Προς το περιεχόμενο

Η Sony αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του PlayStation 5


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι και αν ένας-ένας βγαίνουν καθημερινά οι studio developers και εκθειάζουν τα speqs του PS5, τι και αν ο ίδιος ο αρχιτέκτονας της Sony ανέλυσε το hardware της κονσόλας και ανέφερε ότι αυτό ήρθε μετά από συνεργασία με τους developers, μέσα στην άγνοια τους κάνουν το τραγικό λάθος να μην επισκεφτούν τα forums του insomnia όπου ο Έλλην ειδήμονας διαβάζει 10tf vs 12tf και λέει χάλι μαύρο το PlayStation.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 331
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/3/2020 στις 6:11 ΜΜ, music_lover είπε

Ας πούμε και κάτι τεχνικό αφού μας αρέσουν τα teraflops. Ο Mike Cerny ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης του στον πρωτοποριακό ssd της νέας κονσόλας της Sony. Και όχι τυχαία καθότι στην ουσία παρουσίασε έναν νέο τρόπο rendering ο οποίος αν μεταφερθεί και στο pc θα αποτελέσει revolution στον τρόπο διαχείρισης της δύναμης των gpu και αν εφαρμοστεί σωστά στο PS5 θα εξαφανίσει το gap μεταξύ της διαφοράς δύναμης ανάμεσα στις 2 κονσόλες. Και εξηγούμαι: Η ουσία κρύβεται στην ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (transfer rates) του δίσκου. Εκτός από το ότι τα loading times που στο PS5 θα είναι μικρότερα από το Xbox Series X, η υψηλή ταχύτητα του δίσκου θα επιτρέψει τους developers να εφαρμόσουν μια τεχνική κατά την οποία θα κάνουν stream textures και shaders και render τα data όχι για ολόκληρο το level κάθε παιχνιδιού αλλά μόνο αυτά της FoV (field of view) περιοχής του παίκτη, on the fly εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα δεδομένων του δίσκου ssd. Αν το πετύχουν αυτό, με αυτόν τον τρόπο, όλη η rendering power του συστήματος (τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Φανταστείτε το εξής σενάριο: Call of Duty, στο Xbox Series Χ που χρησιμοποιεί την παραδοσιακή προσέγγιση, και τα 12tf χρησιμοποιούνται για να κάνουν rendering όλο το map, όλα τα shaders,data,textures κτλ κτλ του χάρτη. Η Ram γεμίζει assets με πράγματα που θα συναντήσεις ανάλογα με το που βρίσκεσαι στον χάρτη. Αντίθετα στο PS5 το σενάριο λέει πως θα γίνονται loading μόνο τα βασικά του map στην μνήμη Ram του συστήματος και όλα τα data,shaders και τα βαριά δεδομένα θα γίνονται render άμεσα στον δίσκο ssd σύμφωνα με αυτό το μικρό κομμάτι του map που βλέπει ο εκάστοτε παίκτης στην οθόνη του δλδ με το Field of View του gamer. Έτσι ολόκληρα τα 9tf ή 10tf της gpu του PS5 θα ασχολούνται αποκλειστικά με το Fied of View του κάθε παίκτη και όχι με ολόκληρο το map. Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Mike Cerny χρησιμοποίησε τόσο πολύ χρόνο στον νέο ssd του συστήματος που οι περισσότεροι μάλλον δεν κατάλαβαν ή δεν έδωσαν σημασία. Απόδειξη των όσων λέω και της δήλωσης του ότι συνεργάστηκαν και άκουσαν το feedback των developers κατά τον σχεδιασμό της νέας κονσόλας, είναι οι δηλώσεις των ίδιων των developers όπως πχ του co-director της Naughty Dog η οποία αυτήν την περίοδο είναι απασχολημένη με το Last of US 2 (παιχνιδάρα το πρώτο, τι να λέμε τώρα) ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος με τον δίσκο ssd του PS5 το οποίο χαρακτήρισε huge leap for game designers και massive jump in game desing possibilities, εδώ το link από το gamespot:

https://www.gamespot.com/articles/ps5s-super-fast-ssd-reveal-has-a-naughty-dog-dev-v/1100-6474959/

