Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
5 hours ago, KostasRo said:

Chargeback-Report-2020.pdf 1.35 MB · 3 downloads

Chargeback-Report-2020.pdf 1.35 MB · 3 downloads

"In terms of chargeback, EU-law only covers credit card chargeback. Purchases where debit cards are used are not covered by EU-law but can be covered by national law such as in Denmark and Portugal. Debit card holders may nevertheless under certain circumstances enjoy protection of the card companies operating rules."

Μάλλον δεν γίνεται με χρεωστική, αλλά ψάξτο περισσότερο ( ρώτα την τράπεζα ) για να είσαι σίγουρος

Το chargeback δεν είναι τόσο θέμα νομολογίας, είναι περισσότερο θέμα του card issuer. Όταν η τράπεζα σου δίνει μία κάρτα Visa/Mastercard/whatever, έχει σύμβαση με τους card issuers που περιλαμβάνουν δυο κιλά όρους. Το ίδιο και ο έμπορας που χρησιμοποιεί τέτοιες κάρτες για να δέχεται πληρωμές. Ένας από τους όρους αυτούς λέει ότι άμα δεν παραδοθεί το προϊόν ή η υπηρεσία τότε υπάρχει η δυνατότητα για chargeback από τον πελάτη.

Και συνήθως αφορά μικρά ποσά (νομίζω στα €1000 είναι το όριο αν θυμάμαι καλά), έτσι ώστε να αποφεύγονται δικαστήρια και να βγαίνει απόφαση σχετικά γρήγορα, κάποια στιγμή που χρειάστηκα chargeback για €120 περίπου τα πήρα πίσω σε τρεις μήνες. Αντίστοιχα δικαστήρια μπορεί να πάρουν αρκετά χρόνια.

Γνώμη μου είναι ότι όσοι πληρώσατε με Paypal, κάντε dispute άμεσα. Όσοι πληρώσατε με κάρτες (πιστωτικές ή χρεωστικές) κάντε αμφισβήτηση συναλλαγής. Ο φίλος πιο πάνω που λέει ότι δεν μπορεί να ταξιδέψει Αθήνα-Θεσσαλονίκη λόγω ακύρωσης πτήσεων από Καναδά, επίσης να κάνει chargeback.

Γνώμη μου είναι ότι όλοι θα πάρουν χρήματα πίσω αν μεσολαβήσουν οι card issuers ή το Paypal, δεν θα κοντραριστεί καμία αεροπορική με τέτοιους κολοσσούς.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 ώρες πριν, headbanger είπε

εμένα πάντως για κάτι πτήσεις που είχα Αθηνα/Σαλονίκη το καλοκαίρι που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω μιας και οι πτήσεις από Καναδά ακυρώθηκαν, έχω πάρει τα @@ μου. ούτε πιστωτικό δεν μου δίνουν να μπορώ να το χρησιμοποιήσω του χρόνουν άμα καταφέρω και έρθω. 

Έαν δεν ακυρωθεί η πτήση και δεν είναι ενιαία κράτηση αλλά ξεχωριστή, δεν μπορείς να κάνεις κάτι δυστυχώς.

Έαν όμως ακυρωθεί η πτήση, τότε μπορείς να διεκδικήσεις τα χρήματά σου, ανεξάρτητα με το αν θα είσαι στην Ελλάδα ή στον Καναδά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω τι θα βγει απο ολο αυτο αλλα αν στο τελος γλιτώσουμε εδώ στη Κρήτη  κ σε αλλα νησιά απο το μονοπώλιο και τις εξωφρενικές τιμές εισιτηρίων της Aegean θα υπαρχει κατι πολυ θετικό στο τελος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 01/05/2020 at 15:11, ATmega said:

 

Απάντηση της Aegean.jpg

Δηλαδή αν το voucher δεν χρησιμοποιηθεί καθόλου (ή μόνο μέρος τους) σε 18 μήνες παίρνεις τα υπόλοιπα χρήματά σου πίσω;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/4/2020 στις 1:17 ΜΜ, aerodyne είπε

Status update :  αφού προσκόμισα στην τράπεζα μου όλα τα απαραίτητα αποδεικτικα(flight cancelation email από την LH), με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία chargeback θα πάρει έως και 40 ημέρες.  Μου είπαν ότι έχουν ήδη επεξεργαστεί κ πραγματοποιήσει chargebacks σε αντίστοιχες περιπτώσεις τις τελευταίες εβδομάδες. Αναρωτιέμαι αν είχα πληρώσει με PayPal πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσα να κάνω dispute και να επιστραφούν τα χρηματα

Status update 2 :  ενημέρωθηκα από την τράπεζα μου οτι εχουν επικοινωνήσει με την LH και αναμένουν απάντηση από αυτους εντός 15 ημερών.  η διαδικασία φαίνεται πως ειναι παρόμοια με αυτη στο paypal απλά πιο χρονοβόρα.  την επόμενη φορά είτε amex που οι διαδικασίες ειναι πιο άμεσες και ξεκάθαρες , ειτε paypal.   

