Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 hours ago, KostasRo said:

Έτσι λέει η Aegean στο site της...

https://el.aegeanair.com/voucher-application/voucher-faqs/

"12. Το Credit Voucher ισχύει για 18 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του. Εφόσον η κράτηση πραγματοποιηθεί μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο των 18 μηνών, μπορεί η ημερομηνία της πτήσης να είναι μετά το πέρας των 18 μηνών;

To Credit Voucher ισχύει για κρατήσεις και πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μέσα στους επόμενους 18 μήνες, από την ημερομηνία που το σχετικό email με τον εκπτωτικό κωδικό εστάλη στον δικαιούχο. Για την χρήση του, θα πρέπει να γίνει η κράτηση αποκλειστικά μέσα από το aegeanair.com, olympicair.com και το AEGEAN app. Μετά το πέρας αυτής της χρονικού περιόδου, και δεδομένου ότι ο επιβάτης δεν έχει χρησιμοποιήσει το σύνολο ή μέρους του ποσού του εκπτωτικού κωδικού, δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για το υπολειπόμενο ποσό που δεν έχει εξαργυρώσει, από το συνολικό ποσό που είχε καταβάλλει για την αρχική του κράτηση."

Οκ δε λέω ότι είναι σε καμία περίπτωση ιδανική κατάσταση να έχεις ουσιαστικά "δανείσει" τα χρήματά σου σε μια εταιρεία χωρίς επιτόκιο για 1,5 χρόνο αλλά τουλάχιστον κάτι είναι και αυτό για όποιον δε θα μπορέσει ή δε θα θελήσει να ταξιδέψει κάπου με Aegean στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. 

Εγώ πίστευα ότι με τη λήξη του voucher, άντε γεια, ούτε πτήση ούτε χρήματα.

Εγώ είμαι σε "παρόμοια" φάση με συναυλίες και events που ακόμα δεν έχουμε μάθει τι θα προκύψει με τα εισιτήρια, αλλά αν πάνε στη πορεία του Voucher θα ήθελα να μπορώ να το εξαργυρώσω με χρήματα εφόσον η εταιρεία δε μπορεί να φέρει πχ το ίδιο όνομα και στα ίδια λεφτά και όχι να είμαι υποχρεωμένος είτε να το ξοδέψω σε εκδηλώσεις που δε με ενδιαφέρουν ή να χάσω τα χρήματα πλήρως.

Γενικότερα πάντως είναι η τραγικά γελοία η κατάσταση με όλες αυτές τις κατά τα άλλα εταιρείες κολοσσούς όπως οι αεροπορικές. Δεκαετίες ολόκληρες κερδοφορίας και με 2 μήνες καθίζησης έρχεται το φούντο σε όλα. Το κλασικό τα κέρδη στη τσέπη μερικών αλλά οι ζημιές συλλογικές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Εγώ είμαι σε "παρόμοια" φάση με συναυλίες και events που ακόμα δεν έχουμε μάθει τι θα προκύψει με τα εισιτήρια, αλλά αν πάνε στη πορεία του Voucher θα ήθελα να μπορώ να το εξαργυρώσω με χρήματα εφόσον η εταιρεία δε μπορεί να φέρει πχ το ίδιο όνομα και στα ίδια λεφτά και όχι να είμαι υποχρεωμένος είτε να το ξοδέψω σε εκδηλώσεις που δε με ενδιαφέρουν ή να χάσω τα χρήματα πλήρως.

Ρίχνοντας μια ματιά στα μεγάλα ευρωπαϊκά φεστιβάλ που ακυρώθηκαν (Glastonbury, Roskilde, Tomorrowland, Rock Werchter) μόνο οι Δανοί του Roskilde δίνουν refund, όλοι οι άλλοι ακολουθούν την τακτική του voucher διάρκειας 12 ή 24 μηνών.

30 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Γενικότερα πάντως είναι η τραγικά γελοία η κατάσταση με όλες αυτές τις κατά τα άλλα εταιρείες κολοσσούς όπως οι αεροπορικές. Δεκαετίες ολόκληρες κερδοφορίας και με 2 μήνες καθίζησης έρχεται το φούντο σε όλα. Το κλασικό τα κέρδη στη τσέπη μερικών αλλά οι ζημιές συλλογικές.

