Προς το περιεχόμενο

o παροχος με κοροιδευει για το υψηλο ping


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομάδα !

έχω fiber100 από την  wind και από την προηγούμενη παρασκευή κάθε βράδυ μετά της 21:30 έχω πάνω από 300ping/ms

η γραμμή δεν φορτώνει καμιά σελίδα πέραν του ρουτερ και το σταθερό είναι νεκρό

τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και τους το αναφέρω και τους στέλνω tracert μέσα από την φόρμα επικοινωνίας .

Όλες αυτές της μέρες δεν έχουν κάνει ούτε έναν έλεγχο την ώρα που συμβαίνει το θέμα πάρα με καλούν πίσω την επόμενη μέρα το πρωί η το μεσημέρι

και μου λένε να μου στείλουν τεχνικό από της 9 το πρωί μέχρι της 8 το απόγευμα ότι ώρα θέλω

την τετάρτη ήρθε 5 ο τεχνικός και δεν διαπίστωσε κανένα θέμα στην γραμμή εκείνη την ώρα (σαφέστατα χρεώθηκα)

με το που πάει 21:30+ το νετ μου πάλι με υψηλό ping/ms και να μην έχω σταθερό και ίντερνετ να μην φορτώνει τπτ και τους παίρνω πάλι τα ίδια.

τι μπορώ να κάνω έχω στείλει ποσά γραπτά αιτήματα που αναφέρω τις ώρες που εμφανίζεται το πρόβλημα και επισυνάπτω tracert όπως και ότι δεν κάνουν κανέναν έλεγχο την ώρα που υπάρχει το πρόβλημα . Κάθε μέρα αντιμετωπίζω τα ίδια και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ;;;;

Screenshot_103.jpg

Screenshot_104.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 22/03/2020 at 16:23, tsoubas said:

Καλησπέρα στην ομάδα !

έχω fiber100 από την  wind και από την προηγούμενη παρασκευή κάθε βράδυ μετά της 21:30 έχω πάνω από 300ping/ms

η γραμμή δεν φορτώνει καμιά σελίδα πέραν του ρουτερ και το σταθερό είναι νεκρό

τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και τους το αναφέρω και τους στέλνω tracert μέσα από την φόρμα επικοινωνίας .

Όλες αυτές της μέρες δεν έχουν κάνει ούτε έναν έλεγχο την ώρα που συμβαίνει το θέμα πάρα με καλούν πίσω την επόμενη μέρα το πρωί η το μεσημέρι

και μου λένε να μου στείλουν τεχνικό από της 9 το πρωί μέχρι της 8 το απόγευμα ότι ώρα θέλω

την τετάρτη ήρθε 5 ο τεχνικός και δεν διαπίστωσε κανένα θέμα στην γραμμή εκείνη την ώρα (σαφέστατα χρεώθηκα)

με το που πάει 21:30+ το νετ μου πάλι με υψηλό ping/ms και να μην έχω σταθερό και ίντερνετ να μην φορτώνει τπτ και τους παίρνω πάλι τα ίδια.

τι μπορώ να κάνω έχω στείλει ποσά γραπτά αιτήματα που αναφέρω τις ώρες που εμφανίζεται το πρόβλημα και επισυνάπτω tracert όπως και ότι δεν κάνουν κανέναν έλεγχο την ώρα που υπάρχει το πρόβλημα . Κάθε μέρα αντιμετωπίζω τα ίδια και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ;;;;

Screenshot_103.jpg

Screenshot_104.jpg

τζαμπα στελνεις.ολοι οι παροχοι ψιλοπιταρουν.καποιοι εχουν ξεκινησει αναβαθμισεις αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα γινουν ολα οπως πριν μεσα σε μια μερα

Ps μετα ειδα οτι εχεις και θεμα τηλεφωνιας.δες τις απαντησεις στην επομενη σελιδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsoubas είπε

Καλησπέρα στην ομάδα !

