Προς το περιεχόμενο

Η Sony αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του PlayStation 5


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Agony είπε

Οκ? ετσι απλα ?  πανε οι εποχες αρπαζόντουσαν ολοι …  εσυ δεν πιάνεσαι περιμενω καποιον αλλον :)   

Όχι δεν κατάλαβες😉 περιμένω να μου πεις ακριβώς ποιον ssd έχεις η ακόμα και αν δεν τον έχεις να μου πεις ενα μοντέλο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμη με καλύτερα χαρακτηριστικά 

Επεξ/σία από jacksfr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 331
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πούμε και κάτι τεχνικό αφού μας αρέσουν τα teraflops. Ο Mike Cerny ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης του στον πρωτοποριακό ssd της νέας κονσόλας της Sony. Και όχι τυχαία καθότι στην ουσία παρουσίασε έναν νέο τρόπο rendering ο οποίος αν μεταφερθεί και στο pc θα αποτελέσει revolution στον τρόπο διαχείρισης της δύναμης των gpu και αν εφαρμοστεί σωστά στο PS5 θα εξαφανίσει το gap μεταξύ της διαφοράς δύναμης ανάμεσα στις 2 κονσόλες. Και εξηγούμαι: Η ουσία κρύβεται στην ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (transfer rates) του δίσκου. Εκτός από το ότι τα loading times που στο PS5 θα είναι μικρότερα από το Xbox Series X, η υψηλή ταχύτητα του δίσκου θα επιτρέψει τους developers να εφαρμόσουν μια τεχνική κατά την οποία θα κάνουν stream textures και shaders και render τα data όχι για ολόκληρο το level κάθε παιχνιδιού αλλά μόνο αυτά της FoV (field of view) περιοχής του παίκτη, on the fly εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα δεδομένων του δίσκου ssd. Αν το πετύχουν αυτό, με αυτόν τον τρόπο, όλη η rendering power του συστήματος (τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Φανταστείτε το εξής σενάριο: Call of Duty, στο Xbox Series Χ που χρησιμοποιεί την παραδοσιακή προσέγγιση, και τα 12tf χρησιμοποιούνται για να κάνουν rendering όλο το map, όλα τα shaders,data,textures κτλ κτλ του χάρτη. Η Ram γεμίζει assets με πράγματα που θα συναντήσεις ανάλογα με το που βρίσκεσαι στον χάρτη. Αντίθετα στο PS5 το σενάριο λέει πως θα γίνονται loading μόνο τα βασικά του map στην μνήμη Ram του συστήματος και όλα τα data,shaders και τα βαριά δεδομένα θα γίνονται render άμεσα στον δίσκο ssd σύμφωνα με αυτό το μικρό κομμάτι του map που βλέπει ο εκάστοτε παίκτης στην οθόνη του δλδ με το Field of View του gamer. Έτσι ολόκληρα τα 9tf ή 10tf της gpu του PS5 θα ασχολούνται αποκλειστικά με το Fied of View του κάθε παίκτη και όχι με ολόκληρο το map. Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Mike Cerny χρησιμοποίησε τόσο πολύ χρόνο στον νέο ssd του συστήματος που οι περισσότεροι μάλλον δεν κατάλαβαν ή δεν έδωσαν σημασία. Απόδειξη των όσων λέω και της δήλωσης του ότι συνεργάστηκαν και άκουσαν το feedback των developers κατά τον σχεδιασμό της νέας κονσόλας, είναι οι δηλώσεις των ίδιων των developers όπως πχ του co-director της Naughty Dog η οποία αυτήν την περίοδο είναι απασχολημένη με το Last of US 2 (παιχνιδάρα το πρώτο, τι να λέμε τώρα) ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος με τον δίσκο ssd του PS5 το οποίο χαρακτήρισε huge leap for game designers και massive jump in game desing possibilities, εδώ το link από το gamespot:

https://www.gamespot.com/articles/ps5s-super-fast-ssd-reveal-has-a-naughty-dog-dev-v/1100-6474959/

