Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα ενώ είχε εκδοθεί λογαριασμός κινητής αλλά και σταθερής και είχαν περαστεί κανονικά τους έβλεπα στο My Vodafone σήμερα είναι μηδενικοί και οι δύο (προφανώς και ΔΕΝ τους έχω πληρώσει εγώ ή κάποιος δικός μου).

Γνωρίζει κανείς αν είναι κάποιο τεχνικό θέμα της εφαρμογής ή αν λόγω της κατάστασης με τον ιό η εταιρία ανέστηλε τις πληρωμές;

Τηλέφωνο δεν πήρα να ρωτήσω γιατί οι χρεώσεις σε 4ψήφια 5 ψήφια είναι ακριβές,αν κάποιος έχει κάποια ενημέρωση και θέλει ας το μοιραστεί μαζί μας,ευχαριστώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στειλε στο Chat που εχουν στη σελιδα τους...

εγω απο εκει ζητάω και να με καλέσουν συνηθως, εφόσον δεν εχουν πλέον νούμερο 210...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Πάρτε στο 13840 που είναι δωρεάν για τεχνική υποστήριξη και από εκεί σε συνδέει στην εξυπηρέτηση πελατών ακούγοντας τις επιλογές.

Δημοσ.

Επικοινώνησα με τους ανθρώπους της vodafone συστημικό λάθος και μάλιστα στιγμιαίο ήταν οι χρεώσεις κανονικά αποκαταστάθηκαν τζάμπα χάρηκα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...