9 ώρες πριν, Malthador είπε

Το chargeback δεν είναι τόσο θέμα νομολογίας, είναι περισσότερο θέμα του card issuer. Όταν η τράπεζα σου δίνει μία κάρτα Visa/Mastercard/whatever, έχει σύμβαση με τους card issuers που περιλαμβάνουν δυο κιλά όρους. Το ίδιο και ο έμπορας που χρησιμοποιεί τέτοιες κάρτες για να δέχεται πληρωμές. Ένας από τους όρους αυτούς λέει ότι άμα δεν παραδοθεί το προϊόν ή η υπηρεσία τότε υπάρχει η δυνατότητα για chargeback από τον πελάτη.

Και συνήθως αφορά μικρά ποσά (νομίζω στα €1000 είναι το όριο αν θυμάμαι καλά), έτσι ώστε να αποφεύγονται δικαστήρια και να βγαίνει απόφαση σχετικά γρήγορα, κάποια στιγμή που χρειάστηκα chargeback για €120 περίπου τα πήρα πίσω σε τρεις μήνες. Αντίστοιχα δικαστήρια μπορεί να πάρουν αρκετά χρόνια.

Γνώμη μου είναι ότι όσοι πληρώσατε με Paypal, κάντε dispute άμεσα. Όσοι πληρώσατε με κάρτες (πιστωτικές ή χρεωστικές) κάντε αμφισβήτηση συναλλαγής. Ο φίλος πιο πάνω που λέει ότι δεν μπορεί να ταξιδέψει Αθήνα-Θεσσαλονίκη λόγω ακύρωσης πτήσεων από Καναδά, επίσης να κάνει chargeback.

Γνώμη μου είναι ότι όλοι θα πάρουν χρήματα πίσω αν μεσολαβήσουν οι card issuers ή το Paypal, δεν θα κοντραριστεί καμία αεροπορική με τέτοιους κολοσσούς.

στη δική μου περίπτωση το ποσό ειναι ~3200 ευρώ. σε κάποια αλλοδαπά ταξιδιωτικά φόρουμ που παρακολουθώ υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις με chargebacks σημαντικά μεγαλύτερων ποσών (οικογενειακα business ναυλα κλπ). αυτο που διαπιστωσα εγώ ειναι οτι 1) amex και paypal εχουν πολύ πιο σύντομες διαδικασίες 2) αν έχεις κλείσει μέσω κάποιου 3rd party site μάλλον περιπλέκονται τα πράγματα 3) ειναι εξοργιστικό το πως χρεώνεσαι με ενα κλίκ όταν κάνεις την κράτηση, αλλά παίρνει εβδομάδες (μηνες τωρα) για να επιστραφεί το ποσό. και ΟΚ τωρα οι συνθήκες ειναι ιδιαίτερες (πανδημία κλπ) αλλά και υπό νορμάλ συνθήκες οι επιστροφές παίρνουν αδικαιολόγητα πολύ χρόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, totalius είπε

Δε ξέρω τι θα βγει απο ολο αυτο αλλα αν στο τελος γλιτώσουμε εδώ στη Κρήτη  κ σε αλλα νησιά απο το μονοπώλιο και τις εξωφρενικές τιμές εισιτηρίων της Aegean θα υπαρχει κατι πολυ θετικό στο τελος .

Ryanair, Astra, Skyexpress , Volotea, ellinair. Χωρις να βαλω αλλες εποχιακες. Γιατι μονοπωλιο της Aegean? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, KostasRo είπε

Chargeback-Report-2020.pdf 1 MB · 8 downloads

Chargeback-Report-2020.pdf 1 MB · 8 downloads

"In terms of chargeback, EU-law only covers credit card chargeback. Purchases where debit cards are used are not covered by EU-law but can be covered by national law such as in Denmark and Portugal. Debit card holders may nevertheless under certain circumstances enjoy protection of the card companies operating rules."

Μάλλον δεν γίνεται με χρεωστική, αλλά ψάξτο περισσότερο ( ρώτα την τράπεζα ) για να είσαι σίγουρος

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, MikeJ είπε

Δηλαδή αν το voucher δεν χρησιμοποιηθεί καθόλου (ή μόνο μέρος τους) σε 18 μήνες παίρνεις τα υπόλοιπα χρήματά σου πίσω;  

Έτσι λέει η Aegean στο site της...

https://el.aegeanair.com/voucher-application/voucher-faqs/

"12. Το Credit Voucher ισχύει για 18 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του. Εφόσον η κράτηση πραγματοποιηθεί μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο των 18 μηνών, μπορεί η ημερομηνία της πτήσης να είναι μετά το πέρας των 18 μηνών;

To Credit Voucher ισχύει για κρατήσεις και πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μέσα στους επόμενους 18 μήνες, από την ημερομηνία που το σχετικό email με τον εκπτωτικό κωδικό εστάλη στον δικαιούχο. Για την χρήση του, θα πρέπει να γίνει η κράτηση αποκλειστικά μέσα από το aegeanair.com, olympicair.com και το AEGEAN app. Μετά το πέρας αυτής της χρονικού περιόδου, και δεδομένου ότι ο επιβάτης δεν έχει χρησιμοποιήσει το σύνολο ή μέρους του ποσού του εκπτωτικού κωδικού, δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για το υπολειπόμενο ποσό που δεν έχει εξαργυρώσει, από το συνολικό ποσό που είχε καταβάλλει για την αρχική του κράτηση."