Φυσικά όλα αυτά ανήκουν στην θεωρία και απομένει στην πράξη οι developers να εκμεταλλευτούν την νέα αυτή τεχνολογία. Ο χρόνος θα δείξει, το hardware υπάρχει, η διάθεση και οι πόροι θα δούμε, κοντός ψαλμός αλληλούια. Αν και οι ελπίδες για αυτήν την τεχνική δεν είναι πολλές στο pc, όχι γιατί δεν είναι επαναστατική αλλά κυρίως γιατί απαιτεί hardware που κάνεις δεν διαθέτει, έναν δλδ τόσο γρήγορο pci express 4.0 ssd δίσκο που ένας θεός ξέρει πότε θα δούμε και σε τι τιμή. Είπε και άλλα ο Cerny πχ για την χρήση της τεχνολογίας smartlink της AMD κατά την οποία μέρος της περίσσειας δύναμης της cpu θα μεταφέρεται στην gpu αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα και θα δούμε κατά πόσο θα γίνει και τι θα προσφέρει.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, jacksfr είπε

Όχι δεν κατάλαβες😉 περιμένω να μου πεις ακριβώς ποιον ssd έχεις η ακόμα και αν δεν τον έχεις να μου πεις ενα μοντέλο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμη με καλύτερα χαρακτηριστικά 

Μαλλον εσυ δεν καταλαβες , αυτο που εγραψα ειχε σκοπο πυροδότησης και οχι λογικης απάντησης. Προφανος και ειναι αυτο που πιστευεις δεν υπάρχει κατι αντίστοιχο τουλάχιστον σε επεπεδο οχι επαγγελματικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, music_lover είπε

Ας πούμε και κάτι τεχνικό αφού μας αρέσουν τα teraflops. Ο Mike Cerny ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης του στον πρωτοποριακό ssd της νέας κονσόλας της Sony. Και όχι τυχαία καθότι στην ουσία παρουσίασε έναν νέο τρόπο rendering ο οποίος αν μεταφερθεί και στο pc θα αποτελέσει revolution στον τρόπο διαχείρισης της δύναμης των gpu και αν εφαρμοστεί σωστά στο PS5 θα εξαφανίσει το gap μεταξύ της διαφοράς δύναμης ανάμεσα στις 2 κονσόλες. Και εξηγούμαι: Η ουσία κρύβεται στην ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (transfer rates) του δίσκου. Εκτός από το ότι τα loading times που στο PS5 θα είναι μικρότερα από το Xbox Series X, η υψηλή ταχύτητα του δίσκου θα επιτρέψει τους developers να εφαρμόσουν μια τεχνική κατά την οποία θα κάνουν stream textures και shaders και render τα data όχι για ολόκληρο το level κάθε παιχνιδιού αλλά μόνο αυτά της FoV (field of view) περιοχής του παίκτη, on the fly εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα δεδομένων του δίσκου ssd. Αν το πετύχουν αυτό, με αυτόν τον τρόπο, όλη η rendering power του συστήματος (τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Φανταστείτε το εξής σενάριο: Call of Duty, στο Xbox Series Χ και τα 12tf χρησιμοποιούνται για να κάνουν rendering όλο το map, όλα τα shaders,data,textures κτλ κτλ. Η Ram γεμίζει με assets με πράγματα που θα συναντήσεις ανάλογα με το που βρίσκεσαι στον χάρτη. Αντίθετα στο PS5 το σενάριο λέει πως θα γίνονται loading μόνο τα βασικά του map στην μνήμη Ram του συστήματος και όλα τα data,shaders και τα βαριά δεδομένα θα γίνονται render άμεσα στον δίσκο ssd ανάλογα με αυτό το μικρό κομμάτι του map που βλέπει ο εκάστοτε παίκτης στην οθόνη του δλδ με το Field of View του gamer. Έτσι ολόκληρα τα 9tf ή 10tf της gpu θα ασχολούνται αποκλειστικά με το Fied of View του κάθε παίκτη και όχι με ολόκληρο το map. Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Mike Cerny χρησιμοποίησε τόσο πολύ χρόνο στον νέο ssd του συστήματος που οι περισσότεροι δεν κατάλαβαν. Απόδειξη των όσων λέω και της δήλωσης του ότι συνεργάστηκαν και άκουσαν το feedback των developers κατά τον σχεδιασμό της νέας κονσόλας, είναι οι δηλώσεις των ίδιων των developers όπως πχ του co-director της Naughty Dog η οποία αυτήν την περίοδο είναι απασχολημένη με το Last of US 2 (παιχνιδάρα το πρώτο, τι να λέμε τώρα) ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος με τον δίσκο ssd του PS5 το οποίο χαρακτήρισε huge leap for game designers και massive jump in game desing possibilities, εδώ το link από το gamespot:

