Προς το περιεχόμενο

Google Review


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως γνωρίζουμε όλοι οτι τον μεγαλύτερο ρόλο πλέον στην επιλογή αγοράς ενός προϊόντος ή υπηρεσία παίζουν τα review στο διαδίκτυο.  Η σημαντικότερη  υπηρεσία αυτου του είδους τουλάχιστον για τις τοπικές επιχειρήσεις αλλά και ελεύθερους επαγγελματίες είναι τα google reviews. Αλλα είναι επισης δύσκολο κάποιος να τα συγκεντρώσει αφού στις περισσότερες φορές αυτός που θα αφήσει κριτική είναι ο δυσαρεστημένος πελάτης η στην Ελλάδα ο ανταγωνιστής.

Ο ευκολότερος και γρηγορότερος τρόπος για την συγκέντρωση κριτικών, που είναι διαδεδομένος σε άλλες χώρες, είναι αυτός της ανταλλαγής.  Είναι εντελώς δωρεάν και απόλυτα  απόλυτα αποτελεσματικός αφού προέρχονται από πραγματικούς λογιαριασμούς με πολλές κριτικές.

Αν τυχόν υπάρχει κάποιος για τέτοιου  είδους ανταλλαγή ας μου στείλει PM.

 

    

Δημοσ.

Ε σορυ αλλά από τη στιγμή που είναι ανταλλαγή (δίνεις θετική για να πάρεις θετική, αλλιώς γιατί να το κάνεις), πως μπορεί να είναι αντικειμενική;

Δημοσ.

Σωστά δεν μπορεί να είναι αντικειμενική αλλά δεν ανέφερα πουθενά αυτό. Ίσως το μπέρδεψες με το  αποτελεσματική που έγραψα και όντως μπορεί να είναι. Αφού θα προέρχεται από αληθινούς ελληνες χρήστες με πολλές κριτικές.  Σε αντίθεση με τα likes και followers που μπορείς να αγοράσεις σε fb και insta αλλά είναι συνήθως bot ξένου χρήστες χωρίς καμία αλληλεπιδραση με τον λογαριασμό οπότε στην ουσία άχρηστοι.....

Ευχαριστώ για τα μηνύματα. Ισως είναι καλό να απαντήσουμε και εδώ ότι είμαστε διαθέσιμοι για ανταλλαγή για να μπορούν να μας βρουν και άλλοι χρήστες.    

Δημοσ.

Δηλαδή ψεύτικες κριτικές. Επιχείρηση που ζητάει να φανεί θετική μέσα από πλαστές κριτικές ενώ την ενοχλούν οι αρνητικές που παίρνει από δυσαρεστημένους πελάτες. Solid business plan

Γνώμη μου, καλό θα ήταν να ενδιαφερθείς πρώτα για ποιον λόγο κάποιος θα δυσαρεστηθεί τόσο ώστε να μπει στο κόπο να αφήσει αρνητική κριτική (συνήθως θα το κάνει κάποιος ως έσχατη λύση μήπως και η επιχείρηση ενδιαφερθεί να ακούσει) και δευτερευόντως να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας ώστε να έχετε ικανοποιημένους πελάτες αντί να ψάχνετε πως θα "φτιάξετε" μια εικόνα που δεν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είπα οι την ενοχλούν. Είπα ότι ο δυσαρεστημένος πελάτης είναι πιθανότερο να αφήσει μια άσχημη κριτική σε αντίθεση με τον ευχαριστημενο που δύσκολα θα το κάνει.  Είναι γνωστό ότι όσο καλός και να είσαι δεν μπορείς να τους ευχαριστησεις όλους. Μια ή δύο κακές κριτικές δεν είναι τόσο κακό ειδικά αν η επιχείρηση τις χειριστεί σωστά. Δηλαδή αν απαντήσει με ευγενικό και σωστό τρόπο.

