Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ - "Σύγκριση" voucher εταιρειών

2 πτήσεις (μια Aegean και μια Lufthansa) που ακυρώθηκαν και στις 2 πήρα voucher γιατί (αν και είχα πληρώσει με paypal) ξέρω ότι σίγουρα θα ταξιδέψω μέχρι τέλος του χρόνου...

Ήρθε η στιγμή να ταξιδέψω ξανά, οπότε επιλέγω Lufthansa γιατί βόλευαν οι ώρες και οι τιμές Αθήνα-->Γερμανία ήταν αρκετά καλύτερες... Κοιτάζω το voucher και βλέπω ότι πρέπει να γίνει τηλεφωνικά η χρήση (αντίθετα στην Aegean απλά συμπληρώνεις τον κωδικό). Αφού "οπλίζομαι" με υπομονή, μετά από αυτά που έχω διαβάσει για τους χρόνους αναμονής, αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο... Σε μισή ώρα είχε γίνει η νέα κράτηση και είχα τα στοιχεία στο mail μου... Το ΚΑΛΟ της υπόθεσης ήταν ότι εκτός από την αξία του εισιτηρίου, η Lufthansa κάνει ΈΚΠΤΩΣΗ 50euro με τη χρήση του voucher και αντί να πληρώσω 100+ (κράτηση για τέλος του μήνα) πλήρωσα 50+...Το "ΚΑΚΟ" ήταν ότι έπρεπε να δώσω τα στοιχεία της κάρτας μέσω τηλεφώνου...(Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα γιατί χρησιμοποιώ συγκεκριμένο λογαριασμό για αγορές ώστε αν γίνει η "στραβή" να έχω όσο πιο λίγες απώλειες γίνεται...) Κρίμα που δεν ακολούθησε και η Aegean αυτή τη μέθοδο...

Επεξ/σία από skoulas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, skoulas είπε

Το ΚΑΛΟ της υπόθεσης ήταν ότι εκτός από την αξία του εισιτηρίου, η Lufthansa κάνει ΈΚΠΤΩΣΗ 50euro με τη χρήση του voucher και αντί να πληρώσω 100+ (κράτηση για τέλος του μήνα) πλήρωσα 50+...

Δηλαδή, είχες πληρώσει Χ πτήση σε συγκεκριμένη ημερομηνία, πήρες το voucher και τώρα για πτήση Υ σε άλλη ημερομηνία πλήρωσες Χ+50 (αντί για Χ+100) ή ουσιαστικά πλήρωσες Χ-50; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/5/2020 στις 10:24 ΜΜ, Malthador είπε

Στην θέση σου θα επικοινωνούσα με την Mastercard. Γενικά τα card institutions το έχουν αφήσει στην ευχέρεια των issuers στο πως θα το χειριστούν το θέμα των airlines, αλλά οι issuers με τη σειρά τους λένε «εμείς θα ακολουθούμε το guideline των institutions». Από τη στιγμή που ακολουθούν το guideline των institutions, τότε non-delivery του προϊόντος ισοδυναμεί με chargeback. Ο ορισμός, ξαναλέω.

Οπότε στη θέση σου θα έστελνα mail στην Mastercard και θα έλεγα «δεν πήρα το προϊόν μου και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου πίσω, γιατί έτσι λένε ότι τους έχει πει η Mastercard, είστε σύμφωνοι;» για να δεις τι θα σου απαντήσουν.

Δεν έβρισκα στοιχεία για γραπτή επικοινωνία, παρά μόνο μήνυμα στο Facebook. Μου απάντησε η MasterCard ότι δεν είναι αρμόδιοι και να επικοινωνήσω με τον χρηματοπιστωτικό φορέα.
Θα είμαι ο πρώτος που θα χαρώ να δώ τα golden boys κάθε εταιρείας να ζητάνε φραγκοδίφραγκα για να ζήσουν.. !@#$ το σπίτι τους!

Εν τω μεταξύ, απο μέσα Απριλίου ο Συνήγορος του Πολίτη, ακόμα να μου απαντήσει έστω ένα τυπικό "Λάβαμε την καταγγελία σας". Κι αυτοί στο κόλπο;

Έστείλα και στον Hobis.gr προχτές για να διαμαρτυρηθώ για την τράπεζα και το chargeback (αμφισβήτηση) αλλά μέχρι στιγμής ούτε φωνή ούτε ακρόαση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ο συνήγορος του Πολίτη δεν είναι υπεύθυνος για συναλλαγές, είναι υπεύθυνος για ότι πρόβλημα έχετε με φορείς, δήμο, αστυνομία, κλπ.

