Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η αποζημίωση σε αυτή τη περίπτωση μάλλον δεν παίζει, για να αποζημιώσει η αεροπορική για ακύρωση χωρίς αρκετό notice πρέπει να ευθύνεται αυτή. Λόγω covid τη βγάζουν άνετα λάδι σε αυτό.

Η επιστροφή των χρημάτων του εισιτηρίου μέχρι δεκάρας είναι αναφαίρετο δικαίωμα βέβαια, και φαίνεται να συμμορφώθηκαν ακόμα και στην Aegean

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Nihlus89 είπε

Η αποζημίωση σε αυτή τη περίπτωση μάλλον δεν παίζει, για να αποζημιώσει η αεροπορική για ακύρωση χωρίς αρκετό notice πρέπει να ευθύνεται αυτή. Λόγω covid τη βγάζουν άνετα λάδι σε αυτό.

Η επιστροφή των χρημάτων του εισιτηρίου μέχρι δεκάρας είναι αναφαίρετο δικαίωμα βέβαια, και φαίνεται να συμμορφώθηκαν ακόμα και στην Aegean

Πώς ξέρεις ότι είναι λόγω covid και όχι κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cacofonix-3 είπε

Πώς ξέρεις ότι είναι λόγω covid και όχι κάτι άλλο;

Δεν το ξέρεις. Αλλά ρεαλιστικά δε θα βγάλεις εύκολα άκρη αν η Aegean πει απλά "covid" αυτή την εποχή, μόνο δικαστικά θα βγει άκρη. Και για 250 δεν αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Nihlus89 είπε

Δεν το ξέρεις. Αλλά ρεαλιστικά δε θα βγάλεις εύκολα άκρη αν η Aegean πει απλά "covid" αυτή την εποχή, μόνο δικαστικά θα βγει άκρη. Και για 250 δεν αξίζει.

Πρέπει να το αποδείξει.

Η Ryan κάποτε είπε βλάβη και πήγε να το βγάλει ανώτερα βία.

Τους είπα ήταν βλάβη στο προηγούμενο αεροπλάνο και οφείλεται να έχετε νέο.

Δικαιώθηκα, 3*250€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cacofonix-3 είπε

Πρέπει να το αποδείξει.

Η Ryan κάποτε είπε βλάβη και πήγε να το βγάλει ανώτερα βία.

Τους είπα ήταν βλάβη στο προηγούμενο αεροπλάνο και οφείλεται να έχετε νέο.

Δικαιώθηκα, 3*250€

Συμφωνώ, τον παλιό καλό καιρό κατέβηκα στον προορισμό μου με EasyJet 3 ώρες και 10 λεπτά αργότερα απ' το προγραμματισμένο. Έκανα submit την (θαμμένη) φόρμα στο σάητ τους, 8 ώρες μετά είχα confirmation, κάτι μέρες μετά την αποζημίωση.

Απλά σκεπτόμενος το πόσες χώρες έχουν εκδώσει οδηγίες για τα ταξίδια κλπ φαντάζομαι πως δε θα είναι τόσο απλό, για την αποζημίωση όλα αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχω πρόβλημα με την Aigean και σκέφτομαι να το χειριστώ πλεόν νομικά.
Τον Μάιο  μου ακύρωσαν 3 εισητήρια για Αύγουστο στο εξωτερικό σύνολο 500ευρώ. Μόλις έγινε αυτό ξεκίνησα την διαδικασία αμφισβήτησης συναλλαγής με την Εθνική Τράπεζα η οποία μετά από πολύ πιέση απάντησε μετα από 4 μήνες με ένα email που ουσιαστικά πετάει το μπαλάκι στην aigean και λέει να επικοινωνήσω με το τμήμα κρατήσεων της Aigean να διευθετήσω την υπόθεση.
Είμαι 3 εβδομάδες στα τηλέφωνα με την aigean με την supervisor των κρατήσεων και η δικαιολογία είναι πως περιμένουν μία απάντηση από το λογιστήριο. Να σημειώσω πως η εν λόγω εταιρεία είναι συνεργαζόμενη με την Εθνική Τράπεζα και προφανώς για αυτό το λόγο η Εθνική κάνει πλάτες. Δεν έχω άλλη υπομονή και σκέφτομαι να προσλάβω δικηγόρο να το κυνηγήσει εκτός αν έχετε εσείς κάποια άλλη καλή ιδέα να δοκιμάσω πριν. Στο παρελθόν έγινε και επικοινωνία με την προστασία του καταναλωτή η οποία απλά έκανε forward ένα mail από την aigean για τα voucher.

