Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, music_lover είπε

Συμφωνώ απόλυτα, να χαλαρώσουμε θέλουμε, να περάσουμε ωραία την ώρα μας, να διασκεδάσουμε, να νιώσουμε ευχάριστα συναισθήματα, κι όμως, Shekiro, Bloodborne, Nioh ή τα Souls like games, έχουν αρκετούς οπαδούς λόγω της δυσκολίας τους. Θα ήθελα να τα παίζω αλλά το επίπεδο δυσκολίας σε συνδιασμό με την έλλειψη χρόνου μου λέει όχι.

Παιδιά προσωπικά ξεκαθαρίζω ότι δεν μου αρέσουν ούτε εμένα οι ελιτισμοί αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι τέτοιο. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μερίδα ατόμων που νομίζει ότι είναι ξεχωριστοί και υπόλοιποι πλέμπα.. Μη δίνετε σημασία όμως σε αυτούς. Βγάζουν κακό όνομα και αδικούν και τα ίδια τα παιχνίδια.

Πιστεύω ότι είναι ωραίο ένα παιχνίδι να έχει την ταυτότητα του. Καλώς ή κακώς τα παιχνίδια που αναφέρετε έχουν χτίσει ένα όνομα γύρω από κάτι. Την δυσκολία τους. Αυτή είναι η ταυτότητα τους, αυτό πουλάνε, αυτό αρέσει στο κοινό που απευθύνονται. 

Θα μου πειτε τώρα το κλασικό ε και τι έγινε αν έβαζαν ένα easy mode για εμένα που δεν έχω τον χρόνο και τη διάθεση να εμβαθύνω... Κι όμως αν είχατε παίξει ποτέ αυτά τα παιχνίδια θα διαπιστώνατε ότι θα ήταν πάρα πολύ βαρετά με ένα τέτοιο mode γιατί η έμφαση τους είναι ακριβώς αυτή. Η δυσκολία και η ψυχολογική ανταμοιβή που παίρνεις. Η αποφυγή θανατηφόρων παγίδων, τα μυνήματα βοήθειας άλλων παικτών που την πάτησαν σε κάποιο σημείο, οι παγίδες, οι συχνοί θανάτοι, η προσεκτική οργάνωση του εξοπλισμού και άλλα.

Αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν story, δεν έχουν πολλά cutscenes και δεν είναι χτισμένα για να χαλαρώνεις απλώς στον ελεύθερο χρόνο σου. Θα ήταν τρομερά generic αν απλώς προχωρούσες και έκοβες κεφάλια αβέρτα ανενόχλητος.

Επιλογές υπάρχουν για όλους. Υπάρχουν δύσκολα παιχνίδια υπάρχουν και εύκολα να περάσει η ώρα ευχάριστα. Δεν είναι ανάγκη να μπούνε τα πάντα σε ένα καζάνι για να μένουν όλοι ευχαριστημένοι. 

Ειλικρινά ως άτομο που έχω τερματίσει τα πάντα από Souls μαζί με Sekiro και Bloodborne, αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν να σας προσφέρουν πολλά πράγματα αν δεν αναζητάτε την πρόκληση και την επιβίωση. Στην ουσία θα τα έλεγα survival RPG. Χωρίς αυτό το στοιχείο, έχετε απλώς ένα ακόμα παιχνίδι από τα πολλά που κυκλοφορούν.

Είναι σαν να ζητάμε πχ από έναν εξομοιωτή αυτοκινήτων, να έχει και ένα "arcade mode" για αυτούς που θέλουν απλά να περάσει ευχάριστα ο λιγοστός τους χρόνος. Απλά δεν γίνεται. Είναι άσχημο, ανούσιο και αντίθετο από αυτό που θέλουν να κάνουν οι δημιουργοί. Στο τέλος χαλάει η εμπειρία για όλους.

 

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, SONIRAM είπε

Παιδια ειμαι στην φαση που ψαχνω series x αλλα διαβαζωντας τις τελευταίες σελιδες με βαλατε σε σκεψεις. Μαρεσει που εχει το gamepass και λογο του οτι δεν ειμαι σκληροπηρηνικος gamer το θεωρω τελειο σαυτα που πρσφερει και ας εχει καποια exclusives το ps5.ποια ουσιαστικη διαφορα βλεπεις στο series x με το s?