Για την υπόθεση σου, αρμόδιοι είναι:

Τράπεζα, Διατραπεζικός Μεσολαβητής, ΥΠΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Feregorn είπε

Δηλαδή, είχες πληρώσει Χ πτήση σε συγκεκριμένη ημερομηνία, πήρες το voucher και τώρα για πτήση Υ σε άλλη ημερομηνία πλήρωσες Χ+50 (αντί για Χ+100) ή ουσιαστικά πλήρωσες Χ-50; 

Το εισιτήριο που είχα και ακυρώθηκε έκανε 80euro. Το νέο εισιτήριο έκανε 180euro και εγώ πλήρωσα 50euro αφού τα άλλα 50euro "καλύφθηκαν" από το voucher.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα,

εγώ ακύρωσα τα εισιτήρια μου για Κωνσταντινούπολη  προ πανδημίας λόγω αλλαγής της ώρας πτήσης από την aegean.
Σε mail τους με ρώτησαν αν το αποδέχομαι και ρώτησα αν σε περίπτωση ακύρωσης δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων.

Αφού με ενημέρωσαν πως δικαιούμαι 100% επιστροφή χρημάτων, ακύρωσα τα εισιτήρια και ενημερώθηκα ότι σε 20-25 μέρες θα έχει επιστραφεί το ποσό.

Μετά από 25 μέρες που δεν είχε γίνει τπτ προφανώς, επικοινώνησα μαζί τους μέσω του τσατ στο facebook και μου είπαν ότι είχαν κάνει λάθος και τώρα δόθηκε εντολή και με τα πολλά θα έπρεπε να περιμένω άλλες 30 εργάσιμες.

Μιας και τελειώνει και αυτή η διορία, σε νέα επικοινωνία μου είπαν ότι οι μέρες αναμονής γίνανε 90!!

Οπότε γνωρίζει κανείς αν έχω δικαίωμα για καταγγελία;

 

Επεξ/σία από Xen_Kot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Ο συνήγορος του Πολίτη δεν είναι υπεύθυνος για συναλλαγές, είναι υπεύθυνος για ότι πρόβλημα έχετε με φορείς, δήμο, αστυνομία, κλπ.

Για την υπόθεση σου, αρμόδιοι είναι:

Τράπεζα, Διατραπεζικός Μεσολαβητής, ΥΠΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή.

Ο συνήγορος του πολίτη (ΣτΠ) δεν έχει μεν αρμοδιότητα για διαφορές ιδιωτών, έχει όμως αρμοδιότητα σε περίπτωση που κάποιος φορέας του Δημοσίου δεν εκπληρώνει όπως πρέπει τα καθήκοντά του.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση,ο φορέας του Δημοσίου που φέρεται ότι ενεργεί πλημμελώς είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Ειδικότερα, όπως είναι γνωστό, ο Κανονισμός 261/2004 (όπως όλοι οι Κανονισμοί της ΕΕ) έχει άμεση εφαρμογή σε όλα τα κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς να χρειάζεται κάποιου είδους ενσωμάτωση, και κατισχύει κάθε αντίθετης διάταξης του εσωτερικού δικαίου (νόμοι, πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, προεδρικά διατάγματα κ.λπ.).

Η ΠΝΠ της 13ης Απριλίου 2020, ακόμη και αν κυρωθεί με νόμο (αυτές τις μέρες επίκειται η ψήφισή του στη Βουλή), τυγχάνει κατώτερης τυπικής ισχύος σε σχέση με τον Κανονισμο.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, συνεπώς, υποχρεούται να εφαρμόσει τις διατάξεις του Κανονισμού 261/2004, ακόμη και αν υπάρχει αντίθετη διάταξη του εθνικού νόμου. Υπενθυμίζεται, ότι η ΥΠΑ είναι αρμόδια για την τήρηση του παραπάνω Κανονισμού στην Ελληνική Δημοκρατία. Η τήρηση των διατάξεών του, επιτυγχάνεται διά της απειλής και επιβολής διοικητικών μέτρων κατά των παραβαινόντων τον Κανονισμό.

Συνακόλουθα, αν, φερ' ειπείν, ένας αερομεταφορέας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα παραβαίνει κάποια διάταξη του Κανονισμού, τότε η ΥΠΑ, ως αρμόδια υπηρεσία για την εποπτεία των αερομεταφορέων, έχει υποχρέωση από τον Κανονισμό να απευθύνει τις δέουσες συστάσεις καθώς και να επιβάλει διοικητικό πρόστιμο.

