Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για όσους έχουν σκοπό να ταξιδέψουν το επόμενο διάστημα, ας έχουν κατά νου ότι η Aegean για το διάστημα 18/5 - 15/6, προσφέρει ναύλο από Flex και πάνω. Καταργεί δηλαδή το φθηνό ναύλο GoIight, ενώ ο Flex είναι πλέον "κουτσουρεμένος", καθώς δεν έχεις δυνατότητα να μεταφέρεις την χειραποσκευή 8Kg, μόνο μια μικρή τσάντα στη καμπίνα και αποσκευή 23Kg. Έτσι καταλαβαίνω από την ανακοίνωση που έβγαλαν https://el.aegeanair.com/organoste/plhrofories-krathshs/nayloi-theseis/economy-class/  

Από εκεί που στο ναύλο Flex είχες μικρή τσάντα + χειραποσκευή 8Kg + αποσκευή 23Kg, εξαφάνισαν την χειραποσκευή 8Kg. Ξεκάθαρα υποβάθμιση προϊόντος, στην ίδια τιμή... Λένε στην ανακοίνωση, ότι όσοι έχουν κλείσει εισιτήριο πριν τις 18/5 σε GoLight, θα παραδίδουν δωρεάν την χειραποσκευή 8Kg

Επιπλέον, αν και λένε ότι αυτό ισχύει μέχρι 15/6, για πτήσεις που είδα τον Σεπτέμβριο δεν υπάρχει πουθενά ναύλος GoLight...

Καθώς δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα voucher, δεν ξέρω τους όρους του, είπα να ενημερώσω για την παραπάνω εξέλιξη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 λεπτά πριν, barman_ είπε

Άρα στην ουσία μόνο όσοι γνωρίζουν κάτι παραπάνω πήραν τα χρήματα τους πίσω στο ακέραιο σωστά? 

Σωστά, αυτός ήταν και ο σκοπός, μετρίαση της ζημίας ουσιαστικά. Αντί να επιστρέψουν λεφτά σε 100 πελάτες πχ, τα επέστρεψαν σε 5.

14 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Ειδικά με τόσες απάτες που έχουν γίνει στο παρελθόν

Νόμιζα κι εγώ κάποτε ότι ήμουν έξυπνος όταν έκλεινα από οτιναναι γραφεία και γλίτωνα κανά 5λιρο. Μια φορά χρειάστηκε να κάνω μια αλλαγή που θα γινόταν δωρεάν σε κατ' ευθείαν κράτηση και με βάρεσαν στο κεφάλι. Ποτέ ξανά

Μόλις τώρα, volleyball είπε

Για όσους έχουν σκοπό να ταξιδέψουν το επόμενο διάστημα, ας έχουν κατά νου ότι η Aegean για το διάστημα 18/5 - 15/6, προσφέρει ναύλο από Flex και πάνω. Καταργεί δηλαδή το φθηνό ναύλο GoIight, ενώ ο Flex είναι πλέον "κουτσουρεμένος", καθώς δεν έχεις δυνατότητα να μεταφέρεις την χειραποσκευή 8Kg, μόνο μια μικρή τσάντα στη καμπίνα και αποσκευή 23Kg. Έτσι καταλαβαίνω από την ανακοίνωση που έβγαλαν https://el.aegeanair.com/organoste/plhrofories-krathshs/nayloi-theseis/economy-class/  

Από εκεί που στο ναύλο Flex είχες μικρή τσάντα + χειραποσκευή 8Kg + αποσκευή 23Kg, εξαφάνισαν την χειραποσκευή 8Kg. Ξεκάθαρα υποβάθμιση προϊόντος, στην ίδια τιμή... Λένε στην ανακοίνωση, ότι όσοι έχουν κλείσει εισιτήριο πριν τις 18/5 σε GoLight, θα παραδίδουν δωρεάν την χειραποσκευή 8Kg

Επιπλέον, αν και λένε ότι αυτό ισχύει μέχρι 15/6, για πτήσεις που είδα τον Σεπτέμβριο δεν υπάρχει πουθενά ναύλος GoLight...

Καθώς δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα voucher, δεν ξέρω τους όρους του, είπα να ενημερώσω για την παραπάνω εξέλιξη.