https://www.gamespot.com/articles/ps5s-super-fast-ssd-reveal-has-a-naughty-dog-dev-v/1100-6474959/

Φυσικά όλα αυτά ανήκουν στην θεωρία και απομένει στην πράξη οι developers να εκμεταλλευτούν την νέα αυτή τεχνολογία. Ο χρόνος θα δείξει, το hardware υπάρχει, η διάθεση και οι πόροι θα δούμε κοντός ψαλμός αλληλούια.

Ναι φαινεται ελπιδοφορο ολο αυτο σαν τεχνικη, ειδικα για τα open world games...

Εμενα αυτο που θα μου αρεσε σε αυτη τη γενια ειναι να μην περιμενω καθολου για να ανοιξει ενα παιχνιδι. Το SX το κανει αυτο σε 4-6 δευτερολεπτα για τα recently played games. Αν μπορεσει το ps5 να δωσει κατι εφαμιλλο θα ειναι πολυ ενδιαφερον. Ειναι απειρες οι φορες που λεω "να παιξω λιγο rdr2 να κανω μια γυροβολια" και μετα λεω ποιος περιμενει τωρα 1-2 λεπτα να φορτωσει... Αν ανοιγε σε πολυ λιγα δευτερολεπτα θα απολαμβανα ασυγκριτα περισσοτερο τη gaming ζωη μου...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, music_lover είπε

 

εμενα μου θυμιζει ιδια κατασταση με PS3 και τους πολλαπλους cell  επεξεργαστες του. στην θεωρια ηταν πιο δυνατο απο το XBX360, αλλα ηταν τοσο δυσκολο στον προγραματισμο του, που μονο στο τελος της ζωης της η κοσολα εβγαλε παιχνιδια που το αξιοποιουσαν πληρως. και αυτα ηταν απο τα εσωτερικα στουντιο της ΣΟΝΥ.

ο Cerny το αναγνωρισε αυτο στην παρουσιαση του, οποτε φανταζομαι ειναι κατι που θα εχουν κοιταξει να αποφυγουν σε αυτη την γενια, και να γινει η υιοθετηση αυτης της τεχνολογιας πιο στρωτα και γρηγορα απο τους devs. απο την αλλη, η MS παρεχει ωμη επεξεργαστικη ισχυ που ειναι αμεσα διαθεσιμη στους devs χωρις πολλα φρου φρου, ενω το κυριοτερο εξασφαλιζει πληρη multiplatform compatibility. απο την αλλη, ποσοι θα κατσουν να ξαναγραψουν τον κωδικα του PS5 port για να υποστηριξει μια εντελως καινουργια τεχνικη;

θα δουμε ποια προσεγγιση τελικα ηταν πιο σωστη η πιο πετυχημενη.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως τραγικοί οι δίσκοι των τωρινών κονσολών, έχει στιγμές που κάνει instant freeze το menu του PS4 pro και ακούς τον δίσκο να διαβάζει για μερικά δευτερόλεπτα..

Ο cell ήταν λάθος επιλογή καθότι απαιτούσε γνώσεις που οι devs δεν είχαν. Στην τωρινή γενιά και την επόμενη όμως στην ουσία οι κονσόλες έχουν pc hardware οπότε πολύ ευκολότερο προγραμματισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, music_lover είπε

Όντως τραγικοί οι δίσκοι των τωρινών κονσολών, έχει στιγμές που κάνει instant freeze το menu του PS4 pro και ακούς τον δίσκο να διαβάζει για μερικά δευτερόλεπτα..