Mένει να δούμε πώς θα αντιδράσει η Aegean και πόσα λεφτά θα βγουν από τα κρατικά ταμεία για το σώσιμο, επίσημα state aid.

Mόλις προχθές εγκρίθηκε ένα πακέτο 7 δις ευρώ από τη γαλλική κυβέρνηση για την Air France και 4 δις από την Ολλανδική για την KLM. Η Lufthansa έχει βγει στη γύρα και συζητάει με τις κυβερνήσεις της Γερμανίας, του Βελγίου, της Ελβετίας και της Αυστρίας για το δικό της πακέτο που περιλαμβάνει σώσιμο όλων των αεροπορικών του group.

Πάντως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων δεν είναι σε καλύτερη μοίρα. Ο Μακρόν ενέκρινε βοήθεια 300 εκ. για τη Europcar ενώ ακούγεται πολύ έντονα ότι η Hertz πάει ολοταχώς για φούντο.

Επεξ/σία από Speculoos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα. ειμαι σε λιγο διαφορετικη κατηγορια προβληματος οποτε ηθελα να ρωτησω τι μπορω να κανω.

εχω κλεισει ενα ταξιδι για αρχες ιουλη για τσεχια για να δω την αγαπημενη μου μπαντα.

η περιοδεια ακομα δεν εχει ακυρωθει, αλλα το πιθανοτερο ειναι να μην γινει.

ειναι προφανως πως αν μια πτηση δεν ακυρωθει απο την ετζιαν, δεν εχω κανενα δικαιωμα.

σημερα μου ηρθε ενα ιμειλ απο την ετζιαν που λεει πως η πτηση αλλαξε.

(η αλλαγη βεβαια ειναι 5 λεπτα πιο μετα).

Μου ζηταει η ετζιαν αν θα αποδεχθω την αλλαγη αυτη.

το εισιτηριο μου δεν ειναι φλεξ ή μπιζνες εινα ιτο απλο που γενικα εγω απο τη μερια μου δεν μπορω να το αλλαξω.

αν εγω δεν δεχθω την αλλαγη αυτη στην ωρα, εχω δικαιωμα να παρω τα λεφτα μου πισω?

επισης εγω εχω παρει roundtrip αλλα μονο το εισιτηριο της αναχωρησης αλλαξε. λογικα αφου τα αγορασα μαζι, στεκει το να ζητησω ριφαντ και για τα 2 σωστα?

ή το σκεφτομαι εντελως λαθος?

Ναι θα μου πει καποιος, πως ρε μεγαλε για 5 λεπτα τα κανεις ολα αυτα? οχι βεβαια, αλλα προσπαθω να ακυρωσω την πτηση μιας και ποιος ταξιδευει με ολα αυτα που γινονται. δυστυχως τα εισιτηρια δεν τα ειχα παρει με πειπαλ...

καθε συμβουλη - βοηθεια σας εινα ιευπροσδεκτη.

υγ. η ετζιαν δεν αναφερει μεχρι ποτε πρεπει να αποδεχθω, και αν δεν αποδεχθω τι γινεται.... ξερετε κατι παραπανω?

υγ2. κανω κοπι πειστ το μηνυμα

 

In these special circumstances of the COVID -19 Pandemic, multiple Governments across the world have imposed either complete flight restrictions, or travel restrictions which apply to certain people, nationalities, and/or countries recently visited. 

These extra ordinary measurements but also the uncertainty to travel during these unprecedented times, lead to many flight cancellations. 

As to better adjust your travel plans, you have the following options: 

Want to postpone your trip? 

• You can rebook your flight to the same destination for a future date, online here. 
In order to do so, you first have to accept the automatic reschedule we offer. This is the only way to keep your booking active and thus be able to change it online. 

• You can rebook your flight to a different destination, only through our call center or through your travel agent. 

You may contact us, 24/7, at: 
801 11 20000 for all national calls within Greece (option 4) 
+30 210 62 61 000 for all international calls and mobiles (option 4) 

Please note that we are currently receiving a high volume of calls. We apologize for any delayed response. 

Want to cancel your trip? 

