η οποία σχεδιάζεται είναι έτσι κι αλλιώς η ίδια παντού? PS5 και Series X είναι κυριολεκτικά AMD hardware με Ryzen και Radeon... Όχι Cell ή PowerPC...

Και για να επεκταθώ περισσότερο, ο λόγος που βλέπουμε σήμερα τα εντυπωσιακά γραφικά στα Sony exclusives είναι καθαρά οικονομικός (η Sony θέλει να ρίξει λεφτά στα studios) και όχι επειδή εκμεταλλεύονται κρυμμένα μυστικά του hardware τα οποία δεν υπάρχουν πλέον.

Σχεδιάζεις λοιπόν το game σου στην "fixed" platform του PS και ο PCάς αν χρειάζεται, χαμηλώνει settings.

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

D.Luffy

Αυτος που σχεδιαζει ενα παιχνιδι απευθυνεται σε αγορα. Η αγορα εκει(pc) ειναι ανοιχτη. Ανοιχτο συστημα. Αν απευθυνεται αποκλειστικα στον console gamer, σχεδιαζει για την προσωπικη κονσολα που εχεις εσυ στο σαλονι σου(exclusives). Αν απευθυνεται σε ολους, σχεδιαζει με βαση αυτον που κατεχει το πιο αδυναμο hardware. Toν ''low'' δλδ(η τον switch ξερω γω αν το βγαλει και εκει). Tα υπολοιπα που θα προστιθενται σε αυτον με το ανωτερο hardware, ειναι φρου φρου και αρωματα. Το βασικο design θα ειναι ''low''.

Ειμαστε στο σημειο που τα χρηματα εχουν μεγαλυτερο impact απο το hardware για το design ενος παιχνιδιου. Δες ποσοι δουλεψαν και ποσο χρονο εκαναν για να βγει αυτη η λεπτομερια του UE5 demo, που κρατησε 10 λεπτα. Αυτο που χρειαζεται κατ΄εμε το gaming ειναι να βρει ενα μοντελο ανωτερο απο τo console model, οχι ενα χειροτερο(pc gaming), ωστε να βγαζει περισσοτερα εσοδα και να μπορει να επιβιωνει. Ειναι η αποψη μου τουλαχιστον.

Αν η λυση για τα - λιγο -περισσοτερα εσοδα ειναι να μοιρασει ενα παιχνιδι σε ολους, αυτο ειναι εις βαρος του ιδιου του παιχνιδιου και τελικα εις βαρος μας. Και ελπιζω να μην ειναι αυτη. Περισσοτερα χανεις παρα κερδιζεις τελικα. Ετσι το βλεπω εστω.

Edit(για το επομενο ποστ που εκανες). Η fixed platform εχει πλεονεκτηματα και παντα θα εχει. Δεν ηταν το ''εξωτικο hardware'' που και καλα υπηρχε και πλεον οχι. Και τωρα custom ειναι η GPU,CPU. Με ξεχωριστα features σχεδιασμενα για τις αναγκες του PS5. Γυρναμε στην λογικη PS3 δεν ειπε ο Σερνις? Χωρις τα προβληματα βεβαια. 

Metro dev, σχολιο για τα PS4/One(Τα λιγοτερο εξωτικα ever) :

Digital Foundry: Do you think that the relatively low-power CPUs in the next-gen consoles (compared to PC, at least) will see a more concerted push to getting more out of GPU Compute?

Oles Shishkovstov: No, you just cannot compare consoles to PC directly. Consoles could do at least 2x what a comparable PC can due to the fixed platform and low-level access to hardware.

Το παραπανω με παιχνιδια που θα βγαινουν παντου παυει να υπαρχει σε μεγαλο βαθμο.

