Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Μπαταρία OFF και λάστιχο πλάκα


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ίσως είναι η ώρα για ένα φορτιστή-συντηρητή μπαταριών! Κρίμα να μη τον φέρνει τώρα το lidl θα ξεπούλαγε (είναι εξαιρετικός για τα λεφτά του τον έχω κάνα 2 χρονια)

Ούτως ή άλλως ξεπουλάει κάθε φορά που τους φέρνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το πρόβλημα είναι ο συναγερμός. Αυτός καταναλώνει την μπαταριά όταν το αμάξι είναι σε ακινησία.

Για τα καινούρια αυτοκίνητα δεν ξέρω, άλλα στο δικό μου του 2000  που δεν το κινούσα και πολύ έβγαζα τον πόλο. Μέχρι που ξήλωσα τον συναγερμό και ησύχασα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Μετά από κάπου 20 μέρες ακινησία μπαταρία 2 και κάτι ετών τέλος. Αλλαγή ή πιθανό με φόρτιση να ζωντανέψει; 

Επίσης σήμερα είδα ότι ένα λάστιχο είναι πλάκα αλλά δεν μπορώ να δοκιμάσω να το φουσκουωσω αφού δεν έχει ρεύμα το αμάξι. 

Αλλάζω μπαταρία, φτιάχνω το λάστιχο και βγάζω τον πόλο της μπαταρίας αφού θα παραμείνει άγνωστο πόσο σε ακινησία ή κάτι άλλο. 

Το ότι το λάστιχο είναι πλάκα μάλλον από την τελευταία κίνηση θα είναι καταστροφικό για αυτό έστω και αν δεν έχει μεγάλη ζημιά; 

καινούργιο Golf 4, παρκαρισμένο σε ακάλυπτο, το κινούσα 2 φορες το χρόνο (Δεκέμβριο και Αύγουστο) λογο μόνιμης κατοικίας στο εξωτερικο, για 2 χρονια δεν είχα κανενα πρόβλημα με την μπαταρία, αλλα δεν ενεργοποιούσα το alarm, την μπαταριά την αλλαξα μετα από 6 χρονια, η δεύτερη που δεν ήταν η αυθεντικη τις VW κράτησε 2 χρονια,   για τα λάστιχα, τα αλλαξα μετα από 5 χρονια χωρίς να έχουν φθορες, θώρησα ότι θα ήταν ασφαλέστερο να αλλαχτούν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, petreus είπε

Από ότι ξέρω, οι μπαταρίες των αυτοκινήτων άμα ξεφορτίσουν παθαίνουν μονιμη ζημιά. Ακόμα και αν καταφέρεις να τις φορτίσεις δεν επανέρχονται πλήρως.

Το παρατήσα και στο αμάξι μου. Μετά από ξεφόρτιση, την γέμισα και δούλεψε, αλλά κράτησε για λίγο.

Οχι παντα, οταν αποφορτιστει η μπαταρια πρωτα τη φορτιζουμε πληρως και μετα μετραμε το volt που βγαζει , αν ειναι κατω απο 1 συγκεκριμενο αριθμο , τοτε ναι θελει αντικατασταση.Αλλιως μπορει απλα να συνεβει η να εχει απωλειες απο τα συστηματα του αυτοκινητου.

 

Αυτο το ελεγχεις ευκολα με ενα πολυμετρο.Βγαζεις τον αρνητικο πολο , θετεις στο πολυμετρο στην ενδειξη των αμπερ και βαζεις τον ενα στην μπαταρια και τον αλλο στον ακροδεκτη και αναλογως τι θα δειξει (αν δειξει) πας να ψαξεις που εχει διαρροη (με συνδεδεμενα ολα αυτα) αφαιρεις ασφαλειες μεχρι να μηδενισει η ενδειξη στο πολυμετρο. (πολυ προχειρα και μπακαλιστικα τα ειπα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Θα το δω σημερα .Δεν ειναι το δικο μου αμαξι που καποια λιγα χλμ καπου στα 80 εχω κανει μετα το κλεισιμο  αλλα του γιου μου .