• If you hold a non-refundable ticket (GoLight), you should register on aegeanair.com, to request a credit voucher of the same value as the ticket purchased, valid for redemption in any future flight. The registration process for the credit voucher, is available here. 

• If you hold a refundable ticket (Flex or Business Class) you may request a refund, through our call center department or through your travel agent, following the fare rules of your ticket. 

You may contact us, 24/7, at: 
801 11 20000 for all national calls within Greece (option 4) 
+30 210 62 61 000 for all international calls and mobiles (option 4) 

Please note that we are currently receiving a high volume of calls. We apologize for any delayed response. 

Alternatively, you may register on aegeanair.com, to request a credit voucher of the same value as the ticket purchased, valid for redemption in any future flight. The registration process for the credit voucher, is available here. 

Thank you for your understanding.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, burnin είπε

καλησπερα. ειμαι σε λιγο διαφορετικη κατηγορια προβληματος οποτε ηθελα να ρωτησω τι μπορω να κανω.

εχω κλεισει ενα ταξιδι για αρχες ιουλη για τσεχια για να δω την αγαπημενη μου μπαντα.

η περιοδεια ακομα δεν εχει ακυρωθει, αλλα το πιθανοτερο ειναι να μην γινει.

ειναι προφανως πως αν μια πτηση δεν ακυρωθει απο την ετζιαν, δεν εχω κανενα δικαιωμα.

σημερα μου ηρθε ενα ιμειλ απο την ετζιαν που λεει πως η πτηση αλλαξε.

(η αλλαγη βεβαια ειναι 5 λεπτα πιο μετα).

Μου ζηταει η ετζιαν αν θα αποδεχθω την αλλαγη αυτη.

το εισιτηριο μου δεν ειναι φλεξ ή μπιζνες εινα ιτο απλο που γενικα εγω απο τη μερια μου δεν μπορω να το αλλαξω.

αν εγω δεν δεχθω την αλλαγη αυτη στην ωρα, εχω δικαιωμα να παρω τα λεφτα μου πισω?

επισης εγω εχω παρει roundtrip αλλα μονο το εισιτηριο της αναχωρησης αλλαξε. λογικα αφου τα αγορασα μαζι, στεκει το να ζητησω ριφαντ και για τα 2 σωστα?

ή το σκεφτομαι εντελως λαθος?

Ναι θα μου πει καποιος, πως ρε μεγαλε για 5 λεπτα τα κανεις ολα αυτα? οχι βεβαια, αλλα προσπαθω να ακυρωσω την πτηση μιας και ποιος ταξιδευει με ολα αυτα που γινονται. δυστυχως τα εισιτηρια δεν τα ειχα παρει με πειπαλ...

καθε συμβουλη - βοηθεια σας εινα ιευπροσδεκτη.

υγ. η ετζιαν δεν αναφερει μεχρι ποτε πρεπει να αποδεχθω, και αν δεν αποδεχθω τι γινεται.... ξερετε κατι παραπανω?

υγ2. κανω κοπι πειστ το μηνυμα

In these special circumstances of the COVID -19 Pandemic, multiple Governments across the world have imposed either complete flight restrictions, or travel restrictions which apply to certain people, nationalities, and/or countries recently visited. 

These extra ordinary measurements but also the uncertainty to travel during these unprecedented times, lead to many flight cancellations. 

As to better adjust your travel plans, you have the following options: 

Want to postpone your trip? 

• You can rebook your flight to the same destination for a future date, online here. 
In order to do so, you first have to accept the automatic reschedule we offer. This is the only way to keep your booking active and thus be able to change it online. 

• You can rebook your flight to a different destination, only through our call center or through your travel agent. 

You may contact us, 24/7, at: 
801 11 20000 for all national calls within Greece (option 4) 
+30 210 62 61 000 for all international calls and mobiles (option 4) 

Please note that we are currently receiving a high volume of calls. We apologize for any delayed response. 

Want to cancel your trip? 

• If you hold a non-refundable ticket (GoLight), you should register on aegeanair.com, to request a credit voucher of the same value as the ticket purchased, valid for redemption in any future flight. The registration process for the credit voucher, is available here. 

• If you hold a refundable ticket (Flex or Business Class) you may request a refund, through our call center department or through your travel agent, following the fare rules of your ticket. 