Αν οι αρνητικές κριτικές τεινουν , ή είναι, περισσότερες από τις θετικές είναι ενα θέμα που πρέπει να απασχολήσει τους αρμόδιους. 

Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον και με την τεχνολογία να μην τόσο εύκολα διαχειρισιμη  από όλους εναλλακτικοί τρόποι προωθήσεις θα είναι πάντα το ζητούμενο.        

Δημοσ.
4 ώρες πριν, angelka είπε

Δεν είπα οι την ενοχλούν. Είπα ότι ο δυσαρεστημένος πελάτης είναι πιθανότερο να αφήσει μια άσχημη κριτική σε αντίθεση με τον ευχαριστημενο που δύσκολα θα το κάνει.  Είναι γνωστό ότι όσο καλός και να είσαι δεν μπορείς να τους ευχαριστησεις όλους. Μια ή δύο κακές κριτικές δεν είναι τόσο κακό ειδικά αν η επιχείρηση τις χειριστεί σωστά. Δηλαδή αν απαντήσει με ευγενικό και σωστό τρόπο.

Αν οι αρνητικές κριτικές τεινουν , ή είναι, περισσότερες από τις θετικές είναι ενα θέμα που πρέπει να απασχολήσει τους αρμόδιους. 

Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον και με την τεχνολογία να μην τόσο εύκολα διαχειρισιμη  από όλους εναλλακτικοί τρόποι προωθήσεις θα είναι πάντα το ζητούμενο.        

Εχεις δικιο αλλα ειναι λογικο, γιατι να αφησω θετικη κριτικη σε καταστημα επειδη πχ μου εστειλε προιον στην ωρα του η επειδη δεν με κρεμασε με ενα σερβις η χιλια δυο; Αυτα δεν ειναι αυτονοητα; Δηλαδη θα πω μπραβο σε καποιον επειδη εκανε την δουλεια που διαφημιζει πως κανει και που τον πληρωσα να την κανει;

Αντιθετα αν παραγγειλω κατι και κανει να μου το φερει 1 μηνα (ενω εγραφε 10-15 μερες πχ) η να παραγγειλω κατι, να μην το εχει (και να μην μπορει να το φερει) και 1 μηνα μετα να μην μου εχει επιστρεψει τα χρηματα φυσικα και δικαιολογουν αρνητικη αξιολογηση.

Οποτε δεν ξερω γιατι ειναι παραξενο οτι ο κοσμος ασχολειται περισσοτερο με τις αρνητικες.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εχεις δικιο αλλα ειναι λογικο, γιατι να αφησω θετικη κριτικη σε καταστημα επειδη πχ μου εστειλε προιον στην ωρα του η επειδη δεν με κρεμασε με ενα σερβις η χιλια δυο; Αυτα δεν ειναι αυτονοητα; Δηλαδη θα πω μπραβο σε καποιον επειδη εκανε την δουλεια που διαφημιζει πως κανει και που τον πληρωσα να την κανει;

Αντιθετα αν παραγγειλω κατι και κανει να μου το φερει 1 μηνα (ενω εγραφε 10-15 μερες πχ) η να παραγγειλω κατι, να μην το εχει (και να μην μπορει να το φερει) και 1 μηνα μετα να μην μου εχει επιστρεψει τα χρηματα φυσικα και δικαιολογουν αρνητικη αξιολογηση.

Οποτε δεν ξερω γιατι ειναι παραξενο οτι ο κοσμος ασχολειται περισσοτερο με τις αρνητικες.

Δυστυχώς δεν είναι αυτονόητα γιατί αν ήταν δεν θα υπήρχαν τα φαινόμενα που περιγράφεις παρακάτω....

Και αν φαίνεται απλό και αυτονόητο να έρθει η παραγγελιά σου στην ώρα της και το Service το ίδιο, δεν μπορείς να γνωρίζεις το τι προσπάθεια έχει καταβάλει ο επαγγελματιας για αυτά. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα μικρό συνοικιακό κατάστημα. Για αυτό καλό είναι όταν τα 'αυτονόητα' τηρουνται να αφήνουμε μια θετική κριτική εστω σαν ηθική επιβράβευση.         