έχω fiber100 από την  wind και από την προηγούμενη παρασκευή κάθε βράδυ μετά της 21:30 έχω πάνω από 300ping/ms

η γραμμή δεν φορτώνει καμιά σελίδα πέραν του ρουτερ και το σταθερό είναι νεκρό

τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και τους το αναφέρω και τους στέλνω tracert μέσα από την φόρμα επικοινωνίας .

Όλες αυτές της μέρες δεν έχουν κάνει ούτε έναν έλεγχο την ώρα που συμβαίνει το θέμα πάρα με καλούν πίσω την επόμενη μέρα το πρωί η το μεσημέρι

και μου λένε να μου στείλουν τεχνικό από της 9 το πρωί μέχρι της 8 το απόγευμα ότι ώρα θέλω

την τετάρτη ήρθε 5 ο τεχνικός και δεν διαπίστωσε κανένα θέμα στην γραμμή εκείνη την ώρα (σαφέστατα χρεώθηκα)

με το που πάει 21:30+ το νετ μου πάλι με υψηλό ping/ms και να μην έχω σταθερό και ίντερνετ να μην φορτώνει τπτ και τους παίρνω πάλι τα ίδια.

τι μπορώ να κάνω έχω στείλει ποσά γραπτά αιτήματα που αναφέρω τις ώρες που εμφανίζεται το πρόβλημα και επισυνάπτω tracert όπως και ότι δεν κάνουν κανέναν έλεγχο την ώρα που υπάρχει το πρόβλημα . Κάθε μέρα αντιμετωπίζω τα ίδια και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ;;;;

Screenshot_103.jpg

Screenshot_104.jpg

εγω μεχρι τωρα με 50αρα vdsl forthnet μια χαρα ειμαι και τα βραδια δεν μου εχει τυχε κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, coffeex είπε

Εχει μπουκώσει το σύμπαν λόγο ιού οπότε δεν είσαι ο μόνος που έχει πρόβλημα, ειδικά τις βραδινές ώρες. 

 

16 λεπτά πριν, poulinos είπε

τζαμπα στελνεις.ολοι οι παροχοι ψικοπιταρουν.καποιοι εχουν ξεκινησει αναβαθμισεις αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα γινουν ολα οπως πριν μεσα σε μια μερα

δλδ δεν εχω υπηρεσιες (ιντερνετ και τηλεφωνια) συνεχιζω να πληρωνω κανονικα και τους λεω και ευχαριστω ! μονο στην ελλαδα γινονται αυτα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναρωτιέμαι αν κάποιοι ζουν αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο! Λες να είμαστε μόνο εμείς ή μήπως είναι παγκόσμιο πρόβλημα λόγω συγκεκριμένου λόγου;

Επεξ/σία από jkoukos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Αναρωτιέμαι αν κάποιοι ζουν αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο! Λες να είμαστε μόνο εμείς ή μήπως είναι παγκόσμιο πρόβλημα λόγω συγκεκριμένου λόγου;

με corona η χωρις η εταιρια να πληρωσω μου ζηταει αρα και εγω ζηταω της υπηρεσιες μου ! οταν εγω περναγα καρκινο δεν ειδα να ερθει η εταιρια να μου πει ελα μην πληρωσεις αυτο το μηνα ! παρα με επαιρναν στο νοσοκομειο τηλεφωνα οτι ειχα καθυστεριση :) ενω ειχα δηλωσει απο πριν και στο 13800 οτι για 3 μηνες θα νοσηλευομαι! και τους εστειλα και πληρωσω κανονικα οταν βγηκα και καμπανα για επανασυνδεση! οτι και να λες εγω κοιταω την πετιπτωσει μου ! εξω απο τον χωρο πολλα τραγουδια λες :)

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρείες δεν είναι φιλόπτωχα ταμεία, αλλά ιδιωτικές εταιρείες που πωλούν υπηρεσίες με αποκλειστικό σκοπό το κέρδος των μετόχων τους.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις με την κατάσταση που βιώνει όλος ο πλανήτης την δεδομένη χρονική στιγμή, είναι κάτι υπεράνω σχεδίων, προβλέψεων κλπ και αδύνατον οικονομικά να καλυφθεί πλήρως. Σου λέμε λοιπόν ότι σε όποια αρχή κι αν αποτανθείς, η κατάληξη θα είναι η ίδια και δεν πρόκειται να αλλάξει όσο και να διαμαρτύρεσαι.

Θα έχεις απόλυτο δίκιο αν υπάρχει διακοπή των υπηρεσιών που λαμβάνεις. Ωστόσο η απόκριση κατά την επικοινωνία σου στο διαδίκτυο, δεν είναι πρόβλημα και ειδικά στην παρούσα φάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Οι εταιρείες δεν είναι φιλόπτωχα ταμεία, αλλά ιδιωτικές εταιρείες που πωλούν υπηρεσίες με αποκλειστικό σκοπό το κέρδος των μετόχων τους.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις με την κατάσταση που βιώνει όλος ο πλανήτης την δεδομένη χρονική στιγμή, είναι κάτι υπεράνω σχεδίων, προβλέψεων κλπ και αδύνατον οικονομικά να καλυφθεί πλήρως. Σου λέμε λοιπόν ότι σε όποια αρχή κι αν αποτανθείς, η κατάληξη θα είναι η ίδια και δεν πρόκειται να αλλάξει όσο και να διαμαρτύρεσαι.

Θα έχεις απόλυτο δίκιο αν υπάρχει διακοπή των υπηρεσιών που λαμβάνεις. Ωστόσο η απόκριση κατά την επικοινωνία σου στο διαδίκτυο, δεν είναι πρόβλημα και ειδικά στην παρούσα φάση.

αρα αν δεν εχω υπηρεσιες λογικα δεν εχω και λογαριασμο νομιζω καπως ετσι παει γιατι καλυτερα να τα δωσω σε καποιον ποου τα εχει αναγκη παρα σε μια εταιρια που θελει μονο να κερδιζει. ειναι η ιδια λογικη αν δεν πληρωσω δεν εχω υπηρεσιες αν δεν εχω υπηρεσιες γιατι να πληρωσω :) ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ισως να εχεις βλαβη ή βραχυκυκλωμα κατι(αλλαξε κατι σε συναγερμο,αλλη συσκευη τηλ,η βλαβη υπηρχε απο την ωρα π πηγες 100?) ..παρε ακριβως την ωρα που εχεις προβλημα τηλ.βλαβων 13700 ή στο messenger ωστε να μπορεσουν να δουν στατιστικα γραμμης... βαλε dns στο pc σου εκεινη την ωρα π χεις θεμα το 8.8.8.8 k δες αν αλλαξε κατι αν οχι κανε factory reset στο μοντεμ

τελος αν δεις οτι δεν το φτιαχνουν μπορεις να ζητησεις χαρτι για αποδεσμευση ωστε να πας αλλου χωρις πληρωμη προστιμου

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, tsoubas είπε

αρα αν δεν εχω υπηρεσιες λογικα δεν εχω και λογαριασμο νομιζω καπως ετσι παει γιατι καλυτερα να τα δωσω σε καποιον ποου τα εχει αναγκη παρα σε μια εταιρια που θελει μονο να κερδιζει. ειναι η ιδια λογικη αν δεν πληρωσω δεν εχω υπηρεσιες αν δεν εχω υπηρεσιες γιατι να πληρωσω :) ;

Αν δεν έχεις υπηρεσίες, έχεις απόλυτο δίκιο και δικαίωμα να απαιτήσεις επίλυση. Αλλά το υψηλό ping ΔΕΝ είναι βλάβη. Οι υπηρεσίες που πληρώνεις εξακολουθούν και σου παρέχονται κανονικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kage είπε

δεν υπαρχουν σοβαρα προβληματα λογω κρισης...εχεις βλαβη ή βραχυκυκλωμα κατι..παρε ακριβως την ωρα που εχεις προβλημα τηλ.βλαβων 13700 ή στο messenger ωστε να μπορεσουν να δουν στατιστικα γραμμης... 