You may contact us, 24/7, at: 
801 11 20000 for all national calls within Greece (option 4) 
+30 210 62 61 000 for all international calls and mobiles (option 4) 

Please note that we are currently receiving a high volume of calls. We apologize for any delayed response. 

Alternatively, you may register on aegeanair.com, to request a credit voucher of the same value as the ticket purchased, valid for redemption in any future flight. The registration process for the credit voucher, is available here. 

Thank you for your understanding.
 

Καλύτερα παρε τηλέφωνο,αν και έχω την εντύπωση ότι αν δεν την αποδεχθείς σου δίνουν πίσω τα χρήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Speculoos είπε

ίχνοντας μια ματιά στα μεγάλα ευρωπαϊκά φεστιβάλ που ακυρώθηκαν (Glastonbury, Roskilde, Tomorrowland, Rock Werchter) μόνο οι Δανοί του Roskilde δίνουν refund, όλοι οι άλλοι ακολουθούν την τακτική του voucher διάρκειας 12 ή 24 μηνών.

Άσχετο, αλλά αρκετά από τα φεστιβάλ πουλάνε τα εισιτήρια τους προτού καν ανακοινώσουν τα ονόματα. Πολλοί πάνε στα φεστιβάλ για όλη τη φάση, αρα δεν τους κάνει διαφορά, θα έχουν κλεισμένο το εισιτήριο για του χρόνου. Στα φεστιβάλ έχει λογική το voucher.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε συνέχεια της τελευταίας απάντησης από την Aegean, στην οποία είχαν αναφέρει ότι έχουν προχωρήσει στην επιστροφή του αντίτιμου της πτήσης που ακυρώθηκε, σήμερα ήρθε και άλλη μια απάντηση πρώτα από την Aegean και μετά από την ΥΠΑ. Όταν η Aegean και η ΥΠΑ μου είχαν απαντήσει αρνητικά στο αίτημα μου και ότι λεφτά δεν έχει και θα πάρω μόνο το voucher βάσει του ΦΕΚ 84 κλπ, τότε είχα στείλει απάντηση στην ΥΠΑ και ζητούσα να μάθουν από την Aegean σχετικά με τον λόγο ακύρωσης της πτήσης και με ποιανού εντολή έγινε η ακύρωση. Όταν η Aegean ακύρωσε την πτήση της επιστροφής Πράγα - Αθήνα, όλες οι υπόλοιπες αεροπορικές πετούσαν κανονικά και δεν υπήρχε καμία οδηγία από την κυβέρνηση της Ελλάδας ή της Τσεχίας ότι ακυρώνονται οι πτήσεις. Οπότε αναγκάστηκα να κλείσω με δικά μου έξοδα να γυρίσω στην Αθήνα μεσώ Κωνσταντινούπολης. Για να καταλάβετε πόσο παραλογη είναι η Aegean, η πτήση Κωνσταντινούπολη- Αθήνα έγινε με Aegean. Οπότε δεν μπορεί να πει η Aegean ότι λόγω κορονοϊου ακυρώθηκε η πτήση Πράγα-Αθήνα και δεν πετούσαν καθόλου εκείνο το διάστημα ενώ η πτήση  Κωνσταντινούπολη- Αθήνα ήταν οκ. 

Επίσης ενημέρωσα την ΥΠΑ σχετικά με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμού 261/2004/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου βάσει του οποίου ισχύουν τα παρακάτω:

«Αν η πτήση σας ακυρωθεί 7 μέρες πριν την αναχώρηση, η αεροπορική εταιρεία πρέπει να σας βρει εναλλακτική πτήση ή να σας προσφέρει επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου. Αν η εταιρεία σας συστήσει να βρείτε και να πληρώσετε την εναλλακτική πτήση μόνοι σας, κρατείστε τις αποδείξεις για να ζητήσετε αποζημίωση. Σε περίπτωση που η αεροπορική φταίει για την ακύρωση τότε δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση μεταξύ 250 και 600 ευρώ.»

και ότι αυτός ο κανονισμός υπερισχύει της ΠΝΠ. Για αυτό τον λόγο ζήτησα από την Aegean να μου κάλυψη την ζημιά και να μου δώσει την αποζημίωση (βάσει της απόστασης Πράγα-Αθήνα οφείλει να μας αποζημιώσει με 400€/άτομο, σύνολο 800€).

