Προς το περιεχόμενο

Φακοί φωτογραφικών μηχανών και φακοί σμαρτφοουν


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, hectorsdad είπε

Για να χρησιμοποιήσεις λοιπόν την προοπτική δημιουργικά, πρέπει να σηκωθείς από την καρέκλα και να επιλέξεις τον σωστό φακό  και  την σωστή θέση για να πάρεις την εικόνα που έχεις στον νου σου. Η επιλογή φακού και τα πόδια είναι τα σημαντικότερα εργαλεία για την δημιουργική φωτογραφία.

Και η μη δημιουργική φωτογραφία ... είναι και αυτή ένα βήμα !

Από το να συζητάς μόνο για φωτογραφικές μηχανές ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Και να μελετάς τεχνικά χαρακτηριστικά , πίνακες κτλ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, hectorsdad είπε

Βάλε σε μια μηχανή έναν 100χιλ. μικρό τηλεφακό και τράβηξε ένα πορτραίτο της φίλης σου, ώστε να γεμίζει το κάδρο, με συμπιεσμένη προοπτική.

Από το ίδιο σημείο τράβηξε με το ευρυγώνιο τηλέφωνο το "ίδιο" πορτραίτο. Αν το λογισμικό, ή εσύ ο ίδιος κροπάρεις αυτήν την φωτό ώστε να γεμίζει το κάδρο με την φίλη σου, θα πάρεις ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα, πιο τρισδιάστατο, που θα απομακρύνει την μύτη από τα μάτια και θα φαίνεται μεγαλύτερη.

Για να χρησιμοποιήσεις λοιπόν την προοπτική δημιουργικά, πρέπει να σηκωθείς από την καρέκλα και να επιλέξεις τον σωστό φακό  και  την σωστή θέση για να πάρεις την εικόνα που έχεις στον νου σου. Η επιλογή φακού και τα πόδια είναι τα σημαντικότερα εργαλεία για την δημιουργική φωτογραφία.

Για να το λήγουμε το θέμα το ανωτέρω είναι απλά λάθος.

Η προοπτική στο σενάριο που περιγράφεται θα είναι ακριβώς η ίδια._

Δεν έχω πρόβλημα με το να γράφονται μπούρδες λάθη. Δε χαρακτηρίζω κανέναν.

Αλλά δε βλέπω και πολλά επιχειρήματα εδώ μέσα πέρα από χαρακτηρισμούς.

* Να προσθέσω πως τα νέα smartphones σηκώνουν αρκετό κροπάρισμα, ειδικά στο κέντρο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ακόλουθο βίντεο φαίνεται σύγκριση στο "ζουμ" μεταξύ A7 III με Tamron 28-75/2.8 φακό και S20 ultra.

Δείτε από το 5:20 και μετά.

Πρακτικά, σε καλό φωτισμό, το Samsung με τον ~100mm ισοδύναμο φακό του τα καταφέρνει το ίδιο καλά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nickolas είπε

Για να το λήγουμε το θέμα το ανωτέρω είναι απλά λάθος.

Η προοπτική στο σενάριο που περιγράφεται θα είναι ακριβώς η ίδια._

Δεν έχω πρόβλημα με το να γράφονται μπούρδες λάθη. Δε χαρακτηρίζω κανέναν.

Αλλά δε βλέπω και πολλά επιχειρήματα εδώ μέσα πέρα από χαρακτηρισμούς.

* Να προσθέσω πως τα νέα smartphones σηκώνουν αρκετό κροπάρισμα, ειδικά στο κέντρο τους.

Για να το λήγουμε , πράγματι κάνω λάθος , λέω μπούρδες. Την ίδια προοπτική δίνει ο ευρυγώνιος του κινητού με τον τηλεφακό. Μάλιστα ο όρος προοπτική μάλλον είναι άκυρος.

 

Κάνε μια χάρη όμως στον εαυτό σου. Μην παρακολουθείς και επικαλείσαι αυτά τα βιντεάκια αν δεν τα καταλαβαίνεις.

 

 

 

Σημ. Αν πας στο 9:24 στο βιντεάκι σου , θα δεις τι σημαίνει διαφορά προοπτικής. Το κτήριο πίσω από το μοντέλο αριστερά φαίνεται να απέχει το ίδιο; Τα αυτοκίνητα δεξιά;  Δε βαριέσαι, μπούρδες!