Ο cell ήταν λάθος επιλογή καθότι απαιτούσε γνώσεις που οι devs δεν είχαν. Στην τωρινή γενιά και την επόμενη όμως στην ουσία οι κονσόλες έχουν pc hardware οπότε πολύ ευκολότερο προγραμματισμό.

δεν ειναι ενας απλως ssd, η Sony εφτιαξε μια τελειως καινουργια τεχνικη rendering η οποια βασιζεται πανω στον ssd. αυτο δεν υπαρχει στα PC η στις προηγουμενες κονσολες αυτη την στιγμη.

τα εξηγει ο τυπος της NaughtyDog:

https://www.gamespot.com/articles/ps5s-super-fast-ssd-reveal-has-a-naughty-dog-dev-v/1100-6474959/

ειναι ακριβως η ιδια φαση με τους cell του PS3. θα πρεπει να κανουν εξτρα δουλεια αν θελουν να τρεχουν τα παιχνιδια τους στο PS5 με αυτη την τεχνικη. αν δεν το κανουν αυτο, αυτοματως οι multiplatform τιτλοι θα εχουν τα χειροτερα γραφικα και επιδοσεις στο PS5. οποτε παλι θα περιμενουμ απο τις αποκλειστικοτητες της Σονυ, να δουμε το full potential της νεας της κονσολας.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, KilliK είπε

δεν ειναι ενας απλως ssd, η Sony εφτιαξε μια τελειως καινουργια τεχνικη rendering η οποια βασιζεται πανω στον ssd. αυτο δεν υπαρχει στα PC η στις προηγουμενες κονσολες αυτη την στιγμη.

τα εξηγει ο τυπος της NaughtyDog:

https://www.gamespot.com/articles/ps5s-super-fast-ssd-reveal-has-a-naughty-dog-dev-v/1100-6474959/

ειναι ακριβως η ιδια φαση με τους cell του PS3. θα πρεπει να κανουν εξτρα δουλεια αν θελουν να τρεχουν τα παιχνιδια τους στο PS5 με αυτη την τεχνικη. αν δεν το κανουν αυτο, αυτοματως οι multiplatform τιτλοι θα εχουν τα χειροτερα γραφικα και επιδοσεις στο PS5. οποτε παλι θα περιμενουμ απο τις αποκλειστικοτητες της Σονυ, να δουμε το full potential της νεας της κονσολας.

Με μια μικρή διαφορά, η Sony αυτήν την φορά παρέχει στους developers τα εργαλεία και βοήθεια για να εκμεταλλευτούν αυτήν την τεχνική κάτι που δεν έκανε με τον cell επεξεργαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, music_lover είπε

Ας πούμε και κάτι τεχνικό αφού μας αρέσουν τα teraflops. Ο Mike Cerny ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης του στον πρωτοποριακό ssd της νέας κονσόλας της Sony. Και όχι τυχαία καθότι στην ουσία παρουσίασε έναν νέο τρόπο rendering ο οποίος αν μεταφερθεί και στο pc θα αποτελέσει revolution στον τρόπο διαχείρισης της δύναμης των gpu και αν εφαρμοστεί σωστά στο PS5 θα εξαφανίσει το gap μεταξύ της διαφοράς δύναμης ανάμεσα στις 2 κονσόλες. Και εξηγούμαι: Η ουσία κρύβεται στην ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (transfer rates) του δίσκου. Εκτός από το ότι τα loading times που στο PS5 θα είναι μικρότερα από το Xbox Series X, η υψηλή ταχύτητα του δίσκου θα επιτρέψει τους developers να εφαρμόσουν μια τεχνική κατά την οποία θα κάνουν stream textures και shaders και render τα data όχι για ολόκληρο το level κάθε παιχνιδιού αλλά μόνο αυτά της FoV (field of view) περιοχής του παίκτη, on the fly εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα δεδομένων του δίσκου ssd. Αν το πετύχουν αυτό, με αυτόν τον τρόπο, όλη η rendering power του συστήματος (τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Φανταστείτε το εξής σενάριο: Call of Duty, στο Xbox Series Χ που χρησιμοποιεί την παραδοσιακή προσέγγιση, και τα 12tf χρησιμοποιούνται για να κάνουν rendering όλο το map, όλα τα shaders,data,textures κτλ κτλ του χάρτη. Η Ram γεμίζει assets με πράγματα που θα συναντήσεις ανάλογα με το που βρίσκεσαι στον χάρτη. Αντίθετα στο PS5 το σενάριο λέει πως θα γίνονται loading μόνο τα βασικά του map στην μνήμη Ram του συστήματος και όλα τα data,shaders και τα βαριά δεδομένα θα γίνονται render άμεσα στον δίσκο ssd σύμφωνα με αυτό το μικρό κομμάτι του map που βλέπει ο εκάστοτε παίκτης στην οθόνη του δλδ με το Field of View του gamer. Έτσι ολόκληρα τα 9tf ή 10tf της gpu του PS5 θα ασχολούνται αποκλειστικά με το Fied of View του κάθε παίκτη και όχι με ολόκληρο το map. Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Mike Cerny χρησιμοποίησε τόσο πολύ χρόνο στον νέο ssd του συστήματος που οι περισσότεροι μάλλον δεν κατάλαβαν ή δεν έδωσαν σημασία. Απόδειξη των όσων λέω και της δήλωσης του ότι συνεργάστηκαν και άκουσαν το feedback των developers κατά τον σχεδιασμό της νέας κονσόλας, είναι οι δηλώσεις των ίδιων των developers όπως πχ του co-director της Naughty Dog η οποία αυτήν την περίοδο είναι απασχολημένη με το Last of US 2 (παιχνιδάρα το πρώτο, τι να λέμε τώρα) ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος με τον δίσκο ssd του PS5 το οποίο χαρακτήρισε huge leap for game designers και massive jump in game desing possibilities, εδώ το link από το gamespot:

https://www.gamespot.com/articles/ps5s-super-fast-ssd-reveal-has-a-naughty-dog-dev-v/1100-6474959/

Φυσικά όλα αυτά ανήκουν στην θεωρία και απομένει στην πράξη οι developers να εκμεταλλευτούν την νέα αυτή τεχνολογία. Ο χρόνος θα δείξει, το hardware υπάρχει, η διάθεση και οι πόροι θα δούμε, κοντός ψαλμός αλληλούια. Αν και οι ελπίδες για αυτήν την τεχνική δεν είναι πολλές στο pc, όχι γιατί δεν είναι επαναστατική αλλά κυρίως γιατί απαιτεί hardware που κάνεις δεν διαθέτει, έναν δλδ τόσο γρήγορο pci express 4.0 ssd δίσκο που ένας θεός ξέρει πότε θα δούμε και σε τι τιμή. Είπε και άλλα ο Cerny πχ για την χρήση της τεχνολογίας smartlink της AMD κατά την οποία μέρος της περίσσειας δύναμης της cpu θα μεταφέρεται στην gpu αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα και θα δούμε κατά πόσο θα γίνει και τι θα προσφέρει.

Την τεχνική του rendering μόνο αυτού που βλεπεις την είδαμε και το 2001 στα PC με την Hercules 3D prophet 4500.....

Όχι μόνο έκανε rendering μόνο αυτό που βρισκόταν στο FOV, αλλά δεν έκανε rendering και οτιδήποτε κρυβόταν πίσω από άλλο αντικείμενο. 

Η τεχνική αυτή δεν έδωσε ανώτερες επιδόσεις από τον ανταγωνισμό, αλλά παραπλησιες επιδόσεις με ελαφρώς φθηνότερο hardware. 

H Nvidia με τις Geforce και τον κλασσικό τρόπο rendering την έφαγε λάχανο... 

Αυτα για την ιστορία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να το κανουμε νιανια? 

 

το ζητούμενο ολων μας στη νεξτ τζεν ηταν το σταθερό 4Κ/60 σε παιχνίδια βαριών απαιτήσεων 

 

 

το 12αρι του xbox με γεμιζει με αυτοπεποίθηση οτι μπορεί να το καταφέρει απρόσκοπτα σε σχεση με το 9αρι που εγινε 10αρι με τσιτα χρονισμούς του PlayStation 

 

 

 

 

bye bye 👋 sony! 