Φυσικά όλα αυτά ανήκουν στην θεωρία και απομένει στην πράξη οι developers να εκμεταλλευτούν την νέα αυτή τεχνολογία. Ο χρόνος θα δείξει, το hardware υπάρχει, η διάθεση και οι πόροι θα δούμε, κοντός ψαλμός αλληλούια. Αν και οι ελπίδες για αυτήν την τεχνική δεν είναι πολλές στο pc, όχι γιατί δεν είναι επαναστατική αλλά κυρίως γιατί απαιτεί hardware που κάνεις δεν διαθέτει, έναν δλδ τόσο γρήγορο pci express 4.0 ssd δίσκο που ένας θεός ξέρει πότε θα δούμε και σε τι τιμή. Είπε και άλλα ο Cerny πχ για την χρήση της τεχνολογίας smartlink της AMD κατά την οποία μέρος της περίσσειας δύναμης της cpu θα μεταφέρεται στην gpu αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα και θα δούμε κατά πόσο θα γίνει και τι θα προσφέρει.

Καμία σχέση με όσα είπε.

Η κάρτα γραφικών κάνει rendering πάντα αυτό που βλέπεις κάθε φορά. Απλά λόγω περιορισμένης μνήμης δεν μπορεί να έχει φορτωμένη τεράστια ποικιλία από assets και textures. Eίτε θα βλέπεις πράγματα να επαναλαμβάνονται(π.χ. όλα τα δέντρα να φαίνονται ίδια ή ίδια από διαφορετικές γωνίες για να ξεγελάσουν το μάτι) είτε θα βλέπεις τεράστια ποικιλία αντικειμένων, αλλά θα έχεις μεγάλους χρόνους φόρτωσης.

Η Sony λοιπόν αλλά ΚΑΙ η MS θα στηριχτούν σε τεχνικές συνεργασίας ram και SSD για να λύσουν το πρόβλημα φτιάχοντας πιο πλούσιους κόσμους αρκετά περισσότερων GB. Με απλά λόγια τους άκριβους nvme ssd των 512Gb κλάφτους, αφού θα χωράνε μετά βίας ~5 AAA open world games. Θυμήσου την τεχνολογία Megatexture της id software στο πρώτο Rage που έπιανε 25Gb(τεράστιο για τότε) με κάργα συμπίεση χαμηλής ποιότητας. Με καλή ποιότητα έφτανε τα 100, αλλά θα τους έκραζαν.

Φυσικά όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την ρεαλιστική προσομοίωση του φωτός. Το μόνο πράγμα στο οποίο η πρόοδος, από τότε που με θυμάμαι, ήταν πρακτικά μηδενική μέχρι το RTX και το σχετικό DX. Ας αφήσουν λοιπόν τα ψόφια και να δώσουν RT δύναμη στον λαό.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, holy grail είπε

επισης ray tracing δε θα δειτε ή θα δειτε της κακιας ωρας, οπως και το 4κ 120fps που εβλεπαν καποιοι σε ονειρο...:lol:

Αν δεις το βιντεο του digital foundry για το minecraft στο SX θα αλλαξεις γνωμη. Οχι απλα ray tracing αλλα full path tracing. Το SX ειναι καλυτερο απο 2080 και οταν θα γινουν οι τιτλοι optimized θα ξεπερασει και την Ti.

