ratpack3 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Καλησπέρα ενώ είχε εκδοθεί λογαριασμός κινητής αλλά και σταθερής και είχαν περαστεί κανονικά τους έβλεπα στο My Vodafone σήμερα είναι μηδενικοί και οι δύο (προφανώς και ΔΕΝ τους έχω πληρώσει εγώ ή κάποιος δικός μου). Γνωρίζει κανείς αν είναι κάποιο τεχνικό θέμα της εφαρμογής ή αν λόγω της κατάστασης με τον ιό η εταιρία ανέστηλε τις πληρωμές; Τηλέφωνο δεν πήρα να ρωτήσω γιατί οι χρεώσεις σε 4ψήφια 5 ψήφια είναι ακριβές,αν κάποιος έχει κάποια ενημέρωση και θέλει ας το μοιραστεί μαζί μας,ευχαριστώ.
paylidis Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) στειλε στο Chat που εχουν στη σελιδα τους... εγω απο εκει ζητάω και να με καλέσουν συνηθως, εφόσον δεν εχουν πλέον νούμερο 210... Επεξ/σία 1 Απριλίου 2020 από paylidis 1
doc Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Πάρτε στο 13840 που είναι δωρεάν για τεχνική υποστήριξη και από εκεί σε συνδέει στην εξυπηρέτηση πελατών ακούγοντας τις επιλογές.
ratpack3 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Επικοινώνησα με τους ανθρώπους της vodafone συστημικό λάθος και μάλιστα στιγμιαίο ήταν οι χρεώσεις κανονικά αποκαταστάθηκαν τζάμπα χάρηκα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα