Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, juliahna12 είπε

Απλά είναι αυτο το πράγμα που θυμάμαι είχα και στο RE2 με το HDR. Αυτή η ασπρίλα στα σκοτεινά σημεία / περιβάλλοντα του παιχνιδιού. 

Να ξέρεις ότι μερικές φορές η "ασπρίλα" μπορεί να είναι και εικαστική επιλογή του δημιουργού του παιχνιδιού. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχεις απόλυτο μαύρο σε κάθε σκοτεινό σημείο για να έχεις "σωστή" εικόνα. 

Τα RE2 και RE3 για παράδειγμα δεν είναι φτιαγμένα για να έχουν απόλυτο μαύρο στις σκοτεινές σκηνές (ειδικά σε HDR) έστω και αν εμείς έχουμε την επιλογή να κατεβάσουμε πχ το brightness της TV και να κάνουμε crash τα black details για πιο "ζωντανή" εικόνα στο μάτι. 

Επίσης, πολλοί παρεξηγούν το HDR νομίζοντας ότι η δουλειά του είναι να τους κάψει τα μάτια με έντονα χρώματα και αντίθεση. Όχι, το "υψηλό δυναμικό εύρος" είναι φτιαγμένο για να σου δώσει μεν μεγαλύτερη φωτεινότητα στις φωτεινές σκηνές αλλά και περισσότερη ευκρίνεια στις σκοτεινές ώστε να διακρίνεις καλύτερα τις λεπτομέρειες και να μη χάνεσαι στο σκοτάδι.

Τέλος όσο αναφορά το gaming mode αυτό είναι σχεδιασμένο στο να σου δίνει την καλύτερη δυνατή απόκριση του χειριστηρίου χωρίς καθυστέρηση κατά το πάτημα των πλήκτρων. Στις LCD όμως αυτό συνήθως σημαίνει ότι απενεργοποιείται μερικώς το local dimming με αποτέλεσμα να χάνεις λίγο περισσότερο απ' ότι θα έπρεπε contrast στις σκοτεινές σκηνές. Δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα γι αυτό. Είναι ένα limitation της τεχνολογίας. Εκτός αν το απενεργοποιήσεις και δεν σε ενοχλεί η αυξημένη καθυστέρηση του χειριστηρίου.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα! 
Παραλάβαμε και ειμαστε πολύ χαρούμενοι τώρα!

Η καραντίνα θα γίνει ένα τσικ καλύτερη!

Με το καλό και οι υπόλοιποι να παραλάβετε να τα λέμε και από μέσα :)

 

5A8437FA-DF36-4B97-A75A-5AE41CC9CFEC.jpeg

Επεξ/σία από Manosioa
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

περισσότερη ευκρίνεια στις σκοτεινές ώστε να διακρίνεις καλύτερα τις λεπτομέρειες και να μη χάνεσαι στο σκοτάδι.

Δεν υπάρχει "περισσότερη ευκρίνεια στις σκοτεινές με καλύτερες λεπτομέρειες για να μη χάνεσαι στο σκοτάδι"

Αν συμβαίνει αυτό έχει θέμα configuration, 99.99%.
- Αν σε σκοτεινές σκηνές δεν βλέπεις αυτά που πρέπει να δεις, έχεις crushed blacks
- Αν βλέπεις "ασπρίλα" και "συννεφιασμένα" colours, έχεις λάθος range-ρυθμίσεις ή ψευτο-HDR panel.

Ένας εύκολος τρόπος να τσεκάρει κάποιος το πως είναι με HDR κάποιο game, είναι εαν έχει smartphone με HDR display, να μπει YouTube και να ψάξει HDR capture από το game που θέλει.

Παράδειγμα: 

Βάλτε αυτό στο YouTube app του HDR smartphone σας, σε fullscreen.