Μετα από αυτό το mail μου έγινε ξανά η επικοινωνία από την ΥΠΑ προς Aegean. Επισυνάπτω την αλληλογραφία (διαβάστε από κάτω προς τα πάνω).

 

Aegean.pdf

Επεξ/σία από ATmega
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, KostasRo είπε

Εγώ στα FAQ είχα δει και σου είχα γράψει ότι το έκαναν 6 μήνες και τώρα το ξαναγύρισαν σε 2.... ελπίζω να μην το κάνουν 2 και στους όρους....δεν ξέρω τι ισχύει τελικά... ίδωμεν... αν σου απαντήσουν στο FB μας ενημερώνεις.

Τελικά 6 μήνες περιθώριο και απο την Aegean (μετά την ανακοίνωση της Aλητalia που με ενδιαφέρει φυσικά..!)

Αναφορά σε κείμενο

Καλησπέρα σας. Οι όροι έχουν ανανεωθεί και το αίτημα για Credit Voucher μπορεί να γίνει μέσα σε ένα διάστημα έξι μηνών από την αρχική ημερομηνία της πτήσης που ακυρώθηκε. Εδώ θα βρείτε όλες τις πληροφορίες.
Σας ευχαριστούμε.

 

 

Επεξ/σία από ipnotistis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θέλω και εγώ μια βοήθεια οποίος μπορεί να με κατευθύνει

Εκτός Aegean είχα κλείσει και ένα ταξίδι με Ryanair όπου εκεί ακόμα περιμένω επιστροφή χρημάτων, τουλάχιστον αυτοί το έχουν σαν επιλογή αν και λέει αθ αργήσει.

Τώρα με την Ετζιαν, έχω κλείσει για τέλη Ιουνίου για Κρήτη και ΚΑΊΓΟΜΑΙ γιατί είναι πάνω από 1000€ τα εισητηρια, είμαστε αρκετοί.

Η πτήση μας έχει ήδη ακυρωθεί και μας δίνουν voucher

Τι ενέργειες πρέπει να κάνω και που για επιστροφή χρημάτων? Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, ATmega είπε

Σε συνέχεια της τελευταίας απάντησης από την Aegean, στην οποία είχαν αναφέρει ότι έχουν προχωρήσει στην επιστροφή του αντίτιμου της πτήσης που ακυρώθηκε, σήμερα ήρθε και άλλη μια απάντηση πρώτα από την Aegean και μετά από την ΥΠΑ. Όταν η Aegean και η ΥΠΑ μου είχαν απαντήσει αρνητικά στο αίτημα μου και ότι λεφτά δεν έχει και θα πάρω μόνο το voucher βάσει του ΦΕΚ 84 κλπ, τότε είχα στείλει απάντηση στην ΥΠΑ και ζητούσα να μάθουν από την Aegean σχετικά με τον λόγο ακύρωσης της πτήσης και με ποιανού εντολή έγινε η ακύρωση. Όταν η Aegean ακύρωσε την πτήση της επιστροφής Πράγα - Αθήνα, όλες οι υπόλοιπες αεροπορικές πετούσαν κανονικά και δεν υπήρχε καμία οδηγία από την κυβέρνηση της Ελλάδας ή της Τσεχίας ότι ακυρώνονται οι πτήσεις. Οπότε αναγκάστηκα να κλείσω με δικά μου έξοδα να γυρίσω στην Αθήνα μεσώ Κωνσταντινούπολης. Για να καταλάβετε πόσο παραλογη είναι η Aegean, η πτήση Κωνσταντινούπολη- Αθήνα έγινε με Aegean. Οπότε δεν μπορεί να πει η Aegean ότι λόγω κορονοϊου ακυρώθηκε η πτήση Πράγα-Αθήνα και δεν πετούσαν καθόλου εκείνο το διάστημα ενώ η πτήση  Κωνσταντινούπολη- Αθήνα ήταν οκ. 

