Προς το περιεχόμενο

To Call of Duty: Warzone έφτασε τους 50 εκατομμύρια παίκτες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παάντως έχει γίνει μεγάλο θέμα το crash που προκαλέι σε pc και τι κολλήματα παίζουν μετά το τελευταίο τους update....

Παρόλα τα προβλήματα όμως, πολλοί ασχολούνται και καίγονται....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/4/2020 στις 4:17 ΜΜ, TIGER7 είπε

Μην το κουράζετε ρε γιατί σας σκοτώνουν οι άλλοι πιο εύκολα και πιο γρήγορα.. όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω σε σχόλιο αν δεν έχεις displayport σε οθόνη 144Hz με 1ms απόκριση σε 1000αρι ethernet με οπτική ίνα από τον τοίχο του σπιτιού σου θα βλέπετε τους ξένους παίχτες να πετάνε στον αέρα και να μας σκοτώνουν με κλανιες! ! Με την μέγιστη ταχύτητα του χαλκού στον τοίχο των ελληνικών σπιτιών να φτάνει τα 4Mbps maximum σε download και να μην μιλήσω για upload... Όταν π.χ. η Νορβηγία τρέχει πάνω από 20 χρόνια σε 28Mbps γιατί όταν κατασκευαστηκε το εθνικό της δίκτυο είχαν μπει σε όλα τα σπίτια οπτικές ίνες τι περιμένατε να αντιμετώπισετε online ??? 

Αντέ λοιπόν να αγορασετε συμβόλαιο από τις εταιρείες Vdsl που σας παραμύθιαζουν ότι θα έχετε 50Mbps ταχύτητα και μετά να σερνονται όλα στο σπίτι. ..

Και με μια DSL απλή των 2Mbps να παίξεις σε σχέση με μια οπτική , έχεις διαφορά 8-11ms.  
Τα παιχνίδια έχουν χαμηλό throughput και δεν χρειάζονται παραπάνω , ακόμα και με voice com enabled κτλ. (άλλο αν streamάρει κανείς).

Οι ελληνικοί ISP έχουν βελτιωθεί και σε σχέση με παλαιότερα ζούμε goden ERA με pings 40ms σε κεντρικούς DE servers.
Αυτό είναι γεγονός και δεν έχει ξανασυμβεί. Τώρα αν το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει φτάσει 50μύρια players είναι λογικό να σε πετάξει σε server που δεν είναι και ο καλύτερος αλλά και πάλι στο majority είναι playable.  Τώρα αν η μισή Ελλάδα παίζει από consoles με wifi , τότε δεν φταίει η οπτική, ούτε οι κλανιές των αντιπάλων . 

Πέραν της σύνδεσης και του Ping (Latency) , αρκετά θα έλεγα σημασία έχει το netcode του παιχνιδιού και το tick rate του server που είσαι στην overall εμπειρία σου .


 

Επεξ/σία από Vasilius
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilius είπε

Και με μια DSL απλή των 2Mbps να παίξεις σε σχέση με μια οπτική , έχεις διαφορά 8-11ms.  
Τα παιχνίδια έχουν χαμηλό throughput και δεν χρειάζονται παραπάνω , ακόμα και με voice com enabled κτλ. (άλλο αν streamάρει κανείς).

Οι ελληνικοί ISP έχουν βελτιωθεί και σε σχέση με παλαιότερα ζούμε goden ERA με pings 40ms σε κεντρικούς DE servers.
Αυτό είναι γεγονός και δεν έχει ξανασυμβεί. Τώρα αν το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει φτάσει 50μύρια players είναι λογικό να σε πετάξει σε server που δεν είναι και ο καλύτερος αλλά και πάλι στο majority είναι playable.  Τώρα αν η μισή Ελλάδα παίζει από consoles με wifi , τότε δεν φταίει η οπτική, ούτε οι κλανιές των αντιπάλων . 

Πέραν της σύνδεσης και του Ping (Latency) , αρκετά θα έλεγα σημασία έχει το netcode του παιχνιδιού και το tick rate του server που είσαι στην overall εμπειρία σου .


 

Μια χαρά τα λες εσύ άλλοι παραπονιουνται..😂😂😂 όσο για τους servers αστο... είδαμε και For Honor με dedicated χαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το να μην έχει την Ελληνική σημαία και να έχει άλλες σημαίες από κράτη με λιγότερο gaming Πληθυσμό το θεωρώ τραγικό.

Αν μη τι άλλο ένας project manager εκεί μέσα θα έπρεπε να επικοινωνήσει με τους 3 major ISP's της Ελλάδας (ή να το δουν αντίστροφα από τους AUTH server τους) και να βρει τα IP ranges  που σκάνε από δώθε για να μετρήσουν το δυναμικό και να μας δώσουν την σημαία μας.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...