Ναι για τα χρηματα συμφωνουμε. Οπως βλεπεις και στο παρον ποστ.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Αυτος που σχεδιαζει ενα παιχνιδι απευθυνεται σε αγορα. Η αγορα εκει(pc) ειναι ανοιχτη. Ανοιχτο συστημα. Αν απευθυνεται αποκλειστικα στον console gamer, σχεδιαζει για την προσωπικη κονσολα που εχεις εσυ στο σαλονι σου(exclusives). Αν απευθυνεται σε ολους, σχεδιαζει με βαση αυτον που κατεχει το πιο αδυναμο hardware. Toν ''low'' δλδ(η τον switch ξερω γω αν το βγαλει και εκει). Tα υπολοιπα που θα προστιθενται σε αυτον με το ανωτερο hardware, ειναι φρου φρου και αρωματα. Το βασικο design θα ειναι ''low''.

Καταρχήν εγώ δεν εμπιστεύομαι απόλυτα τους devs που υποστηρίζουν ότι console=2x comparable PC. Το θεωρώ υπερβολή όταν πλέον μιλάμε για κοινή αρχιτεκτονική και hardware. Αυτό είναι μια άλλη πολύ μεγάλη συζήτηση και δεν θα επεκταθώ περισσότερο.. Και είμαι σίγουρος ότι αν ψάξουμε θα βρούμε και αντίθετες απόψεις από αυτή του Shishkovstov.

Έπειτα, διαφωνώ εντελώς με την πρώτη παράγραφο γιατί πολύ απλά δεν βλέπω γύρω μου να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Πιστεύεις δηλαδή ότι τα παιχνίδια που βγαίνουν και σε PC όπως:

RDR2

AC Odyssey

AC Valhala

Metro Exodus

Control

Gears 5

Witcher 3

Cyberpunk 2077

RE2

RE3

Doom Eternal

έχουν σχεδιαστεί επάνω σε αδύναμο παρωχημένο PC hw? Γιατί εγώ βλέποντας τα γραφικά τους, μόνο σε low-end spec δεν παραπέμπουν... Το αντίθετο. Σε κονσόλες σχεδιάστηκαν...

Το ίδιο ακριβώς μπορεί να κάνει και η Sony. Σχεδιάζει το παιχνίδι της έτσι όπως θέλει στην κονσόλα της, και ο καθένας το τρέχει ανάλογα με το hw που διαθέτει. Και μάλιστα και ακόμα καλύτερα μετά από κάποιο καιρό. Απόδειξη τα παραπάνω παιχνίδια που ανέφερα τα οποία μπορούν πολύ άνετα να συκγριθούν με τα γραφικά των Sony exclusives και κάποια από αυτά να τα ξεπεράσουν κιόλας.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο που λεγεται για το fixed πλατφορμ το εχουν  αναφερει κυριως PC developers σκεψου (και αξιοσεβαστα ονοματα), αν παρακολουθησεις σχολια devs στο resetera κατα καιρους θα διαβασεις ξανα και ξανα οτι το να σχεδιαζεις ενα game για fixed πλατφορμ εχει πλεονεκτηματα, οχι το αναποδο. Δεν ειναι θεμα αποψης δλδ. Ειναι fact. Δεν ξερω γιατι διαφωνεις :) Ειναι απλα μαθηματικα.

Το RDR2 βγηκε εναν χρονο μετα(γιατι πιστευεις οτι συνεβη αυτο?). Και ολα αυτα που αναφερεις(εκτος απο witcher 3 που εχει παραδοσιακο κοινο στο PC και ουσιαστικα ενισχυει το επιχειρημα μου για το πως δουλευει η αγορα) βγηκαν προς το τελος που το low εγινε medium για τους περισσοτερους, οχι αρχη γενιας. Και μιλαμε για μια γενια που ξεκινησε με μετριο hardware ετσι? Η επομενη ξεκινα πολυ διαφορετικα. Θα ηταν καταστροφικο να ξεκινησουν με νοοτροποια multiplatform για ολα τα games στο PS5. Στην αρχη αυτης της γενιας ειχαμε watchdogs. Τα δυνατα οπτικα multiplatform κατα κανονα βγηκαν απο την μεση της γενιας και μετα.

Αν μια κονσολα υποθετικα ειχε μονο exclusives αντι για multiplatform, τοτε θα εβλεπες θαυματα απο την αρχη. Θα εβλεπες ενα watchdogs οπως το μουφα trailer, oχι αυτο που πηραμε τελικα. Γιατι δυστυχως ο developer θα σκεφτει τον PS4 gamer και τον medium PC gamer.