Συνηθως αυτο συμβαινει στα γερμανικα και γενικα στα καινουργια αυτοκινητα που εχουν πολλα ηλεκτρονικα..! Στην αρχη που η μπαταρια ειναι καινουργια για τους πρωτους μηνες και να το κινεις αραια δεν δειχνει να υπαρχει καποιο προβλημα! Απο ενα σημειο και μετα ξεκινανε τα προβληματα αν δεν το βαζεις μπροστα ανα 4-5 μερες οταν ειναι χειμωνας!

Ειχα προσφατα τετοια εμπειρια νομιζοντας οτι εφταιγε το αυτοκινητο(διαρροες) και τελικα μετα απο φορτιση της μπαταριας οκ!  Οκ με την εννοια να το βαζω μπροστα σε ευλογα χρονικα διαστηματα.. γιατι αν το αφησω πανω απο 10 μερες το κοβω να μου την ξανακανει!!!

Αντιθετα τα παλια Ιαπωνικα δεν εχουν τετοια προβληματα!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο ενα (audiTT ) αλλαχτηκε η μπαταραι 25 μηνων .Θα παω σε λογο με το κομπρεσερακι να δω τι κανει το λαστιχο

Στο αλλο (C1) με μπαταρια 4 μηνων εδωσα ρευμα και δουλεψε μιση ωρα 

Θελω να βρω ενα κλειδακι γερμανικο 10-11 να αφαιρεσω τον θετικο  ( σωστα?) πολο

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Στο ενα (audiTT ) αλλαχτηκε η μπαταραι 25 μηνων .Θα παω σε λογο με το κομπρεσερακι να δω τι κανει το λαστιχο

Στο αλλο (C1) με μπαταρια 4 μηνων εδωσα ρευμα και δουλεψε μιση ωρα 

Θελω να βρω ενα κλειδακι γερμανικο 10-11 να αφαιρεσω τον θετικο  ( σωστα?) πολο

To - βγάζεις και καλό θα ήταν να το προστατεύσεις κάπως ώστε να μην ακουμπήσει (έστω και με μια πλαστική σακούλα)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε ενα ακομα αυτοκινητο off η μπαταρια του 12/2019 παρολο που το εβαζα στο ρελαντι για 4-5  λεπτα καθε εβδομαδα .Μου ειχαν πει οτι δεν αρκει αυτο αλλα πρεπει καθε φορα να κανει καποια χλμ 

Όντως αυτό δυστυχώς δεν αρκεί. Το ρεύμα που "σπατάλησε" η μπαταρία για να γυρίσει την μίζα και κατά συνέπεια το βολάν, χρειάζεται από 3-5 λεπτά πλήρους φορτίου (άρα και κίνησης) προκειμένου να αναπληρωθεί ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας και του δυναμό. Δεν αρκούν τα λεπτά στο ρελαντί. Σε αμάξι πόλης π.χ με 80αρι δυναμό και εργοστασιακή μπαταρία ας πούμε 45Αh, μπορεί να χρειάζεται 3 λεπτά.

Όταν έρθει η ώρα εμείς να αλλάξουμε μπαταρία λόγω χρόνου/βλάβης, συνήθως το 90% του κόσμου βάζει κατά τις λίγο μεγαλύτερη (είτε από ανασφάλεια είτε από παρότρυνση "επαγγελματία"). Φυσικά αυτό δεν δημιουργεί ζημιά στο αυτοκίνητο απλώς αν από 45 πάμε στα 52Ah, όπως καταλαβαίνετε μεγαλώνει ο χρόνος που απαιτείται από το δυναμό να "ξαναγεμίσει" την μπαταρία. Αυτός όμως ο χρόνος μεγαλώνει όταν το μοτέρ κινείται στις στροφές του ρελαντί (800-1200).