Επεξ/σία από hectorsdad
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nickolas είπε

Στο ακόλουθο βίντεο φαίνεται σύγκριση στο "ζουμ" μεταξύ A7 III με Tamron 28-75/2.8 φακό και S20 ultra.

Δείτε από το 5:20 και μετά.

Πρακτικά, σε καλό φωτισμό, το Samsung με τον ~100mm ισοδύναμο φακό του τα καταφέρνει το ίδιο καλά.

     

 

2 ώρες πριν, nickolas είπε

Στο ακόλουθο βίντεο φαίνεται σύγκριση στο "ζουμ" μεταξύ A7 III με Tamron 28-75/2.8 φακό και S20 ultra.

Δείτε από το 5:20 και μετά.

Πρακτικά, σε καλό φωτισμό, το Samsung με τον ~100mm ισοδύναμο φακό του τα καταφέρνει το ίδιο καλά.

     Να μας δώσετε δείγματα γραφής χρησιμοποιώντας τον όποιο εξοπλισμό έχετε στα χέρια σας δλδ την ίδια εικόνα τραβηγμένη με το σμαρτφοουν που έχετε και παράλληλα με την φωτογραφική σας μηχανή . Δώστε μας επιχειρήματα .

   Είμαστε σε αναμονή .

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανες ένα λάθος. Δε χάλασε ο κόσμος. Αλλά μην το συνεχίζεις.

Η "παραμόρφωση" στην φωτογραφία έχει να κάνει με την απόσταση από το θέμα μας και το κάδρο. Δεν παίζουν ρόλο τα mm του φακού ή το μέγεθος του αισθητήρα.

Αναφέρομαι βέβαια στο θέμα της φωτογραφίας και όχι στο υπόβαθρο (που αλλάζει).

Αν λοιπόν πάρεις ένα κάδρο προσώπου με έναν τηλεφακό, ας πούμε έναν 200/2.8 και από το ίδιο σημείο και απόσταση τραβήξεις το κινητό σου με τα 108MP και ας πούμε 26mm ισοδύναμο φακό και κροπάρεις ώστε να έχεις το ίδιο κάδρο με μόνο το πρόσωπο μέσα: Θα σου μείνουν ~2ΜΡ και η ποιότητα θα είναι σαφώς άσχημη αλλά τα χαρακτηριστικά του προσώπου θα είναι ακριβώς ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λέω να το συνεχίσω για να μαθαίνει και κανένας νεότερος από τις μπούρδες μου:

Αρχικά δεν αναφέρθηκε πουθενά "παραμόρφωση". Η "παραμόρφωση" είναι ένας καθαρά φωτογραφικός όρος (barrel - pincushion distortion) και ουδεμία σχέση έχει με την προοπτική (perspective) , που μας απασχολεί εδώ.

 

Πάμε τώρα:

 

Ένας τηλεφακός 200αρης σε FF διαιρεί τις αποστάσεις δια του 4. Αν η μύτη του μοντέλου είναι στα 2 μέτρα, θα την φέρει στα 0,5 μέτρα και αν τα μάτια του είναι στα 2,05 μέτρα, θα τα φέρει στα 0,5125 μέτρα , δηλαδή θα συμπιέσει την προοπτική και θα φαίνεται η μύτη πολύ κοντά στο πρόσωπο.

Ένας φακός ισοδύναμος με 26χιλ σε FF διπλασιάζει τις αποστάσεις.  Αν η μύτη του μοντέλου είναι στα 2 μέτρα, θα την φέρει στα 4 μέτρα και αν τα μάτια του είναι στα 2,05 μέτρα θα τα πάει στα 4,10 μέτρα. Θα φαίνεται δηλαδή ότι η μύτη του προεξέχει 10 εκατοστά από το πρόσωπο. 

Βασικός κανόνας στη φωτογραφία, αιώνες τώρα.

Δεν μπήκες καν στον κόπο όμως να κοιτάξεις το ίδιο σου το βιντεάκι  στο 9:24 όπως σου έγραψα (πράγμα που δείχνει ότι δεν ενδιαφέρεσαι πραγματικά, αλλά προχείρως) για να διαπιστώσεις αυτή τη διαφορά της προοπτικής. Ενώ το μοντέλο καταλαμβάνει το ίδιο μέρος του κάδρου, το κτήριο πίσω του στη μια φωτό φαίνεται στα 100 μέτρα και στην άλλη στα 50 μέτρα (τυχαία νούμερα).