 

Στις 30/4/2020 στις 7:43 ΜΜ, ipnotistis είπε

Λοιπόν, να πω κι εγώ την εμπειρία μου. Φυσικά νιώθω και κερατάς και δαρμένος με αυτήν την υπόθεση.

Κλείνουμε 10 Φεβρουαρίου (μούτζα) για 11 Απριλίου με 19 Απριλίου για Ρώμη μέσω Aegean και πιστωτική κάρτα Πειραιώς.
Μαθαίνουμε τέλη Φλεβάρη ότι ακυρώνονται όλες οι πτήσεις (Η Ρώμη είχε τότε μόνο 3-4 κρούσματα και τίποτα δε προδίκαζε το τι θα εξακολουθούσε - 2η μούτζα).

Επικοινωνούμε αλλεπάλληλα με Aegean, Alitalia (πτήση αναχώρησης και επιστροφής αντίστοιχα) οι οποίες μας λένε είτε άσχετα, είτε για επιστροφή φόρων μόνο είτε για voucher.

To petas.gr αρνείται εμμέσως οποιαδήποτε ευθυνη και χαρούμενα μας ενημερώνει ότι βάζουν τα δυνατά τους να προστατεύσει τη κράτησή μας και κατ επέκταση τους πελάτες του (εδώ γελάει ο κόσμος).

Ξεκινώ διαδικασία τέλη Μάρτη για Συνήγορο του πολίτη.. μέχρι τώρα καμία απάντηση και πιστεύω να αργήσει αρκετά ακόμα.

Με ζώνουν τα φίδια και σκέφτομαι την λύση Chargeback (αμφισβήτηση συναλλαγής με την πιστωτική).
Μου απαντάνε σήμερα απο Πειραιώς ότι κλείνει (αρνητικά για μένα φυσικά η υπόθεση) με συννημένη απάντηση του petas.gr που αραδιάζει ένα σωρό αρλούμπες και ελληνικούς και τοπικούς νόμους κλπ.
Τους απάντησα στη Πειραιώς να επανεξετάσουν την υπόθεση διότι δεν λάβανε καν υπόψη τον Ευρωπαϊκό κανονισμό και οδηγία. (261/2004). και περιμένω απάντηση.

Αμφιβάλλω όμως ότι θα καταφέρω τίποτα και για Aegean πρέπει να αποφασίσω τι θα κάνω μέχρι 11 Ιουνίου (υποθέτω ότι είναι 2 μήνες περιθώριο απο την μέρα της πτήσης).
Όλη η υπόπθεση αργεί τόσο που θα αναγκαστώ να ζητήσω voucher από Aegean, γιατί ο χρόνος τελειώνει. Για Alitalia ξέρω ότι έχω χρόνο μέχρι Αύγουστο.

Φίλε μου είναι απίστευτο όμως τώρα που έτυχε και ξανακοίταξα τις συχνές ερωτήσεις για το voucher της Aegean έχουν αλλάξει πάλι  σε 2 μήνες την προθεσμία για αίτηση από τότε που ακυρώθηκε η πτήση!!

https://el.aegeanair.com/voucher-application/voucher-faqs/

"14. Μέχρι πότε μπορώ να καταχωρήσω μια αίτηση για Credit Voucher;

Η αίτηση για Credit Voucher θα πρέπει να καταχωρηθεί, μέσα σε 2 μήνες από την ημερομηνίας της πτήσης που ακυρώθηκε."

Πρίν δύο μέρες έλεγε 6 μήνες!!! Είναι απλά απατεώνες!!!!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/5/2020 στις 4:56 ΜΜ, ATmega είπε

Σε συνέχεια της απάντησης από την Aegean και την ΥΠΑ και αφού τους έστειλα και εγώ την απάντηση μου, σήμερα η Aegean έστειλε καινούριο email οποίο λέει ότι "έχουν ήδη προχωρήσει στην επιστροφή του αντιτίμου της πτήσης". Εγώ λεφτά δεν έχω δει στον λογαριασμό μου. Τώρα τι εννοεί με την φράση "έχουμε ήδη προχώρηση", δλδ έχουν ήδη πληρώσει ή έχουν κάνει ενέργειες για να πληρώσουν κάποια στιγμή. Πάντως μεγάλη κλτουμπα, εκεί που έλεγαν δεν πληρώνουμε, τώρα το αλλάζουν. Τι ήταν αυτό που τους έκανε να αλλάξουν την απόφαση τους? Είναι απόφαση μόνο για αυτή την περίπτωση ή κάτι γενικό? Μήπως όσοι είχαν πετάξει προς τον προορισμό τους και τους ακύρωσαν την επιστροφή, τους πληρώνουν για το κομμάτι που δεν πέταξαν? Ενώ σε όσους ακυρώθηκε η πτήση χωρίς να πετάξουν καθόλου τους δίνουν voucher?

