Προς το περιεχόμενο

Αγορά από MediaMarkt - Καμία επικοινωνία / ενημέρωση


mc01319

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αντικαταβολή παιδιά παντού πλεον

Μην προπληρωνεται με πιστωτικές η κάρτες γενικά γιατί θα φάτε μεγάλη ταλαιπωρία σε περίπτωση επιστροφής ποσού, η αν θέλετε κάποια αλλαγή. 

Δεν σηκώνουν τηλέφωνα, γίνεται ένας γενικός χαμος στα μεγάλα καταστήματα, τεράστιες καθυστερήσεις κτλπ. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 36
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αντικαταβολή παιδιά παντού πλεον Μην προπληρωνεται με πιστωτικές η κάρτες γενικά γιατί θα φάτε μεγάλη ταλαιπωρία σε περίπτωση επιστροφής ποσού, η αν θέλετε κάποια αλλαγή.  Δεν σηκώνουν τηλέφ

Δυστυχώς, εκεί στην mediamarkt έχουν χάσει το μπούσουλα... Βέβαια , λόγω των ημερών (κλειστά μαγαζιά παντού) θα πρέπει να κάνουν καλές εισπράξεις την ώρα που πολλοί άλλοι που έχουν φυσικό κατάστημα έχ

Ρε παιδιά, ολα εχουν πρόβλημα, δεν έχει μονο το mediamark. Θες να σου δειξω παραγγελία απο το eshop.gr, crazy Sunday, όπου προϊόν λεει 2-3 μέρες αναμονή. Ξέρεις ποσες μέρες πέρασαν? Κοντευει μηνας και

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 27/3 εκανα την παραγγελια μου,υποτιθεται  ηταν αμεσα διαθεσιμη.Μετα απο  λιγες μερες ελεγε οτι το προιον εξαντληθηκε.Μπαινω στον λογαριασμο μου και λεει οτι το προιον ειναι stock στην αποθηκη τους.10 μερες αναμονη και φυσικα ακομα τιποτα.Πραγματικα οτι ναναι!!!Ευτυχως εχω πληρωσει με paypal και εχω ξεκινησει dispute και το γυρισα σε escalate..Περιμενω να δω τι θα γινει!!Πρωτη και ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορα ψωνιζω απο αυτους...!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς, εκεί στην mediamarkt έχουν χάσει το μπούσουλα... Βέβαια , λόγω των ημερών (κλειστά μαγαζιά παντού) θα πρέπει να κάνουν καλές εισπράξεις την ώρα που πολλοί άλλοι που έχουν φυσικό κατάστημα έχουν απλώς κατεβάσει ρολλά... Περιμένω κι εγώ από 27/03 και η μόνη απάντηση που έλαβα ήταν μέσω email (τα τηλέφωνα δεν παίζουν), και αόριστη και περιπαιχτική :

" H παραγγελία σου ΠΕΤΑΕΙ για να έρθει στα χέρια σου " 

(εδώ να παρακαλέσω τους συμφορουμίτες αν τυχόν σας πέσει στο μπαλκόνι ένα μικρό webcam σε δέμα, επικοινωνήστε μαζί μου γιατί είναι μάλλον δικό μου !)

Και όπως λέει μία γνωστή πρόρρηση σεβαστού γέροντα :

"..Τις τελευταίες των ημερών , θα δίνετε παραγγελία (στα mediamarkt) και θα είναι ωσάν παραγγελία να μην έχετε ! " 

Αναφορά σε κείμενο

 

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα, οφείλω να ενημερώσω, έλαβα επιτέλους το δέμα από τα mediamarkt.

Οφείλω επίσης να επισημάνω πως ήρθε τελικά με την Acs, στις αποθήκες της οποίας το δέμα καθόταν τις τελευταίες 9 μέρες ...

