Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

44 λεπτά πριν, gthe είπε

Το "κλείστε τους" όταν εντός Ελλάδα πρακτικά πετάει μόνο η Aegean και η Ryanair (παναγιά να σε φιλάει και από αυτούς...) είναι λίγο βαριά κουβέντα ....
Δεν θα ήθελα να είμαι από κάνα απομακρυσμένο νησί και να γίνει πράξη.

δεν πετάνε μονο αυτες οι εταιρειες στην ελλάδα. Η sky express πχ πεταει σε πολυ πιο απομακρυσμένους προορισμούς απο την aegean

σιγα μην κλάψω για την aegean και την κάθε aegean, εσύ τι πιστεύεις δλδ? αν κλείσει δεν βρεθει κάποιος άλλος να κάνει αυτα τα δρομολογια?

οταν εξαγορασε την ολυμπιακη (δεν εξεταζω καν το πώς), και για περιπού 1 χρονο πετουσε κυριολεκτικα μονη της στην ελλαδα (με το μονοπώλιο που δημιουργησε) , οι τιμές των εισητηρίων πήγανε 50% πάνω.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, gthe είπε

Εγώ δεν διαφωνώ στο ότι γίνεται αδικία με τις ευλογίες του κράτους (και των άλλων κρατών, γιατί όλες οι αεροπορικές τα ίδια κάνουν). Εξετάζω τι επιλογές έχεις ως καταναλωτής για να φερθείς έξυπνα σε μια παγιωμένη κατάσταση. Δλδ τα use cases έχουν χοντρικά ως εξής:

1. Ξερεις ότι οι ίδιοι επιβάτες θα ξανακάνουν το ίδιο ταξίδι σύντομα ... ΔΕΝ πας για voucher, είναι χαζό, πας για rebook
2. Ξέρεις ότι οι επιβάτες 100% δεν θέλουν να ταξιδέψουν πλέον στο προορισμό στο μέλλον, τέλειο θα ήταν το refund, αλλά και το voucher βολεύει γιατι στις νέες σου πτήσεις μπορεις να αλλάξεις τα ονόματα των επιβατών.
3. Δεν είναι βέβαιο αν και πότε θες να πας στο ταξίδι τώρα που ακυρώθηκαν τα σχέδια σου ... αυτό είναι το πιο δύσκολο. Εδώ το refund είναι προφανως το πιο ελαστικό.

Πάντως ... για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, ποτέ οι αεροπορικές δεν είχαν ΙΔΙΑ μεταχείριση σε σχέση με άλλες συναλλαγές. Αγοράζεις ένα προιόν το πας πίσω άθικτο, παίρνεις full refund, no questions asked. Αγοράζεις ένα εισιτήριο 5μήνες νωρίτερα και μετά για την Χ,Υ λόγο (όχι covid) μετάνιωσες... τι παίρνεις πίσω?

Προσωπικά για τις δικές μας διακοπές Ελλάδα που "όπως και να έχει" θα γίνουν έστω και Σεπτ πήρα rebook από Aegean. Για τους συγγενείς της συντρόφου μου που τους είχαμε κλείσει κάτι εισιτήρια να μας επισκεφτούν Ιρλανδία (φοβούνται δεν πάνε πουθενά), πήραμε voucher από aer lingus (μέσα σε 6-8 μήνες θα πετάξουμε 100% εμείς) και οι γονείς μου για κάτι μικρές διακοπές Βουδαπέστη πήραν voucher ryanair (100% θα ερθουν να μας δουν Ιρλανδία μέσα στο έτος).

Ξεχνάς κάτι βασικό: Με την απίστευτη αστάθεια που υπάρχει αυτή τη στιγμή, είναι τρομερό μειονέκτημα να κλειδωθείς σε μια εταιρεία. Κι εγώ είχα πτήσεις με την Aegean για Αύγουστο και πριν 4 μέρες ακυρώθηκαν. Δεν είμαι σε μεγάλο αεροδρόμιου του ΗΒ, οπότε δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα ξαναπετάξει από εδώ για την Ελλάδα. Επίσης καμία εγγύηση ότι αν ξαναγίνει, δεν θα κοστίζει 3x. Πέρα δηλαδή από την παρανομία, χάνεις και το δικαίωμα της επιλογής. Λες ότι σε 6-8 μήνες θα πετάξετε 100%, αφήνω έξω την αμφισβήτηση στην πιθανότητα αυτή (αυτόν τον καιρό μια εβδομάδα μοιάζει μήνες από άποψη εξελίξεων), τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η επιλογή της aer lingus α) θα υπάρχει β) θα είναι συμφέρουσα;

