Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
28 λεπτά πριν, .::NikoS::. είπε

Σε καμία περίπτωση δεν θα το αναιρούσα διότι  μετά τέλος η προστασία του PayPal. Δεν θα σε αφήσει να ξανα ανοίξεις case για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Επίσης σημερα ειδα αυτό... Το θέμα είναι ότι ποιος θα τους κάνει ντα; Η ελληνική κυβέρνηση που εξ αρχης τους το επέτρεψε; Πρέπει να πάει πιο πάνω το ζήτημα...

Untitled.png

Μπορούμε να μαζέψουμε 1.000.000 ανθρώπους που τους έκαναν υπεξαίρεση οι αεροπορικές εταιρείες.

Να απαιτήσουμε να επιστρέψουν τα χρήματα με το νόμιμο τόκο.

Να πληρώσουν το ανάλογο πρόστιμο.

Ένα petition και ας πάει όσο ψηλά γίνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Ενημέρωσε τον τραπεζικό διαμεσολαβητή 

Το σκέφτηκα κι αυτό.. Στην Αγγλία που ήμουν κάποτε, έπαιζε σημαντικό ρόλο! Ήταν στην κυριολεξία ο Δράκουλας πάνω απο τα κεφάλια των τραπεζών και όταν κάνανε πατάτες, για να μην το πάω εκεί το θέμα, μου έδιναν αποζημίωση απευθείας με σύμφωνη γνώμη να κλείσει το θέμα. Ξέρω κάποιους (όχι Έλληνες) που με το παραμικρό έστελναν και βγάζανε καμιά πενηντάρα.
Εδώ στην Ελλάδα θα ασχοληθεί ή είναι διακοσμητικός ο ρόλος του;

 

13 ώρες πριν, Malthador είπε

Σου το έδωσαν γραπτώς αυτό;

Ναι, ναι, δες παρακάτω.

 

11 ώρες πριν, burnin είπε

αν μπορουσες να ποσταρεις την απαντηση φιλε, θα βοηθουσε. η ΠΝΠ  ξερουμε ακριβως τι γραφει? υπαρχει καποιο λινκ?

Το μόνο που μου έστειλαν είναι η απάντηση του ταξιδιωτικού γραφείου (δες παρακάτω) και σε μετέπειτα επικοινωνία που επισήμανα ότι οι τοπικοί κανόνες δεν υπερβαίνουν τους διεθνείς, μου ειπαν απλά το εξής:

Αναφορά σε κείμενο

Θα  ήθελα να σας ενημερώσω πως το αίτημα σας  χειρίστηκε ήδη σύμφωνα με τους κανονισμούς  του οργανισμού Mastercard  και σας έχουμε κοινοποιήσει την απάντηση.
Από τον τομέα μας έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες.


Το pdf με την απάντηση του ταξιδιωτικού γραφείου έγραφε τα εξής:

Αναφορά σε κείμενο

Date ΧΧΧΧΧΧΧΧ
To whom it may concern,
We would like to proceed with clarifications as follows regarding the chargeback referring to the transaction ΧΧΧΧΧΧΧ in the amount of ΧΧΧ,ΧΧ EUR made with the MasterCard payment card XXXXXXXX represented by case number XXXXXXXXX.
For a start, the transaction in question was effectuated on Month XXX-Day XX, 2020, through our website petas.gr and was payment for the following flight tickets.

Passenger Details Flight Details

///// Παρατίθονται τα στοιχεία μας, της πτήσης μας, κλπ. /////  (τα χω κόψει για λόγους συντομίας)

Aegean Airlines ΧΧΧ ΧΧ flight tickets ΧΧΧΧΧΧΧΧ and ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
In the context of the coronavirus (COVID-19) pandemic and following government prohibitions, Aegean Airlines temporarily suspended its regular flight operations. Amid the COVID-19 situation and following the suspension of its flights, Aegean Airlines provides passengers with flexible rebooking options or vouchers. For your convenience, we attach the Aegean Airlines COVID-19 resource page including the airline's COVID-19 flexible policy as well as the current travel and entry restrictions that can be found on the IATA Travel Center website.
In reference to the above-mentioned, we would like to stress out that the flight reservation in question was not canceled by Petas, but by Aegean Airlines due to government prohibitions.
Petas forms part of ALTAIR TRAVEL S.A. (VAT XXXXXX, G.N.T.O. license number: XXXXXXXX, S.A. register license number: XXXXX/1NT/B/2000/0148), a travel agency with its headquarters located in Greece. That said, Petas acts as a mediator between consumers and airlines. Thus, as a mediator, Petas is obliged to comply with the guidelines and policies provided by airlines.
In addition, Petas is bound to follow local laws and government regulations. In the attachments, you may find article 61 of the act of legislative content included in the Greek Government Gazette. This indicates that the option of the voucher that Swiss provides is legitimate as countries around the world, including Greece, passed recently a law that legalizes the issuance of vouchers instead of immediate refunds.
To summarize, amid the COVID-19 situation, Petas advises and assists consumers based on the guidelines and policies of each airline as well as local laws and government regulations.