966983189_Gmail-AegeanCustomerRelations.jpg.42ca1971f44c1644b00478ef41c5f731.jpg

Βρε αδερφέ... Με διαμεσολάβηση της ΥΠΑ όλα αυτά; Βλέπω ότι έχουν κοινοποιήσει το μήνυμά τους στην hcaa.gr.
Τι τους έγραψες να πουν στην Aegean;
Επίσης, αναφέρονται στην επιστροφή ολόκληρου του ποσού ή μέρος του μόνο (φόρους κτλ);

22 ώρες πριν, KostasRo είπε

Καλησπέρα, επικοινώνησα με την τράπεζα ( Alphabank ) της πιστωτικής που είχα αγοράσει τα εισιτήρια της Aegean για πτήσεις Απριλίου που ακυρώθηκαν και μου είπαν ότι θα μου στείλουν φόρμα  για να συμπληρώσω την αμφισβήτηση συναλλαγής παραθέτοντας και ότι στοιχεία έχω ( ακυρωτικά,mail με aegean κτλ ). Περιμένω...

Έχει κάποιος προχωρήσει περισσότερο με κάποια τράπεζα?

Έχει κανείς καταφέρει να πάρει τελικά πίσω τα χρήματα από αμφισβήτηση συναλλαγής ( για ακύρωση πτήσεων ) από πιστωτική από τις ελληνικές τράπεζες?

Μακάρι να τα καταφέρεις. Με την Πειραιώς έφαγα πόρτα, όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ. By the way, σε ευχαριστώ πολύ για το "heads up" για το ότι παρατάθηκε η περίοδος χάριτος για το voucher. Ανακουφίστηκα κάπως.

Στις 3/5/2020 στις 12:51 ΜΜ, mavrik είπε

Απλα για να δειτε και την αλλη οψη του νομισματος και τι κοστη εχει μια αεροπορικη εταιρια τωρα να αντιμετοπισει. Δεν παιρνω το μερος της Aegean, αλλα καλο ειναι να δειξουμε αλληλεγγυη αυτοι που μπορουν. Εγω προσωπικα, ειχα κλεισει πτηση με low cost και δεν εκανα καν αιτηση για refund. Το ποσο ηταν μικρο, 60 ευρώ. 

Σε συγχαίρω για το ήθος σου, μακάρι να ήταν έτσι οι περισσότεροι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένου των Golden Boys που τώρα πίνουν στο όνομά σου και όσων έχουν κινηθεί ανάλογα με σένα. Κανένας υπάλληλος της Aegean δεν σε ευχαριστεί για τη κίνησή σου, να είσαι σίγουρος. Αυτοί θα προχωρήσουν σε απολύσεις ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω - δε τα ζητήσεις.
Πάντως κανένας μεγαλομέτοχος της εταιρείας δεν θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα απο αυτήν την κατάσταση, αλλά όχι χάρη σε σένα..

Όπως και να χει, η ίδια η στάση καθ αυτή έχει και τα καλά της (λιγότερο άγχος, περισσότερη ενασχόληση με όμορφα πράγματα) και τα κακά της (πλουτισμός εις βάρος σου που εσένα μπορεί να μη σε νοιάζει, αλλά επηρεάζει άλλους).

Και να ανοίξω ένα μικρό οφφ-τοπικ. Μου θυμίζει το ίδιο που γίνεται με τις πιστωτικές, που πολύς κόσμος δεν έχει καταλάβει την ληστεία που γίνεται απο τις τράπεζες κάτω απο την μύτη του, αν δεν ξεπληρώσει όλο το χρέος μέσα στον μήνα, τρώει έναν ωραιότατο τόκο 16% του συνολικού ποσού που χρωστάει. Και είναι τραγικό πόσος κόσμος είναι εντελώς αδαής με το χρέος του αυτό. Ουφ, κλείνω αυτό το Οφφ τόπικ.
 

15 ώρες πριν, Malthador είπε

Το chargeback δεν είναι τόσο θέμα νομολογίας, είναι περισσότερο θέμα του card issuer. Όταν η τράπεζα σου δίνει μία κάρτα Visa/Mastercard/whatever, έχει σύμβαση με τους card issuers που περιλαμβάνουν δυο κιλά όρους. Το ίδιο και ο έμπορας που χρησιμοποιεί τέτοιες κάρτες για να δέχεται πληρωμές. Ένας από τους όρους αυτούς λέει ότι άμα δεν παραδοθεί το προϊόν ή η υπηρεσία τότε υπάρχει η δυνατότητα για chargeback από τον πελάτη.

Και συνήθως αφορά μικρά ποσά (νομίζω στα €1000 είναι το όριο αν θυμάμαι καλά), έτσι ώστε να αποφεύγονται δικαστήρια και να βγαίνει απόφαση σχετικά γρήγορα, κάποια στιγμή που χρειάστηκα chargeback για €120 περίπου τα πήρα πίσω σε τρεις μήνες. Αντίστοιχα δικαστήρια μπορεί να πάρουν αρκετά χρόνια.