Είναι όλα τόσο μα τόσο ρευστά, και όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, cash is king. Κι ας θέλει κυνήγι, αξίζει κάποιος έστω να δοκιμάσει μέχρι εκεί που μπορεί.

Επεξ/σία από Nihlus89
τυπογραφικό
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, gthe said:

Αν μετατρέψει τέτοιο όγκο εισιτηρίων open date δημιουργούνται άλλα προβλήματα που για εμάς τους πελάτες είναι δύσκολο να τα καταλάβουμε. Οι αεροπορικές στηρίζονται στον έγκαιρο προγραμματισμό, δεν ξεκινάνε να πουν ... οκ θα πετάμε 3 φορές την βδομάδα και ας πηγαίνουμε άδειοι. Πρέπει τα αεροπλάνα να πετάνε γεμάτα ή σχεδόν γεμάτα. Μιλάμε τώρα για εταιρίες Ευρωπαικές που παίζουν με χαμηλές τιμές και γενικα δεν τις λες και πυλώνες της οικονομίας. Όλες μάπα είναι Lufthansa, Aegean, British κτλ

ΟΚ αν μιλάμε για την emirates ... σίγουρα τα έχει δώσει ήδη :) 

Αυτό που κάνει αυτή τη στιγμή η Aegean με τα vouchers είναι στην καλύτερη ανήθικο (το παράνομο θα κριθεί εν ευθέτω χρόνω). Είναι ανήθικο και αντικαταναλωτικό, να της δίνω τα λεφτά μου και να μου δίνει αντι για προϊόν δωροεπιταγή που δεν της ζήτησα. Είναι εντελώς απαράδεκτη η τακτική να μην δίνουν full refunds, δεν το χωράει ο νους μου απλά.

Αλλά έστω. Να το δεχθούμε κι αυτό. Μας λέει να πάρουμε δωροεπιταγή και άμα δεν την έχουμε χρησιμοποιήσει μέσα σε 18 μήνες θα μας επιστρέψουν τα λεφτά πίσω (άτοκα γιατί μην αφήσουμε και περιθώριο να μην θεωρηθούμε μαλάκες). Τι πάει να πει αυτό; Αν έκλεισα εισιτήρια με €100 πριν από τρεις μήνες για να πάω Βαρκελώνη να δω το παιδί μου που σπουδάζει, ποιός μου εγγυάται ότι σε ένα χρόνο που θα μπορώ να ξαναπάρω άδεια το εισιτήριο δεν θα έχει €500 αντί για €100; Το εισιτήριο ή το voucher με τα σημερινά δεδομένα μπορεί να μην κάνει ούτε για κωλόχαρτο σε 10-12-18 μήνες.

Γι' αυτό λέω ότι το πιο «έντιμο» θα ήταν να δώσει ανοιχτές ημερομηνίες.

Σύμφωνοι, θα δημιουργηθεί πρόβλημα και σύμφωνοι δεν φταίει η Aegean (και η κάθε αεροπορική). Έλα όμως που δεν φταίμε ούτε εμείς.

Μόνο chargeback όποιος μπορεί και καταγγελίες σε όποιο οργανισμό υπάρχει.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Nihlus89 είπε