Επεξ/σία από pacahontas III milagros
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω ότι θα γίνονται streaming οι shaders από τον ssd και κοντεύει να μου χυθεί ο εγκέφαλος στο πάτωμα...... 

Anyway το αφήνω ως ασχολίαστο...  Αλλά δεν ξέρετε καλά αγγλικά ρε παιδιά η δεν το έχετε με θέμα απλά μην...  Αφήστε το ρημάδι. 

Ο SSD δεν βελτιώνει τα γραφικά,  τα έχετε μπερδέψει εντελώς,  ναι ο ταχύτερος δίσκος θα φέρει αλλαγές στο τρόπο σχεδιασμού των παιχνιδιών λόγο μεγαλύτερης ταχύτητας ( δείτε το βίντεο του Df το αναλύη με λεπτομέρεια).  Ναι θα μπορεί να κάνει streaming μεγαλύτερα textures,  ναι,  ναι,  ναι αλλά δεν μπορεί ο σκληρός να βελτιώσει τα γραφικά και το rendering που γράφτηκε ποιο πάνω. 

Ότι έχει να κάνει με τα γραφικά είναι καθαρά θέμα κάρτας. Αμα είναι δεν χρειαζόμαστε πλέον νέες κάρτες γραφικών,  θα βάζουμε νέους ssd και ξαφνικά θα αλλάζουν όλα στο παιχνίδι...

Εξηγεί αναλυτικά στο Df στο σχετικό Video για το PS5 τους περιορισμούς που είχαν στο σχεδιασμό των παιχνιδιών λόγο αργούν σκληρού δίσκου.  Πχ περνούσε ένα τούνελ όχι γιατί έπρεπε να το περάσεις ούτε γιατί τον είχαν σκεφτεί οι δημιουργοί του παιχνιδιού,  περνούσε ένα μεγάλο τούνελ για να προλάβει το παιχνίδι να κάνει render την υπόλοιπη πίστα. Έφτιαχναν σε παιχνίδια κομμάτια ολόκληρα που δεν χρειάζονται ώστε να προλάβει να φορτωθεί το υπόλοιπο επίπεδο. 

Όσο γρήγορο και να είναι ο σκληρός για να αποδώσει το παιχνίδι Χ frames σε μια σκηνή με 50 άτομα θέλει Χ ισχύ,  το ότι ο σκληρός είναι γρήγορος και κάνεις stream τα assets αμέσως δεν αναιρεί το γεγονός πως θες να έχει και κάρτα την  απαιτούμενη ισχύ ώστε να αποδώσει το παιχνίδι όπως πρέπει. 

Ένα παράδειγμα της βελτιώσεις που θα φέρει ο ssd στο σχεδιασμό των παιχνιδιών ήταν το demo του spiderman που είχε δείξει η Sony πριν  από λίγους μήνες. Γρηγορότερος σκληρός = ποιο γρήγορο streaming = μεγαλύτερη ταχύτητα κατά τη μετακίνηση μέσα στο κόσμο του παιχνιδιού. 

Όσοι πιστεύεται ότι με ένα ssd θα δείτε καλύτερα γραφικά πραγματικά απορώ για το αν όντως έχετε παντελώς άγνοια η είστε τόσο φανατικοί του PS5 και θέλετε σων και καλά να πιστέψετε σε νεράιδες και παραμύθια (ναι ο ssd δεν βελτιώνει τα γραφικά). 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Την τεχνική του rendering μόνο αυτού που βλεπεις την είδαμε και το 2001 στα PC με την Hercules 3D prophet 4500.....

Όχι μόνο έκανε rendering μόνο αυτό που βρισκόταν στο FOV, αλλά δεν έκανε rendering και οτιδήποτε κρυβόταν πίσω από άλλο αντικείμενο. 

Η τεχνική αυτή δεν έδωσε ανώτερες επιδόσεις από τον ανταγωνισμό, αλλά παραπλησιες επιδόσεις με ελαφρώς φθηνότερο hardware. 

H Nvidia με τις Geforce και τον κλασσικό τρόπο rendering την έφαγε λάχανο... 

Αυτα για την ιστορία. 

