Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

57 λεπτά πριν, argipent είπε

Εντομεταξύ είναι πλέον επίσημο, FidelityFX (aka. Super Resolution) και σε PS5, αρχής γενομένης από τις 22 Ιουνίου του έτους!

https://gamingbolt.com/amd-fidelityfx-super-resolution-to-have-massive-impact-on-4k-gaming-for-xbox-series-x-s-ps5-dev

Διορθώστε με αν κανω λάθος, αυτό αφορά νεα μηχανή γραφικών για την παραγωγή παιχνιδιών στις κονσόλες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Διορθώστε με αν κανω λάθος, αυτό αφορά νεα μηχανή γραφικών για την παραγωγή παιχνιδιών στις κονσόλες?

Αυτό αφορά τους developers (ανεξαρτήτου μηχανής γραφικών). Είναι ένα open-source tool αντίστοιχο του DLSS της Nvidia. Ουσιαστικά επιτρέπει μεταξύ άλλων στον developer να κάνει render σε 1080-1440p και να αναλάβει το FidelityFX να κάνει reconstruct την εικόνα, real-time σε 4K. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνεις ένα σχεδόν native look (υπάρχουν περιπτώσεις που δεν μπορείς να δεις διαφορά όσο κι αν ζουμάρεις), ενώ παράλληλα επειδή κάνεις render σε μικρότερη ανάλυση κερδίζεις σε FPS.

tl;dr Είναι πιο εύκολο από το 2022 και μετά να βλέπουμε παιχνίδια που θα μοιάζουν λες και τρέχουν native 4K, στα 60FPS με RayTracing.

Επεξ/σία από argipent
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, privateer είπε

Απο τις φωτογραφιες δεν φαινονται πολυ ενθαρρυντικα τα πραγματα οποτε μην περιμενετε να ειναι επιπεδου DLSS 2.0. 

Κάτι λάθος είδες μάλλον.

"FSR puts up an impressive fight, though. It’s close to the performance of DLSS 2.0 at launch, and Nvidia is in its third year of working on DLSS."

https://www.digitaltrends.com/computing/amd-fidelityfx-super-resolution-vs-nvidia-dlss/

Πρόκειται για μια τεχνολογία που μέρα με τη μέρα θα γίνεται καλύτερη. Αν από την πρώιμη έκδοση της παράγει αποτελέσματα εφάμιλλα ενός αλγορίθμου που βρίσκεται στο τρίτο έτος κυκλοφορίας του τότε είμαι σίγουρος πως από το 2022 που θα αρχίσουμε να βλέπουμε τίλους σε κονσόλες τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα.

Επεξ/σία από argipent
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, grifind είπε

Καλημέρα παίδες,

Για κάποια δευτερόλεπτα εντελώς τυχαία χτες, άνοιξε διαθεσιμότητα στο public για ps5 digital. εκανα παραγγελία Instant, και έβαλα κατάθεση σε τράπεζα για την αγορά.

Δε μου έχει έρθει μειλ η κάτι με λογαριασμούς για πληρωμή κτλ παρά μόνο ότι επιβεβαιώθηκε η παραγγελία και είναι σε κατάταση συλλογής προιόντων. 

Επειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι προχωράει κανονικά και θα ενημερωθώ με email. Παράδοση λέει δευτέρα με τετάρτη.

Τι παίζει ? είχε κάποιος παρόμοιο συμβάν?

Λογικά ή έγινε κάποια ακύρωση η μπήκαμε σε λίστα για την επόμενη παραλαβή?

Το ιδιο ειχα κανει και εγω με public τον Δεκεμβρη οταν για λιγο ηταν διαθεσιμο το disc στο site. Για να μην πολυλογω... δεν ηρθε ποτε και στο τηλ μου ελεγαν προχωραει κανονικα και αλλες αρλουμπες. Το συμπερασμα μου ειναι οτι ηταν λαθος του συστηματος, υποθετω οτι οταν φερνουν αποθεμα και μπαινει αποθηκη μπορει για λιγο να φαινεται διαθεσιμο online απο λαθος.

