Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι αλλά για το micro-stuttering φταίει η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού που αν είναι έτσι υπάρχει και στις κονσόλες.

Ανέφερα ήδη το Evil Within 2 που τρέχει μια customized id tech. Στο SX δεν υπάρχει καν stuttering στα 60fps. Προφανώς δεν άλλαξαν μηχανή γραφικών για την κονσόλα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 11,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

οχι ρε κριμα ειναι το παλικαρι που εκανε το λαθος να χασει την δουλεια του . Εκανα αρνηση παραλαβης

Μιάμιση εβδομάδα με το XBOX series X και είμαι κατευχαριστημένος. Ήρθε και το δεύτερο controller από amazon.de μαζί με μαύρες eneloop + eneloop charger pro και νομίζω κλείσαμε για την ώρα. Το gam

Σε δύο εβδομάδες βγαίνει η κονσόλα, υπάρχει συνεχής ροή ειδήσεων και κανένας δεν θέλει να κλειδώνεται το νήμα. Οι παθογένειες της κάθε κονσόλας είναι γνωστές σε όλους μας, εάν εμφανιστεί πάλι μήν

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Φιλε μου,,ειστε πολλοι στα χαρακωματα εδω περα και με το παραμικρο βλεπετε πραγματα..Συζητηση κανουμε για να περναει η ωρα μας ,ουτε θελω να αρχισω πολεμο versus pc....Ειπα κατι που ισχυει αλλα και να μην ισχυει ειναι η αποψη μοτ με δοση υπερβολης και ολοι το εχουν ζησει στα pc και ας μη το παραδεχονται...Τωρα για ποια επιχειρηματα μου λες δε μπορω να καταλαβω..Τωρα αν δινεις δυο χιλιαρικα καθε χρονο για καρτα λογικο ειναι να μη χρειαζεται να παιξεις με τις ρυθμισεις και εχεις παντα τη 3090 του αντιστοιχου χρονου ,αν και εκει ακομα μπορει να χρειαστει

Φιλε μου, εσχατως εισαι πολυ ενεργος, εαν εχεις διαπιστωσει οτι εγω συμμετεχω στον πολεμο χαρακωματων σηκωνω τα χερια ψηλα. Προσωπικα στη συγκεκριμενη θεση σου διαφωνω και μεχρι εκει ειναι η διαφωνια μας. Δεν υπονοησα οτι επιθυμεις να ξεκινησεις vs, εαν παρεθετα εγω τα οποια αντεπιχειρηματα μπορει να πηγαινε εκει η δουλεια και δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τη διαθεση. Παντα φιλικα γραφω, σε οποιο δεν λειτουργει εμπρηστικα τουλαχιστον. Δεν εγινε και κατι κοινως.

  • Like 3
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά χάνουμε το δάσος, βλέποντας το δέντρο.

Ναι μετράει το fps boost κλπ αλλά το xbox δεν πάτωσε -κακά τα ψέμματα- γιατί δεν είχε επιδόσεις, αλλά περιεχόμενο

  • Like 1
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Ανέφερα ήδη το Evil Within 2 που τρέχει μια customized id tech. Στο SX δεν υπάρχει καν stuttering στα 60fps. Προφανώς δεν άλλαξαν μηχανή γραφικών για την κονσόλα.

 

Στο PC υπάρχει με latest patch ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται νομίζω να πέρνουμε φωτιά κάθε φορά που αναφέρεται άλλη πλατφόρμα. Το ότι λέμε κάποια αρνητικά πράγματα δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάμε σε vs war. 

Ούτε στις κονσόλες είναι όλα ρόδινα. Πχ οι τίτλοι στο PC δεν απαιτούν 4Κ και 60fps patches. Πέρνεις το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα που μπορεί να δώσει το hw σου από την αρχή χωρίς να χρειάζεται να περιμένεις.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Φιλε μου,,ειστε πολλοι στα χαρακωματα εδω περα και με το παραμικρο βλεπετε πραγματα..Συζητηση κανουμε για να περναει η ωρα μας ,ουτε θελω να αρχισω πολεμο versus pc....Ειπα κατι που ισχυει αλλα και να μην ισχυει ειναι η αποψη μοτ με δοση υπερβολης και ολοι το εχουν ζησει στα pc και ας μη το παραδεχονται...Τωρα για ποια επιχειρηματα μου λες δε μπορω να καταλαβω..Τωρα αν δινεις δυο χιλιαρικα καθε χρονο για καρτα λογικο ειναι να μη χρειαζεται να παιξεις με τις ρυθμισεις και εχεις παντα τη 3090 του αντιστοιχου χρονου ,αν και εκει ακομα μπορει να χρειαστει