/// παρατίθονται διάφορα προσωπικά στοιχεία /// (τα χω κόψει για συντομία)

Alitalia 055 AZ flight tickets ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ and ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
In the context of the coronavirus (COVID-19) pandemic and following government prohibitions worldwide, Alitalia temporarily suspended its regular flight operations.
Taking this event into consideration, and following the consumer's request, Petas, as a mediator, submitted the case to Alitalia via the International Air Transport Association portal so as to initiate the reimbursement process concerning the affected flight tickets.
Based on the above facts we are kindly asking you to carefully review the case and reverse this chargeback.
We are also asking you to withdraw any claims referring to the cancellation policy not being disclosed to the cardholder or credit not processed as they are unfounded. The situation that we are facing at the moment is unprecedented. Due to containment measures, such as travel restrictions, lock-downs, and quarantine zones imposed by authorities worldwide to limit the spread of coronavirus, airlines' flight schedules and policies are changing at short notice. Hence, the updated Aegean Airlines and Alitalia policy amid the coronavirus (COVID-19) situation could not obviously have been disclosed to the consumer at the time their booking process on February 10, 2020. All information on the different options Aegean Airlines and Alitalia are offering to their passengers is constantly updated on its website to which passengers can gain access at any time. In this way, passengers cannot miss updates concerning their flights. On the other hand, the consumer was also informed accordingly by Petas via email. The relevant attachment Petas email to the consumer indicates likewise.
To conclude, we believe filing a dispute amid the coronavirus (COVID-19) situation is unwarranted, notably where the airline is flexible with its policy, and Petas, as a mediator, has assisted the consumer and as a gesture of goodwill is withdrawn its service fees.
Last but not least, you should not overlook the fact that the consumer processed the transaction in question after having consented in the Aegean Airlines and Alitalia policy as well as the Petas (Altair Travel S.A.) terms of use via a 'click to accept' acknowledgment button. In so doing, the consumer came to terms with the fact that the Aegean Airlines and Alitalia policy, as well as our agency's terms of use, apply in case of any booking request and/or alteration.
The flight tickets ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ and ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ remain intact until the consumer advises Petas otherwise. As far as concerned flight tickets ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ and ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, Petas will be able to process any refund related to this transaction only where Alitalia will complete the reimbursement process concerning the affected flight tickets as the airline is the service provider; Reimbursements may under the circumstances of the COVID-19 imply considerable delay as transport may be one of the most severely affected sectors of this pandemic.
On behalf of Tripair (Altair Travel S.A.),
////// Όνομα Υπεύθυνου ////
Head of Disputes and Chargebacks
ATTACHMENTS:
Here below we quote supporting documentation concerning the information previously presented.
1. Petas reimbursement request to Alitalia via the International Air Transport Association portal
2. Aegean Airlines COVID-19 resource page
https://en.aegeanair.com/has-your-flight-been-cancelled/cancellation-flight-options/
3. Tripadvisor COVID-19 Airline Cancellation and Change Policies
https://www.tripadvisor.com/blog/covid-19-airline-cancellation-and-changepolicies/?translate=en&fbclid=IwAR1icfICsrpBiWBHrOBVjpm_LJvOU_rrJpkPNYG5eBwE0nmVZP8YYr0UEpQ
4. IATA Travel Center website
https://www.iatatravelcentre.com/international-travel-document-news/1580226297.htm?pub=autodetect
5. Article 61 of the act of legislative content included in the Greek Government Gazette corresponding to measures to address the ongoing consequences of the COVID-19 pandemic and other urgent provisions
6. Petas email to the consumer
7. 'click to accept' acknowledgment button
8. Booking confirmation email | Petas flight ticket – Reference number XXXXXXX
9. Invoice
10. Payment card information Petas reimbursement request to Alitalia via the International Air Transport Association portal

