Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία σε τεχνικό εγκαταστάσεων δορυφορικών συστημάτων


ATmega

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να προχωρήσω σε καταγγελία ενός εγκαταστάτη κεραιών, δορυφορικών πιάτων κλπ. Για να καταλάβετε τι έγινε θα σας πω εν συντομία όλη την ιστορία.

Έχω ένα πιάτο 80αρι με ένα monoblock 4 μοιρών για να πιάνω 2 δορυφόρους (Eutelsat 9°E και Hotbird 13°E). Πριν λίγες μέρες το μεσημέρι ανοίγω την τηλεόραση και δεν δείχνει κανένα κανάλι. Ανεβαίνω στην ταράτσα και βλέπω ότι κάποιος μου έχει αλλάξει το lnb σε απλό μόνο. Λέω ΟΚ, δεν ξέρω ποιος το έκανε θα παραγγείλω άλλο και μέχρι να έρθει ας το ρυθμίσω σε ένα από τους 2 δορυφόρους. Πάω παίρνω το όργανο, κάνω την ρύθμιση και σε 10 λεπτά είμαι έτοιμος. Την επόμενη  μέρα το απόγευμα ανοίγω την τηλεόραση και πάλι δεν βλέπω τπτ. Ανεβαίνω στην ταράτσα και αυτό που βλέπω δεν μπορώ να το πιστέψω. Λείπει το καλώδιο μου και από το πιάτο μου φεύγει ένα καινούριο καλώδιο και πάει στον 1ο όροφο (εγώ είμαι 3ο). Κατεβαίνω κάτω στον πρώτο, μου ανοίγει μια ηλικιωμένη κυρία. Της εξηγώ όλη την κατάσταση, στην αρχή δεν με πίστεψε και έλεγε ότι είναι δικό της πιάτο κλπ αλλά μετά το κατάλαβε και μου ζητούσε συγγνώμη.

Λοιπόν τι είχε γίνει … η κυρία είχε φωνάξει τεχνικό γιατί ήθελε να βλέπει κάτι γερμανικά κανάλια (19,2 Ε Astra) και του υπέδειξε το πιάτο της στην ταράτσα. Προφανώς έκανε λάθος και έδειξε το δικό μου (το δικό της ήταν στο από κάτω επίπεδο της ταράτσας και το δικό μου πιο πάνω στα 3 μέτρα πιο μακριά). Την πρώτη μέρα  προφανώς της άλλαξε το lnb στο πιάτο μου νομίζοντας ότι είναι το δικό της και μετά από 2,5 ώρες δεν κατάφερε να το ρυθμίσει όποτε την 2η μέρα της άλλαξε το καλώδιο και της πήρε και καινούριο δέκτη. Χρέωσε την γυναίκα περίπου 150€ για υλικά και εργασίες που δεν χρειαζόντουσαν. Το μόνο που ήθελε η κυρία είναι καινούριο lnb γιατί το δικό της ήταν χαλασμένο. Εξήγησα στην κυρία ότι δεν είναι δικό της λάθος και ότι φταίει 100% ο τεχνικός γιατί ήταν ξεκάθαρο αν έβλεπες από πάνω ποιο καλώδιο πάει σε ποιο όροφο. Μεταφέρω το lnb της κύριας και το καινούριο καλώδιο από το πιάτο μου στο πιάτο της. Η κυρία όλα οκ ευχαριστημένη. Εγώ μένω χωρίς καλώδιο και χωρίς Lnb (το δικό μου το είχαν πετάξει). Εκείνη την μέρα επικοινωνώ και με τον τεχνικό και αφού το εξηγώ τι χαζομάρα έκανε δεν μπήκε καν στον κόπο να μου ζητήσει συγγνώμη, ήταν μάλλον κάτι φυσιολογικό για αυτό. Καταλήγουμε ότι θα μιλήσουμε την Δευτέρα, γιατί ήταν Παρασκευή αργά το απόγευμα , για να ψωνίσει υλικά και να κανονίσουμε να έρθει να το φτιάξει. Μένω χωρίς TV  όλο το ΠΣΚ.. Με παίρνει την Δευτέρα και συζητάμε για τα υλικά που πρέπει να πάρει για να το φτιάξει. Του λέω θα πάρεις ένα monoblock 4μοιρών και καλώδιο. Μου λέει πολύ δύσκολα να το βρω. ΟΚ, του λέω πάρε 2 Lnb μονά και DiSEqC, αλλά μετά του λέω αφού θα πας που θα πας πάρε τα Lbn να είναι twin με εξόδους ,2 DiSEqC , καλώδιο και ότι άλλο χρειαστεί για την εγκατάσταση. Άρχισε να γκρινιάζει και να μου λέει αυτό είναι ολόκληρη εγκατάσταση και ποιος θα το πληρώσει κλπ. Την διάφορα κόστους από μονό lnb σε twin lnb θα την καλύψω εγώ και τα υπόλοιπα είναι δικά σου. Δεν του άρεσε αυτό και άρχισε να εκνευρίζεται γιατί νόμιζε ότι θα τα πληρώσει η κυρία του 1ου επειδή του είχε πει ότι είναι δικό της λάθος και θα πληρώσει ότι χρειάζεται. Μετά από λίγα λεπτά συζητήσεις σε πιο έντονο ύφος αφού και δεν μπορούσε να μου απαντήσει ποιανού λάθος είναι και ποιος πρέπει να καλύψει την ζημία μου έκλεισε το τηλέφωνο γιατί δεν είχε επιχειρήματα και δεν μπορούσε να μου απαντήσει.