Σε περίπτωση που δεν πράττει τα ως άνω το αρμόδιο όργανο της παραπάνω υπηρεσίας, τότε, σε επίπεδο διοικητικού δικαίου διαπράττει παράλειψη οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας, ενώ σε επίπεδο ποινικού δικαίου διαπράττει το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος. Τυχόν επίκληση της ΠΝΠ ή ενδεχομένως του κυρωτικού αυτής νόμου, δεν ωφελεί το όργανο, αφού ο Κανονισμός που προβλέπει την υποχρέωσή του αποτελεί και εκείνος εσωτερικό δίκαιο, χωρίς ανάγκη ενσωμάτωσης, με άμεση ισχύ στα κράτη - μέλη και υπερισχύει τόσο της ΠΝΠ όσο και του νόμου που τυχόν θα την κυρώσει.

Στο διοικητικό επίπεδο, ο Συνήγορος του Πολίτη έχει σαφέστατα αρμοδιότητα να παρέμβει σε βάρος του οργάνου που παραβιάζει τα καθήκοντά του. Επομένως, μπορεί κάθε πολίτης που θεωρεί ότι θίγεται από τυχόν παράνομη συμπεριφορά του οργάνου, όχι μόνο να προσφύγει ενώπιον του συνηγόρου του πολίτη, αλλά και ενώπιον του Εισαγγελέα, προκειμένου να ασκηθεί ποινική δίωξη για τυχόν αξιόποινες πράξεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

@no-smoking

Απάντησα σε αυτό που είπε ο φίλος για το συνήγορο του πολίτη. Αν αυτός προσέφυγε σε μια απόφαση κάποιας υπηρεσίας, δεν είμαι μάντης να το γνωρίζω. Απάντησα βάση αυτών που έγραψε, όχι βάση τι θα μπορούσε να έχει κάνει κάποιος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/5/2020 στις 4:14 ΜΜ, Xen_Kot είπε

καλησπέρα,

εγώ ακύρωσα τα εισιτήρια μου για Κωνσταντινούπολη  προ πανδημίας λόγω αλλαγής της ώρας πτήσης από την aegean.
Σε mail τους με ρώτησαν αν το αποδέχομαι και ρώτησα αν σε περίπτωση ακύρωσης δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων.

Αφού με ενημέρωσαν πως δικαιούμαι 100% επιστροφή χρημάτων, ακύρωσα τα εισιτήρια και ενημερώθηκα ότι σε 20-25 μέρες θα έχει επιστραφεί το ποσό.

Μετά από 25 μέρες που δεν είχε γίνει τπτ προφανώς, επικοινώνησα μαζί τους μέσω του τσατ στο facebook και μου είπαν ότι είχαν κάνει λάθος και τώρα δόθηκε εντολή και με τα πολλά θα έπρεπε να περιμένω άλλες 30 εργάσιμες.

Μιας και τελειώνει και αυτή η διορία, σε νέα επικοινωνία μου είπαν ότι οι μέρες αναμονής γίνανε 90!!

Οπότε γνωρίζει κανείς αν έχω δικαίωμα για καταγγελία;

Κάπου στις 18 Μαρτίου μας ακύρωσε η Aegean τα αεροπορικά (ήταν για τέλος Μαρτίου). Σε επικοινωνία μαζί τους, βρήκαμε ότι ήταν πιο φθηνό να κλείσω νέο εισιτήριο αναχώρησης και να ζητήσω επιστροφή της ακυρωμένης (η επιστροφή άλλαξε κανονικά). 

Τα χρήματα επεστράφησαν αρχές Μαΐου (κάτι πάνω από 30 εργάσιμες). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά Aegean υποτίθεται δίνει δυνατότητα να δεσμεύσει κάποιος εισιτήριο με μικρό κόστος και να το επιβεβαιώσει ή ακυρώσει εντός 14 ημερών.

Δέσμευσα χθες μια θέση, και μου λέει ότι έχω 6 μέρες προθεσμία .

Ξέρει κανείς τι παίζει; Θα σεβαστούν το 14ήμερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, satsok2 είπε

Παιδιά Aegean υποτίθεται δίνει δυνατότητα να δεσμεύσει κάποιος εισιτήριο με μικρό κόστος και να το επιβεβαιώσει ή ακυρώσει εντός 14 ημερών.

Δέσμευσα χθες μια θέση, και μου λέει ότι έχω 6 μέρες προθεσμία .

Ξέρει κανείς τι παίζει; Θα σεβαστούν το 14ήμερο;

Το υποτίθεται που το βρήκες;Το έχεις γραμμένο κάπου;Ή μονο το 6ημερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το υποτίθεται που το βρήκες;Το έχεις γραμμένο κάπου;Ή μονο το 6ημερο;

 

Στο διαφημιστικό. Στο προσωρινό εισιτήριο έχει μόνο 6 μέρες προθεσμία

image.png.75485db088329e18523bff0164a317ab.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...