Καταλαβαίνεις όμως ότι πέρασαν 20 χρόνια από τότε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

Διαβάζω ότι θα γίνονται streaming οι shaders από τον ssd και κοντεύει να μου χυθεί ο εγκέφαλος στο πάτωμα...... 

Anyway το αφήνω ως ασχολίαστο...  Αλλά δεν ξέρετε καλά αγγλικά ρε παιδιά η δεν το έχετε με θέμα απλά μην...  Αφήστε το ρημάδι. 

Ο SSD δεν βελτιώνει τα γραφικά,  τα έχετε μπερδέψει εντελώς,  ναι ο ταχύτερος δίσκος θα φέρει αλλαγές στο τρόπο σχεδιασμού των παιχνιδιών λόγο μεγαλύτερης ταχύτητας ( δείτε το βίντεο του Df το αναλύη με λεπτομέρεια).  Ναι θα μπορεί να κάνει streaming μεγαλύτερα textures,  ναι,  ναι,  ναι αλλά δεν μπορεί ο σκληρός να βελτιώσει τα γραφικά και το rendering που γράφτηκε ποιο πάνω. 

Ότι έχει να κάνει με τα γραφικά είναι καθαρά θέμα κάρτας. Αμα είναι δεν χρειαζόμαστε πλέον νέες κάρτες γραφικών,  θα βάζουμε νέους ssd και ξαφνικά θα αλλάζουν όλα στο παιχνίδι...

Εξηγεί αναλυτικά στο Df στο σχετικό Video για το PS5 τους περιορισμούς που είχαν στο σχεδιασμό των παιχνιδιών λόγο αργούν σκληρού δίσκου.  Πχ περνούσε ένα τούνελ όχι γιατί έπρεπε να το περάσεις ούτε γιατί τον είχαν σκεφτεί οι δημιουργοί του παιχνιδιού,  περνούσε ένα μεγάλο τούνελ για να προλάβει το παιχνίδι να κάνει render την υπόλοιπη πίστα. Έφτιαχναν σε παιχνίδια κομμάτια ολόκληρα που δεν χρειάζονται ώστε να προλάβει να φορτωθεί το υπόλοιπο επίπεδο. 

Όσο γρήγορο και να είναι ο σκληρός για να αποδώσει το παιχνίδι Χ frames σε μια σκηνή με 50 άτομα θέλει Χ ισχύ,  το ότι ο σκληρός είναι γρήγορος και κάνεις stream τα assets αμέσως δεν αναιρεί το γεγονός πως θες να έχει και κάρτα την  απαιτούμενη ισχύ ώστε να αποδώσει το παιχνίδι όπως πρέπει. 

Ένα παράδειγμα της βελτιώσεις που θα φέρει ο ssd στο σχεδιασμό των παιχνιδιών ήταν το demo του spiderman που είχε δείξει η Sony πριν  από λίγους μήνες. Γρηγορότερος σκληρός = ποιο γρήγορο streaming = μεγαλύτερη ταχύτητα κατά τη μετακίνηση μέσα στο κόσμο του παιχνιδιού. 

Όσοι πιστεύεται ότι με ένα ssd θα δείτε καλύτερα γραφικά πραγματικά απορώ για το αν όντως έχετε παντελώς άγνοια η είστε τόσο φανατικοί του PS5 και θέλετε σων και καλά να πιστέψετε σε νεράιδες και παραμύθια (ναι ο ssd δεν βελτιώνει τα γραφικά). 

   πολυ σωστά! 

 

 

και κατι για το θέμα τιμης! 

πες το PlayStation βγει στα 500ευρω και το xbox στα 800 (πολύ ακραιο σενάριο) 

 

 

εφόσον αγορα κονσολας γινεται καθε εξαετία,οκταετία, ποιον θα πειραζε η διαφορά στη τιμη για ενα κορυφαίο hardware?? 

 

 

ξαναλεω, με προτιμώ τη sony σαν εταιρεία αλλα εδω και εφόσον βλέπω έκανε τσιγκουνιες στο hardware, παω μπούνια στο νεο xbox

Επεξ/σία από pacahontas III milagros
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

Διαβάζω ότι θα γίνονται streaming οι shaders από τον ssd και κοντεύει να μου χυθεί ο εγκέφαλος στο πάτωμα...... 