Με πήρε μετά η κυρία του 1ου και μου ζητούσα πάλι συγγνώμη και μου είπε ότι θα μου καλύψει τα υλικά και την εργασία με όποιον τεχνικό συμφωνήσω.

Εγώ δεν θέλω να πάρω τπτ από την κυρία και θα το φτιάξω μονός μου, γιατί δεν την θεωρώ υπεύθυνη για τον τραγικό και ανεύθυνο τεχνικό. Εκτός από το κακή αξιολόγηση στο google business, facebook κλπ που μπορώ να κάτω την καταγγελία για να προσγειώσω στην πραγματικότητα τον συγκεκριμένο τεχνικό?

Συγγνώμη για το κατεβατό…

 

 

  • Sad 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τεχνικός να σου πετύχει.Δυστυχώς κυκλοφοράνε πολλά μπουμπούκια και το παίζουνε τεχνικοί.Άρπα κόλα , πατ κιουτ να τα αρπάξουμε και να φύγουμε.

Αν είναι αδειούχος στο σύλλογό του ή στο σωματείο του.Αν είναι αεριτζής χωρίς πτυχίο πιάσε το αυγό και κούρευτο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν εκοψε αποδειξη στην κυρια, ενημερωσε τον για την επερχομενη καταγγελια.

θα χαρουν πολυ ειδικα στην παρουσα φαση. 

αν εχει ΚΑΔ που απαιτειται να ειναι κλειστος & δεν δικαιολογει εργασιες εξωτερικες ακομη περισσοτερη χαρα.

  • Like 14
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν δουν οτι ζορίζει ειναι το πρωτο που κανουν κοβουν - αλλα αφου την εχουν κατακλεψει. Εμενα 2 τετοιους μου ειχε στειλει ο οτε οταν ειχε το προγραμμα που σου κλεινουν ραντεβου και ερχονταν απο τριτες εταιρειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει φυσικό κατάστημα το οποίο είναι κοντά στο σπίτι μου και η ταμπέλα λέει ότι ασχολείται με 

Δορυφορικά συστήματα - Κεντρικές Κεραίες
Συστήματα Ασφαλείας - Συναγερμοί,
Υπολογιστές Αναβαθμίσεις Service Laptop

Μόλις τώρα, Talepwros είπε

Αν δεν εκοψε απόδειξη δεν του κανετε τίποτα. Θα βαλει 3 μαρτυρες οτι ηταν αλλου. 

Έχω καταγράψει την συνομιλία μας. Το ξέρω ότι είναι παράνομο αλλά δεν παίζει να μου πει ότι ήταν αλλού.