Επίσης ενημέρωσα την ΥΠΑ σχετικά με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμού 261/2004/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου βάσει του οποίου ισχύουν τα παρακάτω:

«Αν η πτήση σας ακυρωθεί 7 μέρες πριν την αναχώρηση, η αεροπορική εταιρεία πρέπει να σας βρει εναλλακτική πτήση ή να σας προσφέρει επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου. Αν η εταιρεία σας συστήσει να βρείτε και να πληρώσετε την εναλλακτική πτήση μόνοι σας, κρατείστε τις αποδείξεις για να ζητήσετε αποζημίωση. Σε περίπτωση που η αεροπορική φταίει για την ακύρωση τότε δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση μεταξύ 250 και 600 ευρώ.»

και ότι αυτός ο κανονισμός υπερισχύει της ΠΝΠ. Για αυτό τον λόγο ζήτησα από την Aegean να μου κάλυψη την ζημιά και να μου δώσει την αποζημίωση (βάσει της απόστασης Πράγα-Αθήνα οφείλει να μας αποζημιώσει με 400€/άτομο, σύνολο 800€).

Μετα από αυτό το mail μου έγινε ξανά η επικοινωνία από την ΥΠΑ προς Aegean. Επισυνάπτω την αλληλογραφία (διαβάστε από κάτω προς τα πάνω).

Aegean.pdf 498 kB · 15 downloads

Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι δικαιούστε την αποζημίωση των €400/επιβάτη. Δεν θεωρώ ότι τότε υπήρχαν έκτακτες περιστάσεις, αφού πετούσαν ακόμα όπως είπατε, και έκτακτες περιστάσεις είναι αποφάσεις διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας, πολιτική αστάθεια, κακές καιρικές συνθήκες και κίνδυνοι για την ασφάλεια. Να διευκρινίσω ότι, όπως καταλαβαίνω εγώ τους κανονισμούς, δικαιούστε μόνο τα €400, και όχι τα €400 συν το κόστος του ταξιδιού Πράγα - Κωνσταντινούπολη - Αθήνα. Ίσως επειδή ζητήσατε και τα δύο, βρήκαν την ευκαιρία να πληρώσουν το φτηνότερο εκ των δύο.

Θεωρώ ότι η ΥΠΑ κλείνει την υπόθεση χωρίς να έχει ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημά σας για αποζημίωση. Μήπως η ΥΠΑ χειρίζεται «με το γάντι» την Αεροπορία Αιγαίου Α.Ε.; 

Μετά απ' όλα αυτά που έχουμε συζητήσει σε αυτό το νήμα, και παρότι προσωπικά δεν με συμφέρει, δεν θα στενοχωρηθώ καθόλου αν κλείσει η εταιρεία. Η ηθική μιας εταιρείας προς τους πελάτες φαίνεται στα δύσκολα, όχι στα κέρδη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα πάντως από όταν βγηκε το ΦΕΚ άρχισαν να μου απαντούν στα emails πολύ άμεσα, έστελνα απαντήσεις και μου απαντούσαν. Επέμενα πως ζητάω τα χρήματα μου πίσω και ύστερα από 2-3 φορές δεν ξαναπήρα απάντηση. Παράλληλα είχα ανοίξει case στο paypal, τους είχα αφήσει και 5 μέρες πριν το κάνω dispute (ήθελα να το παίξω και καλός τρομάρα μου....) Μίλησα ωστόσο με ΥΠΑ και μου είπαν πως εφόσον βγήκε το ΦΕΚ δεν γίνεται κάτι και πως ακόμα και για καταγγελίες που έγιναν πιο πριν είχε η εταιρία το δικαίωμα να απαντήσει εντός 6 εβδομάδων! Οπότε όπως βλέπετε καμία νομοθεσία δεν τους στριμώχνει σε τίποτα. Επίσης με ενημέρωσαν πως ενδέχεται να έβγαινε και από σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τροποποίηση της νομοθεσίας περι επιστροφής χρημάτων.  Ύστερα από το dispute στο PayPal, ενημερώνομαι πως ο πωλητής έχει 20 (!!!!) μέρες για να απαντήσει  και τους ρωτάω γιατί τόσο πολύ ενώ κανονικά είναι 10; Λόγω της κατάστασης λέει... Ρε δε γ..... τους λέω. Εν τέλη στις 20 μέρες ήρθαν τα χρήματα πίσω από το Paypal, η Aegean παίζει να μη το καταλάβει και ποτέ. Αν το Paypal δεν έδινε τα χρήματα θα προχωρούσα σε αμφισβήτηση μέσω τράπεζας. 