Επεξ/σία από spooker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ευτυχώς είχα θετική έκβαση και επιστροφή των χρημάτων χωρίς ζόρι. Ακυρωμένη πτήση τον Μάρτιο, έστειλα email οτι επιθυμώ επιστροφή των χρημάτων τέλος Απρίλη, δεν ήρθε κάποια αυτόματη επιβεβαίωση οτι το έλαβαν αλλά δεν ασχολήθηκα και πολύ. Μέσα Ιούλη καλώ στο τηλεφωνικό κέντρο και ζητάω επιστροφή χρημάτων. Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση προχώρησε στη διαδικασία επιστροφής χωρίς να προσπαθήσει να μου πασάρει voucher, μου είπε σε κανα μήνα θα μπουν τα χρήματα και όντως τέλος Αυγούστου έλαβα τα λεφτά στην τράπεζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.capital.gr/epixeiriseis/3483907/aegean-se-pliri-isxu-i-paraggelia-ton-46-aeroskafon-pote-tha-paralifthoun

Ωπ τι έγινε; Τα λεφτά σας/μας έγιναν αεροπλάνα;

Οι μετοχές που είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα. Μόλις παρατήρησα χωρίς να λάβω ακόμα email, ότι η πτήση που είχα για 9 Νοεμβρίου από Ιωάννινα σε Αθήνα ακυρώθηκε. Τους έχω στείλει μήνυμα στο messenger ότι θέλω refund. Πως γίνεται να τους πίσω να μου δώσουν τα χρήματα πίσω και όχι voucher? Έχω ήδη ένα voucher και δε γουστάρω να μαζεύω ένα ένα τα vouchers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχες ενημερωθεί έως 14 μέρες πριν, θα έπρεπε να λάβεις και χρηματική αποζημίωση.

Τώρα που ειναι 21 ημέρες πριν, οφείλουν να σου επιστρέψουν τα χρήματα που πλήρωσες χωρίς άλλη υποχρέωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Αν είχες ενημερωθεί έως 14 μέρες πριν, θα έπρεπε να λάβεις και χρηματική αποζημίωση.

Τώρα που ειναι 21 ημέρες πριν, οφείλουν να σου επιστρέψουν τα χρήματα που πλήρωσες χωρίς άλλη υποχρέωση.

Τελικά μου είπαν τα αλλάξανε. Σε όλες τις ακυρώσεις πλέον από την ιστοσελίδα μπορούμε να κάνουμε τα χρήματα μας πίσω. Έχει φόρμα και για voucher και για επιστροφή χρημάτων. Απλά στο τηλέφωνο με ενημέρωσαν ότι λόγω πολλών ακυρώσεων θα καθυστερήσουν να τα δώσουν πίσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα. Μπαίνουν σε lockdown τα Ιωάννινα. Επειδή έχω δύο πτήσεις (olympic, sky express) για αρχές Νοεμβρίου φαντάζομαι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα και στην περίπτωση που οι πτήσεις πραγματοποιήθουν? Αφού δε μπορώ λόγω του lockdown να πάω στα Γιάννενα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@stevengreeceGR κοιτάς τους όρους του εισητηρίου ή το εισητήριο έχει κάποια ιστοσελίδα με τους όρους. Μετά παίρνεις τηλέφωνο στην εταιρία , και μετά μας λες και εμάς τι έκανες , μην μας αφήσεις αμανάτι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...