Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, bongojam είπε

Σε σημερινό άρθρο της Telegraph, η Civil Aviation Authority (η βρετανική ΥΠΑ) απειλεί τις αεροπορικές με ποινές αν συνεχίσουν να καταπατούν τα δικαιώματα των επιβατών (αρνούμενες να επιστρέψουν την αξία των εισιτηρίων ακυρωμένων πτήσεων). Τα ποσά που πρέπει να επιστραφούν, για το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι περίπου 7 δις λίρες (€8 δις). Συνημμένη ολόκληρη η είδηση.

CAA - airlines 11-05-2020.pdf 109 kB · 1 download

Πόσο είναι το επιτόκιο σε ένα δάνειο 18 μηνών αξίας 8€ δις;

Τόσο επί 3 θα πρέπει να είναι το πρόστιμο που θα τους καταβληθεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

H Κομισιόν βαστάει γερά ακόμα: https://www.euractiv.com/section/transport/news/legal-action-looms-for-eus-voucher-gate-clique/

 

Έκανα και εγώ σήμερα escalate στο Paypal, θα ενημερώσω όταν υπάρξει κάποια εξέλιξη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ προχωράω το θέμα με την αμφισβήτηση συναλλαγής ( με πιστωτική κάρτα ) στην alphabank. Μου έστειλαν φόρμα αμφισβήτησης που την συμπλήρωσα και τους έστειλα και ότι  αλληλογραφία είχα με την Aegean. Περιμένω να δω τι θα γίνει.... όταν έχω νέα θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κάποιοι δεν διαβάζουν τα προηγούμενα σχόλια (το λέω ενημερωτικά και μόνο), στην περίπτωσή μου, η Πειραιώς σήκωσε τα χέρια ψηλά στο θέμα αμφισβήτησης της συναλλαγής της πιστωτικής μου, λέγοντας ότι βγήκε ΠΝΠ και δεν μπορούν (και καλά) να κάνουν τίποτα.

Τώρα αν άλλη τράπεζα πράξει διαφορετικά, καλώς, θα είναι καλή δικαιολογία να φύγω από την Πειραιώς.
Όσοι έκλεισαν με PayPal, κάντε dispute χθες!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 hours ago, ipnotistis said:

Επειδή κάποιοι δεν διαβάζουν τα προηγούμενα σχόλια (το λέω ενημερωτικά και μόνο), στην περίπτωσή μου, η Πειραιώς σήκωσε τα χέρια ψηλά στο θέμα αμφισβήτησης της συναλλαγής της πιστωτικής μου, λέγοντας ότι βγήκε ΠΝΠ και δεν μπορούν (και καλά) να κάνουν τίποτα.

Σου το έδωσαν γραπτώς αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ipnotistis είπε

Επειδή κάποιοι δεν διαβάζουν τα προηγούμενα σχόλια (το λέω ενημερωτικά και μόνο), στην περίπτωσή μου, η Πειραιώς σήκωσε τα χέρια ψηλά στο θέμα αμφισβήτησης της συναλλαγής της πιστωτικής μου, λέγοντας ότι βγήκε ΠΝΠ και δεν μπορούν (και καλά) να κάνουν τίποτα.

Τώρα αν άλλη τράπεζα πράξει διαφορετικά, καλώς, θα είναι καλή δικαιολογία να φύγω από την Πειραιώς.
Όσοι έκλεισαν με PayPal, κάντε dispute χθες!

αν μπορουσες να ποσταρεις την απαντηση φιλε, θα βοηθουσε. η ΠΝΠ  ξερουμε ακριβως τι γραφει? υπαρχει καποιο λινκ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/5/2020 στις 2:49 ΜΜ, cacofonix-3 είπε

Πόσο είναι το επιτόκιο σε ένα δάνειο 18 μηνών αξίας 8€ δις;

Τόσο επί 3 θα πρέπει να είναι το πρόστιμο που θα τους καταβληθεί

Αν είναι αρνητικό το επιτόκιο να τους πληρώσει ας πούμε ;

btw

Αυτό που σε κάθε πιθανή και απίθανη περίπτωση κάποιος κολλάει "κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής" λες και η τράπεζες ξαφνικά θα αντικαταστήσουν τα αστικά δικαστήρια διαφορών μεταξύ πωλητών-αγοραστών δε το έχω καταλάβει.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Feregorn είπε

H Κομισιόν βαστάει γερά ακόμα: https://www.euractiv.com/section/transport/news/legal-action-looms-for-eus-voucher-gate-clique/

Έκανα και εγώ σήμερα escalate στο Paypal, θα ενημερώσω όταν υπάρξει κάποια εξέλιξη.

 

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου, από το μεσημέρι χθες που έκανα escalate στο PayPal μου έστειλαν χαράματα το βράδυ ξεχωριστό email από το ταξιδιωτικό γραφείο (μετά από 2 εβδομάδες χωρίς επικοινωνία από όταν άνοιξα το θέμα στο Paypal) για να μου πουν ότι περιμένουν από τη Lufthansa να τους επιστρέψει τα χρήματα, ότι δεν χρειάζεται το dispute γιατί και αυτοί προσπαθούν και δεν μπορούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα όσο διαρκεί το dispute και να το αναιρέσω. Το PayPal είχε δώσει προθεσμία μέχρι τις 19/5 για να κάνω escalate και τώρα που το έκανα θα πρέπει να περιμένω μέχρι Ιούνιο για να αποφασίσει ούτως ή άλλως. 