Όπως έχει γίνει γνωστό πλέον οι όροι τους αλλάζουν συνεχώς, οπότε ποιος μας εγγυάται πως στους 18 μήνες που θα κρατούσαν τα λεφτά δεν θα αλλάξει κάτι πάλι που θα είναι υπέρ τους;  

 

  

Στις 8/5/2020 στις 1:04 ΜΜ, panossar95 είπε

Παιδιά θέλω και εγώ μια βοήθεια οποίος μπορεί να με κατευθύνει

Εκτός Aegean είχα κλείσει και ένα ταξίδι με Ryanair όπου εκεί ακόμα περιμένω επιστροφή χρημάτων, τουλάχιστον αυτοί το έχουν σαν επιλογή αν και λέει αθ αργήσει.

Τώρα με την Ετζιαν, έχω κλείσει για τέλη Ιουνίου για Κρήτη και ΚΑΊΓΟΜΑΙ γιατί είναι πάνω από 1000€ τα εισητηρια, είμαστε αρκετοί.

Η πτήση μας έχει ήδη ακυρωθεί και μας δίνουν voucher

Τι ενέργειες πρέπει να κάνω και που για επιστροφή χρημάτων? Ευχαριστώ

αν η πληρωμή έγινε μέσω PayPal άνοιξε case και κάνε το dispute αμεσως. Εναλλακτικά μιλάς με την τράπεζα σου για να κάνεις αμφισβήτηση χρέωσης. 

Επεξ/σία από .::NikoS::.
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, .::NikoS::. είπε

Εμένα πάντως από όταν βγηκε το ΦΕΚ άρχισαν να μου απαντούν στα emails πολύ άμεσα, έστελνα απαντήσεις και μου απαντούσαν. Επέμενα πως ζητάω τα χρήματα μου πίσω και ύστερα από 2-3 φορές δεν ξαναπήρα απάντηση. Παράλληλα είχα ανοίξει case στο paypal, τους είχα αφήσει και 5 μέρες πριν το κάνω dispute (ήθελα να το παίξω και καλός τρομάρα μου....) Μίλησα ωστόσο με ΥΠΑ και μου είπαν πως εφόσον βγήκε το ΦΕΚ δεν γίνεται κάτι και πως ακόμα και για καταγγελίες που έγιναν πιο πριν είχε η εταιρία το δικαίωμα να απαντήσει εντός 6 εβδομάδων! Οπότε όπως βλέπετε καμία νομοθεσία δεν τους στριμώχνει σε τίποτα. Επίσης με ενημέρωσαν πως ενδέχεται να έβγαινε και από σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τροποποίηση της νομοθεσίας περι επιστροφής χρημάτων.  Ύστερα από το dispute στο PayPal, ενημερώνομαι πως ο πωλητής έχει 20 (!!!!) μέρες για να απαντήσει  και τους ρωτάω γιατί τόσο πολύ ενώ κανονικά είναι 10; Λόγω της κατάστασης λέει... Ρε δε γ..... τους λέω. Εν τέλη στις 20 μέρες ήρθαν τα χρήματα πίσω από το Paypal, η Aegean παίζει να μη το καταλάβει και ποτέ. Αν το Paypal δεν έδινε τα χρήματα θα προχωρούσα σε αμφισβήτηση μέσω τράπεζας. 

Όπως έχει γίνει γνωστό πλέον οι όροι τους αλλάζουν συνεχώς, οπότε ποιος μας εγγυάται πως στους 18 μήνες που θα κρατούσαν τα λεφτά δεν θα αλλάξει κάτι πάλι που θα είναι υπέρ τους;  

  

αν η πληρωμή έγινε μέσω PayPal άνοιξε case και κάνε το dispute αμεσως. Εναλλακτικά μιλάς με την τράπεζα σου για να κάνεις αμφισβήτηση χρέωσης. 

