Προς το περιεχόμενο

Apple Pay από σήμερα με κάρτες Visa της Alpha Bank


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Επειδή αυτά αλλάζουν από βδομάδα σε βδομάδα, το παραπάνω λειτουργεί με το Tap & Pay του Android; Γιατί στις physical/virtual κάρτες της Revolut που έχω συνδέσει με ελληνικό Google Pay, δεν ενεργοποιείται η επιλογή για contactless (με μήνυμα "card cannot be used to pay in shop" ή κάτι τέτοιο). Συνεπώς να φανταστώ ότι πληρωμές από NFC κινητού σε POS δεν θα παίξουν.

Σαν workaround έχω το κλασικό κόλπο με N26 => γερμανικό Paypal => Google Pay => Tap & Pay στο NFC του κινητού.

Ούτε εγώ μπορούσα. Μπαίνεις revolut διαγράφεις την virtual που έχεις. Αλλάζεις διεύθυνση και βάζεις μια ψεύτικη σε Αγγλία. Μετα ανοίγεις νέα virtual και θα την δεχτεί στο Google Pay . Μπορείς να τσεκαρεις και στην φωτο

IMG_20200407_181133.jpg.1d9cd1a46e7167829cf7de6c1bf89a54.jpg

Επεξ/σία από stevengreeceGR
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, JcD είπε

Πικρές αλήθειες για εμάς τους χρήστες των σάμυ. Ερώτηση προς τα μηλόπαιδα που θα μπουν εδώ και συγνώμη για το off topic. Multitasking του τύπου να ανοίγεις 2 εφαρμογές σε μία οθόνη παράλληλα όπως γίνεται στα σάμυ υπάρχει ή ακόμα?

Ακομα. Προσωπικα το θεωρω αχρηστο, στο s7 δε παιζει να το χρησιμοποιησα πανω απο 5 φορες. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, johnnie44 είπε

Ακομα. Προσωπικα το θεωρω αχρηστο, στο s7 δε παιζει να το χρησιμοποιησα πανω απο 5 φορες. 

Το χρησιμοποιώ καθημερινά ρε γαμώτο, ειδάλλως θα είχα πετάξει τη σαβούρα μου στα σκουπίδια! Στα σπορ που κάνω μου χρειάζεται, μακάρι να το βάλει και η apple σύντομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nikosgnr είπε

Επόμενη θα είναι η Eurobank.

Η Πειραιώς δε θα ασχοληθεί σύντομα..

Στην Πειραιώς θέλει να έχεις κολλητό τον διευθυντή για να σου φτιάξουν e-banking 😂 Δύο μέρες ταλαιπωρία με τις γνωστές ουρές του κορονοιου για να μου ανήξει το e-banking και εν τέλη μου το έφτιαξε η διευθύντρια ζητώντας και συγνώμη 😆 Στην revolut απ'την άλλη σε 5 λεπτά έχεις λογαριασμό χωρίς να βγεις από το σπίτι.!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, JcD είπε

Στην Πειραιώς θέλει να έχεις κολλητό τον διευθυντή για να σου φτιάξουν e-banking 😂 Δύο μέρες ταλαιπωρία με τις γνωστές ουρές του κορονοιου για να μου ανήξει το e-banking και εν τέλη μου το έφτιαξε η διευθύντρια ζητώντας και συγνώμη 😆 Στην revolut απ'την άλλη σε 5 λεπτά έχεις λογαριασμό χωρίς να βγεις από το σπίτι.!

....κ πριν ξεσπάσει όλη αυτή η κατάσταση κ ενώ ήδη σου είχαν προτείνει, στο κατάστημα, πιο χαλαρές μέρες, να αγοράσεις κωδικούς πρόσβασης... αρνήθηκες να φανταστώ!?

Καμία σχέση (μέχρι πριν ισχυσουν τα μέτρα που έφεραν τα πάνω-κατω παντού) η winbank έβγαινε άμεσα, εφόσον είχες ενημερωθεί σωστά κ είχες στην κατοχή σου τα απαραίτητα έγγραφα (αυτά πού λείπουν ή αυτά που χρειάζονται επικαιροποίηση) κατόπιν ραντεβού που συνήθως εξυπηρετεί εσένα (φυσικά κ δεν εννοώ αρχή κ τέλος του μήνα, όταν στην τράπεζα θέλουν να βρίσκονται οι αργόσχολοι- ενώ αυτοι που πραγματικά έχουν δουλειά, έχουν προνοήσει ή ακόμα κ τώρα, έχουν το ραντεβού τους, στο κατάστημα εξυπηρέτησης/πχ ΣΜΕ η non-cash/επιταγές).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TechnoState είπε

....κ πριν ξεσπάσει όλη αυτή η κατάσταση κ ενώ ήδη σου είχαν προτείνει, στο κατάστημα, πιο χαλαρές μέρες, να αγοράσεις κωδικούς πρόσβασης... αρνήθηκες να φανταστώ!?

