Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε άλλο τόπικ αλλά και στο reddit έχει αναφερθεί ότι η Ryanair απειλεί με blacklist όσους κάνουν χρήση chargeback. Ζητάνε αποπληρωμή του ποσό που έγινε chargeback αλλιώς αρνούνται την επιβίβαση σε μελλοντική πτήση.

Πραγματικά οι αεροπορικές είναι ότι πιο σιχαμένο και πλησιέστερο σε μαφία υπό τον μανδύα μιας νόμιμης επιχείρησης. 

Κάνουν ότι τους καπνίσει και δεν μπορεί κανένας να τους πει το παραμικρό.

Λέτε να μπει και η Aegean σε αυτό το χορό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Σε άλλο τόπικ αλλά και στο reddit έχει αναφερθεί ότι η Ryanair απειλεί με blacklist όσους κάνουν χρήση chargeback. Ζητάνε αποπληρωμή του ποσό που έγινε chargeback αλλιώς αρνούνται την επιβίβαση σε μελλοντική πτήση.

Πραγματικά οι αεροπορικές είναι ότι πιο σιχαμένο και πλησιέστερο σε μαφία υπό τον μανδύα μιας νόμιμης επιχείρησης. 

Κάνουν ότι τους καπνίσει και δεν μπορεί κανένας να τους πει το παραμικρό.

Λέτε να μπει και η Aegean σε αυτό το χορό;

Εντελώς μη-εφρμόσιμο.

Οι πληροφορίες που έχουν για σένα είναι Ον/μο (μη μοναδικό) αριθμό πιστωτικής κάρτας (χρησιμοποιείς άλλη) και ταξιδιωτικά έγγραφα (μοναδικό, αλλά επανεκδόσιμο).

Αν και θεωρητικά ίσως να γινόταν, οι πληροφοριακές υποδομές που θα χρειάζονταν είναι ανυπολόγιστου κόστους αν το σκεφτείς λίγο.

Πέρα απ’ όλα αυτά, φαντάζει δύσκολο το να είναι επιλεκτικοί σε πελάτες σε τέτοιους καιρούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
20 hours ago, gthe said:

Ακύρωση πτήσης = επιλογή ανάμεσα σε rebooking χωρίς έξτρα κόστος ή voucher (κανονικά έπρεπε να είναι και refund τρίτη επιλογή). Δεν ισχύει το ίδιο σε πτήσεις εσωτερικού;

Κανονικά θα έπρεπε να σου δίνουν και τέταρτη επιλογή: rebook με ανοιχτή ημερομηνία εισιτηρίου.

Δεν γίνεται να μου ακυρώνει εισιτήριο και να μου δίνει δωροεπιταγή μετά από ενάμιση χρόνο που τα εισιτήρια μπορεί να έχουν τριπλές τιμές. Δεν θες να κάνεις refund; Ωραία, τουλάχιστον άσε μου ανοιχτό το εισιτήριο.

16 hours ago, gthe said:

Από εκεί και πέρα, το αν ένα ελληνικό ΦΕΚ έχει μεγαλύτερη ισχύ για την Aegean ειδικά που είναι ελληνική εταιρία σε σχέση με την Ευρωπαική νομοθεσία ξεπερνάει τις γνώσεις μου. Και προφανώς δεν ξέρω αν κάθε χώρα για άλλες αεροπορικές έχει βγάλει το ίδιο.

Μιλάμε για διεθνείς πτήσεις. Δεν μπορεί ο νόμος ενός κράτους να υπερβαίνει το διεθνές δίκαιο. Γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εσωτερική πτήση που είχα κλείσει από ιανουάριο εν τέλη την παρασκευή ακυρώθηκε. φυσικά μου στείλανε το κλασικό e-mail για voucher και τα συναφή. το θέμα είναι προφανώς δεν επιθυμώ voucher αλλά refund.

προσπαθώ να επικοινωνήσω με την γραμμή της aegean και είναι πραγματικά ΑΔΥΝΑΤΟ.

 

το έχει καταφέρει κανείς τις τελευταίες μέρες ή έχουν κλείσει εντελώς το τηλεφωνικό τους κέντρο επίτηδες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, elise είπε

η εσωτερική πτήση που είχα κλείσει από ιανουάριο εν τέλη την παρασκευή ακυρώθηκε. φυσικά μου στείλανε το κλασικό e-mail για voucher και τα συναφή. το θέμα είναι προφανώς δεν επιθυμώ voucher αλλά refund.