Δεν ειναι ασπρο μαυρο(η εγω σωστος η εσυ). Καταλαβαινω τι λες, και εχεις και εσυ point(ωραιο το παραδειγμα σου με τα games), αλλα τα exclusives εκτος απο το RDR2 βρισκονται σε αλλο επιπεδο και ειναι λογικο. Παντα υπηρχε αυτο. Για καθε κονσολα η PC που ειχε exclusives. Αυτο εγω δεν θελω να το χασω.

H γνωμη μου ειναι οτι ολα τα παραπανω games θα εδειχναν ακομα καλυτερα αν το design γινοταν για οποιoδηποτε fixed platform εκτος switch. H εκδοση πχ του RDR2 θα ηταν ανωτερη αν ηταν sony exclusive ή MS exclusive ή high end pc exclusive(ας υποθεσουμε οτι δεν ειναι ανοιχτη πλατφορμα), απο αυτη που εχουμε σημερα.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπαρχει κανενα απολυτως μοντελο επι συνδρομη που να μπορει να υποστηριξει την κυκλοφορια νεων παιχνιδιων, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για AAA παιχνιδια...

η ms μπορει να το εκανε γιατι ετσι και αλλιως θα εμπαινε μεσα απο τις ανυπαρκτες πωλησεις της κονσολας, αυτο δε σημαινει οτι ειναι βιωσιμο επιχειρηματικα...η σονι αν εμπαινε σε μια τετοια διαδικασια, θα πετουσε ενα καρο χρηματα....δεν εχει κανενα λογο να το κανει αυτη τη στιγμη...

ο μονος λογος να στηριξεις μια τετοιου ειδους πλατφορμα, ειναι για να βγαλεις καποιο κερδος απο παιχνιδια που εχουν χρονια που κυκλοφορησαν και εχουν χασει εντελως την αξια τους...Αλλα ακομα και αυτο, μπορει να ειχε αντικτυπο απο τα εσοδα του Ps plus...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Και δεν ειναι τοσο τι τους βγαινει επιχειρηματικα, αλλα τι συμφερει εμας ως καταλωτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Και δεν ειναι τοσο τι τους βγαινει επιχειρηματικα, αλλα τι συμφερει εμας ως καταλωτες.

απο ποια αποψη? αυτο που εχουν τα παιδιά στο μυαλο τους ειναι να δινουν 100 ευρω το χρονο και να εχεις ολα τα παιχνιδια...ολα ολα, τα παιχνιδια της microsoft, της sony, της rockstar, της square enix, της activision, της ubisoft...

αν εννοεις απο την αποψη της ποιοτητας προφανως και εχεις απολυτο δικιο...σε μια τετοια λογικη το ΑΑΑ gaming θα πηγαινε περιπατο...

Ειναι σαν να ζητας απο τις κινηματογραφικες εταιρειες, να σταματησουν το σινεμα για να δειχνουν τις ταινιες στη τηλεοραση...δεν ειναι κατι που δε γινεται, απλα δεν μπορεις να γυρισεις μπλοκμπαστερ ταινια για τη τηλεοραση...Το να δειχνεις το μπλοκμπαστερ στη τηλεοραση οταν εχει σταματησει να κανει εσοδα απο το σινεμα, είναι εντελώς διαφορετικό πραγμα...

Επεξ/σία από xavier
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιοτητα ξεκαθαρα. Αν πετυχουν αυτου τους ειδους οι υπηρεσιες, το ΑΑΑ gaming το ξεχναμε. 

Ωραιο το παραδειγμα με το Σινεμα. Αν και το gaming εχει πολυ περισσοτερο αναγκη τα χρηματα εδω που τα λεμε. Το κοινο των ταινιων ειναι τεραστιο. Πειρατεια πχ αναλογη των ταινιων θα ηταν κατι επωδυνο για  το gaming. Δεν θα μπορουσε να την σηκωσει. Εκτος αν το gaming πλεον θα ηταν minecraft και mobile.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν επικρατήσει απόλυτα το συνδρομητικό μοντέλο η φάση θα είναι Netflix

Βέβαια σε πολλούς αρέσει το Netflix εμένα πάλι όχι από άποψη ποιότητας όταν το 90+% εκεί μέσα είναι σαβουρα του κιλού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Hazuki είπε

Δεν κερδίζει μόνο από τα exclusives αλλά από κάθε παιχνίδι που πωλείται σαν playstation game.

Το παν είναι να κρατήσει το brand του Playstation, αν δεν έχει το brand δεν θα έρθει ο 3rd party να δώσει ένα κομμάτι από τα έσοδα του, θα πάει στο steam.

Τα exclusives πιστεύω είναι μία καλή στρατηγική να κρατήσεις το brand σε υψηλή ζήτηση και αναγνωρισιμότητα.

Στην ουσία πρόκειται για νταβατζιλίκι, σου δίνω ένα εγγυημένο πελατολόγιο στο οποίο θα εκτεθεί η παπαρι@ που έχεις φτιάξει κάτι που θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις.

Αν παράταγε τα exclusives κι ο αγοραστής ήξερε ότι μπορεί να τα βρει στο steam, τότε γιατί να πάρει playstation, άρα θα μειωνόταν το user base, που μετά θα έκανε δύσκολο να πουλήσεις στον 3rd party τις υπηρεσίες σου και κατά συνέπεια να εισπράξεις λεφτά από το σχεδόν τίποτα.

Πάντως χωρίς να έχω τα οικονομικά δεδομένα, δεν θεωρώ ότι θα βγει χαμένη μακροπρόθεσμα η εταιρία εάν πουλάει σε άλλες πλατφόρμες, έστω κόβοντας ένα κομμάτι εκ των 69.99 σαν μερίδιο της πλατφόρμας.

Τα έσοδα πώλησης του software σε άλλες πλατφόρμες που είναι χωρίς κόστος, θα είναι μακροπροθεσμα περισσότερα από τα κέρδη των πωλήσεων των κονσολών που πουλήθηκαν εξ αιτίας των exclusives.

4 ώρες πριν, Spawn13 είπε

Γιατί δε μπορεί να τρέξει; Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ που αναφέρεται κάτι τέτοιο από επίσημα χείλη; Έχει πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφεις αν ισχύει.

Τι ψάχνεις τώρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@DarthGRE πως το εννοεις ρε συ? η σονι ζητημα να εχεο βγαλει 100 παιχνιδια first party σε ολη τη διαρκεια της γενιας...για αυτα εχει κοστος παραγωγης...

εχοντας επιβληθει ομως ως το νουμερο 1 στην αγορα κονσολων, παιρνει το 30% των εσοδων των υπολοιπων 3900 παιχνιδιων των αλλων εταιρειων...αυτα το 30% των 3900 παιχνιδιων των τριτων, ειναι καθαρο κερδος...το ps plus ειναι σχεδον, καθαρο κερδος...

το οτι η σονι παιρνει το ρισκο και ανεβαζει τα production value των παιχνιδιων της, ειναι γιατι ο ρολος των exclusives ειναι να ανεβασουν το brand και οχι απαραιτητα να κανουν πωλησεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@PDS13

Δεν είναι μόνο το RDR2...

Για παράδειγμα δες συγκεκριμένα το Gears 5 (αλλά και Gears 4) που είναι "MS exclusive". Παρόλο που αναπτύχθηκε με την UE4 και φυσικά κυκλοφόρησε στο PC, για μένα είναι παιχνίδι που σε γραφικά μπορεί με άνεση να συγκριθεί με έναν Sony exclusive τίτλο. Αναπτύχθηκε και αυτό στο "fixed platform του XOne" και το αποτέλεσμα είναι πέρα για πέρα εντυπωσιακό ειδικά μάλιστα και για τα δεδομένα της αδύναμης κονσόλας.. Δεν γνωρίζω πολλούς multiplatform τίτλους στο One που να το αγγίζουν σε ποιότητα.