Με paypal ναι. Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, panossar95 είπε

Με paypal ναι. Ευχαριστώ

Μέχρι στιγμής εδώ στο θέμα νομίζω είμαι η δεύτερη περίπτωση επιστροφής μέσω PayPal. Και αυτό έγινε διότι η Aegean δεν απάντησε ποτέ στο Paypal για να στηρίξει την υπόθεση της. Δυστυχώς δε γνωρίζω τι θα συμβεί αν η Aegean απαντήσει στο χρονικό περιθώριο που έχει. Και φυσικά δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το χρηματικό ποσό. Εμένα ήταν μικρό, άρα ίσως απλά το αγνόησαν; Δεν κοιτάνε γενικώς τα cases από το PayPal? Θα ξεκινήσουν να τα κοιτάνε κάποια στιγμή; Είναι τυχαίο αν θα το δουν ή όχι; Πάντως μακάρι να ξεμπερδέψεις εύκολα μέσω PayPal, γιατί από ότι φαίνεται το ΦΕΚ τους καλύπτει επειδή απλά έχουν έδρα στην Ελλάδα. 

Εμένα η Ryan για Ελλάδα-Ιταλία στις 11/3 μου ακύρωσε πτήση που είχα για 3/4 δίνοντας μου την δυνατότητα για επιστροφή. Στις 13/3 επέλεξα επιστροφή και προς έκπληξη μου μετά από μερικά λεπτά ήρθε το email από το PayPal ότι έλαβα χρήματα και μετά από αρκετή ώρα τα email από την Ryan ότι προχώρησαν σε επιστροφή. Ήταν σα να έγινε αυτόματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Ή ίσως τότε ήταν ακόμα η αρχή και δεν είχαν τόσο φόρτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδήσεις αναφέρουν ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να συστήσει στα κράτη να εγγυηθούν τα vouchers, ώστε, σε περίπτωση χρεοκοπίας της αεροπορικής, οι κάτοχοι των vouchers να μην τα χάσουν. Αυτό με τη λογική ότι τα vouchers έτσι θα γίνουν πιο ελκυστικά και οι επιβάτες θα τα προτιμούν αντί για την επιστροφή χρημάτων.
 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συστήσει στα κράτη μέλη να εγγυηθούν τα κουπόνια ώστε αυτά να γίνουν πιο ελκυστικά για τους πελάτες, σύμφωνα με έγγραφο στρατηγικής που έχει δει το πρακτορείο Reuters πριν από την επίσημη δημοσιοποίησή του που αναμένεται την Τετάρτη. «Προκειμένου να δοθούν κίνητρα για τους επιβάτες και τους ταξιδιώτες ώστε να δεχθούν κουπόνια αντί αποζημίωσης, τα κουπόνια πρέπει να προστατεύονται από τη χρεωκοπία του εκδότη και να μπορούν να εξαργυρωθούν μέχρι το τέλος της ισχύος τους», αναφέρει το προσχέδιο του εγγράφου. «Η προστασία από τη χρεοκοπία πρέπει να διασφαλίζεται στο εθνικό επίπεδο και τα κουπόνια με εγγύηση πρέπει να είναι προσβάσιμα σε όλους τους επιβάτες και τους ταξιδιώτες», προσθέτει.

 

Φυσικά, στην Ελλάδα το κράτος έδωσε ήδη το δικαίωμα στις αεροπορικές να εκδίδουν vouchers χωρίς καμία εγγύηση, υποχρεώνοντας τους επιβάτες να επωμιστούν όλο το ρίσκο. Κι έτσι, θα έχουμε κάποιες χιλιάδες επιβατών με voucher στο χέρι που θα παρακαλάνε και θα προσεύχονται να μην κλείσει η Aegean για να μην χάσουν το κουπονάκι τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε σημερινό άρθρο της Telegraph, η Civil Aviation Authority (η βρετανική ΥΠΑ) απειλεί τις αεροπορικές με ποινές αν συνεχίσουν να καταπατούν τα δικαιώματα των επιβατών (αρνούμενες να επιστρέψουν την αξία των εισιτηρίων ακυρωμένων πτήσεων). Τα ποσά που πρέπει να επιστραφούν, για το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι περίπου 7 δις λίρες (€8 δις). Συνημμένη ολόκληρη η είδηση.

 

 

CAA - airlines 11-05-2020.pdf

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...