 

Να πω την αλήθεια, δεν καλοβλέπω την προοπτική να αναιρέσω τη διαδικασία του PayPal που έχει πολύ σαφή χρονοδιαγράμματα και να περιμένω 3-5 μήνες για να μου επιστραφούν τα χρήματα, ενώ εν τω μεταξύ μπορεί να γίνει bailout η Lufthansa, η ΕΕ να υποκύψει και να πει τελικά πάρτε με το ζόρι vouchers για 18 μήνες λολ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, DrLo είπε

Αν είναι αρνητικό το επιτόκιο να τους πληρώσει ας πούμε ;

btw

Αυτό που σε κάθε πιθανή και απίθανη περίπτωση κάποιος κολλάει "κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής" λες και η τράπεζες ξαφνικά θα αντικαταστήσουν τα αστικά δικαστήρια διαφορών μεταξύ πωλητών-αγοραστών δε το έχω καταλάβει.

Το αστικό δικαστήριο είναι 5-6 βήματα μετά απ' αυτό που λες. Όσοι υποστηρίζουμε την οδό της αμφισβήτησης συναλλαγής το κάνουμε με λογική βάση:

  1. Πλήρωσα για μια υπηρεσία την οποία δεν μπορώ να λάβω πλέον. Είτε είναι πανδημία, είτε επειδή όλο το πλήρωμα έπαθε γαστρεντερίτιδα, είτε επίθεση εξωγήινων, εγώ στις 30 Μαΐου δε θα πάω από το σημείο Α στο σημείο Β, άρα τα χρήματα που έδωσα θα τα πάρω πίσω. Τέλος συζήτησης
  2. Επειδή η αμφισβήτηση συνήθως πάει Τράπεζα -> Visa/Mastercard/etc -> Αεροπορική εταιρεία λογικό είναι σε μερικές περιπτώσεις η τράπεζα να μην ασχοληθεί ιδιαίτερα. Το πιστωτικό ίδρυμα, από τη στιγμή που το χρησιμοποιείς ως εξοφλητή, είναι υπεύθυνο ακριβώς όσο και ο έμπορος/αεροπορική/κλπ για να λάβεις το προϊόν ή την υπηρεσία για την οποία πλήρωσες. Το αν η τράπεζα δεν φτάσει καν στο ίδρυμα και απλά σου πει "υπάρχει ΠΝΠ, bye" δεν το κάνει νόμιμο. Απλά στοχεύει στο ότι δε θα το κυνηγήσεις άλλο, και δε θα σπαταλήσει πόρους στην υπόθεσή σου (ακριβώς το σκεπτικό των αεροπορικών εταιρειών, δηλαδή)

Καμία ΠΝΠ δεν μπορεί να υπερβεί την ευρωπαϊκή νομοθεσία και αυτή είναι σαφής.

 

Επίσης, ο λόγος που προτείνεται η αμφισβήτηση συναλλαγής σε περιπτώσεις ακυρωθέντων πτήσεων, είναι επειδή εκτός της λογικής βάσης, είχαν και το επιθυμητό αποτέλεσμα (δεν είμαι μόνο εγώ που τα πήρα πίσω).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Nihlus89 είπε

Το αστικό δικαστήριο είναι 5-6 βήματα μετά απ' αυτό που λες. Όσοι υποστηρίζουμε την οδό της αμφισβήτησης συναλλαγής το κάνουμε με λογική βάση:

  1. Πλήρωσα για μια υπηρεσία την οποία δεν μπορώ να λάβω πλέον. Είτε είναι πανδημία, είτε επειδή όλο το πλήρωμα έπαθε γαστρεντερίτιδα, είτε επίθεση εξωγήινων, εγώ στις 30 Μαΐου δε θα πάω από το σημείο Α στο σημείο Β, άρα τα χρήματα που έδωσα θα τα πάρω πίσω. Τέλος συζήτησης
  2. Επειδή η αμφισβήτηση συνήθως πάει Τράπεζα -> Visa/Mastercard/etc -> Αεροπορική εταιρεία λογικό είναι σε μερικές περιπτώσεις η τράπεζα να μην ασχοληθεί ιδιαίτερα. Το πιστωτικό ίδρυμα, από τη στιγμή που το χρησιμοποιείς ως εξοφλητή, είναι υπεύθυνο ακριβώς όσο και ο έμπορος/αεροπορική/κλπ για να λάβεις το προϊόν ή την υπηρεσία για την οποία πλήρωσες. Το αν η τράπεζα δεν φτάσει καν στο ίδρυμα και απλά σου πει "υπάρχει ΠΝΠ, bye" δεν το κάνει νόμιμο. Απλά στοχεύει στο ότι δε θα το κυνηγήσεις άλλο, και δε θα σπαταλήσει πόρους στην υπόθεσή σου (ακριβώς το σκεπτικό των αεροπορικών εταιρειών, δηλαδή)

Καμία ΠΝΠ δεν μπορεί να υπερβεί την ευρωπαϊκή νομοθεσία και αυτή είναι σαφής.