Αυτό με τις μεγάλες χειραποσκευές είναι στα μέτρα για covid, δηλαδή να επιταχύνεται η επιβίβαση χωρίς σχετικά μεγάλες αποσκευές μέσα στη βαλίτσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Nihlus89 είπε

 

Νόμιζα κι εγώ κάποτε ότι ήμουν έξυπνος όταν έκλεινα από οτιναναι γραφεία και γλίτωνα κανά 5λιρο. Μια φορά χρειάστηκε να κάνω μια αλλαγή που θα γινόταν δωρεάν σε κατ' ευθείαν κράτηση και με βάρεσαν στο κεφάλι. Ποτέ ξανά

 

Πριν πολλά χρόνια, γύρω στο 2008 αν δεν κάνω λάθος, έχω πτήση για Κρήτη. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να μην πάω γιατί είχε προκύψει κάτι προσωπικό. Σκάει λοιπόν 2 μέρες πριν ότι θα πρέπει να ταξιδέψω με πτήση των 6 το πρωί αντί για των 11 που είχα.

Φυσικά και αρνήθηκα, πήγα να διεκδικήσω τα 250€ αποζημίωση+ το ναύλοι. Πήρα ένα τίποτα γιατί η τοτε Ολυμπιακή ήταν υπό καθεστώς εκκαθάρισης και προηγείται το δημόσιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Εκποιζω είχε κάτι ενημερώσεις υπερ καταναλωτών για τα αεροπορικά εισιτήρια, τώρα βλέπω αναφορά "Η σελίδα δεν βρέθηκε"
Έχει συμβεί κάτι;;;;

Για του λόγου το αληθές, να τα λινκς:
https://www.ekpizo.gr/el/content/τα-δικαιώματα-μας-όταν-ταξιδεύουμε-αεροπορικώς

https://www.ekpizo.gr/el/το_εργο_μας/δελτία-τύπου-οι-δράσεις-μας-νέα-το-έργο-μας/η-έκδοση-κουπονιών-αντί-χρημάτων-στις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, volleyball είπε

Για όσους έχουν σκοπό να ταξιδέψουν το επόμενο διάστημα, ας έχουν κατά νου ότι η Aegean για το διάστημα 18/5 - 15/6, προσφέρει ναύλο από Flex και πάνω. Καταργεί δηλαδή το φθηνό ναύλο GoIight, ενώ ο Flex είναι πλέον "κουτσουρεμένος", καθώς δεν έχεις δυνατότητα να μεταφέρεις την χειραποσκευή 8Kg, μόνο μια μικρή τσάντα στη καμπίνα και αποσκευή 23Kg. Έτσι καταλαβαίνω από την ανακοίνωση που έβγαλαν https://el.aegeanair.com/organoste/plhrofories-krathshs/nayloi-theseis/economy-class/  

Από εκεί που στο ναύλο Flex είχες μικρή τσάντα + χειραποσκευή 8Kg + αποσκευή 23Kg, εξαφάνισαν την χειραποσκευή 8Kg. Ξεκάθαρα υποβάθμιση προϊόντος, στην ίδια τιμή... Λένε στην ανακοίνωση, ότι όσοι έχουν κλείσει εισιτήριο πριν τις 18/5 σε GoLight, θα παραδίδουν δωρεάν την χειραποσκευή 8Kg

Επιπλέον, αν και λένε ότι αυτό ισχύει μέχρι 15/6, για πτήσεις που είδα τον Σεπτέμβριο δεν υπάρχει πουθενά ναύλος GoLight...

Καθώς δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα voucher, δεν ξέρω τους όρους του, είπα να ενημερώσω για την παραπάνω εξέλιξη.

Όντως ισχύει, είδα ένα σχετικό mail και το επιβεβαίωσα χτες που έκλεισα κάτι εισιτήρια με aegean.

Eίναι μεν ως μέτρο πρόληψης για τον ιό, καθώς μειώνει τον συνωστισμό στην καμπίνα αλλά κανονικά θα έπρεπε να σου δίνει το δικαίωμα την 8κιλη να την δίνεις στο check in μαζί με την κανονική βαλίτσα.

Επίσης στη χρήση μάσκας δεν αναφέρει από ποια ηλικία και πάνω θα πρέπει να γίνεται η χρήση. Λογικά τα βρέφη και τα παιδιά εξαιρούνται αλλά δεν αναφέρεται ή δεν κατάφερα να το βρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρώτηση σχετικά με paypal.Μου έστειλαν σήμερα το εξής email:

Αναφορά σε κείμενο

 

Στείλτε όλες τις πληροφορίες που ζητήσαμε σε 10 ημέρες. Αν δεν λάβουμε απάντηση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενδέχεται να κρίνουμε την υπόθεση υπέρ του πωλητή.