Δημοσ.
3 ώρες πριν, angelka είπε

Δυστυχώς δεν είναι αυτονόητα γιατί αν ήταν δεν θα υπήρχαν τα φαινόμενα που περιγράφεις παρακάτω....

Και αν φαίνεται απλό και αυτονόητο να έρθει η παραγγελιά σου στην ώρα της και το Service το ίδιο, δεν μπορείς να γνωρίζεις το τι προσπάθεια έχει καταβάλει ο επαγγελματιας για αυτά. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα μικρό συνοικιακό κατάστημα. Για αυτό καλό είναι όταν τα 'αυτονόητα' τηρουνται να αφήνουμε μια θετική κριτική εστω σαν ηθική επιβράβευση.         

Ας συμφωνησουμε στο οτι διαφωνουμε τοτε....Αν εσυ επικροτεις εναν μαγαζατορα που κανει αυτο ακριβως που τον πληρωνεις να κανει εγω δεν το βλεπω ετσι....Θα τον επικροτησω αν κανει κατι ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο αυτο που πρεπει να κανει, εκει ναι οπως και θα του ριξω αρνητικη οταν κανει ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο αυτα που πρεπει να κανει....

Επισης δεν ξερω κανεναν εργοδοτη που επικροτει τον εργαζομενο αν βγαζει την δουλεια που προβλεπεται να βγαζει, τωρα γιατι αυτο να αλλαζει για τα μαγαζια πραγματικα δεν το καταλαβαινω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ας συμφωνησουμε στο οτι διαφωνουμε τοτε....Αν εσυ επικροτεις εναν μαγαζατορα που κανει αυτο ακριβως που τον πληρωνεις να κανει εγω δεν το βλεπω ετσι....Θα τον επικροτησω αν κανει κατι ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο αυτο που πρεπει να κανει, εκει ναι οπως και θα του ριξω αρνητικη οταν κανει ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο αυτα που πρεπει να κανει....

Επισης δεν ξερω κανεναν εργοδοτη που επικροτει τον εργαζομενο αν βγαζει την δουλεια που προβλεπεται να βγαζει, τωρα γιατι αυτο να αλλαζει για τα μαγαζια πραγματικα δεν το καταλαβαινω.

Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε απόλυτα. Ας θέσουμε το ζήτημα σε διαφορετική βάση. Ας υποθέσουμε ότι η κριτική είναι υποχρεωτική και όχι μόνο ένα μέσο εκδίκησης και μερικές φορές εκβιασμού του καταστήματος.  Για να παραγγείλεις /αγοράσεις κάτι από ένα κατάστημα αυτό σημαίνει οτι κάτι θετικό βρήκες για να το κάνεις. Μπορεί να είναι η τιμή, διαθεσιμότητα, η εξυπηρέτηση,  η ταχύτητα και κόστος αποστολής κ πάρα πολλά αλλά. Όποτε αν τελικά η αγορά / αποστολή  ολοκληρωθεί με επιτυχία γιατί να μην αφησεις μια καλή κριτική για τους λόγους που σε οδήγησαν να επιλέξεις το κατάστημα?...

Γενικότερα καλό θα είναι να εστιάζουμε στα θετικά γεγονότα γύρω μας και να μην θεωρουμε τίποτα δεδομένο.   

Είσαι σίγουρος ότι δεν ξέρεις κανέναν? Δεν έχεις διαβάσει τόσα άρθρα κάθε χρόνο για τον Παπαστράτο? Η δεν ξέρεις εταιρίες που έχουν μπόνους έγκαιρης προσέλευσης? Η διάφορα αλλά μπόνους ανάλογα τους στόχους?              

