Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και η aegean συνεχίζει την ξεφτίλα της, ακυρώνοντας πτήσεις μέσα στον Ιουλιο που είχαν κλειστει μερικους μήνες πριν , προ κορονοϊου, σε "φτηνές" τιμές , ωστε πλέον να χρυσοπληρώσεις τις καινουριες που θα κλεισεις με τα προωθητικα μηνυματα που εχουν αρχισει και στελνουν τον τελευταιο καιρο. Περιμένω κλασσικα και μέσα στον Ιουλιο να μου ακυρώσουν και την αντιστοιχη πτήση του Αυγούστου. Και εννοειται για επιστροφή χρημάτων ούτε λέξη. 3 πτήσεις μέχρι στιγμής μου εχουν ακυρώσει και κρατησει τα λεφτα μου και περιμένω και την 4η.

Αν και ήμουν αρκετα ήπιος, αντιλαμβανομενος την όλη κατάσταση, πραγματικα πλεον απο μένα, οταν εχω εναλλακτικη επιλογή η  aegean θα τρώει ακυρο. Μακάρι να κλείσει το τριμπ@@ρδελ@ .

Πραγματικα, σκεφτομαι να μπαινω καθε μέρα στη σελίδα τους στο facebook, twitter κλπ και να τους κράζω καθε μερα για ενα χρονο, και καθε φορα που πηγαινω αεροδρομια (8 φορες περιπου το χρόνο) να τυπωνω καμια 20αρια μπλουζακια που θα την κράζουν και να τα δινω στους τουριστες που κυκλοφορουν μέσα στο αεροδρομιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μα εχω δεσμευσει, απλα χρειαζεται να αποφασισω ως τις 5.6 αντι πχ 13.6.

Πηρα τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών. 

Μια στις τρεις φορες βγάζεις γραμμή. Ενημερώνουν για 8 με 10 λεπτά αναμονή και στο 5λεπτο η γραμμή σου έχει πέσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/5/2020 στις 9:52 ΜΜ, cacofonix-3 είπε

Ο συνήγορος του Πολίτη δεν είναι υπεύθυνος για συναλλαγές, είναι υπεύθυνος για ότι πρόβλημα έχετε με φορείς, δήμο, αστυνομία, κλπ.

Για την υπόθεση σου, αρμόδιοι είναι:

Τράπεζα, Διατραπεζικός Μεσολαβητής, ΥΠΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή.

Δεν ξέρω τι ισχύει και αυτό που ισχυρίζεσαι φαίνεται να μην έχει βάση. Δεν το λέω να σε βγάλω άκυρο, μπορεί κάτι να τρέχει νομικά και να πιάνει.
Τα λέω αυτά γιατί ξέρω ότι γνωστός μου κατέφυγε εναντίον της γνωστής πορτοκαλί εταιρείας για μια διαφορά μεταξύ πελάτη - μαγαζί και δικαιώθηκε εν μέρει.
Το ίδιο και ο πατέρας πριν πολλά χρόνια για κάποια παρόμοια διαφορά με μια άλλη αεροπορική.

Παρόλα αυτά, μπορεί και να χεις δίκιο, διότι ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει αν έλαβαν την καταγγελία μου. Όμως δεν θα έπρεπε έστω να με ενημερώσουν ότι δεν ειναι αντικείμενό τους; Στο πρώτο μήνυμα μου απάντησαν ταχύτατα πάντως, λέγοντάς μου να τους στείλω όλα τα έγγραφα της υπόθεσης αναλυτικά και να συμπληρώσω το έγγραφο της καταγγελίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 ώρες πριν, ipnotistis είπε

Δεν ξέρω τι ισχύει και αυτό που ισχυρίζεσαι φαίνεται να μην έχει βάση. Δεν το λέω να σε βγάλω άκυρο, μπορεί κάτι να τρέχει νομικά και να πιάνει.
Τα λέω αυτά γιατί ξέρω ότι γνωστός μου κατέφυγε εναντίον της γνωστής πορτοκαλί εταιρείας για μια διαφορά μεταξύ πελάτη - μαγαζί και δικαιώθηκε εν μέρει.
Το ίδιο και ο πατέρας πριν πολλά χρόνια για κάποια παρόμοια διαφορά με μια άλλη αεροπορική.