Ξεχνάς κάτι βασικό: Με την απίστευτη αστάθεια που υπάρχει αυτή τη στιγμή, είναι τρομερό μειονέκτημα να κλειδωθείς σε μια εταιρεία. Κι εγώ είχα πτήσεις με την Aegean για Αύγουστο και πριν 4 μέρες ακυρώθηκαν. Δεν είμαι σε μεγάλο αεροδρόμιου του ΗΒ, οπότε δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα ξαναπετάξει από εδώ για την Ελλάδα. Επίσης καμία εγγύηση ότι αν ξαναγίνει, θα κοστίζει 3x. Πέρα δηλαδή από την παρανομία, χάνεις και το δικαίωμα της επιλογής. Λες ότι σε 6-8 μήνες θα πετάξετε 100%, αφήνω έξω την αμφισβήτηση στην πιθανότητα αυτή (αυτόν τον καιρό μια εβδομάδα μοιάζει μήνες από άποψη εξελίξεων), τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η επιλογή της aer lingus α) θα υπάρχει β) θα είναι συμφέρουσα;

Είναι όλα τόσο μα τόσο ρευστά, και όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, cash is king. Κι ας θέλει κυνήγι, αξίζει κάποιος έστω να δοκιμάσει μέχρι εκεί που μπορεί.

Θα σου απαντήσω μόνο για την δική μου περίπτωση, μιας και προφανώς κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Εννοείται πως έχεις δίκιο ότι στερείσαι επιλογών, ότι δένεσαι σε μια εταιρία κτλ. Ξεκαθαρίζω ότι μιλάμε για "διαχείριση κρίσεως" και σε ατομικό επίπεδο, όλοι μας προσπαθούμε να κάνουμε ότι καλύτερο μας συμφέρει και cash is king πολύ σωστά. Και συμφωνώ απόλυτα.

Εγώ λοιπόν μένω στην Βόρεια Ιρλανδία και χρησιμοποιώ το αεροδρόμιο του Δουβλίνου συνέχεια. Είμαι 2ώρες οδικώς. Το αεροδρόμιο του Δουβλίνου είναι η έδρα της ryanair και της aer lingus. Όπως της Αθήνας είναι η έδρα της Aegean, η Φρανκφούρτη της Lufthansa κτλ Επομένως σε αυτό το κομμάτι η επαναχρησιμοποίηση του voucher για μένα είναι λίγο "ασφαλέστερη" γιατί πάντα θα υπάρχει πτήση για προορισμούς από εδώ. Είτε τελικά πάμε Βουδαπέστη να δούμε τους συγγενείς της συντρόφου μου, είτε πάμε Ελλάδα, είτε πάμε κάπου αλλού διακοπες ryanair/aer lingus είναι για εμάς πάντα οι πρώτες επιλογές απευθείας πτήσεων. ΑΝ τώρα πάνε όλα στραβά, τα πράγματα είναι τόσο άσχημα που και δεν πάμε πουθενά για 12-18 μήνες ... οκ, θα έχω μεγαλύτερα προβληματα να ασχοληθώ από το ότι έχασα 600-700 ευρώ σε εισιτήρια.

Και ξαναλέω, μιλάω μόνο για εμένα και μόνο για το δικό μου τρόπο σκέψης.

Επεξ/σία από gthe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα έχει δύο σκέλη. Α Αυτούς που είχαν κλεισει εισιτήρια για το διάστημα που ΔΕΝ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ή ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ Η ΕΙΣΟΔΟΣ/ΕΞΟΔΟΣ στη χώρα και Β. αυτούς που έχουν κλεισει/πληρώσει και προγραμματίσει κάτι για το επόμενο διαστημα που θεωρητικά τουλάχιστον, θα πετάνε τα αεροπλάνα αλλά οι ίδιο διστάζουν, επιφυλάσσονται, φοβουνται και δίκαια, θα έλεγα...

Στην περίπτωση Α πρεπει οπωσδήποτε να έχουν δυνατότητα Refund σαν εναλλακτική, αλλιώς είναι υπεξαίρεση αφού κανένας δεν τους υποχρεώνει να πετάξουν στον ίδιο προορισμό σε άλλη μελλοντική ημερομηνία. Είχε η εταιρία δεσμευτεί να κάνει την πτήση, δεν την πραγματοποίησε, δεν πλήρωσε καν πληρωμα, τέλη αεροδρομίων, φ΄όρους και κλπ. και θέλει να κρατήσει τα χρήματα; Μην τρελαθούμε, Αυτό στη νομική γλώσσα λέγεται αδικαιολόγητος πλουτισμος και όποιος πάει δικαστικώς θα πάρει τα χρήματά του συν δικαστικά έξοδα. Δουλειά λουκούμι κερδισμένη από χέρι  για δικηγορους

Στην περίπτωση Β ίσως υπάρχει μια βάση να μην δοθεί παρά μόνον rebook αλλά οπωσδήποτε στην ίδια τιμή με το κλείσιμο που είχε γίνει.