Διαπιστώσαμε ότι καταχωρίσατε πρόσφατα υπόθεση σχετικά με αυτήν τη συναλλαγή και θα θέλαμε να μάθουμε αν καταφέρατε να την επιλύσετε με τον πωλητή. Αν έχετε λάβει επιστροφή χρημάτων ή έχετε διαπραγματευτεί διακανονισμό με τον πωλητή, ενημερώστε μας.

Πώς μπορείτε να υποβάλετε τα έγγραφά σας

Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό PayPal και να μεταβείτε στο Κέντρο επίλυσης προβλημάτων για να ανεβάσετε τα απαιτούμενα έγγραφα και να αφήσετε σημειώσεις για την εν λόγω υπόθεση. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να λάβουμε και να ελέγξουμε τις πληροφορίες σας.

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και τη συνεργασία σας.

 

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ζητάνε.Ποιες είναι οι περισσότερες πληροφορίες?

Έχω γράψει αναλυτικά τι έγινε στην περίπτωση μου,μέχρι και οτι το πρακτορείο έκανε αίτημα επιστροφής στη lufthansa που μπορεί να διαρκέσει εως 12 μήνες.

Έχω ανεβάσει αποδείξεις συναλλαγής,πληροφορίες κράτησης,rebooking κτλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/3/2020 στις 11:05 ΜΜ, EddieObscurant είπε

την επομενη. χτες το πρωί τους τα στειλα και σημερα το μεσημερι μου στειλανε το επισυναπτομενο που στειλανε στην aegean

Ποιος θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Euc είπε

Ποιος θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη;

την εξελιξη την αναφεραν, αλλα ατομα

οταν περασε ο νομος του κρατους, και η aegean αρχισε να απαντα στα email,  απαντησε τα γνωστα και η ΥΠΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για την ιστορία,

14 απριλίου ακυρώνεται πτήση προς εξωτερικό που ήταν προγραμματισμένη για 8 Μαΐου, χωρίς επιστροφή.

17 Απριλίου κάνω dispute στο paypal και απλή αναφορά ότι η εταιρεία δεν δίνει την δυνατότητα επιστροφής χρήματων που έρχεται σε αντίθεση με τον ευρωπαικό κανονισμό.

15 Μαΐου απάντησαν απο την aegean στο dispute αλλά δεν γνωρίζω την απάντηση.

Σήμερα 22 Μαΐου το paypal αποφάσισε επιστροφή χρημάτων.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα καταγγελία στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και η αποζημίωση ήρθε μετά από 2 ημέρες, με μιά αποκοπή της τάξης των 50€, για την οποία έχω στείλει ερώτημα στην Aegean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, limplixos είπε

Παιδιά απαντάνε στα τηλέφωνα? Πότε πήρατε τελευταία φορά? Προσπαθώ και δεν μπορώ...

Πριν λίγο επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο για αλλαγή ημερομηνίας(1 μέρα πίσω).Αναμονή 10 λεπτά

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μας έκαναν για 4η φορά ακύρωση των εισιτηρίων (Μάρτιος->Μάιος->Αρχές Ιουνίου->Τέλη Ιουνίου (18 αναχώρηση, 25 επιστροφή).

Θέλουμε απλά να πετάξουμε, οπότε δεν τίθεται θέμα επιστροφής χρημάτων. Τα ερωτήματα είναι, αν γνωρίζει κάποιος :

1) γιατί μας λένε ότι πρέπει να πληρώσουμε την διαφορά του εισιτηρίου (ανάλογα την ημερομηνία, αλλάζει η τιμή) εφόσον γίνεται ακύρωση από αυτούς

2) για ποιον λόγο μπορεί να μας ακυρώνουν, ενώ στο site μπορείς να κλείσεις κανονικά εισιτήριο από 10 Ιουνίου και μετά
Edit: Γιατί μέχρι και 30 Ιουνίου, όλες οι πτήσεις εξωτερικού πραγματοποιούνται μέσω Αθηνών και όχι απευθείας

Ρε είστε τρελοί, ρε;

Επεξ/σία από csontheline
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

https://www.documentonews.gr/article/ayxanontai-oi-kataggelies-gia-perierges-praktikes-apo-thn-aegean

 

ΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ

ΜΕ ΞΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...