Αλλα μη μενεις στα features μονο (στα οποια μαμαει). Η χαριστικη βολη της Microsoft στα gaming pc θα ερθει απο την τιμη του SX. Οπως τα υπολογιζω μονο τα σιδερικα που εχει πανω κοστιζουν πανω απο 1300 ευρω (βαλε πχ ryzen 3700x + 2080 super + 16gb + 1tb 980 pro + aorus pro....θα βγει κανα διχιλιαρο!). Χωρις να βαζω design και ποιοτητα και ψυξη και silence. Για να στησεις κατι σαν το SX θα σου βγαινει πρακτικα 1500+ ευρω οτι ματσακωνια και να κανεις.

Αν το SX κανει κατω απο 800 ευρω (και αν ζουμε μεχρι το Νοεμβρη) η Microsoft θα ξεσκισει την αγορα των pc.

Τωρα αν με καποιο τροπο καταφερουν και αφησουν προσβαση και σε win10 απο το SX δεν το συζηταμε θα πρεπει να εισαι γραφικος χομπιστας ή ασχετος για να ξαναστησεις pc.

Και ολα αυτα χωρις να υπολογιζουμε την υπερτατη δυναμη της Microsoft στο clouding κομματι οπου εκει δεν εχει αντιπαλο (γιατι διαθετει και το azure και την υλικη αρχιτεκτονικη και το expertise για να κανει παπαδες ενω η sony και η nintendo ειναι ασχετες σε δικτυα και η google δεν εχει hardware πλατφόρμα ωριμη ουτε gaming studios να την υποστηριξουν).

Ειναι πλεον υπεροχος καιρος να εισαι xboxάκιας :)

Επεξ/σία από sansara
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Οι εμμονικοί με τα exclusives και σνομπ με τα γραφικά γιατί δεν ζητάνε από τη Sony να μείνει για πάντα με hw του 2013; Ή και πιο πίσω ακόμη. Να μην ξοδεύονται κιόλας.

Μα καλά δεν το καταλαβαίνουν ότι η πιο αδύναμη κονσόλα είναι ο ελάχιστος κοινός παρονομαστής που θα κρατήσει πίσω την εξέλιξη του software σε όλες τις πλατφόρμες;

 

 

οχι δεν το καταλαβαίνουν και λογικό ... 

αναφέρεσαι σε λαό που του κάνουν δραματική έκκληση να μείνει σπίτι του και αυτός σχηματίζει ουρες στα διόδια! 

Επεξ/σία από pacahontas III milagros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Οι εμμονικοί με τα exclusives και σνομπ με τα γραφικά γιατί δεν ζητάνε από τη Sony να μείνει για πάντα με hw του 2013; Ή και πιο πίσω ακόμη. Να μην ξοδεύονται κιόλας.

Μα καλά δεν το καταλαβαίνουν ότι η πιο αδύναμη κονσόλα είναι ο ελάχιστος κοινός παρονομαστής που θα κρατήσει πίσω την εξέλιξη του software σε όλες τις πλατφόρμες;

Ο ελάχιστος κοινός παρονομαστής όμως επηρεάζεται από την οικονομική δυνατότητα των καταναλωτών, δεν μπορούν ή δεν θέλουν όλοι να διαθέσουν μεγάλα ποσά για αγορά υψηλής ποιότητας hardware οπότε  ο κατασκευαστής του  εκάστοτε προϊόντος μελετώντας και λαμβάνοντας υπόψη διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την τελική ποιότητα του προϊόντος παίρνει αποφάσεις για την κατασκευή του. Ε  ένας βασικός από τους ανωτέρω λόγους είναι και η καταναλωτική δύναμη.  Αν η Sony και η κάθε Sony και MS ήταν σίγουρη ότι ο εκάστοτε gamer ήταν διατεθημένος να δώσει πχ 1000 ευρώ για την κονσόλα της τότε να είσαι σίγουρος ότι θα κατασκεύαζε ένα πολύ καλύτερο προϊόν. Είναι δεδομένο ότι η Sony στην προκειμένη περίπτωση θέλει να δημιουργήσει όσο το δυνατόν ταχύτερα μια βάση χρηστών του PS5 βασιζόμενη στους ήδη υπάρχοντες 107 εκατομμύρια αγοραστές PS4 και για αυτό το λόγο ενσωμάτωσε υποστήριξη τίτλων της προηγούμενης κονσόλας. Το δήλωσαν μάλιστα πολλάκις αυτό. Με απλά λόγια θα σου πουλάνε σε χαμηλότερη τιμή την κονσόλα, με υποστήριξη τίτλων PS4 και θα σε βομβαρδίσουν με sequels επιτυχημένων αποκλειστικών τίτλων της προηγούμενης γενιάς, διαθέτοντας στην φαρέτρα της το νέο VR Headset επειδή πιστεύει στο virtual reality. Η MS είναι δεδομένο ότι έχει επιλέξει διαφορετική στρατηγική ποντάροντας κυρίως στην δύναμη , αδιαφορώντας για αποκλειστικότητες και VR, ο χρόνος θα δείξει ποιο από τα 2 μοντέλα είναι πιο επιτυχημένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηθελα να γραψω και το εξης (αν και δεν αφορα το ps5 στου οποιου νημα ειμαστε):