Παρόλα αυτά, μπορεί και να χεις δίκιο, διότι ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει αν έλαβαν την καταγγελία μου. Όμως δεν θα έπρεπε έστω να με ενημερώσουν ότι δεν ειναι αντικείμενό τους; Στο πρώτο μήνυμα μου απάντησαν ταχύτατα πάντως, λέγοντάς μου να τους στείλω όλα τα έγγραφα της υπόθεσης αναλυτικά και να συμπληρώσω το έγγραφο της καταγγελίας.

Στην κυριολεξία Ο,ΤΙ ΝΑ ΝΑΙ

Spoiler

Ποιους φορείς ελέγχει ο Συνήγορος του Πολίτη;

  • Υπηρεσίες του Δημοσίου, όπως Υπουργεία, Εφορίες, Τελωνεία, Πολεοδομίες, Αστυνομικά Τμήματα, Φυλακές, Σχολεία, Πρεσβείες της Ελλάδας, κ.λπ.
  • Ο.Τ.Α. (Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης) δηλ. Δήμοι και Περιφέρειες, καθώς και τα νομικά πρόσωπα και οι επιχειρήσεις αυτών
  • Ν.Π.Δ.Δ. (Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου), όπως Ασφαλιστικά Ταμεία, Νοσοκομεία, Πανεπιστήμια, ΟΑΕΔ, ΟΕΚ, κ.λπ.    
  • Κρατικά Ν.Π.Ι.Δ. (Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου), όπως Ο.ΚΑ.ΝΑ., Ε.ΚΕ.ΠΙΣ., ΕΛ.Ο.Τ., Ι.Γ.Μ.Ε., Ερευνητικά Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα, κ.λπ.
  • Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΚΟ), όπως  Ε.ΥΔ.Α.Π., ΔΕΗ, ΕΛΤΑ, ΕΥΑΘ, κ.λπ.)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/5/2020 στις 11:03 ΠΜ, EddieObscurant είπε

Και η aegean συνεχίζει την ξεφτίλα της, ακυρώνοντας πτήσεις μέσα στον Ιουλιο που είχαν κλειστει μερικους μήνες πριν , προ κορονοϊου, σε "φτηνές" τιμές , ωστε πλέον να χρυσοπληρώσεις τις καινουριες που θα κλεισεις με τα προωθητικα μηνυματα που εχουν αρχισει και στελνουν τον τελευταιο καιρο. Περιμένω κλασσικα και μέσα στον Ιουλιο να μου ακυρώσουν και την αντιστοιχη πτήση του Αυγούστου. Και εννοειται για επιστροφή χρημάτων ούτε λέξη. 3 πτήσεις μέχρι στιγμής μου εχουν ακυρώσει και κρατησει τα λεφτα μου και περιμένω και την 4η.

Αν και ήμουν αρκετα ήπιος, αντιλαμβανομενος την όλη κατάσταση, πραγματικα πλεον απο μένα, οταν εχω εναλλακτικη επιλογή η  aegean θα τρώει ακυρο. Μακάρι να κλείσει το τριμπ@@ρδελ@ .

Πραγματικα, σκεφτομαι να μπαινω καθε μέρα στη σελίδα τους στο facebook, twitter κλπ και να τους κράζω καθε μερα για ενα χρονο, και καθε φορα που πηγαινω αεροδρομια (8 φορες περιπου το χρόνο) να τυπωνω καμια 20αρια μπλουζακια που θα την κράζουν και να τα δινω στους τουριστες που κυκλοφορουν μέσα στο αεροδρομιο.

Δεν μας λες όμως προορισμό/αφετηρία στις πτήσεις. Άμα δεν υπάρχει έγκριση να πετάξει σε κάπια χώρα ακομα, δεν μπορεί να κάνει κάτι εκτός από ακύρωση. Αν κάνεις reschedule και όχι voucher δεν υπάρχει χρέωση επιπλέον, ήδη το έχω κάνει 2 φορές.

Αυτή τη στιγμή η aegean ακυρώνει ότι θεωρεί ότι δεν θα πετάξει ή ότι περικοπές πτήσεων κανει. Εμένα μου ακύρωσε μια πτήση Δουβλινο προς Αθήνα στις 27/06 που θεώρησα ότι προφανως είναι πολύ νωρίς και δεν θα γίνει. Έκανα άμεσα rebook ένα μήνα μετά τα εισιτήρια μου. Μετά μου ακύρωσε την επιστροφή 10/8 Αθήνα προς Δουβλίνο γιατί κόψανε την πτήση της Δευτέρας (λόγω έλλειψης κρατήσεων). Ξαναέκανα reschedule χωρίς πρόβλημα.