1124567525_-acscourier.net-000821.jpg.054e2f7e445ff3ee28413955dcdd20b2.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληρωμένη online παραγγελία στις 3 Απρ. από mediamarkt για Αγ. Παρσκευή (με απλά προϊόντα που ήταν άμεσα διαθέσιμα στα περισσότερα καταστήματα - ακόμα και στο κοντινότερο) παραμένει στο εξής status: "Παραγγελία προϊόντων: Ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας σου πρέπει να παραγγελθούν στον προμηθευτή. Σύντομα θα είναι όλα έτοιμα!"

Στο email επιβεβαίωσης αναφέρει ότι τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Επίσης κάθε μέρα τσεκάρω την διαθεσιμότητά τους στο site και βγαίνουν πάντα διαθέσιμα.

Προσπαθώ επί μέρες να επικοινωνήσω μέσω τηλ, email και online chat και δεν υπάρχει απάντηση. Στο τηλέφωνο κάθε φορά εξαντλώ τον χρόνο αναμονής και βγαίνει σύστημα που δίνεις αριθμό και σου λέει ότι θα σε καλέσουν αυτοί. Δεν έχω δεχθεί κλήση ακόμα. 

Προφανώς και κατανοώ ότι γίνεται χαμός αυτές τις μέρες λόγω των συνθηκών, μήπως όμως θα έπρεπε να ενημερώνουν πριν το checkout στο site ότι οι παραγγελίες θα καθυστερήσουν σχεδόν 2 βδομάδες ώστε να προγραμματίζει καλύτερα κάποιος και να μην προπληρώνει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, the_dude_abides είπε

Πληρωμένη online παραγγελία στις 3 Απρ. από mediamarkt για Αγ. Παρσκευή (με απλά προϊόντα που ήταν άμεσα διαθέσιμα στα περισσότερα καταστήματα - ακόμα και στο κοντινότερο) παραμένει στο εξής status: "Παραγγελία προϊόντων: Ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας σου πρέπει να παραγγελθούν στον προμηθευτή. Σύντομα θα είναι όλα έτοιμα!"

Στο email επιβεβαίωσης αναφέρει ότι τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Επίσης κάθε μέρα τσεκάρω την διαθεσιμότητά τους στο site και βγαίνουν πάντα διαθέσιμα.

Προσπαθώ επί μέρες να επικοινωνήσω μέσω τηλ, email και online chat και δεν υπάρχει απάντηση. Στο τηλέφωνο κάθε φορά εξαντλώ τον χρόνο αναμονής και βγαίνει σύστημα που δίνεις αριθμό και σου λέει ότι θα σε καλέσουν αυτοί. Δεν έχω δεχθεί κλήση ακόμα. 

Προφανώς και κατανοώ ότι γίνεται χαμός αυτές τις μέρες λόγω των συνθηκών, μήπως όμως θα έπρεπε να ενημερώνουν πριν το checkout στο site ότι οι παραγγελίες θα καθυστερήσουν σχεδόν 2 βδομάδες ώστε να προγραμματίζει καλύτερα κάποιος και να μην προπληρώνει;

Καλησπερα.... Πληρωνεις το προιον που θελεις και το περιμενεις.... Αλλα θα περιμενεις πανω κατω  γυρω με 4-10 μερες... Υπομονη να εχεις λιγο..

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ περιμένω από 27 Μαρτίου και ακόμα τίποτα, ευτυχώς πλήρωσα με PayPal και περιμένω να πάρω refund.ελπιζω να με δικαιώσει το PayPal χωρίς πολλά πολλά!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 13/4/2020 στις 10:22 ΜΜ, takoulou είπε

Καλησπερα.... Πληρωνεις το προιον που θελεις και το περιμενεις.... Αλλα θα περιμενεις πανω κατω  γυρω με 4-10 μερες... Υπομονη να εχεις λιγο..

20 μέρες περάσανε και ακόμα τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα δεν έχουν μαζευτεί σε καλάθι για να αποσταλούν 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, the_dude_abides είπε

20 μέρες περάσανε και ακόμα τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα δεν έχουν μαζευτεί σε καλάθι για να αποσταλούν 

Ειπαμε λιγο υπομονη... Θα ερθει... Δεν περασε τοσος  καιρος.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, takoulou είπε

Ειπαμε λιγο υπομονη... Θα ερθει... Δεν περασε τοσος  καιρος.

