Προς το περιεχόμενο

Σφάλμα στο firmware αχρηστεύει SSDs της HPE μετά από 40 χιλιάδες ώρες λειτουργίας


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, x_vagos_x είπε

"αναλύσεις μεγάλων δεδομένων". Σας αγαπάω που μεταφράζετε και το "big data analysis", να ξέρετε, παιδιά. Σας αγαπάω.

Μεγάλο δεδομένο ανάλυση :P

 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, agamoi-thytai said:

Δεν τη χώνεψα καθόλου αυτή την εταιρία. Μου θυμίζει VW Group.

Ποια ακριβώς? Και πότε πρόλαβες να μην την χωνέψεις μέσα σε 4 χρόνια που υπάρχει? Εγώ απο όσα έχω δει μια χαρά κινήσεις κάνει τα τελευταία χρόνια σε αρκετούς τομείς αν και απο ότι φαίνεται έχει οικονομικές δυσκολίες.

 

Παραδείγματα: Formula 1, React UI Framework, GPGPU Computing, SuperComputers, κ.α

Επεξ/σία από Luciddream
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

" After the SSD failure occurs, neither the SSD nor the data can be recovered. "

 

Αντε να πείς τα δεδομένα θα τα ξαναβρείς.... το οτι θα σου χαλάσει και ο δίσκος ???

Απλά τραγικοί και απαράδεκτοι..

Επεξ/σία από sstratos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

While the failure mode is similar, this issue is unrelated to the SSD issue detailed in this Customer Bulletin released in November 2019, which describes an SSD failure at 32,768 hours of operation.

In addition, this issue is not unique to HPE and potentially affects other manufacturers and customers that purchased these drives.

 

 

Όπως και να έχει  σε παραγωγικά συστήματα και δεν μένεις πίσω σε firmware και έχεις υποχρέωση να μένεις ενήμερος για νεα bugs, είτε είναι SSD  firmware bug ή security issues.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ok, όλα για τον Α ή Ω λόγο χαλάνε, είτε τυχαία είτε επίτηδες.
Κάμποσα συνήθως λίγο μετά την λήξη της εγγύησης αλλά ας μην το κάνουμε θέμα τώρα.
.
Η HP αν θέλει να είναι εντάξει ας αντικαταστήσει τα μελλοθάνατα SSD με καινούργια, μετά την λήξη της εγγύησης ας επιτρέψει την αγορά τους με προνομιακή τιμή.
Ας μην σχολιάσουμε τώρα την μια φορά και ένα καιρό πολυαγαπημένη μας (Bill) Hewllet-(David) Packard.
.
Τέλος, το backup είναι μακράν η πιο σημαντική δουλειά των administrators. Ολα τα άλλα έπονται και με διαφορά.

.

 edit: ευτυχώς που το πήραν χαμπάρι και έβγαλαν patch. Ελπίζω να δουλεύει.

Επεξ/σία από eyw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Ποια ακριβώς? Και πότε πρόλαβες να μην την χωνέψεις μέσα σε 4 χρόνια που υπάρχει? Εγώ απο όσα έχω δει μια χαρά κινήσεις κάνει τα τελευταία χρόνια σε αρκετούς τομείς αν και απο ότι φαίνεται έχει οικονομικές δυσκολίες.

Παραδείγματα: Formula 1, React UI Framework, GPGPU Computing, SuperComputers, κ.α

Την HP γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος μίλησε για σφάλμα; επίτηδες το κάνουν οι καραγκιοζηδες όπως και με τους εκτυπωτές τους είναι προγραμματισμένα πολλά προϊόντα τους να αυτοκαταστρεφονται η να σταματάνε να λειτουργούν από το πουθενά για να πουλάνε καινούργια κομμάτια η ανταλλακτικά τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, όλοι οι ειδικοί νομίζω είναι εδώ μαζεμένοι... τι να πούμε και εμείς...

Προς ενημέρωσή σας λοιπόν, το πρόβλημα δεν το έχει η ΗΡΕ αλλά ο vendor του δίσκου, ήτοι η SanDisk. Αρκιβώς το ίδιο πρόβλημα έχουν όλες οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο δίσκο. πχ https://www.reddit.com/r/sysadmin/comments/f5k95v/dell_emc_urgent_firmware_update/

Τις βλακείες που διαβάζω περι εγγυήσεων, τραγικότητας και άλλα, τα αφήνω ασχολίαστα... η ασχετίλα της ασχετοσύνης. 

Ολοι οι vendors όλου του κόσμου κάποια στιγμή έχουν κάποια αστοχία. Παράδειγμα πριν χρόνια η Seagate είχε κάνει βλακεία με το μοτέρ και έχανε λάδια πάνω στο platter. Αυτό που μετράει σε τέτοιες εφαρμογές είναι το πόσο γρήγορα θα βρεθεί το λάθος και θα διορθωθεί. Τα προιόντα στα οποία λειτουργούν τέτοιοι δίσκοι έχουν 99.999999% των περιπτώσεων συμβόλαια υποστήριξης και δεν μένουν ποτέ χωρίς τέτοιο.

Οπότε συνέλθετε ξερόλες...

ΥΓ. Για να μην παρεξηγηθώ. Δεν έχω καμμία σχέση με την ΗΡΕ, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα, εργάζομαι για ανταγωνιστή της.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια φορα την πατησα με λαπτοπ τοτε...ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ αναξιοπιστη εταιρεια (πλεον μεχρι τα pavilion ηταν νορμαλ) που εχει γεμισει δυστυχως με σαπια λαπτοπ ειδικα στο ελλαδισταν πλεον..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...