Αυτό που μάλλον δεν εξηγώ καλά και δεν κατάλαβες είναι ότι η Sony δεν χρειάζεται (και ούτε θα έπρεπε) να αναπτύξει τα games της στο PC. Όλες οι μηχανές γραφικών, ακόμα και οι propitiatory έχουν έναν βαθμό scalability για να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των devs. Ήδη τα cross-gen παιχνίδια που ετοιμάζονται είναι σε θέση να κάνουν scale down για να τρέξουν στα πιο αδύναμα PS4 base και One S. Για πιο λόγο να μη γίνεται αυτό και για το PC?

Τέλος, έτσι κι αλλιώς αυτό που προτείνω εγώ το εφαρμόζει ήδη η MS η οποία κυκλοφορεί πλέον όλα τα exclusives της στο PC. Και δεν νομίζω ότι πχ το Halo 6 που θα βγει φέτος στο Series X αλλά ταυτόχρονα και στο PC, αναπτύσσεται (με βάση τη λογική σου) επάνω σε κάποια ξεχασμένη PC GPU με laptop HDD δεκαετίας... Απλά δεν χρειάζεται. Και σε τεχνικό τομέα είμαι σίγουρος ότι θα αντυπωσιάσει όπως οι προηγούμενοι.

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

D.Luffy

Σε αυτο που διαφωνουμε ουσιαστικα(η δεν εχω καταφερει και εγω με την σειρα μου να κανω κατανοητη την αποψη μου), ειναι οτι εγω βλεπω διαφορετικο πραγμα το scale down, με το design ενος παιχνιδιου για ενα συστημα. Εγω μιλαω για το δευτερο οχι για το πρωτο(που πραγματι εχεις δικιο οτι θα ειναι εφικτο το πρωτο). Aναφερω το design με βαση το fixed hardware in mind δηλαδη.

Σκεψου οτι η Sony εχει πει επισημα οτι θα εχει PS5 only games. Αν ηταν μονο το scale down το θεμα μας, τοτε θα τα εβγαζε και για PS4. Αλλα ξερει οτι ειναι πολυ διαφορετικο να χτιζεις ενα παιχνιδι fixed με την νεα γενια in mind. Τωρα ολα αυτα που λεμε εχουν να κανουν με τις γνωσεις που εχουμε μεχρι σημερα ετσι? Μπορει να υπαρχει καποιος παραγοντας που δεν υπολογιζω, γιατι δεν γνωριζω. 

Χαιρομαι ομως για την ωραια συζητηση :)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, xavier said:

δεν υπαρχει κανενα απολυτως μοντελο επι συνδρομη που να μπορει να υποστηριξει την κυκλοφορια νεων παιχνιδιων, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για AAA παιχνιδια...

 

2 hours ago, PDS13 said:

Ποιοτητα ξεκαθαρα. Αν πετυχουν αυτου τους ειδους οι υπηρεσιες, το ΑΑΑ gaming το ξεχναμε. 

Κάποιο λινκ που να το πιστοποιεί αυτό πέραν του Insomnia forum certificate;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Spawn13 είπε

Γιατί δε μπορεί να τρέξει; Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ που αναφέρεται κάτι τέτοιο από επίσημα χείλη; Έχει πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφεις αν ισχύει.

Τι να σου πω τωρα και απο που να αρχισω..

Εαν θες επισημη πηγη σημαινει οτι δεν εχεις καταλαβει τι ειδες στο demo η δεν ακουσες καθολου το commentary.

Και μονο που σε real time μπηκε η κουκλιτσα σε μια αιθουσα με 16.000.000.0000 τριγωνα μονο απο τα αγαλματα και ολα εγιναν render αστραπιαια χωρις να κανει το παραμικρο stutter η να πεσει το framerate και επειτα ολα αυτα φωτισμενα με GI αυτο θελει εναν δισκο που τροφοδοτει την gpu με supersonic ταχυτητες ..

Καλα δεν σου λεω για την τελευταια σκηνη που διεσχισε πετωντας μεχρι την πυλη χωρις το παραμικρο ψεγαδι...

Ακομα και αλλα 5 τεραφλοπ να ειχε το xbox αντι για βραχους θα εβλεπες ενα απεραντο κενο εσυ..

Το πολυ πολυ να εβλεπες την πυλη μονο και τον ηλιο..

Tσιτα τα γκαζια..

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...