1 ώρα πριν, argipent είπε

Εντομεταξύ είναι πλέον επίσημο, FidelityFX (aka. Super Resolution) και σε PS5, αρχής γενομένης από τις 22 Ιουνίου του έτους!

https://gamingbolt.com/amd-fidelityfx-super-resolution-to-have-massive-impact-on-4k-gaming-for-xbox-series-x-s-ps5-dev

Με ολες αυτες τις τεχνικες που υπαρχουν τωρα περιμενω να δω πως θα ειναι ενα true next gen game απο playstation studio. Ακομα και τα "φρεσκα" ps5 games οπως ratchet, returnal, demon's φαινονται εξαιρετικα... δεν μπορω να φανταστω τι θα ερθει αργοτερα μεσα στην γενια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

AMD_FSR_Example.jpg

εγω καλα ειδα εσυ εκτος απο αρθρα ειδες τις φωτο?

Μιας και εχω AMD καρτα γραφικων και Series X (αν και στο χβοχ η ΜΣ ετοιμαζει και δικια της λυση μεσω DIrect X) μακαρι να ειναι καλο αλλα οι πρωτες εντυπωσεις απο τις επισημες φωτο δεν ειναι ενθαρρυντικες

 

ZsXRSgC.png

10 minutes ago, argipent said:

Κάτι λάθος είδες μάλλον.

"FSR puts up an impressive fight, though. It’s close to the performance of DLSS 2.0 at launch, and Nvidia is in its third year of working on DLSS."

https://www.digitaltrends.com/computing/amd-fidelityfx-super-resolution-vs-nvidia-dlss/

 

Επεξ/σία από privateer
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, privateer είπε

AMD_FSR_Example.jpg

εγω καλα ειδα εσυ εκτος απο αρθρα ειδες τις φωτο?

Εγω μιας και εχω AMD καρτα γραφικων και Series X (αν και στο χβοχ η ΜΣ ετοιμαζει και δικια της λυση μεσω DIrect X) μακαρι να ειναι καλο αλλα οι πρωτες εντυπωσεις απο τις επισημες φωτο δεν ειναι ενθαρρυντικες

 

ZsXRSgC.png

 

1. Πρώιμη έκδοση vs. 3 χρόνια κυκλοφορίας.

2. Μέρα με τη μέρα θα γίνεται καλύτερο (update-το-update).

3. Το βίντεο είναι από το Quality mode, όχι το Super Quality mode.

4. Το παράδειγμα που έδωσαν τρέχει επίτηδες σε κάρτες του ανταγωνισμού.

5. Υπομονή να δούμε το implementation σε κονσόλες.

Επεξ/σία από argipent
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, argipent said:

1. Πρώιμη έκδοση vs. 3 χρόνια κυκλοφορίας. Τι πρωιμη εκδοση μου λες? Αν δεν ειναι ετοιμο ας μην το βγαλει τοτε. Επισης δεν ανταγωνιζεται το DLSS 1.0 αλλα το 2.0. Τι ισχυει τωρα μας απασχολει οποτε δεν ειναι δικαιολογια τα χρονια κυκλοφοριας των υπολοιπων τεχνολογιων. 

2. Μέρα με τη μέρα θα γίνεται καλύτερο (update-το-update). Όλα βελτιώνονται το θεμα ειναι τι βλεπουμε και τι ισχυει τωρα

3. Το βίντεο είναι από το Quality mode, όχι το Super Quality mode. Δηλαδή το Super quality θα τα φτιάξει ολα? Sure😆

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φαινεται πολλα υποσχομενο αλλα μενει να δουμε και την ποιοτητα που προσφερει οπως αναφερε ο privateer.

Lhz9WpyJFujwiBQYiM4CFL-1728-80.jpg

https://www.pcgamer.com/amd-fidelityfx-super-resolution-announcement-release-date/

"From what we've seen so far, FidelityFX offers four different upscaling modes, with its Ultra Quality mode giving it one more option than you tend to get with DLSS. With this mode enabled, AMD's GodFall demo managed 78fps over the native 49fps. That's around a 59% performance boost for the demo rig's Radeon RX 6800 XT at 4K, with the graphics set to epic and raytracing turned on. Not bad, but that's just scratching the surface.

When we get all the way up to Performance mode, the uptick is impressive. From that native 49fps, we're seeing a 3X boost to 150fps. And there's no discernable difference in the side-by-side image fidelity.

When AMD tested the same game on epic graphics preset with an Nvidia GeForce GTX 1060 at 1440p, FSR Quality mode managed to push the game's framerate up by 41%—from 27fps to 38fps."

Επεξ/σία από Cariolanoc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Αφού δεν χρησιμοποιεί AI μην περιμένετε να είναι επίπεδο DLSS 2.0, ούτε καν θα πλησιάζει.

Η μόνη ΑΙ που ξέρω εγώ να λειτουργεί καλά αυτά την στιγμή! 😆
 

p02whmhj.jpg.0c1f44685eafdb6f0baff35fedacff5b.jpg

 

Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει. Deep Learning Super Sampling (DLSS) λέγεται της πράσινης. Από DL μέχρι ΑΙ σίγουρα δεν είναι ένα τσιγάρο δρόμος (βέβαια το μαρκετινγκ όλα τα φτιάχνει...).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, non-serviam είπε

Η μόνη ΑΙ που ξέρω εγώ να λειτουργεί καλά αυτά την στιγμή! 😆
 

p02whmhj.jpg.0c1f44685eafdb6f0baff35fedacff5b.jpg

 

Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει. Deep Learning Super Sampling (DLSS) λέγεται της πράσινης. Από DL μέχρι ΑΙ σίγουρα δεν είναι ένα τσιγάρο δρόμος (βέβαια το μαρκετινγκ όλα τα φτιάχνει...).

''Deep Learning Super Sampling (aka DLSS) is an artificial intelligence technology that Nvidia has developed in order to help improve the performance of your gaming machine even while you're running higher settings.''

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/

''The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games.''

Θες κι' άλλα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

''Deep Learning Super Sampling (aka DLSS) is an artificial intelligence technology that Nvidia has developed in order to help improve the performance of your gaming machine even while you're running higher settings.''

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/

''The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games.''

Θες κι' άλλα ;

Σου έγραψα παραπάνω για τους όρους μαρκετινγκ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ΑΙ όπως αυτή πραγματικά ορίζεται. Έχουμε γίνει μου φαίνεται πολύ χαλαροί με τους όρους. Είναι deep learning (προπομπός ΑΙ, αλλά όχι ΑΙ). Τίποτα παραπάνω. Τίποτα παρακάτω.

 

Και για να το κάνουμε και on topic, είναι όπως όταν ο Σερνης μας έλεγε για game changer SSDs και στη γωνία γελούσαν οι PCMR. MARKETING! Ναι μεν πολύ σημαντικό, αλλά όχι όπως το παρουσίαζε ο δημιουργός (εταιρία) του.

Επεξ/σία από non-serviam
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Σου έγραψα παραπάνω για τους όρους μαρκετινγκ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ΑΙ όπως αυτή πραγματικά ορίζεται. Έχουμε γίνει μου φαίνεται πολύ χαλαροί με τους όρους. Είναι deep learning (προπομπός ΑΙ, αλλά όχι ΑΙ). Τίποτα παραπάνω. Τίποτα παρακάτω.

 

Και για να το κάνουμε και on topic, είναι όπως όταν ο Σερνης μας έλεγε για game changer SSDs και στη γωνία γελούσαν οι PCMR. MARKETING! Ναι μεν πολύ σημαντικό, αλλά όχι όπως το παρουσίαζε ο δημιουργός (εταιρία) του.

Ε καλά τώρα, αυτά είναι τα πρώτα βήματα του AI και μια χαρά κατάλαβες ποια είναι η διαφορά του DLSS με το FSR και γιατί το δεύτερο δεν θα πιάσει το πρώτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε καλά τώρα, αυτά είναι τα πρώτα βήματα του AI και μια χαρά κατάλαβες ποια είναι η διαφορά του DLSS με το FSR και γιατί το δεύτερο δεν θα πιάσει το πρώτο.

Spoiler

ΛΟΛ. Είναι open source, παίζει παντού, χωρίς να θέλει ειδικό υλικό για να τρέξει, και κυρίως παίζει σε κονσόλες, οπότε μάντεψε που θα ξοδέψει χρόνο ένας dev και γενικά η κοινότητα; Και φυσικά θα κάνει και τις κάρτες τις AMD να δείχνουν καλύτερες σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σημασία έχει να το προχωρήσει σωστά η AMD. Βέβαια με τη μαμά μας δεν τίθεται θέμα...
AMD_CEO_Lisa_Su_20130415_cropped.jpg.58600ca68e4f04b9b561cd40bed4f460.jpg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...