REFUND APPLICATION / AUTHORITY REFUND NUMBER: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
 

///// Διάφορα στοιχεία //// (κόβονται για συντομία)

Aegean Airlines COVID-19 policy Article 61 of the act of legislative content included in the Greek Government Gazette corresponding to measures to address the ongoing consequences of the COVID-19 pandemic and other urgent provisions
Followed by English translate
PART IE: PROVISIONS OF COMPEΤENCE OF THE MINISTRY OF INFRASTRUCTURES AND TRANSPORTATION Article sixty first:
Debts from flight cancellations: From February 25th 2020 to September 30th 2020, as an exception to the provisions that stand so far, the following are set in act:
a) Ticket refund claims of passengers whose flights were cancelled, under the condition that their claim is compliant with the EU Union or national procurement law, can be satisfied with the provision of a credit  note of equivalent value to the price of their ticket corresponding to the cancelled flight. The credit note is issued by the carrier and is valid for eighteen (18) months as of its issuance. During the eighteen months validity period, the holder of the credit note may use it any time, to travel to any destination of the carrier's network. Until the end of the credit note’s validity period, the debt is not considered overdue neither can it be received. The debt is considered overdue and can be claimed only in case the eighteen months validity period has elapsed and the credit note has not been used.
b) The provisions hereof shall apply to claims related to flight cancellations from 25 February 2020 and 30 September 2020.
c) The provisions hereof shall also apply mandatorily to agreements that the two parties accepted to follow the Greek or foreign law, provided that the relevant rights were laid down by the EU legislation.
d) The provisions hereof shall apply to passenger claims submitted towards an air carrier which has an active license issued by the Ministry of Infrastructure and Transport in Greece or to those raised in accordance with the Regulation 2407/92 of the Council of 23 July 1992 concerning the issuance of their licenses. air carriers, or based on the Regulation 1008/2008 of the European Parliament and of the Council of 24 September, in particular Chapter II on the "Operating Allowance".

Petas email to the consumer 'click to accept' acknowledgment button

Petas Reference Code: ΧΧΧΧΧΧ

///// Στοιχεία Εγγράφου της πτήσης μας/////

Useful information about your booking:
Change or cancellation of tickets is possible only in accordance with the applicable fare terms set by the airline. For each change or cancellation the airline charges a penalty and fare difference. In addition to the airline costs Petas charges service fees. In some cases changes/cancellations are not allowed based on the airline's restrictive policy. If you wish to cancel or change your booking you can contact us here. If you do not travel the outbound segment of your flight (no show), the airline automatically cancels your entire booking. In case you travel abroad you should take into consideration and comply with all regulations and laws of the country-destination and the airport authorities with regard to passport, visa, customs, taxes, import-export goods, medical devices etc. In case of connecting flights you might need transit visa as well, so we strongly advise you to view the applicable regulations here.
In case you do not check in online you should be at the airport at least three hours before boarding time (international flights) or one hour before (domestic flights). We strongly advise you to contact the airline with which you are travelling in order to receive more accurate information about the check in time.

 

 

Επεξ/σία από ipnotistis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Έχω πάει στο παρελθόν και διευθετήθηκε η υπόθεσή μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά,εγώ είχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και κλιμάκωση στις 27 απριλίου.

Σήμερα ήρθε mail από paypapal οτι ελέγχουν τις πληροφορίες που παρείχε ο προμηθευτής που είχε προθεσμία μέχρις τις 17 μαιου.

Την απάντηση του προμηθευτή-πράκτορα δεν μπορώ να τη δω εγώ?

Επίσης η διαδικασία αυτή αν θυμάμαι καλά έλεγε 3-5 μέρες διάρκεια από paypapal,αλλά τώρα γράφει εκτιμώμενη επίλυση υπόθεσης στις 11 ιουνίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, DrLo said:

Αυτό που σε κάθε πιθανή και απίθανη περίπτωση κάποιος κολλάει "κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής" λες και η τράπεζες ξαφνικά θα αντικαταστήσουν τα αστικά δικαστήρια διαφορών μεταξύ πωλητών-αγοραστών δε το έχω καταλάβει.