Γνώμη μου είναι ότι όσοι πληρώσατε με Paypal, κάντε dispute άμεσα. Όσοι πληρώσατε με κάρτες (πιστωτικές ή χρεωστικές) κάντε αμφισβήτηση συναλλαγής. Ο φίλος πιο πάνω που λέει ότι δεν μπορεί να ταξιδέψει Αθήνα-Θεσσαλονίκη λόγω ακύρωσης πτήσεων από Καναδά, επίσης να κάνει chargeback.

Γνώμη μου είναι ότι όλοι θα πάρουν χρήματα πίσω αν μεσολαβήσουν οι card issuers ή το Paypal, δεν θα κοντραριστεί καμία αεροπορική με τέτοιους κολοσσούς.

Στην περίπτωσή μου (Τράπεζα Πειραιώς) επικαλέστηκαν ακριβώς τον issuer (πιστωτική MasterCard) για την λήξη του ζητήματος (υπέρ του ταξιδιωτικού γραφείου βεβαίως...). Ούτε τους κάηκε καρφάκι, ούτε ασχολήθηκαν παραπάνω που τους είπα ότι η Ευρωπαϊκή νομοθεσία λέει άλλα.
Συγκεκριμένα απάντησαν το εξής:

Αναφορά σε κείμενο

Θα  ήθελα να σας ενημερώσω πως το αίτημα σας  χειρίστηκε ήδη  σύμφωνα με τους κανονισμούς  του οργανισμού Mastercard και σας έχουμε κοινοποιήσει την απάντηση .
Από τον τομέα μας έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες,

Έτσι ακριβώς όπως τα γράφω με το κόμμα και με τα γραμματικά λάθη.
Η "απάντηση" στην οποία αναφέρεται, είναι η απάντηση του ταξιδιωτικού γραφείου (petas.gr), που φυσικά επικαλέστηκε τους τοπικούς νόμους και την ΠΝΠ.

9 λεπτά πριν, KostasRo είπε

Έτσι λέει η Aegean στο site της...

https://el.aegeanair.com/voucher-application/voucher-faqs/

"12. Το Credit Voucher ισχύει για 18 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του. Εφόσον η κράτηση πραγματοποιηθεί μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο των 18 μηνών, μπορεί η ημερομηνία της πτήσης να είναι μετά το πέρας των 18 μηνών;

To Credit Voucher ισχύει για κρατήσεις και πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μέσα στους επόμενους 18 μήνες, από την ημερομηνία που το σχετικό email με τον εκπτωτικό κωδικό εστάλη στον δικαιούχο. Για την χρήση του, θα πρέπει να γίνει η κράτηση αποκλειστικά μέσα από το aegeanair.com, olympicair.com και το AEGEAN app. Μετά το πέρας αυτής της χρονικού περιόδου, και δεδομένου ότι ο επιβάτης δεν έχει χρησιμοποιήσει το σύνολο ή μέρους του ποσού του εκπτωτικού κωδικού, δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για το υπολειπόμενο ποσό που δεν έχει εξαργυρώσει, από το συνολικό ποσό που είχε καταβάλλει για την αρχική του κράτηση."


 

Φίλε μου είναι απίστευτο όμως τώρα που έτυχε και ξανακοίταξα τις συχνές ερωτήσεις για το voucher της Aegean έχουν αλλάξει πάλι  σε 2 μήνες την προθεσμία για αίτηση από τότε που ακυρώθηκε η πτήση!!

https://el.aegeanair.com/voucher-application/voucher-faqs/

"14. Μέχρι πότε μπορώ να καταχωρήσω μια αίτηση για Credit Voucher;

Η αίτηση για Credit Voucher θα πρέπει να καταχωρηθεί, μέσα σε 2 μήνες από την ημερομηνίας της πτήσης που ακυρώθηκε."

Πρίν δύο μέρες έλεγε 6 μήνες!!! Είναι απλά απατεώνες!!!!

Χαχα, εγώ τώρα που το κοίταξα γράφουν για έξι μήνες.. να και το λινκ. Σε παρακαλώ στείλε μου και το δικό σου να συγκρίνουμε, μη γίνει κανένα λάθος!
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ipnotistis είπε

Μακάρι να τα καταφέρεις. Με την Πειραιώς έφαγα πόρτα, όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ. By the way, σε ευχαριστώ πολύ για το "heads up" για το ότι παρατάθηκε η περίοδος χάριτος για το voucher. Ανακουφίστηκα κάπως.

Πρόσεξε γιατί δυστυχώς ξαναάλλαξαν την περίοδο σε 2 μήνες!!!! Δεν υπάρχουν οι τύποι!!!

https://el.aegeanair.com/voucher-application/voucher-faqs/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ελπίζουμε να υπάρξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποστήριξης από το κράτος που να μπορέσει να μας βοηθήσει και εμάς που είμαστε τόσο πολύ πληττόμενοι να διατηρήσουμε περισσότερο κόσμο ή να τους δίνουμε κάτι περισσότερο από αυτό που μπορούμε». Με αυτά τα λόγια ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και ισχυρός άνδρας της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, περιέγραψε την στάση και προσμονή της εταιρείας, που όπως σχεδόν όλες οι άλλες του κλάδου της έχει έρθει ενώπιος ενωπίω με την καταστροφή λόγω του κορωνοϊού.

