Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμο στην εταιρεία DIMOCO για αυθαίρετες χρεώσεις από πενταψήφια


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιός ξέρει τι πολιτικό δόντι θα είχε αυτή η dimoco και κατάφερνε να επιζεί τόσα χρόνια.
.
Εγω πάντως θα έβαζα πρόστιμο και στην Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή που έκανε μόκο και άργησε τόσο.
Το κάλιο αργά παρά αργότερα δεν ισχύει εδώ διότι στην dimoco θα έχουν ήδη αποσβέσει και το πρόστιμο και θα έχουν ήδη έτοιμη εταιρεία backup, την kleftoko.
Θα εχουν βρει και τρόπο να γλυτώσουν το πρόστιμο, μπράβο παιδιά.
.
.
αυτοί είναι? https://dimoco.eu/dimoco-greece/
Επωνυμία εταιρείας      DIMOCO Greece ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ

Εμπορική Ονομασία       DIMOCO Greece
Νομοθετημένη Διεύθυνση  Ολύμπου 19 Νέα Φιλοθέη/Μαρούσι, 15123 Αθήνα,Ελλάδα

Όνομα και διεύθυνση
συνεργατών              DIMOCO Europe GmbH
                                    Campus 21, Europaring
                                    F15/302
                                    2345 Brunn am Gebirge,
                                    Αυστρία
Ονοματεπώνυμο
διαχειριστή             János Attila Basilides

Κεφάλαιο της εταιρείας  EUR 10,000

Αριθμός ΓΕΜΗ            133422801000

ΑΦΜ                              800637690

Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης
Πελατών                    2103009942

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

250.000 κοροϊδία... τοσα ίσως να κλέβουν σε 1 μέρα.. . Οι αλητες φυλακή πρεπει να μπουν... μονο σε συγγενεις και φίλους έχουν κλέψει χιλιαδες ευρω που μου έχει τύχει. Σε εμενα τον ιδιο μετά από πολύ κυνήγι  και καταγγελίες μου τα γυρίσανε. Κανενα λόγω ύπαρξης....αυτές οι εταιρίες...αντε τα ον λαιν καζίνο πρεπει να είσαι λίγο κουτός για να στα φανε, αλλα αυτές οι εταιρίες στα κλέβουν χωρις την συναίνεση σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Έλληνας επιχειρηματίας έχει πολύ πλάκα.

Το iq του φτανει να ανοίξει καμμια καφετέρια......δίπλα σε άλλες 200.

 

ΜΚΟ να περνει αέρα χρήμα.

Έχουμε και  τους γραφικούς ραδιοαρβυλα να διαφημιζουν με μανία "στείλτε λεφτά" για την αρχιαπατη action aid αλλά και τους γιατρούς χωρίς σύνορα.....

Τα σουπερμάρκετ που τσιμπισαν λιγο τις τιμές μέσα στην τωρινή κριση και πουλάνε σαβουρα που είχαν αποθηκευμένη....

Κάποιος να στρωθεί κάτω να δουλέψει με πλάνο δεν υπάρχει.....

Άρπα κόλα πάντα σε όλα......

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Η εταιρεία δεν ενημέρωσε με σαφή και κατανοητό τρόπο και προτού οι καταναλωτές προχωρήσουν στην εγγραφή τους"
 

Ψέματα ρε φίλε, μεγάλη αδικία που πήραν τόσο μικρό πρόστιμο! Λέει πως η εταιρία δεν ενημέρωσε κατανοητά πρώτου κάνουμε εγγραφή, αλλά αυτό είναι εντελώς αναληθές. Η εταιρεία έκανε εγγραφή μόνη της σε χιλιάδες τυχαία νούμερα και τους χρέωσε όλους από 9 ευρώ, γι αυτό κάναμε και τις καταγγελίες. Εγώ οδηγούσα σε ταξίδι, με το κινητό σαν gps και ξαφνικά ήρθαν 5 μηνύματα στη σειρά με ίδια ώρα μέχρι και το δευτερόλεπτο.