Ποιά είναι η «κάθε πιθανή κι απίθανη περίπτωση»; Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένο πράγμα εδώ, δίνεις λεφτά σε ένα μαγαζί με κάρτα Visa/Mastercard για να κάνετε μια συναλλαγή και το μαγαζί δεν τηρεί το δικό του μέρος της συναλλαγής και αντί για εισιτήριο σου δίνει δυο κιλά κολοκύθια. Είναι ο ορισμός της αμφισβήτησης συναλλαγής βασικά.

Επιπλέον είναι γρήγορο και δεν έχει κόπο, γιατί να μπλέξεις κατευθείαν με δικαστήρια;

41 minutes ago, ipnotistis said:

Ναι, ναι, δες παρακάτω.

Στην θέση σου θα επικοινωνούσα με την Mastercard. Γενικά τα card institutions το έχουν αφήσει στην ευχέρεια των issuers στο πως θα το χειριστούν το θέμα των airlines, αλλά οι issuers με τη σειρά τους λένε «εμείς θα ακολουθούμε το guideline των institutions». Από τη στιγμή που ακολουθούν το guideline των institutions, τότε non-delivery του προϊόντος ισοδυναμεί με chargeback. Ο ορισμός, ξαναλέω.

Οπότε στη θέση σου θα έστελνα mail στην Mastercard και θα έλεγα «δεν πήρα το προϊόν μου και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου πίσω, γιατί έτσι λένε ότι τους έχει πει η Mastercard, είστε σύμφωνοι;» για να δεις τι θα σου απαντήσουν.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ποιά είναι η «κάθε πιθανή κι απίθανη περίπτωση»; Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένο πράγμα εδώ, δίνεις λεφτά σε ένα μαγαζί με κάρτα Visa/Mastercard για να κάνετε μια συναλλαγή και το μαγαζί δεν τηρεί το δικό του μέρος της συναλλαγής και αντί για εισιτήριο σου δίνει δυο κιλά κολοκύθια. Είναι ο ορισμός της αμφισβήτησης συναλλαγής βασικά.

Επιπλέον είναι γρήγορο και δεν έχει κόπο, γιατί να μπλέξεις κατευθείαν με δικαστήρια;

 

Καλά οκ.

ΥΓ

Μπορώ να συμφωνήσω ίσως στο ότι μια τράπεζα είναι απείρως πιο ικανή από τη δικαιοσύνη να επιλύσει μια τέτοια μικρή αστική διάφορα ως "διαιτητής". Το point μου όμως είναι επί της αρχής. Η προσθήκη ανικανότητα του κράτους να δημιουργήσει αντίστοιχες διαδικασίες δε πρέπει να δικαιολογείται τόσο εύκολα και να γίνεται μπαλάκι στη τράπεζα που δικαίως βέβαια θα στο κοστολογήσει όλο αυτό στο τέλος τέλος.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, DrLo said:

Καλά οκ.

ΥΓ

Μπορώ να συμφωνήσω ίσως στο ότι μια τράπεζα είναι απείρως πιο ικανή από τη δικαιοσύνη να επιλύσει μια τέτοια μικρή αστική διάφορα ως "διαιτητής". Το point μου όμως είναι επί της αρχής. Η προσθήκη ανικανότητα του κράτους να δημιουργήσει αντίστοιχες διαδικασίες δε πρέπει να δικαιολογείται τόσο εύκολα και να γίνεται μπαλάκι στη τράπεζα που δικαίως βέβαια θα στο κοστολογήσει όλο αυτό στο τέλος τέλος.

Βέβαια να πούμε εδώ ότι το chargeback δεν είναι υπηρεσία της τράπεζας, είναι υπηρεσία των institutions. Είναι όρος που υπογράφουν οι τράπεζες με την Visa και την Mastercard, γι' αυτό ισχύει μόνο όταν γίνεται συναλλαγή με κάρτες τους.

Γιατί μάντεψε τι θα σου απαντήσει η τράπεζα αν κάνεις έμβασμα απευθείας σε λογαριασμό τρίτου και μετά ζητήσεις chargeback. Σωστά, θα σου πει «στα @@ μας, κάνε αγωγή».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, LeukoSustima είπε

Ρε παιδιά,εγώ είχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και κλιμάκωση στις 27 απριλίου.

Σήμερα ήρθε mail από paypapal οτι ελέγχουν τις πληροφορίες που παρείχε ο προμηθευτής που είχε προθεσμία μέχρις τις 17 μαιου.