Για εμενα έχουν αλλάξει τα δεδομένα, το γύρισα σε κονσόλα και βρήκα την υγεια μου...απλά παίζει...Προερχώμενος απο super duper pc enthusiast με nvidia καρτα ..μετα το xbox ουτε κάθε χρόνο  καρτα,  ουτε τι βγαίνει σε pc, ουτε 1 2 3 χιλιαρικα.. 2000€ για κάρτα??? αλήθεια τώρα? πάιρνω xbox και τηλεόραση μαζί και με τα ρέστα κερναω τους κολητους μπύρες και σουβλακια.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Στο PC υπάρχει με latest patch ;

Τελαυταία φορά που δοκίμασα το EW2 ήταν πριν 7 μήνες περίπου με 2080Ti. Δεν γνωρίζω αν έχει βγει πρόσφατο update αλλά το κόβω δύσκολο γιατί είναι παλιό πλέον παιχνίδι. Και το 1 είχε τέτοια προβλήματα στο PC που δεν λύθηκαν ποτέ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Τελαυταία φορά που δοκίμασα το EW2 ήταν πριν 7 μήνες περίπου με 2080Ti. Δεν γνωρίζω αν έχει βγει πρόσφατο update αλλά το κόβω δύσκολο γιατί είναι παλιό πλέον παιχνίδι. Και το 1 είχε τέτοια προβλήματα στο PC που δεν λύθηκαν ποτέ.

Θέλει custom FPS limit διαβάζω για να διορθωθεί. Εντάξει τώρα γι' αυτά δεν φταίει το PC αλλά οι devs του παιχνιδιού που βαριούνται να ασχοληθούν. Το Gears 5 πάντως είχε micro-stutters και στο XSX όταν το είχα δοκιμάσει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Θέλει custom FPS limit διαβάζω για να διορθωθεί. Εντάξει τώρα γι' αυτά δεν φταίει το PC αλλά οι devs του παιχνιδιού που βαριούνται να ασχοληθούν. Το Gears 5 πάντως είχε micro-stutters και στο XSX όταν το είχα δοκιμάσει.

Έχω δοκιμάσει τα πάντα σε αυτό το παιχνίδι (καθώς και στο FFXV) και δεν έφερε τίποτα αποτέλεσμα. 

Το Gears 5 μάλλον το διόρθωσαν γιατί τελευταία φορά που έπαιξα στο SX όταν βγήκε το Hivebusters DLC δεν είχε θέμα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, kostiger είπε

Φιλε μου, εσχατως εισαι πολυ ενεργος, εαν εχεις διαπιστωσει οτι εγω συμμετεχω στον πολεμο χαρακωματων σηκωνω τα χερια ψηλα. Προσωπικα στη συγκεκριμενη θεση σου διαφωνω και μεχρι εκει ειναι η διαφωνια μας. Δεν υπονοησα οτι επιθυμεις να ξεκινησεις vs, εαν παρεθετα εγω τα οποια αντεπιχειρηματα μπορει να πηγαινε εκει η δουλεια και δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τη διαθεση. Παντα φιλικα γραφω, σε οποιο δεν λειτουργει εμπρηστικα τουλαχιστον. Δεν εγινε και κατι κοινως.

Γενικα το ειπα για να μη ψαχνουμε προθεσεις..Τουλαχιστον στο κυκλο μου ολοι σε πολλες φασεις θελαν να πεταξουν το πυργο απο το μπαλκονι απο τα νευρα τους παμπολες φορες...Δεν ειπα οτι φταινε τα pc αλλα ειναι μια πραγματικοτητα πως να το κανουμε...Δεν ειναι τυχαιο οτι με καθε παιχνιδι που βγαινει στηνονται ολοι και περιμενουν digital foundry και περιμενουν τις ρυθμισεις σε 20 με 50 settings kai γκρινιαζουν για αποδοσεις και κρασαρισματα στις πανακριβες καρτες τους και επεξεργαστες 

Επεξ/σία από jimtriol
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Έχω δοκιμάσει τα πάντα σε αυτό το παιχνίδι (καθώς και στο FFXV) και δεν έφερε τίποτα αποτέλεσμα. 

Το Gears 5 μάλλον το διόρθωσαν γιατί τελευταία φορά που έπαιξα στο SX όταν βγήκε το Hivebusters DLC δεν είχε θέμα. 

Το FFXV δεν έχει στις κονσόλες ; Γενικά στο PC έχω καταλάβει ότι είναι θέμα μηχανής γραφικών, π.χ. υπάρχουν παιχνίδια που δεν βγάζουν κιχ(Forza Horizon 4, R6: Siege, Warzone, DOOM, DMC 5, RE 2/3 remakes + 7 και λογικά το Village τώρα κλπ). Το Freesync/G-Sync δεν παίζει κανένα ρόλο, είναι καθαρά θέμα μηχανής γραφικών. Νομίζω ότι μόλις ενεργοποιήσουν το DirectStorage API θα βελτιωθεί πολύ η κατάσταση με τα sttuters, ήδη το resizable bar κάνει διαφορά λένε.

Π.χ. το Jedi Fallen Order έχει σε όλες τις πλατφόρμες stutters(Unreal Engine με την οποία δεν έχω πετύχει ένα παιχνίδι να μην έχει micro-stutters).