1ο μήνυμα: Ευχαριστούμε, ο κωδικός σας είναι αυτός, βάλτε τον στο site για να ολοκληρωθεί η εγγραφή.
2ο μήνυμα: Ευχαριστούμε η εγγραφή ολοκληρώθηκε.
3ο μήνυμα: οι όροι μας είναι αυτοί.
4ο μήνυμα: Λάβατε μέρος στο διαγωνισμό.
5ο μήνυμα: θα λαμβάνετε 3 μηνύματα την ημέρα με χρέωση 2.46€/sms.

Την ώρα που οδηγούσα, και στιγμή που κανείς δεν είχε πρόσβαση στο κινητό μου ώστε να δει τον κωδικό από το sms και να ολοκληρώσει την εγγραφή σε ένα site, κάπως "μπήκε ο κωδικός και ολοκληρώθηκε η εγγραφή από εμένα" σύμφωνα με την εταιρία. Ακόμα και να προσπαθούσα να κάνω εγγραφή, να λάβω sms με κωδικό, να τον βάλω στον υπολογιστή στην ιστοσελίδα εγγραφής, να αποδεχθώ τους όρους και να πατήσω αποστολή, δεν θα προλάβαινα να πάρω και τα 5 μηνύματα (ενεργοποίησης, επικύρωσης κλπ) μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο. Τα έκαναν μέσα από το σύστημά τους.

Ο υπεύθυνος παραπόνων της εταιρίας DIMOCO το μόνο που έλεγε ήταν: "η εγγραφή ολοκληρώνεται μόνο όταν βάλετε τον κωδικό που στέλνουμε στο δικό σας κινητό και τον κωδικό δεν μπορεί να τον δει κανένας άλλος, άρα η εγγραφή έγινε από εσάς και αποδεχθήκατε τους όρους". 
Του λέω: "μπορείς να δεις πως όλα τα μηνύματα ήρθαν την ίδια στιγμή;" Λέει "ναι, φαίνεται στο σύστημα". Του λέω: "βλέπεις τα μηνύματα που ήρθαν από το σύστημα στο νούμερο μου;" Λέει "ναι". Του λέω: "Μπορείς σύμφωνα με το GDPR να μου στείλεις το log και τα μηνύματα;". Μου τα στέλνει και του λέω: "Άρα έχεις πρόσβαση στα μηνύματα, τα βλέπεις, και βλέπεις και τον κωδικό, όπως και όλοι οι υπάλληλοι στην εταιρία σου, άρα εσύ έκανες την εγγραφή μου και όχι εγώ". Μου λέει: "τα βλέπω τα μηνύματα, και εσύ έκανες την εγγραφή, δεν γίνεται αλλιώς, μάλλον σου βγήκε pop up διαφήμιση στον browser του υπολογιστή, έβαλες τον αριθμό τηλεφώνου σου, σου στείλαμε κωδικό εγγραφής, τον έβαλες στον υπολογιστή, έκανες αποδοχή όρων, δεν φταίμε αν δεν καταλάβαινες ότι θα χρεωθείς".

Η Wind δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα, η προστασία καταναλωτή επίσης τίποτα εκείνη τη στιγμή, η DIMOCO δεν επέστρεψε τα χρήματά μου, χρήματα που μου έφαγε ΧΩΡΙΣ να κάνω εγγραφή, η οποία εγγραφή υποτίθεται έγινε σε στιγμή που ταξίδευα. Και ευτυχώς ήταν καρτοκινητό και δεν μου έφαγε περισσότερα λεφτά. Αλλά δυστυχώς ήταν καρτοκινητό και δεν μπορούσα να βάλω μονάδες γιατί ταξίδευα καλοκαίρι προς το πουθενά! Δεν μπορούσα να πάρω την WIND να κάνω φραγή σε πενταψήφιους, δεν μπορούσα να πάρω τους δικούς μου, δεν μπορούσα να μπω σε 3g να κάνω online ανανέωση χρόνου, έπρεπε να γυρίσω στην πόλη (ή σε μια πόλη).