Την απάντηση του προμηθευτή-πράκτορα δεν μπορώ να τη δω εγώ?

Επίσης η διαδικασία αυτή αν θυμάμαι καλά έλεγε 3-5 μέρες διάρκεια από paypapal,αλλά τώρα γράφει εκτιμώμενη επίλυση υπόθεσης στις 11 ιουνίου.

 

Και εγώ που έκανα escalate χθες μου γράφει μέχρι αρχές Ιουνίου. Γιατί εφόσον προβείς σε αυτό με τα στοιχεία σου, δίνουν και περιθώριο και στη πλευρά να φέρει τα δικά της "στοιχεία" ενάντια στην δική μας αμφισβήτηση συναλλαγής. Μετέπειτα, αφού λάβουν τα στοιχεία και από τις 2 πλευρές, γράφει ότι η (οριστική μόνο για το PayPal) απόφαση θα βγει σε 3-5 μέρες. Δεν το είχα χρειαστεί ξανά, οπότε το προηγούμενο στάδιο αυτής της διαδικασίας με το discovery και την παράθεση στοιχείων δεν γνωρίζω εάν άλλαξε η διάρκειά του αυτές τις μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, DrLo είπε

Καλά οκ.

ΥΓ

Μπορώ να συμφωνήσω ίσως στο ότι μια τράπεζα είναι απείρως πιο ικανή από τη δικαιοσύνη να επιλύσει μια τέτοια μικρή αστική διάφορα ως "διαιτητής". Το point μου όμως είναι επί της αρχής. Η προσθήκη ανικανότητα του κράτους να δημιουργήσει αντίστοιχες διαδικασίες δε πρέπει να δικαιολογείται τόσο εύκολα και να γίνεται μπαλάκι στη τράπεζα που δικαίως βέβαια θα στο κοστολογήσει όλο αυτό στο τέλος τέλος.

Το charge back το πληρώνει ο έμπορος, όχι ο καταναλωτής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Feregorn είπε

Και εγώ που έκανα escalate χθες μου γράφει μέχρι αρχές Ιουνίου. Γιατί εφόσον προβείς σε αυτό με τα στοιχεία σου, δίνουν και περιθώριο και στη πλευρά να φέρει τα δικά της "στοιχεία" ενάντια στην δική μας αμφισβήτηση συναλλαγής. Μετέπειτα, αφού λάβουν τα στοιχεία και από τις 2 πλευρές, γράφει ότι η (οριστική μόνο για το PayPal) απόφαση θα βγει σε 3-5 μέρες. Δεν το είχα χρειαστεί ξανά, οπότε το προηγούμενο στάδιο αυτής της διαδικασίας με το discovery και την παράθεση στοιχείων δεν γνωρίζω εάν άλλαξε η διάρκειά του αυτές τις μέρες.

Ναι,εμένα έγινε αυτό.Δηλαδή το paypal έλαβε και τα στοιχεία του προμηθευτή χθες και μέσα σε 3-5 μέρες θα τα εξετάσει.

Οι υπόλοιπες 3 βδομάδες που θα μεσολαβήσουν για την οριστική επίλυση δεν κατάλαβα που αποσκοπούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, LeukoSustima είπε

Ναι,εμένα έγινε αυτό.Δηλαδή το paypal έλαβε και τα στοιχεία του προμηθευτή χθες και μέσα σε 3-5 μέρες θα τα εξετάσει.

Οι υπόλοιπες 3 βδομάδες που θα μεσολαβήσουν για την οριστική επίλυση δεν κατάλαβα που αποσκοπούν.

Σειρα προτεραιότητας, οτι μπορεί να ελέγξουν και αλλα στοιχεία, κοκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε

Σειρα προτεραιότητας, οτι μπορεί να ελέγξουν και αλλα στοιχεία, κοκ

Α,μάλιστα.

Άρα το 3-5 μέρες που έγραφε ήταν άκυρο εφόσον στην πραγματικότητα μιλάμε για 3-5 βδομάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Α,μάλιστα.

Άρα το 3-5 μέρες που έγραφε ήταν άκυρο εφόσον στην πραγματικότητα μιλάμε για 3-5 βδομάδες.

Δεν υπάρχει ακυρο και εγκυρο, ολα ειναι σχετικά.