Στην πραγματικότητα οι αερομεταφορείς βρίσκονται σήμερα στην ίδια θέση στην οποία είχαν βρεθεί πριν από περίπου μία δεκαετία οι τράπεζες, όταν επιλέχθηκε η λύση της ανακεφαλαιοποίησης (δηλαδή δημόσιο χρήμα) για την διάσωσή τους. Μια διάσωση, δηλαδή, ενός ιδιωτικού φορέα που έγινε σε μεγάλο βαθμό από τις τσέπες των πολιτών, οι οποίοι μετατράπηκαν σε… μετόχους, αλλά μόνο σε ό,τι αφορά την χασούρα.

Και το ερώτημα που προκύπτει αβίαστα είναι τι προτίθενται να κάνουν οι κυβερνήσεις –και στη συγκεκριμένη περίπτωση η ελληνική, στην περίπτωση της Aegean, η οποία οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στην συρρίκνωση και το λουκέτο, θέτοντας σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας που απειλούνται από την κρίση.

Φαίνεται πως στην ιστορία της ελληνικής αεροπλοΐας τα «πήγαινε-έλα» μεταξύ ιδιωτικού και δημοσίου τομέα είναι αναπόφευκτα και δημιουργούν ένα ατέρμονο δρομολόγιο που ξεκίνησε από την Ολυμπιακή Αεροπορία συμφερόντων Ωνάση, το πέρασμά της στον έλεγχο του δημοσίου, τις τεράστιες ζημίες, το κλείσιμό της, την αλλαγή του ονόματός της, την εξαγορά της από ιδιώτες και τώρα ξανά το «φλερτ» με το κράτος. Μια σχέση που έχει περάσει από χίλια κύματα και τώρα –λόγω πανδημίας- το σίριαλ συνεχίζεται με νέα επεισόδια.

Αυτή τη φορά, όμως, δεν είναι ούτε η κακοδιαχείριση ούτε κάποιες αμαρτωλές συμβάσεις αυτά που «πληρώνει» η εταιρεία για να βρεθεί στην θέση που βρέθηκε. Κάτι που συμβαίνει άλλωστε με όλες τις εταιρείες του κλάδου για τις οποίες έχει ανοίξει εδώ και καιρό η συζήτηση σε διεθνές επίπεδο σχετικά με το μέλλον τους και κατ’ επέκταση το μέλλον των αερομεταφορών που συνεισφέρουν σε μεγάλο βαθμό στο ΑΕΠ κάθε χώρας.

Οι διεθνείς φορείς –και πιο συγκεκριμένα η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα όργανά της- είχαν διαπιστώσει από τον Μάρτιο κιόλας την έκβαση της κατάστασης και χαλάρωσαν σε μεγάλο βαθμό τους όρους και τις προϋποθέσεις κρατικών ενισχύσεων προς εταιρείες ώστε αυτές να μην αντιβαίνουν το κοινοτικό δίκαιο και δίνοντας έτσι στις κυβερνήσεις των χωρών-μελών την δυνατότητα να παρέμβουν ευθέως και να τις χρηματοδοτήσουν μέσω του κρατικού προϋπολογισμού, κάτι που μέχρι πριν από ελάχιστο διάστημα είχε δαιμονοποιηθεί απολύτως, με τα κράτη μάλιστα να καλούνται να πληρώνουν πρόστιμα στις περιπτώσεις που είχε διαπιστωθεί μια τέτοια «προνομιακή» μεταχείριση.

Ήδη, όμως, η αρμόδια διεύθυνση ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης άναψε το «πράσινο φως» για την διάσωση του ομίλου Air France-Lufthansa, δηλαδή της εταιρείας που προέκυψε από την συγχώνευση των πάλαι ποτέ εθνικών αερομεταφορέων Γαλλίας και Ολλανδίας. Το πακέτο που εγκρίθηκε αγγίζει τα 11 δις ευρώ (7 από την γαλλική κυβέρνηση και 4 από την ολλανδική), ποσό που είναι απολύτως ενδεικτικό της έκτασης του προβλήματος που αντιμετωπίζει. Τα χρήματα αυτά υπολογίζεται ότι θα δοθούν σε βάθος ενός ή δύο ετών και το πιθανότερο σενάριο υποστηρίζει ότι θα πρόκειται για ενίσχυση μέσω τραπεζικών ιδρυμάτων, αλλά με εγγυήσεις που θα παρέχει το δημόσιο.

Κάτι, λοιπόν, που ουσιαστικά μέχρι χθες ήταν παράνομο (η κρατική ενίσχυση) θεωρείται πια νόμιμο, με την Κομισιόν να το δέχεται πια, αλλά το ερώτημα για το κατά πόσο μια τέτοια κίνηση είναι και ηθική, παραμένει. Και φυσικά ισχύει και για την περίπτωση της Aegean στην Ελλάδα. Πολλοί είναι εκείνοι που στέκονται με σκεπτικισμό απέναντι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τονίζοντας ότι αποτέλεσε κεντρική πολιτική επιλογή η ιδιωτικοποίηση των αεροπορικών εταιρειών ακριβώς για αυτούς τους λόγους. Για να μην έρχεται αντιμέτωπο, δηλαδή, με τις ζημίες και τους κινδύνους του κλάδου και να μην επιβαρύνεται κάθε φορά ο πολίτης προκειμένου να καλύπτει τις «τρύπες» στα ταμεία τους.