προσπαθώ να επικοινωνήσω με την γραμμή της aegean και είναι πραγματικά ΑΔΥΝΑΤΟ.

το έχει καταφέρει κανείς τις τελευταίες μέρες ή έχουν κλείσει εντελώς το τηλεφωνικό τους κέντρο επίτηδες; 

Πέφτει στα 10 λεπτά η γραμμή (πιστεύω επίτηδες, αλλά ας πούμε λόγω φόρτου).

Ο μόνος τρόπος που κατάφερα να επικοινωνήσω ήταν μέσω Facebook Messenger. Αν ελπίζεις σε refund από την Aegean απ' ευθείας μην έχεις ελπίδες. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής μπορείς να κινηθείς με chargeback.

Επίσης είδα σήμερα στο Facebook αυτό το ποστ, το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη καθώς προφανώς δεν είναι επιβεβαιωμένο:

image.png.a003829c620250e564acc31c1ff8651a.png

 

Τα λινκ είναι:

What if my flight is delayed or cancelled?

Making a claim

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Κάντε charge back στην τράπεζά σας.

Αυτοί πληρώνουν και το charge back αν χάσουν την υπόθεση.

Αρκετά με τους απατεώνες.

Κλείστε τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, elise είπε

η εσωτερική πτήση που είχα κλείσει από ιανουάριο εν τέλη την παρασκευή ακυρώθηκε. φυσικά μου στείλανε το κλασικό e-mail για voucher και τα συναφή. το θέμα είναι προφανώς δεν επιθυμώ voucher αλλά refund.

προσπαθώ να επικοινωνήσω με την γραμμή της aegean και είναι πραγματικά ΑΔΥΝΑΤΟ.

το έχει καταφέρει κανείς τις τελευταίες μέρες ή έχουν κλείσει εντελώς το τηλεφωνικό τους κέντρο επίτηδες; 

Εγώ αφού δοκίμασα καμιά δεκαριά φορές στο ελληνικό νούμερο και απλά έχασα 10x10=100 λεπτά από το χρόνο μου σε διάφορες στιγμές της ημέρας, πήρα το γραφείο της Aegean στο Λονδίνο (μένω UK, άρα πρακτικα για μένα ήταν και πολύ εύκολο) και τους πέτυχα αμέσως καθημερινές. Ήδη έχω πάρει 2 φορές και έχω κάνει rebook

4 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Κάντε charge back στην τράπεζά σας.

Αυτοί πληρώνουν και το charge back αν χάσουν την υπόθεση.

Αρκετά με τους απατεώνες.

Κλείστε τους

Το "κλείστε τους" όταν εντός Ελλάδα πρακτικά πετάει μόνο η Aegean και η Ryanair (παναγιά να σε φιλάει και από αυτούς...) είναι λίγο βαριά κουβέντα ....
Δεν θα ήθελα να είμαι από κάνα απομακρυσμένο νησί και να γίνει πράξη.
Γενικά καλό θα ήταν να βρεθεί μια σωστή και δίκαιη λύση και για την Aegean και για τους πελάτες της.

Επεξ/σία από gthe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, gthe είπε

Εγώ αφού δοκίμασα καμιά δεκαριά φορές στο ελληνικό νούμερο και απλά έχασα 10x10=100 λεπτά από το χρόνο μου σε διάφορες στιγμές της ημέρας, πήρα το γραφείο της Aegean στο Λονδίνο (μένω UK, άρα πρακτικα για μένα ήταν και πολύ εύκολο) και τους πέτυχα αμέσως καθημερινές. Ήδη έχω πάρει 2 φορές και έχω κάνει rebook

Το "κλείστε τους" όταν εντός Ελλάδα πρακτικά πετάει μόνο η Aegean και η Ryanair (παναγιά να σε φιλάει και από αυτούς...) είναι λίγο βαριά κουβέντα ....
Δεν θα ήθελα να είμαι από κάνα απομακρυσμένο νησί και να γίνει πράξη.
Γενικά καλό θα ήταν να βρεθεί μια σωστή και δίκαιη λύση και για την Aegean και για τους πελάτες της.

Προσωπικά μου έχουν κάνει υπεξαίρεση 7.000€

Αν προσθέσουμε τα voucher και όλα τα συναφή, μιλάμε για υπεξαίρεση πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Ας κλείσει.