Καμία σχέση (μέχρι πριν ισχυσουν τα μέτρα που έφεραν τα πάνω-κατω παντού) η winbank έβγαινε άμεσα, εφόσον είχες ενημερωθεί σωστά κ είχες στην κατοχή σου τα απαραίτητα έγγραφα (αυτά πού λείπουν ή αυτά που χρειάζονται επικαιροποίηση) κατόπιν ραντεβού που συνήθως εξυπηρετεί εσένα (φυσικά κ δεν εννοώ αρχή κ τέλος του μήνα, όταν στην τράπεζα θέλουν να βρίσκονται οι αργόσχολοι- ενώ αυτοι που πραγματικά έχουν δουλειά, έχουν προνοήσει ή ακόμα κ τώρα, έχουν το ραντεβού τους, στο κατάστημα εξυπηρέτησης/πχ ΣΜΕ η non-cash/επιταγές).

Όχι αδερφέ, παράλληλα άνοιξα καταθετικό λογαριασμό που μου χρειάστηκε εκτάκτως τώρα και έκανα άμεσα και το e-banking, πήγα ενημερωμένος και με όλη την αναγκαία χαρτούρα (άλλο και τούτο) το πρόβλημα ήταν στα συστήματα τους, δεν μπορούσε να δεχθεί το τηλέφωνο μου για να δώσει το extraPin, γι'αυτο ζήτησε συγνώμη η διευθύντρια, απ'ότι κατάλαβα από τις αντιδράσεις της αποτελεί συχνό φαινόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν δοκίμασα και ενώ όλα πάνε καλά τζίφος στο τελευταίο στάδιο vérification. Μου βγάζει να στείλει μήνυμα σε αριθμό κινητού που είχα προ 8ετίας ενώ στη τράπεζα το έχω αλλάξει. Με τηλέφωνο που πήρα στην Άλφα δε ξέρουν τίποτα και δε μπορούν να βοηθήσουν καθόλου. Δοκιμάστε μέχρι το Πάσχα είναι πιλοτική η περίοδος μπορεί να φτιάξει μου είπαν χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, TechnoState είπε

....κ πριν ξεσπάσει όλη αυτή η κατάσταση κ ενώ ήδη σου είχαν προτείνει, στο κατάστημα, πιο χαλαρές μέρες, να αγοράσεις κωδικούς πρόσβασης... αρνήθηκες να φανταστώ!?

Καμία σχέση (μέχρι πριν ισχυσουν τα μέτρα που έφεραν τα πάνω-κατω παντού) η winbank έβγαινε άμεσα, εφόσον είχες ενημερωθεί σωστά κ είχες στην κατοχή σου τα απαραίτητα έγγραφα (αυτά πού λείπουν ή αυτά που χρειάζονται επικαιροποίηση) κατόπιν ραντεβού που συνήθως εξυπηρετεί εσένα (φυσικά κ δεν εννοώ αρχή κ τέλος του μήνα, όταν στην τράπεζα θέλουν να βρίσκονται οι αργόσχολοι- ενώ αυτοι που πραγματικά έχουν δουλειά, έχουν προνοήσει ή ακόμα κ τώρα, έχουν το ραντεβού τους, στο κατάστημα εξυπηρέτησης/πχ ΣΜΕ η non-cash/επιταγές).

Off-topic: 
Πειραιώς απογοητευτικές υπηρεσίες.

Με πιστωτική κάρτα εκεί (χωρίς τραπεζικό λογαριασμό, η κάρτα είχε πρωτοεκδοθεί σε άλλες εποχές και την κρατάω για τις occasional άτοκες δόσεις) ΔΕΝ μου ανοίγαν e-banking λογαριασμό να βλέπω τις κινήσεις μου (κι ας καταργήσανε το winbank for cards), ΔΕΝ στέλνουν SMS σε κάθε κίνηση, ΔΕΝ στέλνουν email σε κάθε κίνηση. Πρακτικά, 2020 και ενημερώνομαι μόνο από χάρτινο λογαριασμό (ή και καθόλου το τελευταίο δίμηνο καθώς δεν λειτουργούν κανονικά τα ΕΛΤΑ). Όλα αυτά και μετά την πιο πρόσφατη επικαιροποίηση στοιχείων πριν 6 μήνες σε κατάστημα. Η απάντηση σε όλα αυτά ήταν "δεν γίνεται" και δεν υπήρχε καμία διάθεση να προσπαθήσουν κάτι πέρα από το να μου πουλήσουν "ασφάλεια πορτοφολιού." SMS και email για promo, μια χαρά ερχονται.

👎

Επεξ/σία από SeaLion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...