τον καλό καιρό σε 20 μέρες μου έρχονταν από Κίνα!!! Από Ελλάδα θεωρούσαμε φυσιολογικό το μέχρι 2 μέρες άντε μάξ 5 εργασιμες για προσφορές τύπου crazy sundays

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, keysmith είπε

τον καλό καιρό σε 20 μέρες μου έρχονταν από Κίνα!!! Από Ελλάδα θεωρούσαμε φυσιολογικό το μέχρι 2 μέρες άντε μάξ 5 εργασιμες για προσφορές τύπου crazy sundays

Ξερετε αυτον το καιρο τι γινεται στις εταιρειες αυτες... Πανικος....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, takoulou είπε

Ξερετε αυτον το καιρο τι γινεται στις εταιρειες αυτες... Πανικος....

σύμφωνοι αλλά περάσαν μέρες πολλές. Με τόση ανεργία από τους άλλους κλάδους μήπως να πάρουν λίγο κοσμάκι να αναπτυχθούν και αυτές να ήμαστε όλοι ευχαριστημένοι; Δεν κάνει να τους "λυπόμαστε" που πάνε καλά οι δουλειές τους;

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 7 μήνες μετά...

Υπέπεσα κι εγώ στο ολέθριο σφάλμα να παραγγείλω από το MediaMarkt μολονότι οι αξιολογήσεις στο Skroutz κάθε άλλο παρά κολακευτικές είναι. Αλλά τα προϊόντα ήταν  σχετικά χαμηλής αξίας (combo πληκτρολόγιο/ποντίκι + bluetooth mouse) και δεν επρόκειτο για άμεση ανάγκη («μου χάλασε η τάδε συσκευή και ΠΡΕΠΕΙ να την αντικαταστήσω άμεσα»)

Εξόφλησα με πιστωτική, έλαβα e-mail επιβεβαίωσης και, μετά από 4 ημερολογιακές ημέρες (στις 2 Δεκεμβρίου), SMS που ενημέρωνε πως

Αναφορά σε κείμενο

Η παραγγελία xx######## έχει αποσταλεί και είναι προς παράδοση στην διεύθυνση που έχεις επιλέξει!

Περίεργο, σκέφτηκα, στέλνουν SMS για παράδοση ενώ δεν έχουν δώσει καν tracking number. Αλλά αφού τηρούνται οι χρόνοι, δεν μας πειράζει και ιδιαίτερα. Αμ δε! Περνάει μία μέρα, περνάει δεύτερη, άφαντη η παραγγελία. Ας δείξουμε λίγη κατανόηση, εν μέσω Black Friday/Cyber Monday γίνεται χαμός,  συσσωρεύεται τεράστιος αριθμός & όγκος εμπορευμάτων. Αφήνω λοιπόν να περάσει και το Σαββατοκύριακο και μπαίνω να κοιτάξω το ιστορικό των παραγγελιών μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω το παρακάτω μήνυμα

Αναφορά σε κείμενο

Έχει αποσταλεί!
Έχεις ήδη παραλάβει τα προϊόντα σου, αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες, κάλεσέ μας να σε εξυπηρετήσουμε.

Τι έχω παραλάβει ρε ΣΚΙΤΖΗΔΕΣ; Εδώ δεν έχετε δώσει καν tracking number, δεν ξέρω ποιος courier έχει αναλάβει την μεταφορά! 🤬

Εν τω μεταξύ το ένα από τα δύο προϊόντα είναι πλέον «μη διαθέσιμο» (υπάρχει ωστόσο σε ακόμη 36 καταστήματα στην ελληνική αγορά, συνεπώς δεν τίθεται θέμα έλλειψης). Συμπληρώνω τη φόρμα επικοινωνίας και τους εξηγώ τα καθέκαστα χωρίς να προβώ σε χαρακτηρισμούς γιατί ούτως ή άλλως κάποιος φουκαράς θα το διαβάσει, τι φταίει ο άνθρωπος; Απάντηση ΚΑΜΙΑ.