Anyway το αφήνω ως ασχολίαστο...  Αλλά δεν ξέρετε καλά αγγλικά ρε παιδιά η δεν το έχετε με θέμα απλά μην...  Αφήστε το ρημάδι. 

Ο SSD δεν βελτιώνει τα γραφικά,  τα έχετε μπερδέψει εντελώς,  ναι ο ταχύτερος δίσκος θα φέρει αλλαγές στο τρόπο σχεδιασμού των παιχνιδιών λόγο μεγαλύτερης ταχύτητας ( δείτε το βίντεο του Df το αναλύη με λεπτομέρεια).  Ναι θα μπορεί να κάνει streaming μεγαλύτερα textures,  ναι,  ναι,  ναι αλλά δεν μπορεί ο σκληρός να βελτιώσει τα γραφικά και το rendering που γράφτηκε ποιο πάνω. 

Ότι έχει να κάνει με τα γραφικά είναι καθαρά θέμα κάρτας. Αμα είναι δεν χρειαζόμαστε πλέον νέες κάρτες γραφικών,  θα βάζουμε νέους ssd και ξαφνικά θα αλλάζουν όλα στο παιχνίδι...

Εξηγεί αναλυτικά στο Df στο σχετικό Video για το PS5 τους περιορισμούς που είχαν στο σχεδιασμό των παιχνιδιών λόγο αργούν σκληρού δίσκου.  Πχ περνούσε ένα τούνελ όχι γιατί έπρεπε να το περάσεις ούτε γιατί τον είχαν σκεφτεί οι δημιουργοί του παιχνιδιού,  περνούσε ένα μεγάλο τούνελ για να προλάβει το παιχνίδι να κάνει render την υπόλοιπη πίστα. Έφτιαχναν σε παιχνίδια κομμάτια ολόκληρα που δεν χρειάζονται ώστε να προλάβει να φορτωθεί το υπόλοιπο επίπεδο. 

Όσο γρήγορο και να είναι ο σκληρός για να αποδώσει το παιχνίδι Χ frames σε μια σκηνή με 50 άτομα θέλει Χ ισχύ,  το ότι ο σκληρός είναι γρήγορος και κάνεις stream τα assets αμέσως δεν αναιρεί το γεγονός πως θες να έχει και κάρτα την  απαιτούμενη ισχύ ώστε να αποδώσει το παιχνίδι όπως πρέπει. 

Ένα παράδειγμα της βελτιώσεις που θα φέρει ο ssd στο σχεδιασμό των παιχνιδιών ήταν το demo του spiderman που είχε δείξει η Sony πριν  από λίγους μήνες. Γρηγορότερος σκληρός = ποιο γρήγορο streaming = μεγαλύτερη ταχύτητα κατά τη μετακίνηση μέσα στο κόσμο του παιχνιδιού. 

Όσοι πιστεύεται ότι με ένα ssd θα δείτε καλύτερα γραφικά πραγματικά απορώ για το αν όντως έχετε παντελώς άγνοια η είστε τόσο φανατικοί του PS5 και θέλετε σων και καλά να πιστέψετε σε νεράιδες και παραμύθια (ναι ο ssd δεν βελτιώνει τα γραφικά). 

Και που ακριβώς αγαπητέ γράφτηκε παραπάνω ότι ο γρηγορότερος ssd θα φέρει καλύτερα γραφικά? Απομόνωσε μου σε παρακαλώ το σημείο που έγραψα κάτι τέτοιο. Όντως θα μας χυθεί ο εγκέφαλος. Και δεν είναι θέμα μετάφρασης, είναι από όσα ο ίδιος είπε στο live streaming που έκανε. Κοίτα να δεις που σήμερα έμαθα ότι ένας σκληρός δίσκος δεν βελτιώνει τα γραφικά μιας κάρτας γραφικών, ευχαριστώ για την ενημέρωση γιατί έχω αλλάξει καμία 30ρια δίσκους όλα αυτά τα χρόνια και διαφορά δεν είδα, τώρα εξηγούνται όλα!

Επεξ/σία από music_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...