Το ίδιο συνέβη τον Ιούνιο του 2019 σε εκατοντάδες νούμερα, και έχουν μόνο ένα πρόστιμο 250.000€; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Μόνο βάσει GDPR που έκανε κάποιος εγγραφή στο νούμερό μου χωρίς την έγγρισή μου, και όχι κάποιος hacker, αλλά αυτοματοποιημένα μέσα από το σύστημά τους, θα έπρεπε να τους ξεσκίσουν ή να τους κλείσουν! Και αντί να γίνει έλεγχος στο σύστημά τους, ώστε να διαπιστώσουν ότι οι υπάλληλοι της DIMOCO βλέπουν χύμα τα SMS που στέλνουν άρα μπορούν να κάνουν οι ίδιοι registration σε νούμερα διαβάζοντας τους κωδικούς που οι ίδιοι στέλνουν, αντί γι αυτό, τους κατηγόρησαν μόνο πως δεν έδωσαν σαφείς όρους, και πως εμείς κάναμε registration χωρίς να καταλάβουμε σωστά τους όρους; Δηλαδή εμείς είμαστε οι βλάκες και δεχτήκαμε να κάνουμε register σε ένα website που ούτε ξέρω τι κάνει και τι πουλάει, και στο μόνο που φταίνε αυτοί είναι πως δεν μας ενημέρωσαν σωστά για την χρέωση; Όχι ρε φίλε. Α π α ρ ά δ ε κ τ ο !

  • Like 19
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από όλες τις συνδρομητικές πολυμεσικες υπηρεσίες εκεί έξω που ακολουθούν όμοιες πρακτικές , η εξής καμία, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Ακροβατούν στις γκρίζες κανονιστικές περιοχές, με την ανοχή των παρόχων (σωστά αναφέρθηκε από άλλους) και κλέβουν χρήματα. Κάνουν όμως μεγαλύτερο κακό από το οικονομικό. Διαλύουν την εμπιστοσύνη των, όχι τόσο καλά πληροφορημένων, ανθρώπων απέναντι στα κινητά, τα smartphone και (θα το χοντρύνω) στην τεχνολογία γενικότερα. 
 

Επεξ/σία από vabill
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τεράστιοι απατεώνες έχουν κλέψει εκατομμύρια από τον κόσμο με το έτσι θέλω χωρίς την συγκατάθεση τους. Ξέρω πολλά άτομα που τους έφαγαν αρκετές κάρτες. Το πρόστιμο είναι γελοίο έπρεπε να μπει τουλάχιστον 10 εκατομμύρια. Αν και ούτε τα 250k δεν θα πληρώσουν οι απατεώνες. Επίσης δεν επέστρεψαν ούτε 1 ευρώ σε οσους έκλεψαν τα χρήματα. Αλλά είπαμε Ελλάδα έχουμε γεμίσει κλέφτες ενώ μόνο εύκολα δεν βγαίνουν τα χρήματα στις μέρες μας.

 

Φυλακή να τους βάλουν να σαπίσουν καμία 20ετια μπας και στρώσουν. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρόνια είχα 3 καρτοκινητά με φραγή στα πενταψήφια γιατί την είχα πατήσει και μου είχαν κάνει αντιλογισμό.  Ήταν για χρήση ανάγκης, την περισσότερη ώρα την περνάν σε ένα συρτάρι.

Γυρνάω τα παραπάνω νούμερα σε συμβόλαιο λόγω προσφοράς και μου στέλνουν νέες SIM.  Ήρθε ο πρώτος λογαριασμός και έμεινα άγαλμα.  Τα κινητά στο συρτάρι, έπρεπε να τα φορτίσω για να ανοίξουν.  Κοιτάω όλα είχαν λάβει μηνύματα όπως και στην περίπτωση του  @VanJ παραπάνω.  Ότι και καλά είχα γραφτεί στην υπηρεσία και είχα βάλει και τον κωδικό ενεργοποίησης.

Οι 2 πρώτοι λογαριασμοί είχαν δεκάδες χρεώσεις από αυτούς.  Με επίσκεψη σε κατάστημα και μετά από τις σχετικές μπαρούφες που μου έλεγαν ότι μόνος μου γράφτηκα στις υπηρεσίες αυτές τους έβαλα να ελέγξουν την φραγή - με έβαλαν να στείλω SMS stop στο 1213 που επιβεβαίωσε ότι η φραγή ήταν ενεργή.  Τελικά τα αντιλογίσανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...