Τη δική μου επιχείρηση αν κάτι πάει στραβά την αφήνει το κράτος να κλείσει. Τη δικιά τους γιατί να τη σώσω εγώ με τα δικά μου λεφτά; Ειμαι μέτοχος; Θα μου δώσει μέρισμα;

Το voucher είναι παράνομο, όταν πας σε ένα κατάστημα και ζητάς αλλαγή προϊόντος και σου δίνει ένα κωλοχαρτο-πιστωτικο είναι παράνομο. Έδωσα λεφτα και πρέπει να πάρω λεφτά πίσω.

Αν δεν αντέχει η Aegean οικονομικα ας πάρει δάνειο. Μάγκας με τα δικά μου λεφτά ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cacofonix-3 είπε

Προσωπικά μου έχουν κάνει υπεξαίρεση 7.000€

Αν προσθέσουμε τα voucher και όλα τα συναφή, μιλάμε για υπεξαίρεση πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Ας κλείσει.

Τη δική μου επιχείρηση αν κάτι πάει στραβά την αφήνει το κράτος να κλείσει. Τη δικιά τους γιατί να τη σώσω εγώ με τα δικά μου λεφτά; Ειμαι μέτοχος; Θα μου δώσει μέρισμα;

Το voucher είναι παράνομο, όταν πας σε ένα κατάστημα και ζητάς αλλαγή προϊόντος και σου δίνει ένα κωλοχαρτο-πιστωτικο είναι παράνομο. Έδωσα λεφτα και πρέπει να πάρω λεφτά πίσω.

Αν δεν αντέχει η Aegean οικονομικα ας πάρει δάνειο. Μάγκας με τα δικά μου λεφτά ΟΧΙ

7κ εισιτήρια στην aegean? Sorry που θα ρωτήσω αλλά για πόσα εισιτήρια μιλάμε από Μαρτιο μέχρι Ιούνιο που ΔΕΝ μπορούσες να κάνεις rebook τους επόμενους μήνες. Γιατι για τέτοιο όγκο συναλλαγών είτε είναι κάποιο υπερατλαντικό πολύ μακρινό ταξίδι είτε είσαι frequent flier άρα λογικά θα τα χρειαστείς τα εισιτήρια για τους επόμενους μήνες;

Έχεις δίκιο για την επιχείρηση σου, αλλά παρόλα αυτά στη πράξη φαίνεται πως οι αερομεταφορές προστατεύτηκαν και θα πέσουν στα μαλακά από όλα τα κράτη της Ευρώπης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ασε με εμενα, θα πάει δικαστικώς η φάση 

10 εκ εισιτήρια Χ 100€ μο

Κάνε μου υπολογισμό πόσα λεφτά υπεξαίρεσαν

Γιατί όταν δίνεις κάτι και δεν στο επιστρέφουν είναι ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ

Ούτε τους φόρους αεροδρομίου δεν επέστρεψαν στον κόσμο

Ο κόσμος έδωσε ΛΕΦΤΑ και πήρε ένα ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Ασε με εμενα, θα πάει δικαστικώς η φάση 

10 εκ εισιτήρια Χ 100€ μο

Κάνε μου υπολογισμό πόσα λεφτά υπεξαίρεσαν

Γιατί όταν δίνεις κάτι και δεν στο επιστρέφουν είναι ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ

Ούτε τους φόρους αεροδρομίου δεν επέστρεψαν στον κόσμο

Ο κόσμος έδωσε ΛΕΦΤΑ και πήρε ένα ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ

Εγώ δεν διαφωνώ στο ότι γίνεται αδικία με τις ευλογίες του κράτους (και των άλλων κρατών, γιατί όλες οι αεροπορικές τα ίδια κάνουν). Εξετάζω τι επιλογές έχεις ως καταναλωτής για να φερθείς έξυπνα σε μια παγιωμένη κατάσταση. Δλδ τα use cases έχουν χοντρικά ως εξής:

1. Ξερεις ότι οι ίδιοι επιβάτες θα ξανακάνουν το ίδιο ταξίδι σύντομα ... ΔΕΝ πας για voucher, είναι χαζό, πας για rebook
2. Ξέρεις ότι οι επιβάτες 100% δεν θέλουν να ταξιδέψουν πλέον στο προορισμό στο μέλλον, τέλειο θα ήταν το refund, αλλά και το voucher βολεύει γιατι στις νέες σου πτήσεις μπορεις να αλλάξεις τα ονόματα των επιβατών.
3. Δεν είναι βέβαιο αν και πότε θες να πας στο ταξίδι τώρα που ακυρώθηκαν τα σχέδια σου ... αυτό είναι το πιο δύσκολο. Εδώ το refund είναι προφανως το πιο ελαστικό.

