Προς το περιεχόμενο

Αγορά από MediaMarkt - Καμία επικοινωνία / ενημέρωση


mc01319

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στο forum,

Είπα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου από πρόσφατη αγορά από τα MediaMarkt για να μου πείτε αν έχετε αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο.

Την περασμένη Τετάρτη 25/03 έκανα μια παραγγελία για ένα κινητό που ήταν (και ακόμα είναι) άμεσα διαθέσιμο.

Το κινητό το χρειαζόμουν άμεσα οπότε και συμβουλέυτηκα τους όρους του καταστήματος σύμφωνα με τους οποίους για τη περιοχή μου (Ίλιον, 13121) τα προιόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα παραδίδονται σε μία εργάσιμη ημέρα.

Οπότε και συνέχισα με τη παραγγελία μου και πλήρωσα με πιστωτική κάρτα με παράδοση στο χώρο μου. Από τη πρώτη στιγμή είχα τη παρακάτω ενημέρωση μέσα στο ιστορικό παραγγελιών του site:

Order.JPG.234830d67fdd083f96f8decc731afa24.JPG

Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι και σήμερα, 01/04, δηλαδή 6 μέρες μετά δεν έχω καμία ενημέρωση για τη παραγγελία

Έχω στείλει 2 mail, πάιρνω συνέχεια τηλ στο 2112117700 και 8015002020 και συνέχεια μου λέει ότι ο αριθμός δεν λειτουργεί προσωρινά λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιον από εσάς;

Πραγματικά δεν ξέρω πως να το χειριστώ.

Ευχαριστώ !

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εχθες και σημερα ειναι εντελως νεκρα τα τηλεφωνα τους τουτ τουτ τουτ καμια φορα βγανει και λεει καλως ηρθατε στο Mediamarkt και μετα ενας παραξενος ηχος οχι ηχος φαξ.

Εγω εχω παραγγελει ενα σετακι μελανια οταν εκανα την παραγγελια ηταν διαθεσιμα και τωρα δεν υπαρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι παντού λόγω φόρτου εργασίας. 

Εγώ έκανα παραγγελία 26 και σήμερα είναι προς παράδοση. 

Το πλαίσιο μου έφερε μελάνια σε 2 μέρες. Αντίθετα όμως, το public που τα είχε διαθέσιμα, δύο βδομάδες τα... έψαχνε. Οπότε και ακύρωσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ, το θέμα είναι ότι δεν ενημερώνουν καν και δεν μπορείς να τους βρεις με κανένα τρόπο.

Απαράδεκτη συμεριφορά για τόσο μεγάλα καταστήματα. Έπρεπε να είχαν μεριμνήσει για τον αναμενόμενο φόρτο αυτής της περιόδου.

Θα περιμένω λίγο ακόμη πριν την ακυρώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια... Να κανουμε λιγο υπομονη...3-4 μερες.. Εχουν τωρα πολυ μεγαλο ογκο αποστολων... Εξαιτιας οτι ειναι  ξαφνικα κλειστα τα καταστηματα...Και δεν εχουν τοσα φορτηγα για την παραδοση... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα παιδια... Να κανουμε λιγο υπομονη...3-4 μερες.. Εχουν τωρα πολυ μεγαλο ογκο αποστολων... Εξαιτιας οτι ειναι  ξαφνικα κλειστα τα καταστηματα...Και δεν εχουν τοσα φορτηγα για την παραδοση... 

Δεν με απασχολεί τόσο το θέμα της υπομονής. Το πρβλημα είναι ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση. Και δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους με κανένα τρόπο (mail, chat, τηλέφωνο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε

Εγω μολις πηρα 4 καταστηματα να δω αν εχουν και ποτε θα μου φερουν εναν laser printer και δεν απανταει κανενας.

Αφού τα καταστήματα είναι κλειστά εδώ και 2 βδομάδες πως να σου απαντήσουν;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mc01319 είπε

Έχω στείλει 2 mail, πάιρνω συνέχεια τηλ στο 2112117700 και 8015002020 και συνέχεια μου λέει ότι ο αριθμός δεν λειτουργεί προσωρινά λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Και εγώ προσπαθούσα να τους καλέσω την Παρασκευή για να κάνω μια παραγγελία αλλά τελικά δε κατάφερα να μιλήσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/4/2020 στις 1:53 ΜΜ, ObeyWario! είπε

Αφού τα καταστήματα είναι κλειστά εδώ και 2 βδομάδες πως να σου απαντήσουν;

Δεν πηρα σε καταστημα μπακαλικο στην γωνια αλλα σε τηλεφωνικο κεντρο και εχω παρει σε τοσα μαγαζια πχ Cosmodata και μια χαρα εχω μιλησει μαζι τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύς κόσμος ακούω (φίλοι μου και σε φορουμ) από το συγκεκριμένο κατάστημα μεγάλες καθυστερήσεις και σιγή ασυρμάτου!! Ακούω για 15 μέρες από κάπου.

Και εντάξει για ένα προϊόν όποιο να ναι.. Αλλά εδω μιλάμε για προϊόντα προσφοράς που υποτίθεται υπάρχει σχεδιασμός και διαθεσιμότητα. Τι να πω.. και από το eshop περιμένω μία εβδομάδα για ετοιμοπαράδοτο προϊόν αλλά αυτοί απάντησαν και βλέπω και λίγο λιγο με το τρακινγκ κάτι να γίνεται.. 

Όπως και να έχει μόνο αντικαταβολή και ας είναι 3€ παραπάνω αλλιώς θα είσαι εσύ όμηρος της αγοράς και όχι το ανάποδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...