Επίσης, ο λόγος που προτείνεται η αμφισβήτηση συναλλαγής σε περιπτώσεις ακυρωθέντων πτήσεων, είναι επειδή εκτός της λογικής βάσης, είχαν και το επιθυμητό αποτέλεσμα (δεν είμαι μόνο εγώ που τα πήρα πίσω).

Το σχόλιό μου για τις αμφισβητήσεις δεν είχε να κάνει με το αν υπάρχει και τη λέει η ΠΝΠ.

αλλά αν το πιασουμε έτσι

αλοίμονο αν η τράπεζα καθότανε να ασχολείται με το αν μια ΠΝΠ είναι σε κόντρα ή όχι με ένα άλλο νόμο, και τι λεει η ΕΕ τι λέει το σύνταγμα και τι το ένα και τι το άλλο

ακριβώς γι αυτή τη δουλειά υπάρχουν τα δικαστηρια.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, DrLo είπε

Το σχόλιό μου για τις αμφισβητήσεις δεν είχε να κάνει με το αν υπάρχει και τη λέει η ΠΝΠ.

αλλά αν το πιασουμε έτσι

αλοίμονο αν η τράπεζα καθότανε να ασχολείται με το αν μια ΠΝΠ είναι σε κόντρα ή όχι με ένα άλλο νόμο, και τι λεει η ΕΕ τι λέει το σύνταγμα και τι το ένα και τι το άλλο

ακριβώς γι αυτή τη δουλειά υπάρχουν τα δικαστηρια.

ΟΚ ξέχνα ότι υπάρχει η ΠΝΠ. Σε περίπτωση που πληρώσεις x ευρώ για να λάβεις το Α προΐον ή τη Β υπηρεσία και ΔΕΝ τα λάβεις, τότε δεν πρέπει να ασχοληθεί αυτός που σου παρέχει την πιστωτική κάρτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
16 ώρες πριν, ipnotistis είπε

Επειδή κάποιοι δεν διαβάζουν τα προηγούμενα σχόλια (το λέω ενημερωτικά και μόνο), στην περίπτωσή μου, η Πειραιώς σήκωσε τα χέρια ψηλά στο θέμα αμφισβήτησης της συναλλαγής της πιστωτικής μου, λέγοντας ότι βγήκε ΠΝΠ και δεν μπορούν (και καλά) να κάνουν τίποτα.

Τώρα αν άλλη τράπεζα πράξει διαφορετικά, καλώς, θα είναι καλή δικαιολογία να φύγω από την Πειραιώς.
Όσοι έκλεισαν με PayPal, κάντε dispute χθες!

Ενημέρωσε τον τραπεζικό διαμεσολαβητή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε

Ενημέρωσε τον τραπεζικό διαμεσολαβητή 

τι ειναι αυτος φιλε? υπηρεσια τραπεζας? υπηρεσια τριτων? εχει κοστος? να εισαι καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Feregorn είπε

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου, από το μεσημέρι χθες που έκανα escalate στο PayPal μου έστειλαν χαράματα το βράδυ ξεχωριστό email από το ταξιδιωτικό γραφείο (μετά από 2 εβδομάδες χωρίς επικοινωνία από όταν άνοιξα το θέμα στο Paypal) για να μου πουν ότι περιμένουν από τη Lufthansa να τους επιστρέψει τα χρήματα, ότι δεν χρειάζεται το dispute γιατί και αυτοί προσπαθούν και δεν μπορούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα όσο διαρκεί το dispute και να το αναιρέσω. Το PayPal είχε δώσει προθεσμία μέχρι τις 19/5 για να κάνω escalate και τώρα που το έκανα θα πρέπει να περιμένω μέχρι Ιούνιο για να αποφασίσει ούτως ή άλλως. 

Να πω την αλήθεια, δεν καλοβλέπω την προοπτική να αναιρέσω τη διαδικασία του PayPal που έχει πολύ σαφή χρονοδιαγράμματα και να περιμένω 3-5 μήνες για να μου επιστραφούν τα χρήματα, ενώ εν τω μεταξύ μπορεί να γίνει bailout η Lufthansa, η ΕΕ να υποκύψει και να πει τελικά πάρτε με το ζόρι vouchers για 18 μήνες λολ

Σε καμία περίπτωση δεν θα το αναιρούσα διότι  μετά τέλος η προστασία του PayPal. Δεν θα σε αφήσει να ξανα ανοίξεις case για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Επίσης σημερα ειδα αυτό... Το θέμα είναι ότι ποιος θα τους κάνει ντα; Η ελληνική κυβέρνηση που εξ αρχης τους το επέτρεψε; Πρέπει να πάει πιο πάνω το ζήτημα...

Untitled.png

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...