Από την άλλη μεριά, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, μια κατάρρευση της Aegean είναι μάλλον δεδομένο ότι θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από την ίδια την επιχείρηση διάσωσής της. Και ενδεχομένως θα πυροδοτήσει ένα ντόμινο οικονομικών εξελίξεων που μεσοπρόθεσμα θα έχει ακόμη μεγαλύτερο τόσο σε χρηματικούς όσο και σε κοινωνικούς όρους, λόγω της ίδιας της φύσης του «προϊόντος» ή τις υπηρεσίας –αν προτιμάται- που προσφέρει.

Για αυτούς τους λόγους δεν μπορείς απλά να την αφήσεις στην τύχη της. Η οποία θα είναι και προδιαγεγραμμένη εάν έχει να ανταγωνιστεί άλλες εταιρείες (όπως στο παράδειγμα της Air France-KLM) που θα έχουν λύσει ήδη τα προβλήματα ρευστότητας μέσω της κρατικής ή τραπεζικής (με εγγυήσεις δημοσίου) επιχορήγησης. Δεν μπορείς, όμως, έτσι απλά να δώσεις πρόσβαση σε φτηνό χρήμα σε έναν ιδιώτη, χωρίς –ως κράτος- να έχεις τον έλεγχο.

Κι έτσι περνάμε στο δεύτερο σενάριο, το οποίο προβλέπει ουσιαστικά μια σύμπραξη του δημοσίου τομέα με τον ιδιωτικό. Την ανακεφαλαιοποίηση μέσω έκδοσης νέων μετοχών, με το κράτος να είναι επί της ουσίας ο μοναδικός αγοραστής. Εάν αυτό συμβεί μέσω διαδοχικών αυξήσεων του μετοχικού κεφαλαίου, βέβαια, επί της ουσίας το κράτος καθίσταται βασικός μέτοχος, την ώρα που οι ιδιώτες θα δουν τα δικά τους μερίδια να εξανεμίζονται και την ίδια την εταιρεία να μετατρέπεται σε δημοσίου χαρακτήρα, ειδικά εάν –όπως είναι απολύτως λογικό- η κυβέρνηση απαιτήσει θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο υπό την μορφή τοποτηρητών, που θα ελέγχουν την πορεία της και επομένως των αποπληρωμών αυτής της ενίσχυσης.

Με τους νυν μετόχους να είναι βέβαιο πως θα προβάλλουν σθεναρή αντίσταση σε αυτό το ενδεχόμενο, οδηγούμαστε σε μια παραλλαγή του παραπάνω σεναρίου. Δηλαδή την έκδοση προνομιακών μετοχών (στα πρότυπα των τραπεζών παλαιότερα) τις οποίες θα αποκτήσει το κράτος, μαζί με κάποιες θέσεις στο Δ.Σ, με αντικείμενο διαπραγμάτευσης προφανώς και το αν θα έχει ρόλο στην ουσιαστική διοίκηση της εταιρείας. Κατόπιν θα χρειαστεί να αποσαφηνιστεί το επιτόκιο στην βάση του οποίου η Aegean (ή όποια άλλη επιχείρηση) θα κληθεί να δώσει μέρισμα στους προνομιούχους μετόχους (δηλαδή στην κυβέρνηση) ώστε να αποπληρώσει σε βάθος χρόνου τα χρήματα που εισέπραξε για να σταθεί στα πόδια της.

Και για να μην το… κουράζουμε πολύ με… σενάρια, μπορούμε απλά να πούμε ότι κάτι τέτοιο αποφάσισε ήδη η Γερμανία για την Lufthansa. Η Άνγκελα Μέρκελ ενέκρινε κονδύλι ύψους 9 δις ευρώ (την ώρα που η χρηματιστηριακή αξία της φτάνει μόλις τα 4 δις), αλλά το τίμημα για την εταιρεία είναι βαρύ. Σύμφωνα με ίσα γράφονται στον Τύπο, η κυβέρνηση θέτει όρους σκληρούς και αδιαπραγμάτευτους, παίρνοντας θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο, βάζοντας κρατικούς επιτηρητές σε κάθε κομβικό σημείου ελέγχου της λειτουργίας, ζητώντας λόγο στους μισθούς και τα μπόνους των διευθυντικών στελεχών, έλεγχο τους κόστους και φτάνοντας στο σημείο να διατηρεί ακόμη και το δικαίωμα βέτο στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.