Ο τύπος είναι απλά τραγικός... 2 μέρες κούναγε το πιάτο μου και δεν μπορούσε να καταλάβει τι φταίει ενώ ήταν ξεκάθαρο αν ακολουθούσες το καλώδιο με το μάτι φαινόταν ότι πάει σε άλλο όροφο. Μου άλλαξε το lnb και όταν είδε ότι τπτ δεν πιάνει ... τα άλλαξε όλα (καλώδιο, lnb και δεκτή).

Γελάω και κλαίω!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Talepwros είπε

Αν δεν εκοψε απόδειξη δεν του κανετε τίποτα. Θα βαλει 3 μαρτυρες οτι ηταν αλλου. 

καλα το προστιμο για την αποδειξη ειναι μικρο...δεν ειναι ο στοχος μας το προστιμο αλλα η στοχευση.

αν πεσουν 2-3 τηλ για μια επιχειρηση οτι παρανομει, αυτοματα γινεται το ευκολο χρημα για την υπηρεσια διοτι θα γλιτωσει το ψαξιμο, τον ποδαροδρομο κ το καραγκιοζιλικι που μπαινουν 2-3 και κανουν τους πελατες. 

ε, αν εχει και υπαλληλο χωρις ικα....ακομη κ ο χαρδαλιας θα χαρει με τα 10,5 !!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, ATmega είπε

Έχω καταγράψει την συνομιλία μας. Το ξέρω ότι είναι παράνομο αλλά δεν παίζει να μου πει ότι ήταν αλλού.

Όχι μόνο δεν θα το μετρήσει το δικαστήριο αλλά μπορεί να σου επιβάλει τις ανάλογες από το νόμο κυρώσεις. Εσύ θα χάσεις με τη δημοσιοποίηση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θες να καταγγειλεις τον τεχνικο επειδη ενας ενοικος του ειπε να πειραξει το πιατο σου;

Αν εχει ενα λαθος ο τεχνικος ειναι το γεγονος οτι δεν διπλοτσεκαρε οσα του ειπε η ενοικος, απο την αλλη ομως αυτο ουτε ειναι παντα ευκολο, αλλα ουτε και φανταζομαι οτι ειναι ευκολο να σκεφτει ο οποιοσδηποτε τεχνικος οτι ο ενοικος του λεει αλλα ντ'αλλων, ωστε να μπει στη διαδικασια να ψαχνει που παει το καθε καλωδιο. Οταν ο ενοικος σου λεει "ΑΥΤΟ ειναι το πιατο μου" φανταζομαι οτι το θεωρεις δεδομενο, δεν μπαινεις σε διαδικασια αμφισβητησης και ψαξιματος...

Πιστευω πως ο ts παρασυρεται απο τις καλες του σχεσεις με την ηλικιωμενη γειτονισσα κι επειδη δε θελει να την κακολογησει για την χαζομαρα της, παει στον επομενο ευκαιρο, την κουρτινα δυο, τον τεχνικο...

ΥΓ. Αυτα τα κολπα με τις ηχογραφημενες κλησεις, ξερεις ε, το νου σου...Στα ειπανε και πιο πανω.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Θες να καταγγειλεις τον τεχνικο επειδη ενας ενοικος του ειπε να πειραξει το πιατο σου;

Αν εχει ενα λαθος ο τεχνικος ειναι το γεγονος οτι δεν διπλοτσεκαρε οσα του ειπε η ενοικος, απο την αλλη ομως αυτο ουτε ειναι παντα ευκολο, αλλα ουτε και φανταζομαι οτι ειναι ευκολο να σκεφτει ο οποιοσδηποτε τεχνικος οτι ο ενοικος του λεει αλλα ντ'αλλων, ωστε να μπει στη διαδικασια να ψαχνει που παει το καθε καλωδιο. Οταν ο ενοικος σου λεει "ΑΥΤΟ ειναι το πιατο μου" φανταζομαι οτι το θεωρεις δεδομενο, δεν μπαινεις σε διαδικασια αμφισβητησης και ψαξιματος...