Επεξ/σία από angelka
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, angelka είπε

Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε απόλυτα. Ας θέσουμε το ζήτημα σε διαφορετική βάση. Ας υποθέσουμε ότι η κριτική είναι υποχρεωτική και όχι μόνο ένα μέσο εκδίκησης και μερικές φορές εκβιασμού του καταστήματος.  Για να παραγγείλεις /αγοράσεις κάτι από ένα κατάστημα αυτό σημαίνει οτι κάτι θετικό βρήκες για να το κάνεις. Μπορεί να είναι η τιμή, διαθεσιμότητα, η εξυπηρέτηση,  η ταχύτητα και κόστος αποστολής κ πάρα πολλά αλλά. Όποτε αν τελικά η αγορά / αποστολή  ολοκληρωθεί με επιτυχία γιατί να μην αφησεις μια καλή κριτική για τους λόγους που σε οδήγησαν να επιλέξεις το κατάστημα?...

Γενικότερα καλό θα είναι να εστιάζουμε στα θετικά γεγονότα γύρω μας και να μην θεωρουμε τίποτα δεδομένο.   

Είσαι σίγουρος ότι δεν ξέρεις κανέναν? Δεν έχεις διαβάσει τόσα άρθρα κάθε χρόνο για τον Παπαστράτο? Η δεν ξέρεις εταιρίες που έχουν μπόνους έγκαιρης προσέλευσης? Η διάφορα αλλά μπόνους ανάλογα τους στόχους?              

Μα δεν ειναι υποχρεωτικη, πως να την κανουμε υποχρεωτικη; Το παραδειγμα που δινεις μπορει να το χρησιμοποιησεις για ολα, σημερα βρισκω κατι στο μαγαζι Α, αυριο στο Β, μεθαυριο στο Γ, δλδ πρεπει να βαζω συνεχεια θετικες για κατι αυτονοητο; Γιατι ακομα και η διαθεσιμοτητα για εμενα ειναι αυτονοητη (γιαυτο ποτε σχεδον δεν αγοραζω απο καταστηματα που λενε μου τα σκας και σου φερνω κατι μετα απο 10-15 μερες γιατι δεν εχω αποθεμα ουτε για δειγμα).

Το οτι κανουν καποια πραγματα για να ειναι χαρουμενοι οι υπαλληλοι δεν σημαινει πως τους λενε μπραβο, συν οτι μιλαμε για μια σταγονα στον ωκεανο οσο αφορα τις επιχειρησεις. Και λογικο ειναι, και εγω οταν δουλευα σε εταιρεια δεν περιμενα να μου πουν μπραβο πχ που πηγαινα στην ωρα μου, δλδ οκ αυτονοητο ειναι και αυτο.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
Στις 10/4/2020 στις 4:59 ΜΜ, angelka είπε

Όπως γνωρίζουμε όλοι οτι τον μεγαλύτερο ρόλο πλέον στην επιλογή αγοράς ενός προϊόντος ή υπηρεσία παίζουν τα review στο διαδίκτυο.  Η σημαντικότερη  υπηρεσία αυτου του είδους τουλάχιστον για τις τοπικές επιχειρήσεις αλλά και ελεύθερους επαγγελματίες είναι τα google reviews. Αλλα είναι επισης δύσκολο κάποιος να τα συγκεντρώσει αφού στις περισσότερες φορές αυτός που θα αφήσει κριτική είναι ο δυσαρεστημένος πελάτης η στην Ελλάδα ο ανταγωνιστής.

Ο ευκολότερος και γρηγορότερος τρόπος για την συγκέντρωση κριτικών, που είναι διαδεδομένος σε άλλες χώρες, είναι αυτός της ανταλλαγής.  Είναι εντελώς δωρεάν και απόλυτα  απόλυτα αποτελεσματικός αφού προέρχονται από πραγματικούς λογιαριασμούς με πολλές κριτικές.

Αν τυχόν υπάρχει κάποιος για τέτοιου  είδους ανταλλαγή ας μου στείλει PM.

