Προς το περιεχόμενο

Αγορά χορτοκοπτικού / θαμνοκοπτικού (για αρχάριους)


vagvas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα σε όλους!

είμαι πολύ αρχάριος σε θέματα "αγροτικών" οπότε κάθε συμβουλή θα ήταν χρήσιμη!

στο οικόπεδο μου, περίπου 200τμ, θέλω να κόβω τα ζιζάνια-χόρτα κτλ (δες φωτό) καθώς και τα αντίστοιχα που βγαίνουν στη μάντρα, μέχρι να υπάρξει μια πιο μόνιμη λύση τύπου γκαζόν κτλ

τι μηχάνημα θα μου προτείνατε?

1. βενζίνη/ηλεκτρικό/μπαταρία

2. πόσα hp/watt κτλ

3. τι εταιρίες να κοιτάξω από θέμα αξιοπιστίας

4. μέχρι πόσα χρήματα είναι καλά να δοθούν για αυτή τη δουλειά, δεδομένου οτι προφανώς δεν είναι για επαγγελματική χρήση.

ΥΓ υγεία σε όλους!

ευχαριστώ πολύ

 

IMG_8429.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μια άποψη θα σου πώ. Δεν προτείνω μπαταρία/ηλεκτρικό γιατί θα πρέπει να είσαι με την μπαλαντέζα από την μία, μπορεί να σου τελειώσει στην μέση της δουλειάς η άλλη περίπτωση. Μπορείς να κάνεις άνετα την δουλειά σου με μηχανή γκαζόν(προφανώς να μην έχει πέτρες και να ειναι λίγο επιπεδο) αλλά για λιγότερη ταλαιπωρια(γύρω από δένδρα κοντά σε φράχτη και γωνίες) χρειάζεται και ένα με μεσινέζα. Αυτό το κρίνεις εσύ και το μπατζετ σου. Αν πας σε ένα μαγαζί με τέτοια εργαλεία θα σου πει ο υπαλληλος τι ειναι ιδανικο για εσενα. Από μάρκες τώρα Stihl, Husqvarna, Viking(θυγατρική Stihl νομιζω) οι πιο γνωστές, γενικά όμως βρίσκεις και Honda και από όλα, λεφτά να υπάρχουν. Κυρίως σε ενδιαφέρει να έχει σοβαρό αντιπρόσωπο για να βρεις ανταλλακτικά αν χρειαστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιλογές έχεις άπειρες. Μπορείς με 80-90 € να πάρεις έναν κινέζο 43κυβικα που θα είναι βαρύ αλλά θα την κάνει την δουλειά του ή ένα Husqvarna 122C με 150€ που είναι πανάλαφρο και επώνυμο αλλά θα πάς πιο αργά. Ότι και να πάρεις τα 200μ2 θα τα βγάλει, απλά στο κάθε μηχάνημα πρέπει να μάθεις τις τυχών ιδιοτροπίες του και να του κάνεις σωστή συντήρηση.