Μονο τωρα καταλαβαινω τι φοβερη μαγκια εκανε τον τελευταιο χρονο η Microsoft με το Game Pass Ultimate το οποιο εδειχνε αλλοκοτο και αυτογκολ ως στρατηγικη. Εφτιαξε ενα τσαμπαντεν προιον το οποιο μπορεις να αγορασεις και να εχεις προσβαση ειτε στο xbox ειτε στο pc σου (να μεταφερεις και να συνεχιζεις δηλαδη) και απορουσα "γιατι το κανει αυτο και ανοιγει τις πορτες του xbox κοινου προς το pc, δεν το καταλαβαινει οτι με κανει να σκεφτομαι ηδη να παρω την game pass βιβλιοθηκη μου και να παω σε μια 2060 ???". Τωρα μονο καταλαβαινω....

Το Series X ειναι στην ουσια ενα custom pc πανισχυρο ...ειναι πιο πολυ pc παρα xbox - το αντιστοιχο xbox θα βγει στη συνεχεια και θα ειναι το φτηνο μοντελο με δυνατοτητες λιγο πιο πανω απο το one x. Ηταν λοιπον τοσο σιγουρη για την επιτυχια του Series X ως pc killer που εδωσε δωρεαν το Ultimate στον κοσμο του pc ωστε να εθιστει καταρχην στην ποσοτητα του game pass και επειτα να μην εχει κανενα εμποδιο να μεταπηδησει στο SX οταν θα καταλαβει οτι ειναι πιο ισχυρο απο οτιδηποτε pc μπορει να στησει σε λογικα χρηματα. Εχει ηδη κατεβασει ολο το game pass και εχει κανει προοδο σε δεκαδες παιχνιδια. Οταν θα βγει το SX απλα θα βαλει τον κωδικο του και ολα θα γινουν αυτοματα. Ο δρομος που εχτισε δεν ηταν xbox ---> pc αλλα pc ---> SX!

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, pirmen56 said:

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Οι εμμονικοί με τα exclusives και σνομπ με τα γραφικά γιατί δεν ζητάνε από τη Sony να μείνει για πάντα με hw του 2013; Ή και πιο πίσω ακόμη. Να μην ξοδεύονται κιόλας.

Μα καλά δεν το καταλαβαίνουν ότι η πιο αδύναμη κονσόλα είναι ο ελάχιστος κοινός παρονομαστής που θα κρατήσει πίσω την εξέλιξη του software σε όλες τις πλατφόρμες;

Δεν παρατήρησα το xbox 1 που ήταν αρκετά αδύναμο να κρατάει πίσω την γενιά και τώρα δεν έχουμε να κάνουμε με τόσο μεγάλη διαφορά (σύμφωνα με ειδικούς και όσους developers έχουν σχολιάσει προς το παρών). Προσωπικά πιο πολύ με ανησυχεί το γεγονός ότι θα συνεχίσουν να βγαίνουν ακόμα και μετά το launch του series X παιχνίδια στο OG xbox 1 για 2 χρόνια εάν θυμάμαι καλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, music_lover είπε

Τι και αν ένας-ένας βγαίνουν καθημερινά οι studio developers και εκθειάζουν τα speqs του PS5, τι και αν ο ίδιος ο αρχιτέκτονας της Sony ανέλυσε το hardware της κονσόλας και ανέφερε ότι αυτό ήρθε μετά από συνεργασία με τους developers, μέσα στην άγνοια τους κάνουν το τραγικό λάθος να μην επισκεφτούν τα forums του insomnia όπου ο Έλλην ειδήμονας διαβάζει 10tf vs 12tf και λέει χάλι μαύρο το PlayStation.

'καθημερινά οι studio developers εκθειάζουν τα specs του PS5' -> Καθημερινά; Οι studio developers που δουλεύουν για την Sony;

'λέει χάλι μαύρο το Playstation' -> Κανείς δεν το είπε αυτό. (καναδυό ίσως, καθαρά για πλάκα, κάνε παράθεση να δούμε κι εμείς)  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, gr8effect είπε

'καθημερινά οι studio developers εκθειάζουν τα specs του PS5' -> Καθημερινά; Οι studio developers που δουλεύουν για την Sony;

'λέει χάλι μαύρο το Playstation' -> Κανείς δεν το είπε αυτό. (καναδυό ίσως, καθαρά για πλάκα, κάνε παράθεση να δούμε κι εμείς)  

Αφού αυτοί συνεργάστηκαν με την Sony, ποιοί θέλεις να το εκθειάζουν? Οι ανεξάρτητοι? Σου είπε κανείς ότι συνεργάστηκε με όλους τους developers?

Η έκφραση "χάλι μαύρο" χρησιμοποιήθηκε ως υπερβολή για να τονίσει την αντίστοιχη υπερβολή στην σημασία που δίνεται από πάρα πολλούς στο θέμα των teraflops. Είναι σύνηθες στον γραπτό ή προφορικό λόγο. Εννοείται ότι κανείς δεν έγραψε κατά λέξη το παραπάνω. Είναι τρόπος του λέγειν δλδ.

Κάθομαι τώρα και γράφω τα αυτονόητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
36 minutes ago, music_lover said:

Αφού αυτοί συνεργάστηκαν με την Sony, ποιοί θέλεις να το εκθειάζουν? Οι ανεξάρτητοι? Σου είπε κανείς ότι συνεργάστηκε με όλους τους developers?

Υπήρχε περίπτωση να έλεγαν το αντίθετο ομως? 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα παράδειγμα που δείχνει ότι η επιπλέον δύναμη δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερες επιδόσεις είναι το frame test του demo του re3 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Το vg tech που έκανε το test αναφέρει:

PS4 Pro renders at a resolution of 2880x1620 and downsamples from this resolution when outputting at 1080p with forced supersampling disabled. Xbox One X renders at a resolution of 3840x2160. PS4 renders at a native resolution of 1920x1080. Xbox One normally renders at a resolution of approximately 1920x1080, but at some points during cutscenes it seems to render at a resolution of approximately 1728x972. PS4 Pro, Xbox One and Xbox One X seem to be using a form of Checkerboard Rendering to reach their stated resolutions.

Βλέποντας το βίντεο διαπιστώνουμε ότι το PS4 τρέχει 1620p/60fps ενώ το Xbox One X τρέχει σε 2160p/45fps και οι 2 χρησιμοποιώντας τεχνική checkerboard και λογικό καθότι η gpu του xbox one x είναι 33% ταχύτερη από του ps4 pro (4tf vs 6tf). Η επιλογή στην ανάλυση που έκανε ο developer έδωσε στο ps4 pro την δυνατότητα να παίζει 60fps ενώ στο xbox one x στα 45fps.