Και φυσικά όπως προανέφερα, η παραλία της Θεσσαλονίκης δεν είναι 200 μέτρα όπως την δείχνουν οι τηλεφακοί των καναλιών, ούτε οι περιπατητές περπατούν ο ένας πίσω απ' τον άλλο στο 1 μέτρο.

 

Συμπέρασμα: Αν ένα κινητό έχει πραγματικό τηλεφακό, μια χαρά. Γίνεται η δουλειά. Αν έχει απλά έναν ευρυγώνιο και ονομάζει ζουμ το κροπάρισμα , τότε μας κοροϊδεύει. Όσο για την ποιότητα της εικόνας , δεν ασχολούμαι, γιατί είναι κάτι υποκειμενικό και άπτεται της πείρας του καθενός, όπως και οι απαιτήσεις του.

 

Επεξ/σία από hectorsdad
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/4/2020 στις 12:39 ΠΜ, hectorsdad είπε

Λέω να το συνεχίσω για να μαθαίνει και κανένας νεότερος από τις μπούρδες μου:

Αρχικά δεν αναφέρθηκε πουθενά "παραμόρφωση". Η "παραμόρφωση" είναι ένας καθαρά φωτογραφικός όρος (barrel - pincushion distortion) και ουδεμία σχέση έχει με την προοπτική (perspective) , που μας απασχολεί εδώ.

Πάμε τώρα:

Ένας τηλεφακός 200αρης σε FF διαιρεί τις αποστάσεις δια του 4. Αν η μύτη του μοντέλου είναι στα 2 μέτρα, θα την φέρει στα 0,5 μέτρα και αν τα μάτια του είναι στα 2,05 μέτρα, θα τα φέρει στα 0,5125 μέτρα , δηλαδή θα συμπιέσει την προοπτική και θα φαίνεται η μύτη πολύ κοντά στο πρόσωπο.

Ένας φακός ισοδύναμος με 26χιλ σε FF διπλασιάζει τις αποστάσεις.  Αν η μύτη του μοντέλου είναι στα 2 μέτρα, θα την φέρει στα 4 μέτρα και αν τα μάτια του είναι στα 2,05 μέτρα θα τα πάει στα 4,10 μέτρα. Θα φαίνεται δηλαδή ότι η μύτη του προεξέχει 10 εκατοστά από το πρόσωπο. 

 η σκέψη σου θα ολοκληρωθεί αν κάνεις τις πράξεις και δεις ότι 0.5/0.5125  ισούται με 4/4,1.

Οι αναλογίες δηλαδή του προσώπου ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ.

Aν θες παράδειγμα δες εδώ http://www.boostyourphotography.com/2013/09/zooming-vs-cropping.html

Comparison of 270 mm shot (left) and 18 mm shot from same location, cropped (right)270-270-crop.jpg

Επεξ/σία από nickolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nickolas είπε

 η σκέψη σου θα ολοκληρωθεί αν κάνεις τις πράξεις και δεις ότι 0.5/0.5125  ισούται με 4/4,1.

Οι αναλογίες δηλαδή του προσώπου ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ.

 

ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ. Αυτό γράφω και ξαναγράφω για το καταλάβουν όλοι.

Όταν λοιπόν θέλω ένα πορτραίτο να γεμίσει το κάδρο μου:

Υποθέτω ότι η απόσταση μύτης-ματιού είναι 0,05 μέτρα

 1. με τον τηλεφακό στέκομαι στα 2 μέτρα και η απόσταση μύτης-ματιού θα φαίνεται 0,0125 μέτρα και

2. με τον ευρυγώνιο στέκομαι στα 0,50 μέτρα και η  απόσταση μύτης ματιού θα φαίνεται 0,1 μέτρα (πολύ μεγάλη δηλαδή).

 

Κανένας φωτογράφος δεν θα τραβήξει  με τον ευρυγώνιο  από τα 2 μέτρα, γιατί έτσι δεν γεμίζει το κάδρο και θα πρέπει να κροπάρει το μεγαλύτερο μέρος της εικόνας.

 ΤΟ ΚΡΟΠΑΡΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ. (κακώς το ανέφερα παραπάνω)

 

Θα σε βοηθήσει αν κοιτάξεις στη σελίδα που παραθέτεις το εξής:

Στην πρώτη φωτό του αυτοκινήτου , στα 18χιλ., κοίταξε πόσο μακριά φαίνεται το άνω αριστερά άκρο του παρμπρίζ από το φλασάκι .

Μετά πήγαινε στην τελευταία φωτό και κάνε τη σύγκριση.

Το ίδιο κι αν συγκρίνεις τα δέντρα πίσω από το αυτοκίνητο. Με τον τηλεφακό φαίνονται κοντά και με τον ευρυγώνιο μακριά.

Επεξ/σία από hectorsdad
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, CoinUp είπε

Για μία ακόμη φορά τα έχεις μπλέξει...

https://www.picturecorrect.com/tips/how-focal-length-affects-portraits/

Αυτά που λέει είναι πρακτικά. Τίποτε άλλο.

Άσε τις κάμερες.

Πήγαινε κόλλα τη μούρη σου σε κάποιον. Πώς βλέπεις τη μύτη τους?

Τώρα δες τους από απόσταση. Πώς βλέπεις την μύτη τους?

Άλλάξε η εστιακή σου απόσταση? Όχι.

Άλλαξε η απόσταση που "πήρες τη φωτογραφία".

Ο τύπος στο βίντεο καθώς πηγαίνει από τα 14mm στα 200mm σταδιακά απομακρύνεται από το θέμα. Αυτό κάνει τη διαφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nickolas είπε

Ο τύπος στο βίντεο καθώς πηγαίνει από τα 14mm στα 200mm σταδιακά απομακρύνεται από το θέμα. Αυτό κάνει τη διαφορά.

Αυτό εννοείται. Αφού θέλει να γεμίσει το κάδρο του. Τι είναι , τρελός να τραβάει από τα 5 μέτρα και μετά να κροπάρει, να πετάει τα 3/4 της φωτό;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έχεις 100+ΜΡ με καλή ευκρίνεια στο κέντρο, κάνεις ό,τι θέλεις για να πάρεις αυτό που θέλεις, με την προοπτική που θέλεις. ...ή αν απλά δεν μπορείς να πλησιάσεις περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, hectorsdad είπε

Εντάξει. Αν δεν μας προλάβει ο κορωνοϊός, θα περιμένουμε να γίνουν προσιτά αυτά τα 100+ΜΡ , για να τα δοκιμάσουμε . 

    Δεν χρειάζεται να περιμένει κανείς τίποτε , το ζήτημα έχει να κάνει με τους φακούς που χρησιμοποιεί κάποιος σε φωτογραφικό σύστημα και τους φακούς σε συστήματα σμαρτφοουν . 

  Οι πρώτοι είναι φακοί , κατασκευασμένοι από συγκεκριμένο υλικό , έχουν διαφορετικό εστιακό μήκος , αναλόγως χρήσης και επιθυμίας ώστε να αποδώσουν τα αναμενόμενα .

  Οι δεύτεροι αυτοί που συμπεριλαμβάνονται σε σύστημα σμαρτφοουν είναι κατά κάποιον τρόπο φακοί , μέχρι το συγκεκριμένο εστιακό μήκος που έχει ο καθένας και το οποίο είναι ξεκάθαρα στην κατηγορία υπερευρειας η και ευρείας γωνίας θέασης και μέχρις εκεί . 

  Στην κατηγορία των πραγματικών φωτογραφικών μηχανών , έχουμε να πούμε πολλά για ζητήματα από το πόσα μεγαπιξελ ανάλυσης του αισθητήρα μπορούν να αξιοποιήσουν , έχουμε να συζητήσουμε για ζητήματα όπως CA , έχουμε να συζητήσουμε για το αν μπορούμε να καλύψουμε λίγο μεγαλύτερη γωνία κάνοντας ακόμη και δύο βήματα πίσω !!! Ακόμη ψάχνω να βρω με τι θα αντικαταστήσω τον 18 - 105 , έχοντας φτάσει να βλέπω ακόμη και Tokina 35 - 300 , χωρίς ακόμη να συζητάω για prime .