Σε κάθε περίπτωση, τη χασούρα οφείλει να την καλύψει το κράτος που με κρατική εντολή προκάλεσε το lockdown. Όχι σαν μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα όπως έγινε με το 40% των ενοικίων. Θέλεις να κάνεις κοινωνική πολιτική. Σεβαστό και επιθυμητό. Βρες τα λεφτά και κάντη. ¨όχι με ιδιωτικό χρήμα. Αν χρεωκοπήσει η εταιρία που εργάζομαι κανείς δεν θα κλάψει... Γιατί να κλάψω για τον Α αερομεταφορέα; Αλλιώς ας το κάνουμε σοσιαλιστικό το σύστημα και ας έχουμε τα όποια πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα. Μισό σκυλί και μισό ζαγάρι δεν γίνεται, λένε οι γέροντες στο χωριό μου.

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, EddieObscurant είπε

δεν πετάνε μονο αυτες οι εταιρειες στην ελλάδα. Η sky express πχ πεταει σε πολυ πιο απομακρυσμένους προορισμούς απο την aegean

Καλά ας μην υπήρχε η επιδότηση από το κράτος για τις άγονες αεροπορικές γραμμές να δούμε αν θα έμπαιναν αυτοί οι προορισμοί.

Και εάν βλέπεις πχ την Sky Express σημαίνει ότι την επιδότηση την παίρνει αυτή για τη συγκεκριμένη γραμμή, ή αντίστοιχα η Olympic Air για κάποια άλλη, ή η Astra πριν κλείσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ioankav είπε

Καλά ας μην υπήρχε η επιδότηση από το κράτος για τις άγονες αεροπορικές γραμμές να δούμε αν θα έμπαιναν αυτοί οι προορισμοί.

Και εάν βλέπεις πχ την Sky Express σημαίνει ότι την επιδότηση την παίρνει αυτή για τη συγκεκριμένη γραμμή, ή αντίστοιχα η Olympic Air για κάποια άλλη, ή η Astra πριν κλείσει.

ακομα και οταν ισχύει αυτο που λες, δεν αλλαζει κάτι σε αυτο που λέω

και να κλεισει η aegean, θα βρεθει μια αλλη εταιρια που θα παρει την επιδοτηση απο το κράτος για να κάνει αυτα τα δρομολογια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως σήμερα το paypal έκλεισε την υπόθεση υπέρ του πωλητή-πράκτορα γιατί λέει δεν πληροί τις προυποθέσεις για την προστασία αγοραστή paypal σύμφωνα με τη συμφωνία χρήστη. . .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
29 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Εμένα πάντως σήμερα το paypal έκλεισε την υπόθεση υπέρ του πωλητή-πράκτορα γιατί λέει δεν πληροί τις προυποθέσεις για την προστασία αγοραστή paypal σύμφωνα με τη συμφωνία χρήστη. . .

Ήταν από το υπόλοιπο σου στο PayPal ή συνδεδεμένη με την κάρτα σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Εμένα πάντως σήμερα το paypal έκλεισε την υπόθεση υπέρ του πωλητή-πράκτορα γιατί λέει δεν πληροί τις προυποθέσεις για την προστασία αγοραστή paypal σύμφωνα με τη συμφωνία χρήστη. . .

Ποια ήταν ακριβώς η περίπτωσή σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Ήταν από το υπόλοιπο σου στο PayPal ή συνδεδεμένη με την κάρτα σου;

Στο paypal πληρώνω με συνδεδεμένη κάρτα,δεν έχω ασχοληθεί ποτέ το υπόλοιπο paypal και δεν ξέρω τι διαφορά έχει.

10 λεπτά πριν, Nihlus89 είπε

Ποια ήταν ακριβώς η περίπτωσή σου;

Την έχω γράψει στις αρχές.Πλήρωσα ενιαίο εισιτήριο στο petas για γερνανία.Μου ακύρωσαν την πτήση επιστροφής απο ανόβερο και έκαναν ριμπουκιν με αεροδρόμιο αναχώρησης από ζυρίχη.Η πτήση αυτή ήταν 18/03 και 2 μέρες πριν έκανα ακύρωση για επιστροφή χρημάτων γιατί δεν μπορούσα να το αλλάξω ονλαιν.Αναγκάστηκα δηλαδή να κλείσω με άλλη εταιρεία και να φύγω από αμβούργο την ίδια ημερομηνία.Μέσα στον απρίλιο το πρακτορείο με τα πολλά έκανε αίτηση επιστροφής χρημάτων στη λουφτανσα και είπαν οτι μπορεί να διαρκέσει εως 12 μήνες η διαδικασία.Δεν το ξέρω σίγουρα,αλλά υποθέτω οτι αυτός θα 'ταν ο λόγος που απορρίφθηκε η υπόθεση από το paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
35 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Στο paypal πληρώνω με συνδεδεμένη κάρτα,δεν έχω ασχοληθεί ποτέ το υπόλοιπο paypal και δεν ξέρω τι διαφορά έχει.

Τοτε εχεις ακομα δύο ευκαιρίες

1. chargeback

2. διατραπεζικος μεσολαβητης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/3/2020 στις 10:51 ΜΜ, EddieObscurant είπε

Μιας και συχνα πυκνά γκρινιάζουμε (και με το δικιο μας) οταν τα περισσότερα μικρα σκρουτζομαγαζα μας δίνουν πιστωτικό , οταν ένα προιον που αγοράζουμε αποδειχθεί ελλατωματικο , και πρέπει να κάνουμε κάποια καταγγελια για να βρούμε το δίκιο μας, τελικά απ'οτι φαίνεται και εταιρίες με τζίρο εκατομυριων οπως η Aegean / Olympic Air πρέπει να κανουμε το ιδιο καθως συμπεριφέρεται σαν τετοιο μικρο μαγαζί και νομίζει ότι εν έτη 2020 (λές και και ο κόσμος δεν ξέρει τα δικαιώματά του) απευθύνεται σε "πρόβατα".

Μπορώ να καταλαβω την κριση που περνάνε οι αεροπορικες αυτες τις μέρες, όπως και όλες οι εταιρίες και οι άνθρωποι, μπορώ να καταλαβω την ακυρωση του ταξιδιου μου λιγες βδομαδες πριν την πραγματοποιησή του.

Μπορώ ακόμα να παραβλέψω οταν μου ακυρώνεις την πτηση μου , που ειχε τρεις την ημέρα προς συγκεκριμενο προορισμο και τωρα έχει μια κάθε δύο μερες, αλλα δεν με ρωτας αν θελω να με βαλεις χωρις χρεωση σε μια απο αυτές, αλλα πλέον θα πρέπει να πληρώσω μια πολύ μεγαλυτερη τιμή εισητηριου, μιας και πλεον αντι για 6χ180 θεσεις πλεον θα υπαρχει 1χ180 και άρα επιπλεον ζητηση.

Μπορω ακομα να κάνω τα στραβα ματια στην δικαιολογια οτι δεν ειναι οικονομικοι οι λογοι που μειώνονται οι πτησεις αλλα λογοι υγειας , λες και σε ενα 180αρι αεροπλανο με 30 ατομα που θα χουμε αποσταση μεταξύ μας δεν θα μαστε πιο ασφαλης απο ενα 180αρι γεματο που θα ειμαστε ο ενας διπλα στον άλλο παστωμένοι.

Αλλά διάολε εξοργίζομαι όταν εν έτη 2020 μου προσφέρεις σαν μόνες επιλογές ενα voucher που μπορω να χρησιμοποιήσω σε ενα μονο εισητήριο στο ονομα μου μέσα στον επομενο χρονο, ή να κλείσω ενα άλλο εισητηριο με την εταιρια σε μελλοντική ημερομηνια και σε κάθε περιπτωση αν το εισητηριο ειναι φθηνοτερο την διαφορα την χανω ενώ αν ειναι ακριβότερο την διαφορά την πληρώνω.