Επίσης ένα tip για να κάνετε την δουλειά της μπαταρίας και της μίζας ποιο εύκολη στην εκκίνηση είναι να πατάτε συμπλέκτη εκείνη την ώρα, απομονώνοντας το κιβώτιο. Το να είναι σε νεκρό, δεν είναι απομονωμένος ο άξονας πριζ ντιρεκτ άρα πρέπει να γυρίσει και αυτός κατά την εκκίνηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Στο ενα (audiTT ) αλλαχτηκε η μπαταραι 25 μηνων .Θα παω σε λογο με το κομπρεσερακι να δω τι κανει το λαστιχο

Στο αλλο (C1) με μπαταρια 4 μηνων εδωσα ρευμα και δουλεψε μιση ωρα 

Θελω να βρω ενα κλειδακι γερμανικο 10-11 να αφαιρεσω τον θετικο  ( σωστα?) πολο

Τον αρνητικό θα βγάλεις πρώτα .Ωστε και να ακουμπήσει κάπου στο σασί το κλειδί να μην έχεις πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/4/2020 στις 7:52 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Αν μεινει πανω στο αμαξι κανα μηνα η καινουργια ( ας ελπισουμε οτι θα ειμαστε καλυτερα τοτε) με βγαλμενο πολο θα παθει κατι ? Φορτιστη δεν εχω

Αν θυμαμαι καλα η μπαταρια ειχε ξαναμεινει απο αναμενα φωτα και την φορτισα πριν κατι μηνες και δουλεψε .

ναι έτσι είναι αν αδειάσει μια φορά μετά χαλάει ... έκτος αν είναι απ αυτές που τις λένε βαθειάς εκφόρτισης δεν έχουν τόσο θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nbtz89 είπε

Πάρτε ένα ctek να ξεμπερδέβετε. Ο φορτιστής-συντηρητής είναι το πρώτο πράγμα που αγόρασα με την καραντίνα.

Η Ctek είναι top εξειδικευμένη εταιρεία σε φορτιστές με εξαιρετική ποιότητα  και 5 χρόνια εγγύηση. Έχω τον MXS 5.0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, mathewgx είπε

Παρόμοιο πρόβλημα και σε μένα σε αυτοκίνητο 20ετίας.

Μετά από 1εβδομάδα ακινησίας , δεν παίρνει μπροστά.

Ελπίζω να είναι η μπαταρία , αλλά από την άλλη το ραδιόφωνο δουλεύει κανονικά.

Το ραδιόφωνο παίζει και με σχεδόν τελειωμένη μπαταρία.

Εγώ έχω δύο καλά καλώδια και όταν κάποιο μείνει από μπαταρία βάζω μπροστά  με τη μπαταρία από το άλλο και βλέπω μετά τι θα κάνω.Με έχουν σώσει άπειρες δορές και δεν στεναχωριέμαι αν κάποιο μείνει από μπαταρία.

Το λάστιχο Γιάννη και 20 μέρες να ήταν κάτω δεν νομίζω να βγήκε και άχρηστο αρκεί να μην έχει κινηθεί.Αν ήταν περισσότερο καιρό ίσως να πάθαινε βλάβη.Βάλε τη ρεζέρβα πήγαινε φτιάχτο και βλέπεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Το ραδιόφωνο παίζει και με σχεδόν τελειωμένη μπαταρία.

Εγώ έχω δύο καλά καλώδια και όταν κάποιο μείνει από μπαταρία βάζω μπροστά  με τη μπαταρία από το άλλο και βλέπω μετά τι θα κάνω.Με έχουν σώσει άπειρες δορές και δεν στεναχωριέμαι αν κάποιο μείνει από μπαταρία.

Το λάστιχο Γιάννη και 20 μέρες να ήταν κάτω δεν νομίζω να βγήκε και άχρηστο αρκεί να μην έχει κινηθεί.Αν ήταν περισσότερο καιρό ίσως να πάθαινε βλάβη.Βάλε τη ρεζέρβα πήγαινε φτιάχτο και βλέπεις.

Αυτο θα κανω πρωι πρωι αλαλ επειδη δεν φουσκωνε με το κομπρεσερ φοβαμαι οτι εχει σχισιμο οποτε....
110 το ενα εχει αλλα μαλλον θα βαλω μεταχειρισμενο 2ετιας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.