Voucher αν ζητήσεις δεν ξέρω πόσο γρήγορα θα το πάρεις. Για επιστροφή χρημάτων, όλες οι αεροπορικές αυτή τη στιγμή αγγίζουν τα όρια παρανομία ... καμία δεν δίνει βασικά χρήματα άμμεσα

Επεξ/σία από gthe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gthe είπε

Δεν μας λες όμως προορισμό/αφετηρία στις πτήσεις. Άμα δεν υπάρχει έγκριση να πετάξει σε κάπια χώρα ακομα, δεν μπορεί να κάνει κάτι εκτός από ακύρωση. Αν κάνεις reschedule και όχι voucher δεν υπάρχει χρέωση επιπλέον, ήδη το έχω κάνει 2 φορές.

Αυτή τη στιγμή η aegean ακυρώνει ότι θεωρεί ότι δεν θα πετάξει ή ότι περικοπές πτήσεων κανει. Εμένα μου ακύρωσε μια πτήση Δουβλινο προς Αθήνα στις 27/06 που θεώρησα ότι προφανως είναι πολύ νωρίς και δεν θα γίνει. Έκανα άμεσα rebook ένα μήνα μετά τα εισιτήρια μου. Μετά μου ακύρωσε την επιστροφή 10/8 Αθήνα προς Δουβλίνο γιατί κόψανε την πτήση της Δευτέρας (λόγω έλλειψης κρατήσεων). Ξαναέκανα reschedule χωρίς πρόβλημα.

Voucher αν ζητήσεις δεν ξέρω πόσο γρήγορα θα το πάρεις. Για επιστροφή χρημάτων, όλες οι αεροπορικές αυτή τη στιγμή αγγίζουν τα όρια παρανομία ... καμία δεν δίνει βασικά χρήματα άμμεσα

φιλε μιλαω για πτησεις εντος ελλαδας , που μπορεις να κλεισεις κανονικα.

Η aegean απλα ακυρώνει οσους τα εχουν κλεισει νωρις (φθηνα) ωστε να τα πληρώσεις ακριβά αυτή την φορά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, EddieObscurant είπε

φιλε μιλαω για πτησεις εντος ελλαδας , που μπορεις να κλεισεις κανονικα.

Η aegean απλα ακυρώνει οσους τα εχουν κλεισει νωρις (φθηνα) ωστε να τα πληρώσεις ακριβά αυτή την φορά

Ακύρωση πτήσης = επιλογή ανάμεσα σε rebooking χωρίς έξτρα κόστος ή voucher (κανονικά έπρεπε να είναι και refund τρίτη επιλογή). Δεν ισχύει το ίδιο σε πτήσεις εσωτερικού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Legal action looms for EU’s ‘voucher-gate’ clique

Αναφορά σε κείμενο

The European Commission announced on Wednesday (13 May) that it would remind EU countries of their obligations to enforce passenger rights rules and that legal action against those who do not comply is a possibility.

As part of its ‘summer package’, the EU executive decided to keep the bloc’s rights rulebook unchanged, meaning that travel companies are still obligated to refund passengers for cancelled trips if they request reimbursement.

...

Belgium, Bulgaria, Cyprus, the Czech Republic, Estonia, France, Germany, Greece, Ireland, Latvia, Malta, the Netherlands, Poland, Portugal, Romania and Spain have publicly supported the idea of a waiver to various degrees, while Denmark and Italy are also reportedly in favour.

Με λίγα λόγια, η Commission συμβούλεψε τα κράτη μέλη και τις αεροπορικές εταιρείες να κάνουν πιο ελκυστικά τα vouchers, η επιλογή όμως παραμένει στην πελάτη, και η Ελλάδα (μεταξύ άλλων χωρών) πήγε και έκανε τη συμβουλή αυτή ΠΝΠ...

Την Παρασκευή ακυρώθηκε κι άλλη πτήση μου με την Aegean και έστειλα αμέσως μεηλ και σε σόσιαλ, με λίγη πίεση κατάφερα να τους κάνω να αρνηθούν ευθέως το refund ώστε να κρατήσω screenshot για παν ενδεχόμενο και έφυγα για δεύτερο chargeback στην Amex. Είχαν το θράσος να μου πουν πως αν θέλω refund θα υποστώ τα cancellation fees του εισιτηρίου μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Nihlus89 είπε

Legal action looms for EU’s ‘voucher-gate’ clique

Με λίγα λόγια, η Commission συμβούλεψε τα κράτη μέλη και τις αεροπορικές εταιρείες να κάνουν πιο ελκυστικά τα vouchers, η επιλογή όμως παραμένει στην πελάτη, και η Ελλάδα (μεταξύ άλλων χωρών) πήγε και έκανε τη συμβουλή αυτή ΠΝΠ...