Πόσο μάλλον οταν βάση του άρθρου 8 του Ε.Κ 261/2004 και το άρθρο 3.2 της τελευταίας ενημέρωσης της Ευρωπαικής Επιτροπής C(2020) 1830 όσον αφορά την πανδημία Covid-19, αναφέρει ΡΗΤΑ οτι αυτές οι επιλογές μπορουν να προσφερθούν μόνο αν εγώ ΣΥΝΑΙΝΕΣΩ αλλιώς ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ σε επιστροφή χρημάτων

και

και

Προσωπικά την καταγγελια μου την έκανα στην ΥΠΑ στο mail d1d παπακι hcaa.gr οπως φαινεται στο pdf και θα στείλω και στο συνήγορο του πολίτη. Μπορει να το κάνει ο καθενας @ATmega @lion2486 @gregdel @skoulas @andreas-p @jakegate7 @Γιάννης Platano @zenwalk23 @Anuminas @burnin , στειλτε απλα τα στοιχεια σας και τον αριθμο κρατησης σας στο παραπανω mail.

Mε την aegean/olympic air ακρη δεν εβγαλα. Στο τηλ 2106261000 επελεξα την τελευταια επιλογη που ειναι για όλα τα αλλα θεματα και μιλησα  σε λιγοτερο  απο 2-3 λεπτα με εκπροσωπο. Παρολο που της ανεφερα ολα τα παραπανω η κοπελα μου ειπε οτι ειναι πολιτική της εταιρειας να προσφέρει μονο αυτες τις δυο επιλογες ενω μου ειπε να στειλω μαιλ για να γινει για σας πιθανον μια εξαιρεση . Στο mail που ειναι contact παπακι aegeanair.com που ηρθε  το aυτοματοποιημενο mail με τις ιδιες επιλογές.

Τωρα που το σκέφτομαι , πιο πολύ εκνευρίζομαι , γιατι ήταν πολύ απλο για την aegean / olympic air εκει που προσφερει 2 επιλογες για voucher ή μελλοντική πτηση να ειχε και μια 3η για refund και να ξεμπερδευεις σε μερικα λεπτα, αλλά οχι θα πρεπει να φάς πόσες ώρες απο τη ζωή σου για να να βρεις τα αντιστοιχα αρχεια με τα αντιστοιχα αρθρα και να κανεις καταγγελιες και να παίρνεις τηλεφωνα και ολα αυτα για κάτι αυτονοητο που ειναι στα δικαιωματα σου. Αλλα εκει πονταρουν και αυτοι οτι δεν θα το κάνεις και θελουν να σε εκμεταλλευτουν.

Προσωπικα για μενα η συγκεκριμενη εμπειρία ήταν πολύ ασχημη για τον χρονο που αφιέρωσα. Δεν λέω οτι δεν θα ξαναχρησιμοποιήσω aegean / olympic air γιατι ας μην γελιομαστε στην ελλαδα ειμαστε και εχει την κυρια μεριδα του λεοντος με τους περισσοτερους προορισμους, αλλά για κάποιον που κάνει 10-20 πτησεις το χρονο λογο δουλειας, αν σε παραπλησιες τιμες βρω εισητηρια απο άλλη εταιρια (sky express, ellinair, astra , κλπ) προφανως πλέον θα τις προτιμησω.

Και για να προλάβω κάποιους ,  "ρε φιλε εδω ο κοσμος χανεται και εσενα σε νοιαζει το εισητηριο σου?" δεν ειναι λογικη αυτή, και μας επηρεαζεται η δουλεια μας απο ολα συμβαινουν γύρω μας και ειναι σαν να θεωρεις λογικο να σου κλέβουνε 100/200/300 κλπ ευρώ απο το λογαριασμο σου

Δεν αναφερθηκα καθολου σε αποζημιώσεις γιατι ειναι καλυμενοι οσον αφορα την ακυρωση πτησεων αν στο πουνε τουλαχιστον 2 βδομαδες πριν. Τωρα για το παραπανω αν συνεχιζουν να αρνουνται  την επιστροφη χρηματων , εκει δικαστικα πιθανον να μπορεις να ζητησεις και αποζημιωση αλλα δεν εχω ασχοληθει. Τα χρηματα μου ζηταω πισω για κατι που πλήρωσα και τελικα δεν έλαβα.