Αν έχεις πραγματικά HDR οθόνη θα δεις μαύρα τα μαύρα και όπου έχει φώτα, θα είναι λες και έχει ανάψει λυχνία μέσα στην οθόνη στο συγκεκριμένο σημείο. Αν βλέπεις "ασπρίλες" στα μαύρα δεν είναι επειδή το HDR έχει "περισσότερη ευκρίνεια στις σκοτεινές" αλλά επειδή το panel δεν κάνει αρκετά dim τα μαύρα pixels ωστε αν τα κάνει πραγματικά μαύρα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβαλα λίγο το Gears 5 στη κονσόλα και έκανα μια σύγκριση με το PC που το είχα τερματίσει με 2080Ti, έχουν αυξήσει τα particles στο XSX κατά τα άλλα δείχνει ίδιο. Επίσης να πω ότι στο PC είχε κάτι πολύ ψιλά stutters στην οδήγηση ενώ το XSX είχε και στο περπάτημα σε αρκετά σημεία. 

Άντε να δούμε στο DLC τι βελτιώσεις έκαναν που είναι XSX optimized. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Manosioa είπε

Καλημέρα! 
Παραλάβαμε και ειμαστε πολύ χαρούμενοι τώρα!

Η καραντίνα θα γίνει ένα τσικ καλύτερη!

Με το καλό και οι υπόλοιποι να παραλάβετε να τα λέμε και από μέσα :)

 

5A8437FA-DF36-4B97-A75A-5AE41CC9CFEC.jpeg

Kαλορίζικο. Από ότι καταλαβαίνω θα το ανοίξεις πρωτοχρονιά?

Μπράβο σου. Είναι καλό κάποιοι να κρατούν τις παραδόσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έβαλα λίγο το Gears 5 στη κονσόλα και έκανα μια σύγκριση με το PC που το είχα τερματίσει με 2080Ti, έχουν αυξήσει τα particles στο XSX κατά τα άλλα δείχνει ίδιο. Επίσης να πω ότι στο PC είχε κάτι πολύ ψιλά stutters στην οδήγηση ενώ το XSX είχε και στο περπάτημα σε αρκετά σημεία. 

Άντε να δούμε στο DLC τι βελτιώσεις έκαναν που είναι XSX optimized. 

Ισχύει, αυτό με τα stutters στο περπάτημα σε μερικά σημεία. Το παρατήρησα κι εγώ. Το VRR βέβαια τα εξαλείφει σχεδόν όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
11 minutes ago, panther_512 said:

Kαλορίζικο. Από ότι καταλαβαίνω θα το ανοίξεις πρωτοχρονιά?

Μπράβο σου. Είναι καλό κάποιοι να κρατούν τις παραδόσεις.

Για κανέναν φάκιν λόγο δεν θα άντεχα να έχω το κουτί της κονσόλας να με κοιτάζει μέσα στα μάτια σαν θλιμμένο κουτάβι για είκοσι ολόκληρες μέρες.

Όποιος το κάνει είναι ήρωας στα μάτια μου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Ισχύει, αυτό με τα stutters στο περπάτημα σε μερικά σημεία. Το παρατήρησα κι εγώ. Το VRR βέβαια τα εξαλείφει σχεδόν όλα.

Που τα είδατε όλα αυτά ρε παιδιά? Παίζει στην οδήγηση κααααααποια στιγμή στον ορίζοντα να έκανε, αλλα σε άλλα σημεία του παιχνιδιού, δεν είδα τπτ απολύτως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Malthador είπε

Για κανέναν φάκιν λόγο δεν θα άντεχα να έχω το κουτί της κονσόλας να με κοιτάζει μέσα στα μάτια σαν θλιμμένο κουτάβι για είκοσι ολόκληρες μέρες.

Όποιος το κάνει είναι ήρωας στα μάτια μου.