Την Παρασκευή ακυρώθηκε κι άλλη πτήση μου με την Aegean και έστειλα αμέσως μεηλ και σε σόσιαλ, με λίγη πίεση κατάφερα να τους κάνω να αρνηθούν ευθέως το refund ώστε να κρατήσω screenshot για παν ενδεχόμενο και έφυγα για δεύτερο chargeback στην Amex. Είχαν το θράσος να μου πουν πως αν θέλω refund θα υποστώ τα cancellation fees του εισιτηρίου μου.

Τελικά ποια είναι η επίσημη θέση της aegean σε σχέση με τη δυνατότητα refund? Άμα το ζητήσεις τηλεφωνικά τι σου λένε? Οκ για ευνόητους λόγους ρευστότητας σπρώχνουν το κόσμο σε voucher ή rebook, αλλά φανταζόμουν πως όποιος πιέσει λίγο μπορεί να το πάρει ατόφιο (οκ ο χρόνος τώρα που θα το πάρει είναι λίγο απροσδιόριστος ...) Προσωπικά έκανα rebook γιατί θέλω να ταξιδέψω αργότερα. Και στην aer lingus πάντως που ζητήσαμε ένα voucher για πτήση Μαιού τον Απρίλη ... ακόμα περιμένουμε ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, gthe είπε

Τελικά ποια είναι η επίσημη θέση της aegean σε σχέση με τη δυνατότητα refund? Άμα το ζητήσεις τηλεφωνικά τι σου λένε? Οκ για ευνόητους λόγους ρευστότητας σπρώχνουν το κόσμο σε voucher ή rebook, αλλά φανταζόμουν πως όποιος πιέσει λίγο μπορεί να το πάρει ατόφιο (οκ ο χρόνος τώρα που θα το πάρει είναι λίγο απροσδιόριστος ...) Προσωπικά έκανα rebook γιατί θέλω να ταξιδέψω αργότερα. Και στην aer lingus πάντως που ζητήσαμε ένα voucher για πτήση Μαιού τον Απρίλη ... ακόμα περιμένουμε ...

Τηλεφωνικά τέλη Απριλίου μου είχαν απαντήσει παραπλανητικά για την κράτησή μου (προς Αθήνα, μετ' επιστροφής, FLEX ναύλος) πως ναι γίνεται επιστροφή, και το ποσό θα είναι x ευρώ ανά εισιτήριο. Ως χαζός το έκανα επί 4 (2 πτήσεις, 2 άτομα) και μου βγήκαν πάνω κάτω τόσα. Επειδή όντως λειτούργησα χαζά, παίρνω καπάκι τηλέφωνο για διευκρίνιση και εν ολίγοις ήθελαν να μου χρεώσουν την ακυρωτική πολιτική του FLEX ναύλου, το οποίο ενεργοποιείται όταν ακυρώνω εγώ, όχι αυτοί!

Προφανώς πιστεύω πως ήταν σκόπιμο, αλλιώς θα μου έλεγε εξ' αρχής με ποια πολιτική γίνεται και το συνολικό ποσό που θα μου πιστωθεί. Μάλιστα ως χαζός (εξήγησα παραπάνω) συμφώνησα και μου λέει θα πάρει 60 μέρες. 10 λεπτά μετά του λέω ακύρωσέ το και μου λέει δεν γίνεται τώρα... Και όταν ζήτησα γραπτώς τα όσα είπαμε (ότι θα χρεωθώ ακυρωτικά κλπ) αρνήθηκε.

Οπότε αυτή τη φορά πήγα μέσω μέηλ και σόσιαλ, για να μου το πουν γραπτώς, να το κρατήσω για παν ενδεχόμενο. Η επίσημη θέση είναι αυτή:

 

image.png.32afc4449c86b6c0079cb744acfc59c8.png

 

Και όπως έχει ήδη αναλυθεί καλύτερα από εμένα από άλλους στο θρεντ, είναι παράνομη.

 

Αν δεν είχαν γίνει τα παραπάνω, ίσως σκεφτόμουν κι εγώ το voucher. Αλλά η στάση τους από την αρχή ήταν ειλικρινά αηδιαστική. Στο μέλλον θα κάνω ό,τι μπορώ για να τους αποφύγω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nihlus89 είπε

Τηλεφωνικά τέλη Απριλίου μου είχαν απαντήσει παραπλανητικά για την κράτησή μου (προς Αθήνα, μετ' επιστροφής, FLEX ναύλος) πως ναι γίνεται επιστροφή, και το ποσό θα είναι x ευρώ ανά εισιτήριο. Ως χαζός το έκανα επί 4 (2 πτήσεις, 2 άτομα) και μου βγήκαν πάνω κάτω τόσα. Επειδή όντως λειτούργησα χαζά, παίρνω καπάκι τηλέφωνο για διευκρίνιση και εν ολίγοις ήθελαν να μου χρεώσουν την ακυρωτική πολιτική του FLEX ναύλου, το οποίο ενεργοποιείται όταν ακυρώνω εγώ, όχι αυτοί!

Προφανώς πιστεύω πως ήταν σκόπιμο, αλλιώς θα μου έλεγε εξ' αρχής με ποια πολιτική γίνεται και το συνολικό ποσό που θα μου πιστωθεί. Μάλιστα ως χαζός (εξήγησα παραπάνω) συμφώνησα και μου λέει θα πάρει 60 μέρες. 10 λεπτά μετά του λέω ακύρωσέ το και μου λέει δεν γίνεται τώρα... Και όταν ζήτησα γραπτώς τα όσα είπαμε (ότι θα χρεωθώ ακυρωτικά κλπ) αρνήθηκε.

Οπότε αυτή τη φορά πήγα μέσω μέηλ και σόσιαλ, για να μου το πουν γραπτώς, να το κρατήσω για παν ενδεχόμενο. Η επίσημη θέση είναι αυτή:

image.png.32afc4449c86b6c0079cb744acfc59c8.png

Και όπως έχει ήδη αναλυθεί καλύτερα από εμένα από άλλους στο θρεντ, είναι παράνομη.

Αν δεν είχαν γίνει τα παραπάνω, ίσως σκεφτόμουν κι εγώ το voucher. Αλλά η στάση τους από την αρχή ήταν ειλικρινά αηδιαστική. Στο μέλλον θα κάνω ό,τι μπορώ για να τους αποφύγω.

Ευχαριστώ. Δεν το ήξερα ότι υπάρχει ΦΕΚ. Στο άρθρο 61 πάντως "Οφειλές από ματαιώσεις πτήσεων" του ΦΕΚ A 84 - 13.04.2020 τους καλύψανε μια χαρά σε 5 γραμμές για να πατήσουν και να δίνουν μόνο voucher σε ακυρώσεις από 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Από εκεί και πέρα, το αν ένα ελληνικό ΦΕΚ έχει μεγαλύτερη ισχύ για την Aegean ειδικά που είναι ελληνική εταιρία σε σχέση με την Ευρωπαική νομοθεσία ξεπερνάει τις γνώσεις μου. Και προφανώς δεν ξέρω αν κάθε χώρα για άλλες αεροπορικές έχει βγάλει το ίδιο.

"το παιχνίδι είναι στημένο κι όποιος παίζει το γνωρίζει" η φάση. Τώρα από εκεί και πέρα όποιος έχει αποφασίσει ότι θα ακυρώσει το ταξίδι του το ευκολότερο είναι ένα voucher που θα το κάνεις χρήση ΜΟΝΟ όταν κοπάσει τελείως ο θόρυβος.

Dispute για refund κατά την γνώμη μου μπορείς να το κερδίσεις αν μιλάμε για paypal ή κάρτα άλλης χώρας (που θα αγνοήσει την Ελλάδα, θα βάλει σε προτεραιότητα τον πελάτη πιθανόν και θα κερδισεις το claim). Οι ελληνικες τράπεζες θα πατήσουν στο ΦΕΚ και το claim θα πάει άπατο νομίζω.

Επεξ/σία από gthe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, gthe είπε

Ευχαριστώ. Δεν το ήξερα ότι υπάρχει ΦΕΚ. Στο άρθρο 61 πάντως "Οφειλές από ματαιώσεις πτήσεων" του ΦΕΚ A 84 - 13.04.2020 τους καλύψανε μια χαρά σε 5 γραμμές για να πατήσουν και να δίνουν μόνο voucher σε ακυρώσεις από 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Από εκεί και πέρα, το αν ένα ελληνικό ΦΕΚ έχει μεγαλύτερη ισχύ για την Aegean ειδικά που είναι ελληνική εταιρία σε σχέση με την Ευρωπαική νομοθεσία ξεπερνάει προσωπικά τις γνώσεις μου. Και προφανώς δεν ξέρω αν κάθε χώρα για άλλες αεροπορικές έχει βγάλει το ίδιο.