Και όχι τα παραπανω  δεν τα κανουν όλες οι αεροπορικες εταιρειες,

Το αγγλικο κειμενο το βρισκεται στο επισυναπτομενο pdf  όπως και η καταγγελια μου στην YΠΑ και το ελληνικο εδώ

aegean blurred.jpg

c20201830.pdf 323 kB · 64 downloads

Καλησπέρα διάβασα την κοινοτική οδηγία και λέει ξεκάθαρα πως εφόσον ενημερωθούμε 15 μέρες πριν δεν υπάρχει δικαίωμα αποζημίωσης από το πραγματικό αερομεταφορέα. Παραθέτω και τον κανονισμό.

αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:

i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή

ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή

iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.

2. Όταν γνωστοποιείται στους επιβάτες η ματαίωση, τους δίνονται εξηγήσεις σχετικά με δυνατή εναλλακτική μεταφορά.

3. Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.

4. Το βάρος αποδείξεως του αν ενημερώθηκε και πότε ενημερώθηκε ο επιβάτης για τη ματαίωση της πτήσης το φέρει ο πραγματικός αερομεταφορέας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Malthador είπε

Αυτό που κάνει αυτή τη στιγμή η Aegean με τα vouchers είναι στην καλύτερη ανήθικο (το παράνομο θα κριθεί εν ευθέτω χρόνω). Είναι ανήθικο και αντικαταναλωτικό, να της δίνω τα λεφτά μου και να μου δίνει αντι για προϊόν δωροεπιταγή που δεν της ζήτησα. Είναι εντελώς απαράδεκτη η τακτική να μην δίνουν full refunds, δεν το χωράει ο νους μου απλά.

αυτό που κάνει η aegean δεν ξέρω αν είναι ηθικό, πάντως είναι νόμιμο και λογικό και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το χωράει ο νους σου... 

ναι το ιδανικό θα ήταν όποιος έχει κλείσει εισιτήρια να μπορεί να πάρει τα λεφτά του πίσω αλλά είναι πρακτικά αδύνατο στην σημερινή κατάσταση που βιώνουμε...

Διάβαζα ένα άρθρο που έλεγε πως αν η lufthansa, επρεπε να επιστρέψει άμεσα τα χρήματα από όσες πτήσεις έχουν επηρεαστεί θα "ξέμενε" απο ρευστότητα σε 20 μέρες.

Μια εταιρία, η οποία δεν λειτουργεί, άρα δεν έχει έσοδα αλλά με λειτουργικά έξοδα να τρέχουν, πως θα μπορούσε να δώσει άμεσα τόσες αποζημιώσεις;

Για ένα ιδιώτη μιλάμε για 50-100-200 ευρώ, για την εταιρία είναι εκατομμύρια...

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, kon1to είπε

αυτό που κάνει η aegean δεν ξέρω αν είναι ηθικό, πάντως είναι νόμιμο και λογικό και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το χωράει ο νους σου... 

ναι το ιδανικό θα ήταν όποιος έχει κλείσει εισιτήρια να μπορεί να πάρει τα λεφτά του πίσω αλλά είναι πρακτικά αδύνατο στην σημερινή κατάσταση που βιώνουμε...

Διάβαζα ένα άρθρο που έλεγε πως αν η lufthansa, επρεπε να επιστρέψει άμεσα τα χρήματα από όσες πτήσεις έχουν επηρεαστεί θα "ξέμενε" απο ρευστότητα σε 20 μέρες.

Μια εταιρία, η οποία δεν λειτουργεί, άρα δεν έχει έσοδα αλλά με λειτουργικά έξοδα να τρέχουν, πως θα μπορούσε να δώσει άμεσα τόσες αποζημιώσεις;

Για ένα ιδιώτη μιλάμε για 50-100-200 ευρώ, για την εταιρία είναι εκατομμύρια...

Ας έπαιρνε δάνειο φίλε μου, από τις τράπεζες, όχι από τον ιδιώτη. Δε συμφώνησα εγώ να τους δανείσω τα λεφτά μου, άτοκα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...