Spoiler

Εποχές 2005-2010 εχω πουλήσει κάρτα sim της εταιρείας united mobile. Μου βάζει θετική αξιολόγηση ο αγοραστής. Μετά απο 1 μηνα μου ανοιγει claim ότι δεν δουλεύει. Πράγματι, δεν δούλευε. Γιατί δεν δούλευε όμως; Δίοτι η εταιρεία έκλεισε. Εκλεισε ομως μετα που την είχε αγοράσει, εγώ δεν ήμουν επίσημος μεταπωλητής της εταιρείας. Αν και είχε δικιο που φώναζε, γιατί 1 μηνα μετά δεν δούλευε, ο πελάτης μου έχασε την υπόθεση.

Ιδιάζουσα μεν, αδικη η απόφαση δε. Το σωστό ίσως να ήταν να τον κάλυπτε το ίδιο το paypal από την τσέπη του για να αφήσει και τους δύο ικανοποιημένους.

 

Επεξ/σία από cacofonix-3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειπα να ξεκινησω σιγα σιγα την αντιπαραθεση με την ετζιαν. εμενα η πτηση μου ειναι για αρχες ιουλη για Τσεχια. δεν εχει ακυρωθει. ομως μου εστειλαν ενα ιμειλ και μου ελεγαν να αποδεχθω μια αλλαγη στην αναχωρηση της πτησης. (5 λεπτα διαφορα). και στο ιμειλ ειχε ενα λινκ που ελεγε πως σε παει σε μια σελιδα που κανεις αξεπτ ή ριτζεκτ.

Μαντεψτε. στην σελιδα ειχε μονο αξεπτ.

τους εστειλα ιμειλ και περιμενω απαντηση. εννοειται δεν θα δεχθω τιποτα.

μπορω να παρω βαουτσερ πιστευω. το θεμα ειναι αν στον εναμιση χρονο που θα ισχυει, θα εχουν περιοδους που δεν θα ισχυει (χριστουγεννα πασχα καλοκαιρι εθνικες γιορτες κτλ). αν μετα το 18μηνο παιρνεις τα λεφτα σου πισω αν δεν το χρηγσιμοποιησεις, και ποιος σε εξασφαλιζει σε περιπτωση πτωχευσης κτλ.

περιμενω την απαντηση τους στις ερωτησεις μου και αναλογα θα κινηθω και εγω.

εχει παρει κανεις σαφη απαντηση περι βαουτσερ παιδια?

 

υγ. μολις μου ηρθε τυποποιημενο μηνυμα απο ετζιαν πως θα επικοινωνησουν σε 45-60 μερες με εμενα. απιστευτοι

Επεξ/σία από burnin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, burnin είπε

ειπα να ξεκινησω σιγα σιγα την αντιπαραθεση με την ετζιαν. εμενα η πτηση μου ειναι για αρχες ιουλη για Τσεχια. δεν εχει ακυρωθει. ομως μου εστειλαν ενα ιμειλ και μου ελεγαν να αποδεχθω μια αλλαγη στην αναχωρηση της πτησης. (5 λεπτα διαφορα). και στο ιμειλ ειχε ενα λινκ που ελεγε πως σε παει σε μια σελιδα που κανεις αξεπτ ή ριτζεκτ.

Μαντεψτε. στην σελιδα ειχε μονο αξεπτ.

τους εστειλα ιμειλ και περιμενω απαντηση. εννοειται δεν θα δεχθω τιποτα.

μπορω να παρω βαουτσερ πιστευω. το θεμα ειναι αν στον εναμιση χρονο που θα ισχυει, θα εχουν περιοδους που δεν θα ισχυει (χριστουγεννα πασχα καλοκαιρι εθνικες γιορτες κτλ). αν μετα το 18μηνο παιρνεις τα λεφτα σου πισω αν δεν το χρηγσιμοποιησεις, και ποιος σε εξασφαλιζει σε περιπτωση πτωχευσης κτλ.

περιμενω την απαντηση τους στις ερωτησεις μου και αναλογα θα κινηθω και εγω.

εχει παρει κανεις σαφη απαντηση περι βαουτσερ παιδια?

υγ. μολις μου ηρθε τυποποιημενο μηνυμα απο ετζιαν πως θα επικοινωνησουν σε 45-60 μερες με εμενα. απιστευτοι

Για το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την πτήση, είναι καλυμμένοι από τον διεθνή κανονισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...