Αν εισαι gamer, λιγο κρασι λιγο θαλασσα και το αγορι μου, τοτε σου ειναι μια χαρα το game pass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικα και εγω το βρισκω χασιμο χρονου παιχνιδια τετοιου στυλ παιχνιδια που πρεπει να πεθανεις 100 φορες για να περασεις ενα boss. Το να κερδιζω ενα Bot δεν μου δημιουργει κανενα αισθημα χαρας η καποιο αισθημα ανταμοιβης. Αν θελω δυσκολια και τετοια αισθηματα παιζω Online παιχνιδια με αντιπαλους ανθρωπους που δεν εχουν ουτε patterns ουτε σκριπτακια.

Επεξ/σία από privateer
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, privateer είπε

Προσωπικα και εγω το βρισκω χασιμο χρονου παιχνιδια τετοιου στυλ παιχνιδια που πρεπει να πεθανεις 100 φορες για να περασεις ενα boss. Το να κερδιζω ενα Bot δεν μου δημιουργει κανενα αισθημα χαρας η καποιο αισθημα ανταμοιβης. Αν θελω δυσκολια και τετοια αισθηματα παιζω Online παιχνιδια με αντιπαλους ανθρωπους που δεν εχουν ουτε patterns ουτε σκριπτακια.

Ναι αλλά έτσι δεν θα μπορέσεις ποτέ να νικήσεις εσύ, ένας ταπεινός Shinobi, τον Μυθικό Θεό Δράκο με το γιγάντιο σπαθί που ελέγχει τους ανέμους! Θέλω να πω ότι έχει και το ένα νόημα, να παίξεις ενάντια στην ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά και το άλλο, να παίξεις ενάντια σε μια ΑΙ με υπερφυσικές δυνάμεις!

 

17 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Παιδιά προσωπικά ξεκαθαρίζω ότι δεν μου αρέσουν ούτε εμένα οι ελιτισμοί αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι τέτοιο. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μερίδα ατόμων που νομίζει ότι είναι ξεχωριστοί και υπόλοιποι πλέμπα.. Μη δίνετε σημασία όμως σε αυτούς. Βγάζουν κακό όνομα και αδικούν και τα ίδια τα παιχνίδια.

Πιστεύω ότι είναι ωραίο ένα παιχνίδι να έχει την ταυτότητα του. Καλώς ή κακώς τα παιχνίδια που αναφέρετε έχουν χτίσει ένα όνομα γύρω από κάτι. Την δυσκολία τους. Αυτή είναι η ταυτότητα τους, αυτό πουλάνε, αυτό αρέσει στο κοινό που απευθύνονται. 

Θα μου πειτε τώρα το κλασικό ε και τι έγινε αν έβαζαν ένα easy mode για εμένα που δεν έχω τον χρόνο και τη διάθεση να εμβαθύνω... Κι όμως αν είχατε παίξει ποτέ αυτά τα παιχνίδια θα διαπιστώνατε ότι θα ήταν πάρα πολύ βαρετά με ένα τέτοιο mode γιατί η έμφαση τους είναι ακριβώς αυτή. Η δυσκολία και η ψυχολογική ανταμοιβή που παίρνεις. Η αποφυγή θανατηφόρων παγίδων, τα μυνήματα βοήθειας άλλων παικτών που την πάτησαν σε κάποιο σημείο, οι παγίδες, οι συχνοί θανάτοι, η προσεκτική οργάνωση του εξοπλισμού και άλλα.

Αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν story, δεν έχουν πολλά cutscenes και δεν είναι χτισμένα για να χαλαρώνεις απλώς στον ελεύθερο χρόνο σου. Θα ήταν τρομερά generic αν απλώς προχωρούσες και έκοβες κεφάλια αβέρτα ανενόχλητος.

Επιλογές υπάρχουν για όλους. Υπάρχουν δύσκολα παιχνίδια υπάρχουν και εύκολα να περάσει η ώρα ευχάριστα. Δεν είναι ανάγκη να μπούνε τα πάντα σε ένα καζάνι για να μένουν όλοι ευχαριστημένοι. 

