Προς το περιεχόμενο

Η ACS ανακαλεί την έκτακτη χρέωση στον τιμοκατάλογό της [Ενημέρωση]


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από καταγγελίες πελατών της εταιρείας για απροσδόκητη αλλαγή στον τιμοκατάλογο της με επιπλέον επιβάρυνση κατά 22,5%, το πρωί της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε αιφνιδιαστικός έλεγχος στα κεντρικά γραφεία της γνωστής εταιρείας ταχυμεταφορών ACS από κλιμάκιο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και της Οικονομικής Αστυνομίας.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σύλλογος Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων και η Ένωση Ελληνικού Βιβλίου σε κοινή ανακοίνωση τους στις 2 Απριλίου, έκαναν γνωστό ότι ενημέρωσαν το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, για την απόφαση της εταιρείας ταχυμεταφορών να προχωρήσει σε αιφνιδιαστική αλλαγή του τιμοκαταλόγου της με επιπλέον επιβάρυνση κατά 22,5% από την 1η Απριλίου, αγνοώντας προσφορές που είχε προτείνει ή και συμφωνίες που βρίσκονταν σε ισχύ.

Τελικά, η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της από την 1η Απριλίου του 2020 δεν πρόκειται να ισχύσει. Αυτό δήλωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου Quest Συμμετοχών, κ. Θεόδωρος Φέσσας μετά τις καταγγελίες και την δημοσιότητα που απέκτησε το θέμα. Ο κ. Φέσσας δήλωσε ότι η εταιρεία θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.

Η δήλωση του κ. Φέσσα είναι η παρακάτω:

Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η θυγατρική μας εταιρεία ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια.

Η ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες,  που οφείλονται εκτός από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματα της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το  κόστος λειτουργίας της.

Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.

Συνεπώς η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20 δεν θα ισχύσει.

Ενημέρωση 6/4/2020: Με νεότερη ανακοίνωσή της, η ACS τονίζει τα ακόλουθα

• Η ACS και το δίκτυο των αντιπροσώπων της, που αποτελείται από ανεξάρτητες μικρές επιχειρήσεις με 270 καταστήματα πανελλαδικά, λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, λόγω της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης (άνω του 60% σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον), των ελλείψεων προσωπικού (μείωση κατά 20% λόγω των μέτρων προστασίας της υγείας) και των έκτακτων μέτρων αποφυγής συγχρωτισμού, τόσο στα κέντρα διαλογής, όσο και στα καταστήματά της. Η πρωτοφανής κατάσταση που επικρατεί, έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην παράδοση των αποστολών και τη μείωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών της.
 
• Η ACS, επιδιώκοντας να συνδράμει στην επείγουσα αυτή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, επέλεξε, μεταξύ άλλων, να επιδοτήσει με €0,45 ανά αποστολή τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις-καταστήματά της, ώστε να πραγματοποιήσουν άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις σε πρόσθετο προσωπικό, αποθηκευτικούς χώρους, μεταφορικά μέσα κλπ. Για το σκοπό αυτό, ανακοίνωσε στους πελάτες της ισόποση έκτακτη χρέωση, από 1/4/20, προκειμένου να καλυφθεί μέρος του εκτιμώμενου πρόσθετου κόστους λειτουργίας. Αντίστοιχες ενέργειες έχουν γίνει και από διεθνείς εταιρείες ταχυμεταφορών εντός και εκτός Ελλάδας, οι οποίες εφαρμόζουν ανάλογο «emergency situation surcharge», προσπαθώντας να διατηρήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
 
• Στις 3/4/20 η Διοίκηση της ACS ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την αναστάτωση που δημιουργήθηκε, και ανέλαβε  να επιδοτήσει η ίδια τις επιχειρήσεις των συνεργατών της. Η εταιρεία εκφράζει τη λύπη της και διευκρινίζει  ότι η εν λόγω χρέωση είχε προσωρινό χαρακτήρα και μοναδικό σκοπό να ενισχύσει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων της, ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι παραδόσεις στα σπίτια κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.
 
• Με αφορμή την προαναφερθείσα πρόσθετη χρέωση, έλαβε ευρεία δημοσιότητα μια ένταση στη σχέση της εταιρείας με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων, η οποία όμως ελάχιστα αφορούσε το θέμα της εν λόγω χρέωσης. Ο Σύλλογος είχε ζητήσει να αναλάβει η ACS την παράδοση 1.000.000 διδακτικών συγγραμμάτων στο σπίτι του κάθε φοιτητή. Στην προκειμένη περίπτωση η ACS είχε καταστήσει σαφές ότι, με τα σημερινά δεδομένα και ανεξαρτήτως τιμής χρέωσης, δεν είναι σε θέση να αναλάβει το υπέρογκο αυτό έργο, όπως της ζητήθηκε και αντιπρότεινε εναλλακτικές λύσεις. Ο Σύλλογος Εκδοτών, καθώς και το Υπουργείο Παιδείας, ενημερώθηκαν σχετικά την 31/3/20. Συνεπώς, δεν υπάρχει αθέτηση οποιασδήποτε δεσμευτικής συμφωνίας εκ μέρους της εταιρείας.
 