Και ερωτώ, αν ήταν να διαλέξεις ως gamer, μεταξύ ανάλυσης και frames τι θα διάλεγες? Ποια από τις 2 υλοποιήσεις είναι η πιο smooth? η πιο επιθυμητή? η καλύτερη επιλογή?

Ψηφίζω frames όπως πιστεύω και οι περισσότεροι από εσάς. Με λίγα λόγια το demo του ps4 pro είναι πιο ευχάριστο, πιο playable από αυτό στο xbox one x γιατί καταφέρνει καλύτερα τον στόχο των 60fps. Και από την στιγμή που κάθεσαι τουλάχιστον 2 μέτρα από την τηλεόραση σου, αν δεν κάτσει κάποιος να μετρήσει την ανάλυση του παιχνιδιού που παίζεις, δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβεις ότι το ps4 pro παίζει στα 1620p και το xbox one x στα 2160p και μάλιστα με τεχνική checkerboard.

Προσωπικά θα προτιμούσα ο developer να βελτιώσει περισσότερο τα γραφικά του demo ώστε αυτά να φαίνονται καλύτερα στην κονσόλα της ms αλλά ΔΕΝ το έκανε, έκατσε απλά και άλλαξε τις αναλύσεις γιατί αυτό είναι και ευκολότερο και πιο αποδοτικό για αυτόν. Τα 2tf διαφορά πήγαν περίπατο έτσι γιατί αποφάσισε η capcom. Ο χρήστης ps4 pro παίζει καλύτερα το demo με μια μικρή υποχώρηση στην ανάλυση που δεν γίνεται αντιληπτή από την οθόνη του gamer γιατί αυτός κάθεται σε μια Α απόσταση που δεν μπορεί να διακρίνει το ανθρώπινο μάτι.

3 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Υπήρχε περίπτωση να έλεγαν το αντίθετο ομως? 😛

Πως θα μπορούσες να ισχυρισθείς το αντίθετο, αν συνεργαζόμενος με κάποιον, σου έκανε τα χατήρια?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, music_lover said:

Πως θα μπορούσες να ισχυρισθείς το αντίθετο, αν συνεργαζόμενος με κάποιον, σου έκανε τα χατήρια?

Ε δεν γίνεται να μην λες καλά λόγια δημοσίως γι' αυτόν που σε πληρώνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Ε δεν γίνεται να μην λες καλά λόγια δημοσίως γι' αυτόν που σε πληρώνει.

Το να κάθεσαι και να λες όμως ότι ο τάδε co της τάδε εταιρίας εκθειάζει την κονσόλα γιατί προσβλέπει ότι ο μέσος χρήστης θα πεισθεί από την γνώμη του για να πάει να αγοράσει σε ένα χρόνο από τώρα παιχνίδια της εταιρίας αυτής που ούτε έχει δει είναι αστείο. Αν ήταν έτσι θα έβγαιναν απλά να λέγανε αγοράστε το παιχνίδι μας γιατί είναι γαμάτο και εμείς θα τρέχαμε. Δεν πάει έτσι όμως και το ξέρεις. Θα αγοράσουμε πχ παιχνίδια την Nauthy Dog γιατί ξέρουμε ότι είναι κορυφαία, όχι γιατί μας το είπε ο co της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Δεν διαφωνώ με αυτό, απλά σχολίασα το θέμα με τους devs. 

Αυτό εννοούσε όμως το παλικάρι από ότι κατάλαβα, ένα είδος συνωμοσίας όπου εμείς θα εκθειάζουμε γιατί μας πληρώνεται ώστε να πείσουμε κόσμο να μας αγοράσει που αν ίσχυε αυτό μιλάμε για μάρκετινγ της κακιάς ώρας. Εκτός αν ανακαλύφθηκε νέος τρόπος προώθησης προϊόντων, ολίγον τι "χωριάτικος" και δεν το καταλάβαμε 😁

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...