Δεν καταλαβαίνω τι "πουλάς";

θετικές κριτικές στο google ? τι ακριβώς είναι το "

Ο ευκολότερος και γρηγορότερος τρόπος για την συγκέντρωση κριτικών, που είναι διαδεδομένος σε άλλες χώρες, είναι αυτός της ανταλλαγής.  Είναι εντελώς δωρεάν και απόλυτα  απόλυτα αποτελεσματικός αφού προέρχονται από πραγματικούς λογιαριασμούς με πολλές κριτικές.

Αν τυχόν υπάρχει κάποιος για τέτοιου  είδους ανταλλαγή ας μου στείλει PM."

Δημοσ.

d

1 ώρα πριν, great είπε

Δεν καταλαβαίνω τι "πουλάς";

θετικές κριτικές στο google ? τι ακριβώς είναι το "

Ο ευκολότερος και γρηγορότερος τρόπος για την συγκέντρωση κριτικών, που είναι διαδεδομένος σε άλλες χώρες, είναι αυτός της ανταλλαγής.  Είναι εντελώς δωρεάν και απόλυτα  απόλυτα αποτελεσματικός αφού προέρχονται από πραγματικούς λογιαριασμούς με πολλές κριτικές.

Αν τυχόν υπάρχει κάποιος για τέτοιου  είδους ανταλλαγή ας μου στείλει PM."

Δεν πουλάω κάτι και ας το πουλάω είναι μέσα  σε εισαγωγικά....

Δίνω μία θετική κριτική στο google με ανταλλαγή μια αντίστοιχη.   

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, angelka είπε

d

Δεν πουλάω κάτι και ας το πουλάω είναι μέσα σε εισαγωγικά....

Δίνω μία θετική κριτική στο google με ανταλλαγή μια αντίστοιχη.

ε εντάξει τότε......!!!

Συγχαρητήρια, να μου πεις πια είναι η επιχείρηση σου να μην πατήσω

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, great είπε

ε εντάξει τότε......!!!

Συγχαρητήρια, να μου πεις πια είναι η επιχείρηση σου να μην πατήσω

Οκ θα πληρώσω τότε την Google και το FB για να σε πεισουν...

Άσε που όταν την πατήσεις μπορείς να αφήσεις μια αρνητική κριτική. Αν φυσικά μείνεις ευχαριστημενος δεν ει ναι ανάγκη να ευχαριστησεις κανέναν.   

 

 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, angelka είπε

Οκ θα πληρώσω τότε την Google και το FB για να σε πεισουν...

Άσε που όταν την πατήσεις μπορείς να αφήσεις μια αρνητική κριτική. Αν φυσικά μείνεις ευχαριστημενος δεν ει ναι ανάγκη να ευχαριστησεις κανέναν.   

Αν αντιμετωπίζεις τους πελάτες σου με τον τρόπο που απαντάς εδώ, δεν μου κάνει εντύπωση που αφήνουν αρνητικά σχόλια.

Αν είχες σοβαρή επιχείρηση δεν θα έψαχνες τέτοιους τρόπους για να "βγεις λάδι", όταν προφανώς υπάρχει κάτι που δυσαρεστεί τον πελάτη σε σημείο να αναγκαστεί να αφήσει αρνητική κριτική. Είτε δεν θα δίνεται η δυνατότητα να πει κάποιος το παράπονό του είτε όλα τα παράπονα πηγαίνουν καρφί για ανακύκλωση. Επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της και θέλει να έχει και συνέχεια παίρνει το αρνητικό feedback και πρώτα κάνει ό,τι μπορεί για να ικανοποιήσει τον πελάτη και έπειτα κάνει όποιες διορθώσεις ώστε να βελτιωθεί. Επιχειρηματίας που ακολουθεί την λογική θέλω μόνο καλά σχόλια, οι υπόλοιποι μην μπειτε καν στον κόπο γιατί μου χαλάτε την εικόνα, βλέπει τον πελάτη μόνο σαν κινητό πορτοφόλι και όχι σαν άνθρωπο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...