Ειλικρινά ως άτομο που έχω τερματίσει τα πάντα από Souls μαζί με Sekiro και Bloodborne, αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν να σας προσφέρουν πολλά πράγματα αν δεν αναζητάτε την πρόκληση και την επιβίωση. Στην ουσία θα τα έλεγα survival RPG. Χωρίς αυτό το στοιχείο, έχετε απλώς ένα ακόμα παιχνίδι από τα πολλά που κυκλοφορούν.

Είναι σαν να ζητάμε πχ από έναν εξομοιωτή αυτοκινήτων, να έχει και ένα "arcade mode" για αυτούς που θέλουν απλά να περάσει ευχάριστα ο λιγοστός τους χρόνος. Απλά δεν γίνεται. Είναι άσχημο, ανούσιο και αντίθετο από αυτό που θέλουν να κάνουν οι δημιουργοί. Στο τέλος χαλάει η εμπειρία για όλους.

 

 

 

Συμφωνώ πλήρως. Αν έκανες απλά περίπατο, το game θα τέλειωνε σε 1 ώρα χωρίς να σου πει τίποτα... Εγώ θα τα χαρακτήριζα, Anxiety Control RPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, music_lover είπε

Εγώ πάντως αν είχαν και ένα hard mode πέρα από το very hard που έχουν τώρα, θα τα τιμούσα.

Μα έχουν ήδη "εύκολο mode".

Όταν μάθεις την νοοτροπία των μηχανισμών, όταν δυναμώσεις λίγο τον χαρακτήρα σου με stats και καλύτερο εξοπλισμό, όταν προχωράς αργά με προσοχή και όχι τρέχοντας, όταν μάθεις τις κινήσεις των εχθρών, όταν παίζεις και λίγο αμυντικά και όχι μόνο με γιούργια, τότε ξαφνικά το παιχνίδι γίνεται αρκετά "βατό". Αυτό είναι το ζουμί αυτών των παιχνιδιών. Όχι πόσα hit points έχουν οι αντίπαλοι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Μα έχουν ήδη "εύκολο mode".

Όταν μάθεις την νοοτροπία των μηχανισμών, όταν δυναμώσεις λίγο τον χαρακτήρα σου με stats και καλύτερο εξοπλισμό, όταν προχωράς αργά με προσοχή και όχι τρέχοντας, όταν μάθεις τις κινήσεις των εχθρών, όταν παίζεις και λίγο αμυντικά και όχι μόνο με γιούργια, τότε ξαφνικά το παιχνίδι γίνεται αρκετά "βατό". Αυτό είναι το ζουμί αυτών των παιχνιδιών. Όχι πόσα hit points έχουν οι αντίπαλοι.

δε το εχω παιξει και δε ξερω,,οταν το παιξω θα μπορω να πω με σιγουρια ..Αλλα αν ειναι μονο δυσκολο για να ειναι δυσκολο και να διατηρησει αυτη τη φημη δεν εχει νοημα..Το δυσκολο πρεπει να δενει και με την ιστορια και με την εξελιξη..Επισης αυτο με το arcade πχ σε σιμουλατορ παιχνιδια ειναι διαφορετικο εφοσον εχεις να κανεις με μηχανες .Πχ flight εξομοιωνεις μια πτηση κτλ,φυσικο να ειναι δυσκολο γιατι ειναι εξομοιωση πραγματικης μηχανης .Τι σχεση εχουν δλδ με εξομοιωση τα souls και τα λοιπα.τι εξομοιωνεις δλδ  ,το κομπο και τη σουπερ κινηση που δεν υπαρχει καν στη πραγματικοτητα.Για αυτο δεν ειναι ιδια η συγκριση με ενα flight η car simulator γιατι εκει εξομοιωνεις κατι πραγματικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, privateer είπε

Προσωπικα και εγω το βρισκω χασιμο χρονου παιχνιδια τετοιου στυλ παιχνιδια που πρεπει να πεθανεις 100 φορες για να περασεις ενα boss. Το να κερδιζω ενα Bot δεν μου δημιουργει κανενα αισθημα χαρας η καποιο αισθημα ανταμοιβης. Αν θελω δυσκολια και τετοια αισθηματα παιζω Online παιχνιδια με αντιπαλους ανθρωπους που δεν εχουν ουτε patterns ουτε σκριπτακια.

Είναι ανάλογα με ποια νοοτροπία θα προσεγγίσεις το παιχνίδι.

Δεν είναι κανόνας αυτό που λες ότι "πρέπει να πεθάνεις 100 φορές για να περάσεις 1 boss". Άλλοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού και αν τους ακολουθήσεις θα κερδίσεις πολύ σύντομα. Αν δεν θέλεις να τους ακολουθήσεις, όχι 100, ποτέ δεν πρόκειται να περάσεις το boss. Είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα από όσο νομίζουν μερικοί.

Δεν είναι φυσικά απαραίτητο να αρέσει σε όλους, αυτό έλλειπε. Για παράδειγμα, ούτε εμένα μου δίνει κάποιο αίσθημα ανταμοιβής το να προχωράω και να σφάζω bots στο easy mode... Το βρίσκω χάσιμο χρόνου. Και όσο αναφορά το online, προτιμώ τις single player εμπειρίες που έχουν μια αρχή και ένα τέλος. Βαριέμαι να παίζω συνεχώς το ίδιο πράγμα, συνεχώς στο ίδιο setting αρένας μόνο για χάρην του ανταγωνισμού. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, music_lover είπε

Εγώ πάντως αν είχαν και ένα hard mode πέρα από το very hard που έχουν τώρα, θα τα τιμούσα.

Θα quoteαρω επιτηδες εσενα γιατι ξερεις οτι δεν εχω σκοπο να σε προσβαλω αλλα στη προκειμενη περιπτωση λες βλακεια και αδικεις το genre. Θεωρω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι δε τους εχεις δωσει ευκαιρια οπως δε τους ειχα δωσει και γω μεχρι πριν ενα χρονο θεωρωντας οτι ειναι ελιτιστικα super hard e-penis games τυπου meatboy κτλ.

Το ποσο λαθος εκανα δε λεγεται. Απαξ και τα επαιξα με το σωστο τροπο δυσκολευομαι να παιξω οποιοδηποτε παιχνιδι με melee μαχη γιατι μου φαινεται να εχει μηχανισμους snes.

Τα soulsborne δεν ειναι δυσκολα. Και αυτο στο λεει ενας 37χρονος με πολυ μετρια mechanics. Δεν ειναι καν απαιτητικα. Απαιτουν μονο να εχεις το σωστο mindset και τη σωστη προσεγγιση. Αν πας τσολιας σαν να παιζεις οποιοδηποτε αλλο game δε θα παει καλα. Με τον ιδιο τροπο που δε μπορεις να πας τσολιας 1v100 στο last of us η στο MGS.

Στο 1ο playthrough του Sekiro πχ που ακομη το μαθαινα αρκετα bosses τα εβγαλα με τη 10η η την 20η. Στο 2ο που εγινε 1,5 χρονο μετα και δε χρειαστηκε να μαθω τα mechanics λιγα bosses χρειαστηκαν πανω απο 2 προσπαθειες. Στο DS3 στο πρωτο και μοναδικο playthrough σπανια χρειαστηκα πανω απο 5 προσπαθειες και οταν δεν ειχα υπομονη εκανα απλα summon randomers(σαν co-op).

Τα παιχνιδια σου ζηταν να κανεις ειτε block η dodge επειδη οι εχθροι κανουν αρκετο damage οποτε δε μπορεις να το πας σου ριχνω μια εγω μου ριχνεις μια εσυ αλλα εγω βαραω πιο δυνατα και εχω endless heal. Σε ενα πιθανο easy mode αυτο θα πηγαινε περιπατο.

Το μονο απαιτητικο κομματι που εχουν για καποιον σαν εμας που δεν εχουμε απειρο χρονο ειναι ισως να δουμε κανα βιντεακι αν καπου κολλησουμε η καποιο map αν χαθουμε.

Σαν συνολικη εμπειρια αυτο που σου δινουν δε το βρισκεις αλλου. Και δε μιλαω για το ντεμεκ satisfaction οτι υπερπηδας καποιο βουνο. Μιλαω για το καθαρο gameplay. Ειναι απλα οτι καλυτερο κυκλοφορει με διαφορα χιλιομετρων απο το επομενο.

Στα λεω με πολυ σεβασμο. Δωσε μια ευκαιρια στο demon souls η στο DS3 που το ειχα βρει με κατω απο 20ευρω και ειναι και τα πιο ευκολα προσβασιμα και απο τα καλυτερα. Δε ξερεις τι χανεις music!!!!