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το FFXV δεν έχει στις κονσόλες ; Γενικά στο PC έχω καταλάβει ότι είναι θέμα μηχανής γραφικών, π.χ. υπάρχουν παιχνίδια που δεν βγάζουν κιχ(Forza Horizon 4, R6: Siege, Warzone, DOOM, DMC 5, RE 2/3 remakes + 7 και λογικά το Village τώρα κλπ). Το Freesync/G-Sync δεν παίζει κανένα ρόλο, είναι καθαρά θέμα μηχανής γραφικών. Νομίζω ότι μόλις ενεργοποιήσουν το DirectStorage API θα βελτιωθεί πολύ η κατάσταση με τα sttuters, ήδη το resizable bar κάνει διαφορά λένε.

Π.χ. το Jedi Fallen Order έχει σε όλες τις πλατφόρμες stutters.

Επιβεβαιώνω ότι το FFXV σε Lite mode στο PS5 που παίζω (ξεκλείδωτο frame rate στα 60) δεν έχει το παραμικρό micro-stuttering. Στο SX δεν γνωρίζω τι γίνεται με το συγκεκριμένο.

Στα 30fps υπήρχε θέμα με frame pacing στα παλιά twins. Αυτό όμως είναι διαφορετικό πρόβλημα που λύνεται τρέχοντας το παιχνίδι στα 60fps.

Το Fallen Order είχε όντως θέμα με micro-stuttering αλλά νομίζω έστρωσε. Θα το ξαναδοκιμάσω αυτές τις μέρες σε SX.  

Επεξ/σία από D.Luffy
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Επιβεβαιώνω ότι το FFXV σε Lite mode στο PS5 που παίζω (ξεκλείδωτο frame rate στα 60) δεν έχει το παραμικρό micro-stuttering. Στο SX δεν γνωρίζω τι γίνεται με το συγκεκριμένο.

Στα 30fps υπήρχε θέμα με frame pacing στα παλιά twins. Αυτό όμως είναι διαφορετικό πρόβλημα που λύνεται τρέχοντας το παιχνίδι στα 60fps.

Είχε και GameWorks αυτό στο PC, σωστά ; Το οποίο συνήθως προκαλεί stutters. Κατά τα άλλα βλέπω να πειραματίζονται με το CFG(Control Flow Guard) των Windows κάποιοι και έτσι γλίτωσαν απ' το stuttering σε κάποια DX12 παιχνίδια.

Μέχρι πρότινος υπήρχε και το ''standby memory bug'' στα 10άρια που γέμιζε η RAM κάποια στιγμή και το OS δεν έκανε αποδέσμευση όταν έπρεπε με αποτέλεσμα να αρχίζουν τα κολλήματα. Αυτά στην κονσόλα προφανώς δεν υπάρχουν. Αναμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα με το DirectStorage API.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Είχε και GameWorks αυτό στο PC, σωστά ; Το οποίο συνήθως προκαλεί stutters. Κατά τα άλλα βλέπω να πειραματίζονται με το CFG(Control Flow Guard) των Windows κάποιοι και έτσι γλίτωσαν απ' το stuttering σε κάποια DX12 παιχνίδια.

Μέχρι πρότινος υπήρχε και το ''standby memory bug'' στα 10άρια που γέμιζε η RAM κάποια στιγμή και το OS δεν έκανε αποδέσμευση όταν έπρεπε με αποτέλεσμα να αρχίζουν τα κολλήματα. Αυτά στην κονσόλα προφανώς δεν υπάρχουν. Αναμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα με το DirectStorage API.

Ναι το Gameworks έκανε ακόμα χειρότερα τα πράγματα. Ακόμα και με αυτά τα εφέ στο OFF όμως, εγώ δεν είχα καταφέρει ποτέ να έχω μια ομαλή εμπειρία με το FFXV.

Μακάρι να βρεθεί μια γενική λύση με το DirectStorage API. Το data streaming στο PC είναι μάλλον προβληματικό από τη φύση του λόγω OS. Ειδικά σε open world games που ποτέ δεν είχα σε αυτά μια απόλυτα smooth εμπειρία ενώ το hw έφτανε με το παραπάνω.

Να παραθέσω κάτι τελευταίο για open world games. Το Ghost of Tsushima με το οποίο ασχολούμαι στο PS5 αυτή την περίοδο (με το 60fps patch), δεν έχει το παραμικρό stuttering και μου κάνει εντύπωση όταν αναλογίζομαι πόσο varied είναι το foliage σε αυτό το παιχνίδι. Streamάρονται πολλά πράγματα από πίσω αλλά έχουν καταφέρει να μη φαίνεται ούτε το παραμικρό τικ. Αυτά είναι τα καλά του optimization όταν φτιάχνεται κάτι ειδικά για μία πλατφόρμα. Προφανώς το PC χρειάζεται μια λύση που να λειτουργεί για όλα.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.