Πάντως ... για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, ποτέ οι αεροπορικές δεν είχαν ΙΔΙΑ μεταχείριση σε σχέση με άλλες συναλλαγές. Αγοράζεις ένα προιόν το πας πίσω άθικτο, παίρνεις full refund, no questions asked. Αγοράζεις ένα εισιτήριο 5μήνες νωρίτερα και μετά για την Χ,Υ λόγο (όχι covid) μετάνιωσες... τι παίρνεις πίσω?

Προσωπικά για τις δικές μας διακοπές Ελλάδα που "όπως και να έχει" θα γίνουν έστω και Σεπτ πήρα rebook από Aegean. Για τους συγγενείς της συντρόφου μου που τους είχαμε κλείσει κάτι εισιτήρια να μας επισκεφτούν Ιρλανδία (φοβούνται δεν πάνε πουθενά), πήραμε voucher από aer lingus (μέσα σε 6-8 μήνες θα πετάξουμε 100% εμείς) και οι γονείς μου για κάτι μικρές διακοπές Βουδαπέστη πήραν voucher ryanair (100% θα ερθουν να μας δουν Ιρλανδία μέσα στο έτος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Προσωπικά μου έχουν κάνει υπεξαίρεση 7.000€

Αν προσθέσουμε τα voucher και όλα τα συναφή, μιλάμε για υπεξαίρεση πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Ας κλείσει.

Τη δική μου επιχείρηση αν κάτι πάει στραβά την αφήνει το κράτος να κλείσει. Τη δικιά τους γιατί να τη σώσω εγώ με τα δικά μου λεφτά; Ειμαι μέτοχος; Θα μου δώσει μέρισμα;

Το voucher είναι παράνομο, όταν πας σε ένα κατάστημα και ζητάς αλλαγή προϊόντος και σου δίνει ένα κωλοχαρτο-πιστωτικο είναι παράνομο. Έδωσα λεφτα και πρέπει να πάρω λεφτά πίσω.

Αν δεν αντέχει η Aegean οικονομικα ας πάρει δάνειο. Μάγκας με τα δικά μου λεφτά ΟΧΙ

Είμαι ενάντια στην κρατική βοήθεια στις επιχειρήσεις. Αλλά η Aegean δεν έπεσε έξω μόνη της. Το κράτος τη χρεοκόπησε. Άρα το κράτος πρέπει να τη βοηθήσει. Αν έπεφτε έξω μόνη της να την άφηνε να χρεοκοπήσει χθες.

Σε ένα νορμάλ κράτος θα έπρεπε η κυβέρνηση να πάρει μερίδιο και μόλις ορθοποδήσει η εταιρία να το πουλήσει, είτε στην ίδια την εταιρία είτε σε άλλο επενδυτή. Αλλά το ελληνικό κράτος με το σωστό μανατζμεντ είναι έννοιες που δε συμβαδίζουν. Γιατί αν μπει το κράτος στην Aegean θα την κάνει κωλοχανείο σε 6 μήνες...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Κανονικά θα έπρεπε να σου δίνουν και τέταρτη επιλογή: rebook με ανοιχτή ημερομηνία εισιτηρίου.

Δεν γίνεται να μου ακυρώνει εισιτήριο και να μου δίνει δωροεπιταγή μετά από ενάμιση χρόνο που τα εισιτήρια μπορεί να έχουν τριπλές τιμές. Δεν θες να κάνεις refund; Ωραία, τουλάχιστον άσε μου ανοιχτό το εισιτήριο.

Μιλάμε για διεθνείς πτήσεις. Δεν μπορεί ο νόμος ενός κράτους να υπερβαίνει το διεθνές δίκαιο. Γνώμη μου.

Αν μετατρέψει τέτοιο όγκο εισιτηρίων open date δημιουργούνται άλλα προβλήματα που για εμάς τους πελάτες είναι δύσκολο να τα καταλάβουμε. Οι αεροπορικές στηρίζονται στον έγκαιρο προγραμματισμό, δεν ξεκινάνε να πουν ... οκ θα πετάμε 3 φορές την βδομάδα και ας πηγαίνουμε άδειοι. Πρέπει τα αεροπλάνα να πετάνε γεμάτα ή σχεδόν γεμάτα. Μιλάμε τώρα για εταιρίες Ευρωπαικές που παίζουν με χαμηλές τιμές και γενικα δεν τις λες και πυλώνες της οικονομίας. Όλες μάπα είναι Lufthansa, Aegean, British κτλ

ΟΚ αν μιλάμε για την emirates ... σίγουρα τα έχει δώσει ήδη :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...