• Τέλος, η ACS γνωστοποιεί ότι δεν έχει αυξήσει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά την τελευταία δεκαετία. Τουναντίον έχει προβεί σε επανειλημμένες μειώσεις τιμών, προχωρώντας ταυτόχρονα σε μεγάλες επενδύσεις και καινοτόμες λύσεις, που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών της. Επί 40 σχεδόν χρόνια η ACS είναι η πρώτη εταιρεία ταχυμεταφορών στη χώρα μας, με σημαντικό μερίδιο αγοράς, εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα και με μοναδική της προτεραιότητα την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και καταναλωτών.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πήρε παραπάνω προσωπικό; κάνουν παραπάνω ώρες δουλειά; έχει παραπάνω ζημιές σε οχήματα και μηχανηματα; να τα κοστολογησουν όλα αυτά και να φανεί στις τιμές τους,  άλλωστε "μαγαζι" είναι, ΟΜΩΣ 20+% στις τιμές χτυπάει άσχημα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν ειναι μονο η acs

δεν ξερω οτι λογω της καταστασης ειναι δυσκολοτερο να ερθουν εμπορευματα απο την κινα που ειναι βασικος προμηθευτης των παντων αλλα παρατηρω στο σκρουτζ τις τιμες ηλεκτρονικων ειδων να εχουν παρει την ανιουσα.

10 με 20 % για αρχη και βλεπουμε......

  • Like 2
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, hiper7 είπε

Δυστυχώς, η ACS έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία που δουλεύει για της δική της διευκόλυνση και όχι των πελατών. 8-10 φορές που παραγγέλνω κάτι και το κατάστημα χρησιμοποιεί ACS, λαμβάνω μήνυμα ότι δε μας βρήκαν σπίτι ενώ πάντα υπάρχει κάποιος, και χρειάζεται να πηγαίνω να τα παίρνω μόνος μου!

Ίδια εμπειρία.

Εδώ ειδικά (σε νόμο της Κρητης) λειτουργεί ως franchise και ο επιχειρηματίας λίγο νοιάζεται....

  • Like 15
  • Thanks 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, hiper7 είπε

Δυστυχώς, η ACS έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία που δουλεύει για της δική της διευκόλυνση και όχι των πελατών. 8-10 φορές που παραγγέλνω κάτι και το κατάστημα χρησιμοποιεί ACS, λαμβάνω μήνυμα ότι δε μας βρήκαν σπίτι ενώ πάντα υπάρχει κάποιος, και χρειάζεται να πηγαίνω να τα παίρνω μόνος μου! Άσε που όταν τους παίρνω τηλέφωνο έχει σταντανρτ αναμονή 15' !

Μπορείς να παραδόσεις 1000 δέματα με 2 υπαλλήλους απο εντος εδρας, ή να προσλάβεις 10+ extra delivery. Τι απο τα δύο εχει περισσότερο κέρδος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πρωταπριλιά το έκανε μωρε η ατιμουλα άκου εκεί αύξηση η ACS που χρεώνει μέχρι και το "καλησπέρα ένα δέμα θέλω να στείλω" 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, hiper7 είπε

Δυστυχώς, η ACS έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία που δουλεύει για της δική της διευκόλυνση και όχι των πελατών. 8-10 φορές που παραγγέλνω κάτι και το κατάστημα χρησιμοποιεί ACS, λαμβάνω μήνυμα ότι δε μας βρήκαν σπίτι ενώ πάντα υπάρχει κάποιος, και χρειάζεται να πηγαίνω να τα παίρνω μόνος μου! Άσε που όταν τους παίρνω τηλέφωνο έχει σταντανρτ αναμονή 15' !

Πες τα χρυσοστομε!  Ακριβώς αυτό ισχύει. Όπου βλέπω acs  μακριά.  Απαράδεκτη εταιρεία, απαίσια εξυπηρέτηση. Καλά να πάθουν δεν τα λυπάμαι καθόλου. Με έχουν ταλαιπωρήσει αφάνταστα με αυτές τις απατεωνιές του τύπου δεν ήταν κάνεις σπίτι. Άσε που ενώ έχω γραμματοκιβώτιο, τους έχω πιάσει κ τα πετάνε έξω από το μηχανάκι.

Καμία λύπηση. 

  • Like 23
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά η ACS έχει αρχίσει και κουράζει. Πάνε οι καλές εποχές της. Προχθές πήγα δέμα από Χαλάνδρι για Ιωάννινα και μετά από 2 ημέρες έστειλαν μήνυμα στο παλικάρι ότι το δέμα σας είναι έτοιμο για παραλαβή στο κατάστημα του Χαλανδρίου, και βρισκόταν ακόμα εκεί. 
Το τελευταίο 2μηνο, δέματα που περιμένω να έρθουν, ενημερώνουν με μήνυμα ότι δεν βρήκαν κάποιον ενώ δεν περνάνε καν από το σπίτι. Αυτή την εβδομάδα μόνο, περίμενα δέμα από istorm, έχουν ενημερώσει στο tracking ότι πέρασαν 3 φορές και δεν έχουν περάσει ούτε απέξω. Απλά απαράδεκτοι. Και το τελευταίο διάστημα έχω προσέξει ότι κάνουν πάρα πολύ κακή διαχείριση στα δέματα, όπου αυτά δεν έπαιζαν παλιότερα. 
Θέλουν και +22,5% τρομάρα τους

  • Like 16
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...