  Στην κατηγορία των φακών που εμπεριέχονται σε σμαρτφοουν , δεν υπάρχει ούτε ζήτημα chromatic aberration , ούτε ζήτημα αξιοποίησης μεγαπιξελ ανάλυσης του αισθητήρα , δεν υπάρχει ζήτημα αν ο φακός είναι περισσότερο η λιγότερο φωτεινός από άλλον , δεν υπάρχει ζήτημα purple fringing στο ανώτερο άκρο , δεν υπάρχει ζήτημα softness , δεν υπάρχει ζήτημα ταχύτητας εστίασης , δεν υπάρχει περίπτωση να συζητήσουμε αν θα σκεφθεί κανείς να τραβήξει υποβρύχια λήψη ( εδώ είναι που θα γελάσει το χειλακι κάθε πικραμένου ) στα 50 μέτρα , με ειδική θήκη για σμαρτφοουν που να αντέχει κάποιες έστω λίγες ατμόσφαιρες πίεσης . 

  Ο όποιος φακός σε σμαρτφοουν δεν είναι φτιαγμένος παρά για να φτάσει το φως στον αισθητήρα , να τραβηχτεί μια snapshot ( διότι για snapshot πρόκειται και το λέω χωρίς ελιτίστικη διάθεση ) κι' αμέσως μετά να αναλάβει το λογισμικό του σμαρτφοουν τα περαιτέρω , να μετατρέψει ( κατ' άλλους να αλλάξει τα φώτα ) την εικόνα σε ότι τραβάει η όρεξη του καθενός , φυσικά μέσα στα πλαίσια  των ρυθμίσεων που έχει επιβάλλει ο κατασκευαστής . 

  Αυτό έχει δημιουργήσει μια σειρά παρερμηνειών αλλά και σύγχυσης σε πολύ κόσμο , κάτι κατανοητό και λογικό , οι οποίοι σχημάτισαν άποψη πως τα αυγά τα αλωνιζουν . Οι φωτογραφίες που βγαίνουν καθημερινά ανά τον κόσμο , σε ερασιτεχνικό η και επαγγελματικό επίπεδο απαιτούν πολύ περισσότερα από έναν τυπικό πλαστικό 9mm η και 28mm , κάτι που είναι γνωστό και δεν μιλάμε ακόμη για θέματα πρόσθετου φωτισμού κλπ . Αλήθεια δεν άκουσα κανέναν να μιλάει για back up σμαρτφοουν λύσεις , ούτε για σμαρτφοουν battery grip !!! 

   Όπως επίσης , αυτοί που παγιδεύτηκαν , έντεχνα , άθελα ...... ποιός ξέρει , αποφεύγουν να θίξουν ζητήματα λήψης πέρα από τα 28mm λες και ο κόσμος κινείται γύρω μας και δεν υπάρχει ανάγκη να πάμε εμείς οι ίδιοι πουθενά πιο κοντά . Αντίθετα περιορίζονται σε ζητήματα που συμβαίνουν εκεί γύρω από μας , κοντά στα δύο μέτρα , άντε πέντε ίσως αφού η προοπτική στα 300mm εστιακής απόστασης είναι terra incognita .

   Οι φακοί σε σμαρτφοουν είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένοι για λήψη snapshot και τίποτε περισσότερο , μια εύκολη και γρήγορη λήψη ενός ενσταντανε , μια εξελιγμένη χρονολογικά σύμφωνα με τις εποχές Instamatic μορφή φωτογραφίας , όχι φυσικά ότι κάτι σε Instamatic είναι κακό .

  Όπως βλέπετε κανείς δεν μιλάει για τον τρόπο που χώρεσαν σε ένα τέτοιο μέγεθος αισθητήρα 108 mp σε φωτοδιοδους , κανείς δεν μιλάει για φίλτρο Bayer , κανείς δεν μιλάει για το ακριβές μέγεθος του spot σημείου στο εικονοσκοπιο ενός σμαρτφοουν , αν πούμε ότι πάτε να φωτομετρησετε με τέτοιον τρόπο . 

  Ο λόγος που δεν μιλάει κανείς είναι διότι δεν υπάρχει τίποτε από όλα τα παραπάνω για να μιλήσει . Κι' εδώ ακριβώς είναι που αρχίζει η σύγχυση και ακόμη περισσότερο η απόπειρα σύγκρισης μεταξύ των συστημάτων .

   Το μόνο κοινό σημείο που έχουν τα παλαιού τύπου τρόλεϊ με τα καναρίνια , είναι πως και τα δύο είναι κίτρινα .