Θα μπορουσα να στα στειλω και με pm αλλα ισως και καποιο απο τα αλλα παιδια που τα εχουν απορριψει χωρις να τα δοκιμασουν, να τους δωσουν μια ευκαιρια και να βιωσουν το μαγικο gameplay τους.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, jimtriol είπε

δε το εχω παιξει και δε ξερω,,οταν το παιξω θα μπορω να πω με σιγουρια ..Αλλα αν ειναι μονο δυσκολο για να ειναι δυσκολο και να διατηρησει αυτη τη φημη δεν εχει νοημα..Το δυσκολο πρεπει να δενει και με την ιστορια και με την εξελιξη..Επισης αυτο με το arcade πχ σε σιμουλατορ παιχνιδια ειναι διαφορετικο εφοσον εχεις να κανεις με μηχανες .Πχ flight εξομοιωνεις μια πτηση κτλ,φυσικο να ειναι δυσκολο γιατι ειναι εξομοιωση πραγματικης μηχανης .Τι σχεση εχουν δλδ με εξομοιωση τα souls και τα λοιπα.τι εξομοιωνεις δλδ  ,το κομπο και τη σουπερ κινηση που δεν υπαρχει καν στη πραγματικοτητα.Για αυτο δεν ειναι ιδια η συγκριση με ενα flight η car simulator γιατι εκει εξομοιωνεις κατι πραγματικο.

Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι αυτά τα παιχνίδια δεν είναι δύσκολα για χάρην της δυσκολίας. Δένουν όλα πολύ όμορφα μεταξύ τους. Απλώς πρέπει να παίξεις με τον τρόπο που ανέφερα.

Αν πχ οι εχθροί ήθελαν 100 χτυπήματα για να πέσουν ή σου την έπεφταν 10 μαζί ταυτόχρονα τότε ναι, θα έλεγα ότι είναι "φθηνή δυσκολία". Αυτό δεν ισχύει εδώ.

Όσο αναφορά το παιχνίδι εξομοίωσης, παρεξήγησες το νόημα του παραδείγματος. Το ανέφερα για να δώσω έμφαση στην δυσκολία που πάει χέρι χέρι με την συνολική εμπειρία. Είναι μια ταυτότητα που αν την αφαιρέσουμε, χαλάει όλο το σύνολο. Η ταυτότητα αυτών των παιχνιδιών δεν είναι να εξομοιώσουν "κόμπο" και κινήσεις με σπαθιά. Είναι να σου δώσουν μια συγκεκριμένη εμπειρία. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Θα quoteαρω επιτηδες εσενα γιατι ξερεις οτι δεν εχω σκοπο να σε προσβαλω αλλα στη προκειμενη περιπτωση λες βλακεια και αδικεις το genre. Θεωρω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι δε τους εχεις δωσει ευκαιρια οπως δε τους ειχα δωσει και γω μεχρι πριν ενα χρονο θεωρωντας οτι ειναι ελιτιστικα super hard e-penis games τυπου meatboy κτλ.

Το ποσο λαθος εκανα δε λεγεται. Απαξ και τα επαιξα με το σωστο τροπο δυσκολευομαι να παιξω οποιοδηποτε παιχνιδι με melee μαχη γιατι μου φαινεται να εχει μηχανισμους snes.

Τα soulsborne δεν ειναι δυσκολα. Και αυτο στο λεει ενας 37χρονος με πολυ μετρια mechanics. Δεν ειναι καν απαιτητικα. Απαιτουν μονο να εχεις το σωστο mindset και τη σωστη προσεγγιση. Αν πας τσολιας σαν να παιζεις οποιοδηποτε αλλο game δε θα παει καλα. Με τον ιδιο τροπο που δε μπορεις να πας τσολιας 1v100 στο last of us η στο MGS.

Στο 1ο playthrough του Sekiro πχ που ακομη το μαθαινα αρκετα bosses τα εβγαλα με τη 10η η την 20η. Στο 2ο που εγινε 1,5 χρονο μετα και δε χρειαστηκε να μαθω τα mechanics λιγα bosses χρειαστηκαν πανω απο 2 προσπαθειες. Στο DS3 στο πρωτο και μοναδικο playthrough σπανια χρειαστηκα πανω απο 5 προσπαθειες και οταν δεν ειχα υπομονη εκανα απλα summon randomers(σαν co-op).

Τα παιχνιδια σου ζηταν να κανεις ειτε block η dodge επειδη οι εχθροι κανουν αρκετο damage οποτε δε μπορεις να το πας σου ριχνω μια εγω μου ριχνεις μια εσυ αλλα εγω βαραω πιο δυνατα και εχω endless heal. Σε ενα πιθανο easy mode αυτο θα πηγαινε περιπατο.

Το μονο απαιτητικο κομματι που εχουν για καποιον σαν εμας που δεν εχουμε απειρο χρονο ειναι ισως να δουμε κανα βιντεακι αν καπου κολλησουμε η καποιο map αν χαθουμε.

Σαν συνολικη εμπειρια αυτο που σου δινουν δε το βρισκεις αλλου. Και δε μιλαω για το ντεμεκ satisfaction οτι υπερπηδας καποιο βουνο. Μιλαω για το καθαρο gameplay. Ειναι απλα οτι καλυτερο κυκλοφορει με διαφορα χιλιομετρων απο το επομενο.

Στα λεω με πολυ σεβασμο. Δωσε μια ευκαιρια στο demon souls η στο DS3 που το ειχα βρει με κατω απο 20ευρω και ειναι και τα πιο ευκολα προσβασιμα και απο τα καλυτερα. Δε ξερεις τι χανεις music!!!!

Θα μπορουσα να στα στειλω και με pm αλλα ισως και καποιο απο τα αλλα παιδια που τα εχουν απορριψει χωρις να τα δοκιμασουν, να τους δωσουν μια ευκαιρια και να βιωσουν το μαγικο gameplay τους.

Πάντως το πιο φιλικό νομίζω ότι είναι το Sekiro, γιατί έχεις και 2η ευκαιρία στο death, έχεις άλμα και hook, έχεις 2η ευκαιρία στα πεσίματα από γκρεμούς κλπ,, έχει κορυφαίο και κατανοητό lore. Βέβαια έχει το πιο άδικο boss στην ιστορία των bosses...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jokul7 είπε

Πάντως το πιο φιλικό νομίζω ότι είναι το Sekiro, γιατί έχεις και 2η ευκαιρία στο death, έχεις άλμα και hook, έχεις 2η ευκαιρία στα πεσίματα από γκρεμούς κλπ,, έχει κορυφαίο και κατανοητό lore. Βέβαια έχει το πιο άδικο boss στην ιστορία των bosses...

Το boss που αναφερεις ειναι σε ολες τις λιστες με τα top 10 hard soulsborne games ever.

Εγω βρηκα πιο ευκολα τα Demon και Dark souls επειδη μπορεις να κρυφτεις πισω απο μια ασπιδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Θα quoteαρω επιτηδες εσενα γιατι ξερεις οτι δεν εχω σκοπο να σε προσβαλω αλλα στη προκειμενη περιπτωση λες βλακεια και αδικεις το genre. Θεωρω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι δε τους εχεις δωσει ευκαιρια οπως δε τους ειχα δωσει και γω μεχρι πριν ενα χρονο θεωρωντας οτι ειναι ελιτιστικα super hard e-penis games τυπου meatboy κτλ.

Το ποσο λαθος εκανα δε λεγεται. Απαξ και τα επαιξα με το σωστο τροπο δυσκολευομαι να παιξω οποιοδηποτε παιχνιδι με melee μαχη γιατι μου φαινεται να εχει μηχανισμους snes.

Τα soulsborne δεν ειναι δυσκολα. Και αυτο στο λεει ενας 37χρονος με πολυ μετρια mechanics. Δεν ειναι καν απαιτητικα. Απαιτουν μονο να εχεις το σωστο mindset και τη σωστη προσεγγιση. Αν πας τσολιας σαν να παιζεις οποιοδηποτε αλλο game δε θα παει καλα. Με τον ιδιο τροπο που δε μπορεις να πας τσολιας 1v100 στο last of us η στο MGS.

Στο 1ο playthrough του Sekiro πχ που ακομη το μαθαινα αρκετα bosses τα εβγαλα με τη 10η η την 20η. Στο 2ο που εγινε 1,5 χρονο μετα και δε χρειαστηκε να μαθω τα mechanics λιγα bosses χρειαστηκαν πανω απο 2 προσπαθειες. Στο DS3 στο πρωτο και μοναδικο playthrough σπανια χρειαστηκα πανω απο 5 προσπαθειες και οταν δεν ειχα υπομονη εκανα απλα summon randomers(σαν co-op).