Αυτή την φορά, η Μέρκελ και η οικονομική λογική της πάνω στην οποία ουσιαστικά λειτουργεί το «ευρωπαϊκό οικοδόμημα», μάλλον προτείνει την μόνη λύση που βγάζει κάποιο νόημα και διατηρεί -όπως μπορεί- κάποιες ισορροπίες ώστε ναι μεν να σωθεί ένας τρομερά σημαντικός για την οικονομία κλάδος, αλλά να μην χρειαστεί να τα πληρώσουν όλα οι πολίτες δίχως την παραμικρή συνέπεια για τους ιδιώτες-μετόχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, KostasRo είπε

Πρόσεξε γιατί δυστυχώς ξαναάλλαξαν την περίοδο σε 2 μήνες!!!! Δεν υπάρχουν οι τύποι!!!

https://el.aegeanair.com/voucher-application/voucher-faqs/

Πιθανολογώ ότι "ξέχασαν" να ενημερώσουν την συγκεκριμένη σελίδα, το είχα δει κι εγώ στο FAQ παλιά ότι ήταν 2 μήνες, και βλέπω ότι στους όρους το άλλαξαν στους 6 (Δες δικό μου λινκ!).

Θα τους ρωτήσω στο FB και θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ipnotistis είπε

Και να ανοίξω ένα μικρό οφφ-τοπικ. Μου θυμίζει το ίδιο που γίνεται με τις πιστωτικές, που πολύς κόσμος δεν έχει καταλάβει την ληστεία που γίνεται απο τις τράπεζες κάτω απο την μύτη του, αν δεν ξεπληρώσει όλο το χρέος μέσα στον μήνα, τρώει έναν ωραιότατο τόκο 16% του συνολικού ποσού που χρωστάει. Και είναι τραγικό πόσος κόσμος είναι εντελώς αδαής με το χρέος του αυτό. Ουφ, κλείνω αυτό το Οφφ τόπικ.

 

Δεν ξέρω σε ποιες κάρτες αναφέρεσαι, αλλά σε Lloyds Bank credit card, 16% μηνιαίο ανατοκισμό σίγουρα δεν έχει. Εξυπακούεται, βεβαίως, ότι όταν κάποιος ενδιαφερθεί για τέτοιου είδους σύμβαση οφείλει να διαβάσει όλους τους όρους προσεχτικά και άμα δεν θέλει/μπορεί να τους αποδεχτεί, να μην υπογράψει, γιατί η έκθεση είναι μεγάλη, ειδικά με τέτοιους όρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Feregorn είπε

Δεν ξέρω σε ποιες κάρτες αναφέρεσαι, αλλά σε Lloyds Bank credit card, 16% μηνιαίο ανατοκισμό σίγουρα δεν έχει. Εξυπακούεται, βεβαίως, ότι όταν κάποιος ενδιαφερθεί για τέτοιου είδους σύμβαση οφείλει να διαβάσει όλους τους όρους προσεχτικά και άμα δεν θέλει/μπορεί να τους αποδεχτεί, να μην υπογράψει, γιατί η έκθεση είναι μεγάλη, ειδικά με τέτοιους όρους.

Καλό είναι να ενημερώνουμε ότι είναι off-topic.
Για τις ελληνικές μιλάω φυσικά.. Πειραιώς, Άλφα, NBG...
Έχω και TSB (πρώην Lloyds) και δεν το ήξερα αυτό που λες.. δεν είχα πιστωτική. θα το κοιτάξω! Όπως και να χει, κάρτα εξωτερικού για Ελλάδα;
Μπορεί και να μην είναι 16%, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο είναι αλλά δεν έχει σημασία.. αν δε πληρώσεις το χέος σου έγκαιρα, τρως και "προστιματάκι". Αλλά δε τα γράφουν έτσι στους μηνιαίους λογαριασμούς και την πατάει ο κόσμος που δεν καταλαβαίνει γρι. Μέχρι κι εγώ μπερδεύτηκα σε έναν τέτοιο λογαριασμό της Αλφα Μπόνους της πεθεράς και χρειάστηκα αρκετή ώρα να "πιάσω" την "π@υστι@" με τον τρόπο που τα γράφουν, ώστε να μην καταλαβαίνει ο απλός κοσμάκης. Το κακό είναι ότι ξέρω τουλάχιστον άλλους 3 που την έχουν πατήσει. Φαντάσου πόσος κόσμος λοιπόν είναι "κορόιδο" (σορρυ πεθερούλα 😅 ) των τραπεζών.

Επεξ/σία από ipnotistis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, ipnotistis είπε

Πιθανολογώ ότι "ξέχασαν" να ενημερώσουν την συγκεκριμένη σελίδα, το είχα δει κι εγώ στο FAQ παλιά ότι ήταν 2 μήνες, και βλέπω ότι στους όρους το άλλαξαν στους 6 (Δες δικό μου λινκ!).

Θα τους ρωτήσω στο FB και θα ενημερώσω.

Εγώ στα FAQ είχα δει και σου είχα γράψει ότι το έκαναν 6 μήνες και τώρα το ξαναγύρισαν σε 2.... ελπίζω να μην το κάνουν 2 και στους όρους....δεν ξέρω τι ισχύει τελικά... ίδωμεν... αν σου απαντήσουν στο FB μας ενημερώνεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...