  Παραθέτω εικόνα που σε απλά Ελληνικά είναι αδύνατον να βγει με χρήση σμαρτφοουν και δεν έχει να κάνει παρά με το γεγονός πως δεν έχει βγεί ακόμη ανταπτορας από σμαρτφοουν mount σε m42 mount , ούτε έχει να κάνει με μεγαπιξελ ανάλυσης κάποιου αισθητήρα , ούτε με βιντεοπαρουσιασεις που αναλύουν πως το τρίβουν το πιπέρι . Αν αποπειραθειτε να τραβήξετε από το ίδιο σημείο με σμαρτφοουν , θα βγάλετε κάτι απλά επίπεδο αφού δεν γίνεται να εστιάσετε εκεί που επιθυμείτε συν κάποια άλλα που κι' εκείνα δεν συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο ρυθμίσεων για το οποίο είναι ρυθμισμένο ένα σμαρτφοουν . 

  EOS M10  + Helios 44 m4 

2018-09-23 20-27-58.JPG

Στις 1/4/2020 στις 1:00 ΜΜ, Dr_73 είπε

Και η μη δημιουργική φωτογραφία ... είναι και αυτή ένα βήμα !

Από το να συζητάς μόνο για φωτογραφικές μηχανές ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Και να μελετάς τεχνικά χαρακτηριστικά , πίνακες κτλ 

    Εσύ πας φιρι φιρι να δείς κανένα βίντεο από το YouTube 😂😂😂 ........

    Μια ακόμη μεγάλη ευκολία λοιπόν γύρω από την χρήση σμαρτφοουν πως δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε κανενός είδους εξοπλισμό και στην συνέχεια να επικαλεστειτε ότι θέλετε γύρω από την φωτογραφία που τραβήξατε . Πως δλδ είναι τραβηγμένη ακόμη και με φιλμ , γιατί όχι !!!

   Το λογισμικό που συνοδεύει την συσκευή έχει επέμβει σε τέτοιο βαθμό στο τελικό αρχείο εικόνας , που ακόμη και εσείς θα πιστέψετε ότι έχετε φτάσει σε ανώτερο επίπεδο όσον αφορά την τεχνική σας .

  Έτσι κι' αλλιώς , ούτε και οι γύρω σας , αυτοί που θα δουν την εικόνα γνωρίζουν περισσότερα , οπότε μπορείτε να λέτε ότι θέλετε ακόμη και ότι σας καπνίσει ας πούμε !

 Επισυνάπτω δική μου εικόνα , είναι τραβηγμένη με φίλμ . Τώρα για το αν θα μπορούσε να τραβηχτεί μια τέτοια εικόνα με σμαρτφοουν ? 

  Το αναφέρω σαν δείγμα , ώστε να σκεφτείτε λίγο περισσότερο , αν δεν το έχετε κάνει ήδη , ώστε να μπείτε στην διαδικασία να συγκρίνετε εικόνες που βλέπετε , ιδίως σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης , εκεί όπου διάφοροι παρουσιάζουν ακόμη και κλεμμένες εικόνες σαν δικές τους . 

  Από την γκάμα των εικόνων που παρουσιάζει κάποιος , θα διαπιστώσετε διαφορές αλλά και ομοιότητες . Διαφορές που μπορεί ακόμη να βγάζουν και μάτι , γύρω από την θεματολογία , την προοπτική , τον τρόπο τελικά που βλέπει κάποιος τα πράγματα μέσα από έναν φακό . 

  Κατά τον ίδιο τρόπο θα διαπιστώσετε μια συνοχή , στα χρώματα , την σύνθεση , κάτι που φανερώνει προτιμήσεις προσωπικές , κάτι που θα σας δώσει να καταλάβετε ότι είναι ο ίδιος που τις τράβηξε και όχι κάποιος " συλλέκτης " εικόνων , που τις " δανείστηκε " με άγνωστη σκοπιμότητα !!!

 Ομοίως θα διαπιστώσετε , κυρίως από την flat παρουσίαση , κάτι αναπόφευκτο εν μέρει , αν τραβήχτηκαν με σμαρτφοουν .

  Βέβαια , ένα πιο έμπειρο μάτι , θα διακρίνει την απόδοση του φιλμ εύκολα και γρήγορα .

  Κάντε εξάσκηση , έχετε χρόνο !

 

sketch-1585975870494.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...