από την προηγούμενη παρασκευή το κάνω κάθε μέρα και στέλνω επίσης και tracert δεν την ελέγχουν ποτέ την ώρα που υπάρχει το θέμα ! το βλέπουν πάντα την επόμενη μέρα το πρωί η το μεσημέρι ενώ κάθε μέρα στης 21:30 + ξεκινάει ! είναι σαν να μην θέλουν να το ελέγξουν

1 λεπτό πριν, jkoukos είπε

Αν δεν έχεις υπηρεσίες, έχεις απόλυτο δίκιο και δικαίωμα να απαιτήσεις επίλυση. Αλλά το υψηλό ping ΔΕΝ είναι βλάβη. Οι υπηρεσίες που πληρώνεις εξακολουθούν και σου παρέχονται κανονικά.

ξανά διάβασε τι γράφω στο αρχικό ποστ ! όταν ανεβαίνει το πινγ δεν φορτώνει ποτέ καμιά σελίδα και το σταθερό μου είναι νεκρό ! άρα είναι σαν να μην έχω υπηρεσίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γράφω και εγώ εδώ το πρόβλημά μου για να μην ανοίγω νέο θέμα! Μένω κεντρικά στο Περιστέρι και είχα την απλή 24άρα σύνδεση από τον ΟΤΕ (έπιανα τα 4,7mbps) και πριν ένα μήνα σχεδόν αποφάσισα να αναβαθμίσω σε 50άρα VDSL. Τσέκαρα τη διαθεσιμότητα μέσω του site του ΟΤΕ και έδινε έως 50, τους πήρα και τηλέφωνο για επιβεβαίωση και προχώρησα στην αναβάθμιση. Γίνεται η αλλαγή και μετράω 28-30 mbps. Καλώ να μάθω τι γίνεται και μου λένε ότι το σπίτι μου τραβάει σύνδεση από παλιό κέντρο που δεν έχει αναβαθμιστεί και άρα πάνω από 30 δεν πρόκειται να δω. Ναι τους λέω όμως και στο site και τηλεφωνικά μου βεβαιώσατε ότι μπορώ να έχω 50άρα γραμμή. Δεν ζητάω να δω 50 ούτε 49 αλλά έστω ένα 40άρι περίμενα να το δω....όχι 28 και άμα είναι στις καλές του 30....το ότι πάνω από 30 δεν μπορώ να έχω μου το λέτε κατόπιν εορτής. Το κέντρο δεν γνωρίζουμε πότε και αν θα αναβαθμιστεί μου είπε η τηλεφωνήτρια.

Και ρωτάω...υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? Το κέντρο τους δεν είναι δική μου δουλειά...ας κόψουν το λαιμό τους να το φτιάξουν...εγώ ξέρω ότι διαφήμιζαν 50άρα στην οδό μου...το επιβεβαίωσαν και τηλεφωνικά τάχα...μπήκα στη διαδικασία να αναβαθμίσω και 50άρα δεν έχω.

Υ.Γ.: Οι ταχύτητες είναι μετρημένες πριν την απομόνωση λόγω κοροναϊού οπότε δεν παίζει να "φόρτωσε" το δίκτυο αν και στο vdsl απ' όσο γνωρίζω δεν παίζει ρόλο.

Επεξ/σία από akiz90
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεις να ζητησεις μειωση παγιου κ μεταφορα σε 30αρα του οτε...

το α.κ. π σου παν ειναι το ανωτερο π σου δινει..απλα η αποσταση ειναι προβλημα..δες αν εχεις αλλο καφαο διπλα σου αλλιως κοιτα wisp ή inalan

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, tsoubas είπε

ξανά διάβασε τι γράφω στο αρχικό ποστ ! όταν ανεβαίνει το πινγ δεν φορτώνει ποτέ καμιά σελίδα και το σταθερό μου είναι νεκρό ! άρα είναι σαν να μην έχω υπηρεσίες

Ξαναδιάβασε τι έγραψα για το τι θεωρείται βλάβη.

Οι εικόνες δείχνουν πέραν κάθε αμφιβολίας και ξεκάθαρα ότι έχεις υψηλό ping αλλά η σύνδεση με τον server ολοκληρώνεται, άρα έχεις επικοινωνία.

Επεξ/σία από jkoukos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...