Τα παιχνιδια σου ζηταν να κανεις ειτε block η dodge επειδη οι εχθροι κανουν αρκετο damage οποτε δε μπορεις να το πας σου ριχνω μια εγω μου ριχνεις μια εσυ αλλα εγω βαραω πιο δυνατα και εχω endless heal. Σε ενα πιθανο easy mode αυτο θα πηγαινε περιπατο.

Το μονο απαιτητικο κομματι που εχουν για καποιον σαν εμας που δεν εχουμε απειρο χρονο ειναι ισως να δουμε κανα βιντεακι αν καπου κολλησουμε η καποιο map αν χαθουμε.

Σαν συνολικη εμπειρια αυτο που σου δινουν δε το βρισκεις αλλου. Και δε μιλαω για το ντεμεκ satisfaction οτι υπερπηδας καποιο βουνο. Μιλαω για το καθαρο gameplay. Ειναι απλα οτι καλυτερο κυκλοφορει με διαφορα χιλιομετρων απο το επομενο.

Στα λεω με πολυ σεβασμο. Δωσε μια ευκαιρια στο demon souls η στο DS3 που το ειχα βρει με κατω απο 20ευρω και ειναι και τα πιο ευκολα προσβασιμα και απο τα καλυτερα. Δε ξερεις τι χανεις music!!!!

Θα μπορουσα να στα στειλω και με pm αλλα ισως και καποιο απο τα αλλα παιδια που τα εχουν απορριψει χωρις να τα δοκιμασουν, να τους δωσουν μια ευκαιρια και να βιωσουν το μαγικο gameplay τους.

Κοίτα, το πρόβλημα μου δεν είναι η δυσκολία τους αυτή κάθε-αυτή, ούτε τα θεωρώ κακά παιχνίδια εξαιτίας αυτού, το αντίθετο μάλιστα, είναι εξαιρετικά και μάλιστα καταλαβαίνω το συναίσθημα της ικανοποίησης που έχουν όταν τα περάσεις σημείο-σημείο μετά από πόσο κόπο, το πρόβλημα μου είναι στο ότι αυτή η αυξημένη δυσκολία τους συνεπάγεται και περισσότερη προσπάθεια για να μάθεις τους μηχανισμούς τους, άρα και πολύ περισσότερη ώρα στο να προχωρήσεις παρακάτω και στην περίπτωση μου (και την δική σου) ο χρόνος είναι ελάχιστος. Για αυτό είπα ότι το υψηλό επίπεδο δυσκολίας τους και οι μεγαλύτερες απαιτήσεις σε χρόνο για την ολοκλήρωση τους είναι αποτρεπτικός παράγοντας για εμένα προσωπικά. Δεν θέλω, με 1-2 ώρες διαθέσιμου gameplay την ημέρα, να κάνω μήνες να τελειώσω ένα συγκεκριμένο παιχνίδι γιατί είναι τόσα πολλά τα υπόλοιπα που θέλω να ασχοληθώ οπότε τώρα που ο χρόνος μου είναι λιγοστός τα προσπερνώ και ασχολούμαι με κάτι πιο εύκολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Mitroglou7 είπε

Το boss που αναφερεις ειναι σε ολες τις λιστες με τα top 10 hard soulsborne games ever.

Εγω βρηκα πιο ευκολα τα Demon και Dark souls επειδη μπορεις να κρυφτεις πισω απο μια ασπιδα.

Μετά το Dark Souls 1, τα 2 και 3 είναι πιο βατά επειδή έχουν την ίδια λογική. Το Bloodborne μου είχε φανεί βουνό στην αρχή, αλλά μετά κύλησε εύκολα. Το Sekiro δίνει την ψευδαίσθηση της ελευθερίας και ότι συγχωρεί πιο εύκολα λάθη, αλλά τελικά θέλει να μάθεις πολλούς μηχανισμούς (hint: mikiri counter!) και να υπολογίζεις πολύ καλά τις αποστάσεις γιατί τον πίνεις στα bosses και mini bosses. Θα πρότεινα να τα παίξει κάποιος όλα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...