Σκέφτομαι λοιπόν να τηλεφωνήσω στο customer care μπας και βγάλω άκρη. Γιατί εδώ δεν έχουμε παραγγελία που έχει κολλήσει κατά τη μεταφορά, που ξέρεις πως κάποια στιγμή θα ξεμπλοκαριστεί - εδώ σου λένε πως έχεις παραλάβει!

Πληροφορήθηκα πως τα οι αριθμοί του τηλεφωνικού τους κέντρου ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ, είναι αλήθεια;

Υπάρχει κάποιος αριθμός εκτός από τους 801-5002020 και 211-2117700; (Κάτι σε 210-xxxxxxx κατά προτίμηση)

Για πείτε ρε παιδιά...

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, 9-11 είπε

Υπέπεσα κι εγώ στο ολέθριο σφάλμα να παραγγείλω από το MediaMarkt μολονότι οι αξιολογήσεις στο Skroutz κάθε άλλο παρά κολακευτικές είναι. Αλλά τα προϊόντα ήταν  σχετικά χαμηλής αξίας (combo πληκτρολόγιο/ποντίκι + bluetooth mouse) και δεν επρόκειτο για άμεση ανάγκη («μου χάλασε η τάδε συσκευή και ΠΡΕΠΕΙ να την αντικαταστήσω άμεσα»)

Εξόφλησα με πιστωτική, έλαβα e-mail επιβεβαίωσης και, μετά από 4 ημερολογιακές ημέρες (στις 2 Δεκεμβρίου), SMS που ενημέρωνε πως

Περίεργο, σκέφτηκα, στέλνουν SMS για παράδοση ενώ δεν έχουν δώσει καν tracking number. Αλλά αφού τηρούνται οι χρόνοι, δεν μας πειράζει και ιδιαίτερα. Αμ δε! Περνάει μία μέρα, περνάει δεύτερη, άφαντη η παραγγελία. Ας δείξουμε λίγη κατανόηση, εν μέσω Black Friday/Cyber Monday γίνεται χαμός,  συσσωρεύεται τεράστιος αριθμός & όγκος εμπορευμάτων. Αφήνω λοιπόν να περάσει και το Σαββατοκύριακο και μπαίνω να κοιτάξω το ιστορικό των παραγγελιών μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω το παρακάτω μήνυμα

Τι έχω παραλάβει ρε ΣΚΙΤΖΗΔΕΣ; Εδώ δεν έχετε δώσει καν tracking number, δεν ξέρω ποιος courier έχει αναλάβει την μεταφορά! 🤬

Εν τω μεταξύ το ένα από τα δύο προϊόντα είναι πλέον «μη διαθέσιμο» (υπάρχει ωστόσο σε ακόμη 36 καταστήματα στην ελληνική αγορά, συνεπώς δεν τίθεται θέμα έλλειψης). Συμπληρώνω τη φόρμα επικοινωνίας και τους εξηγώ τα καθέκαστα χωρίς να προβώ σε χαρακτηρισμούς γιατί ούτως ή άλλως κάποιος φουκαράς θα το διαβάσει, τι φταίει ο άνθρωπος; Απάντηση ΚΑΜΙΑ.

Σκέφτομαι λοιπόν να τηλεφωνήσω στο customer care μπας και βγάλω άκρη. Γιατί εδώ δεν έχουμε παραγγελία που έχει κολλήσει κατά τη μεταφορά, που ξέρεις πως κάποια στιγμή θα ξεμπλοκαριστεί - εδώ σου λένε πως έχεις παραλάβει!

Πληροφορήθηκα πως τα οι αριθμοί του τηλεφωνικού τους κέντρου ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ, είναι αλήθεια;

Υπάρχει κάποιος αριθμός εκτός από τους 801-5002020 και 211-2117700; (Κάτι σε 210-xxxxxxx κατά προτίμηση)

Για πείτε ρε παιδιά...

 

Το 211 δεν πρέπει να χρεώνεται. Απλό σταθερό τηλεφωνικό νούμερο μοιάζει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.