Εκτός κι αν το κουτί είναι άδειο; 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Αν έχεις πραγματικά HDR οθόνη θα δεις μαύρα τα μαύρα και όπου έχει φώτα, θα είναι λες και έχει ανάψει λυχνία μέσα στην οθόνη στο συγκεκριμένο σημείο. Αν βλέπεις "ασπρίλες" στα μαύρα δεν είναι επειδή το HDR έχει "περισσότερη ευκρίνεια στις σκοτεινές" αλλά επειδή το panel δεν κάνει αρκετά dim τα μαύρα pixels ωστε αν τα κάνει πραγματικά μαύρα

Εξαρτάται από το παιχνίδι και την πρόθεση του δημιουργού. Έχει αναλυθεί το θέμα αρκετές φορές και στο channel του Vincent Teoh (και στο blog του Evil Boris). Άλλα φτάνουν μέχρι 0 nits σε κάποια σημεία, άλλα όχι.

Πχ RE2 και RE3 δεν έχουν σκηνές με 0 nits με αποτέλεσμα να μην παίρνεις απόλυτο μαύρο σε HDR ποτέ (εκτός αν αρχίζεις να παίζεις με το brightness της TV που πάντα καταλείγει να χαλάει άλλες σκηνές αν δεν ξέρεις τι κάνεις). Και αυτό το λέω παίζοντας σε OLED LG C9 με τα σωστά settings μεταξύ κονσόλας και TV.

Από την άλλη πχ το Horizon Zero Dawn έχει αρκετά σημεία με πραγματικό μαύρο (ίδιες ρυθμίσεις στην TV σε σχέση με RE2).

Φυσικά και το HDR είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να σου δίνει περισσότερη ευκρίνεια σε σκοτεινές σκηνές. Έχει αναφερθεί και αυτό άπειρες φορές στον τύπο και όποιος ασχολείται σίγουρα το έχει διαβάσει.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chncynic είπε

Που τα είδατε όλα αυτά ρε παιδιά? Παίζει στην οδήγηση κααααααποια στιγμή στον ορίζοντα να έκανε, αλλα σε άλλα σημεία του παιχνιδιού, δεν είδα τπτ απολύτως

Έχει και στο τρέξιμο το XSX ενώ το PC δεν είχε, παρά μόνο στην οδήγηση με το Skiff κάτι ψιλά. Unreal engine heavily modified έχει το παιχνίδι η οποία γενικά τα έχει τα stutters της σε όλους τους τίτλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εξαρτάται από το παιχνίδι και την πρόθεση του δημιουργού. Έχει αναλυθεί το θέμα αρκετές φορές και στο channel του Vincent Teoh (και στο blog του Evil Boris). Άλλα φτάνουν μέχρι 0 nits σε κάποια σημεία, άλλα όχι.

Πχ RE2 και RE3 δεν έχουν σκηνές με 0 nits με αποτέλεσμα να μην παίρνεις απόλυτο μαύρο σε HDR ποτέ (εκτός αν αρχίζεις να παίζεις με το brightness της TV που πάντα καταλείγει να χαλάει άλλες σκηνές αν δεν ξέρεις τι κάνεις). Και αυτό το λέω παίζοντας σε OLED LG C9 με τα σωστά settings μεταξύ κονσόλας και TV.

Από την άλλη πχ το Horizon Zero Dawn έχει αρκετά σημεία με πραγματικό μαύρο (ίδιες ρυθμίσεις στην TV σε σχέση με RE2).

Φυσικά και το HDR είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να σου δίνει περισσότερη ευκρίνεια σε σκοτεινές σκηνές. Έχει αναφερθεί και αυτό άπειρες φορές στον τύπο και όποιος ασχολείται σίγουρα το έχει διαβάσει.

Συμφωνώ, απλά δηλώνοντας

"περισσότερη ευκρίνεια στις σκοτεινές ώστε να διακρίνεις καλύτερα τις λεπτομέρειες και να μη χάνεσαι στο σκοτάδι." για το HDR

όταν κάποιος το διαβάσει αυτό και δει washed out blacks σε ψευτο-HDR θα πει "oh well, έτσι είναι το σωστό, δεν πειράζει που μου φαίνεται εμένα μούφα"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...