"το παιχνίδι είναι στημένο κι όποιος παίζει το γνωρίζει" η φάση. Τώρα από εκεί και πέρα όποιος έχει αποφασίσει ότι θα ακυρώσει το ταξίδι του το ευκολότερο είναι ένα voucher που θα το κάνεις χρήση ΜΟΝΟ όταν κοπάσει τελείως ο θόρυβος.

Dispute για refund κατά την γνώμη μου μπορείς να το κερδίσεις αν μιλάμε για paypal ή κάρτα άλλης χώρας (που θα αγνοήσει την Ελλάδα, θα βάλει σε προτεραιότητα τον πελάτη πιθανόν και θα κερδισεις το claim). Οι ελληνικες τράπεζες θα πατήσουν στο ΦΕΚ και το claim θα πάει άπατο νομίζω.

Το ΦΕΚ δεν μπορεί να αναιρέσει το Regulation (EC) No 261/2004 το οποίο διευκρινίζει τα δικαιώματα των επιβατών. Συγκεκριμένα:

Αναφορά σε κείμενο

Article 8

Right to reimbursement or re-routing

1. Where reference is made to this Article, passengers shall be offered the choice between:

(a) - reimbursement within seven days, by the means provided for in Article 7(3), of the full cost of the ticket at the price at which it was bought, for the part or parts of the journey not made, and for the part or parts already made if the flight is no longer serving any purpose in relation to the passenger's original travel plan, together with, when relevant,

 

Και λέω ότι δεν μπορεί να το αναιρέσει, διότι είναι regulation, όχι οδηγία ή προτροπή:

Αναφορά σε κείμενο

Regulations

A "regulation" is a binding legislative act. It must be applied in its entirety across the EU. For example, when the EU wanted to make sure that there are common safeguards on goods imported from outside the EU, the Council adopted a regulation.

Regulations, Directives and other acts

Δεν χρειάζεται να ψηφιστεί καν από τα εθνικά κοινοβούλια. Απλά ισχύει.

 

Όπως και να 'χει, φιλοσοφική συζήτηση κάνουμε τώρα, γιατί τι μπορείς να κάνεις; Προφανώς το 99% θα πάρει το voucher + ό,τι πακέτο διάσωσης πάρει η Aegean, παίζει να βγει και κερδισμένη στο τέλος. Δε θα βρεις εύκολα το δίκιο σου, συμφωνώ. Έχω την τύχη να μένω στο ΗΒ, και να έχω πληρώσει για τις πτήσεις αυτές με πιστωτική Amex. Την ίδια μέρα έκλεισε το case και πήρα τα λεφτά μου πίσω, σήμερα ήταν η δεύτερη φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Nihlus89 είπε

Έχω την τύχη να μένω στο ΗΒ, και να έχω πληρώσει για τις πτήσεις αυτές με πιστωτική Amex. Την ίδια μέρα έκλεισε το case και πήρα τα λεφτά μου πίσω, σήμερα ήταν η δεύτερη φορά.

Σωραίος. Και εγώ UK είμαι, με μια Visa της Halifax έχω πληρώσει. Άμα μας τα κάνουν "τσουρέκια" και δεν πάμε πουθενά ... στην επόμενη ακύρωση θα κάνω claim.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, gthe είπε

Σωραίος. Και εγώ UK είμαι, με μια Visa της Halifax έχω πληρώσει. Άμα μας τα κάνουν "τσουρέκια" και δεν πάμε πουθενά ... στην επόμενη ακύρωση θα κάνω claim.

Έχω την Clarity λόγω 0% FX αλλά σε ό,τι έχω χρειαστεί δεν έχει καλή εξυπηρέτηση πελατών. Το έκανα και προ-COVID, αλλά πόσο μάλλον μετά απ' αυτό, όπου δέχονται amex τη χρησιμοποιώ. Ειδικά σε οτιδήποτε περιλαμβάνει αεροπορικές, που είναι οι χειρότερες με διαφορά εταιρείες. Στην προτείνω ανεπιφύλακτα, χωρίς αυτήν θα είχα ένα χιλιάρικο voucher στην Aegean!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...