Πιστευω πως ο ts παρασυρεται απο τις καλες του σχεσεις με την ηλικιωμενη γειτονισσα κι επειδη δε θελει να την κακολογησει για την χαζομαρα της, παει στον επομενο ευκαιρο, την κουρτινα δυο, τον τεχνικο...

ΥΓ. Αυτα τα κολπα με τις ηχογραφημενες κλησεις, ξερεις ε, το νου σου...Στα ειπανε και πιο πανω.

εισαι κι εσυ απ'τους τεχνικους που αλλαζουν πραγματα & καλωδιωσεις σε ατυχες γιαγιαδες χωρις ελεγχο ; ; ; 

  • Like 15
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, mclein² είπε

εισαι κι εσυ απ'τους τεχνικους που αλλαζουν πραγματα & καλωδιωσεις σε ατυχες γιαγιαδες χωρις ελεγχο ; ; ; 

Δεν ειμαι καν τεχνικος. Εχω γραψει ομως πολλα χιλιομετρα με πολλα ειδη πελατων απο διαφορες επαγγελματικες θεσεις κι εχω τη στοιχειωδη νοημοσυνη να μπορω να μπω στη θεση του επαγγελματια αντι να συμμετασχω στο εν χωρω κραξιμο που συνηθιζεται σε τετοια θρεντ προς τον..."θυτη" που αποφασισε ο εκαστοτε ts-πελατης να παρουσιασει ως τετοιον.

Αλλα αν ημουν τεχνικος, σιγουρα δε θα εμπαινα σε διαδικασια να αμφισβητω τους πελατες μου οταν μου ζητανε επισκευη σε κατι που μου υποδεικνυουν οι ιδιοι ως ιδιοκτησια τους. Θα το εκανα μονο αν υπηρχε καποιο πολυ προφανες προβλημα με την υποδειξη τους κι αυτο μονο αν ημουν σιγουρος οτι κινδυνευω να μπλεξω περισσοτερο (τυπου ο πελατης εσκεμμενα να μου υποδεικνυει να κοψω δορυφορικη αλλουνου...).

Το προβλημα στην παρουσα ιστορια ξεκιναει απο μια λαθος υποδειξη. Το παραδεχτηκε και η ηλικιωμενη. Εμεις ομως πρεπει σωνει και καλα να κατηγορησουμε τον τεχνικο επειδη εκανε το λαθος να μην αμφισβητησει τον πελατη του... Ενταξει.

Αλλωστε πώς το λετε εκεινο το ωραιο; Ο πελατης εχει παντα δικιο;

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Θες να καταγγειλεις τον τεχνικο επειδη ενας ενοικος του ειπε να πειραξει το πιατο σου;

Αν εχει ενα λαθος ο τεχνικος ειναι το γεγονος οτι δεν διπλοτσεκαρε οσα του ειπε η ενοικος, απο την αλλη ομως αυτο ουτε ειναι παντα ευκολο, αλλα ουτε και φανταζομαι οτι ειναι ευκολο να σκεφτει ο οποιοσδηποτε τεχνικος οτι ο ενοικος του λεει αλλα ντ'αλλων, ωστε να μπει στη διαδικασια να ψαχνει που παει το καθε καλωδιο. Οταν ο ενοικος σου λεει "ΑΥΤΟ ειναι το πιατο μου" φανταζομαι οτι το θεωρεις δεδομενο, δεν μπαινεις σε διαδικασια αμφισβητησης και ψαξιματος...

Πιστευω πως ο ts παρασυρεται απο τις καλες του σχεσεις με την ηλικιωμενη γειτονισσα κι επειδη δε θελει να την κακολογησει για την χαζομαρα της, παει στον επομενο ευκαιρο, την κουρτινα δυο, τον τεχνικο...

ΥΓ. Αυτα τα κολπα με τις ηχογραφημενες κλησεις, ξερεις ε, το νου σου...Στα ειπανε και πιο πανω.

Να σου πω 2 παραδείγματα για να καταλάβεις οτι είχες άδικο.

πχ έχω πρόβλημα με τον ηλιακό μου και φωνάζω έναν τεχνικό και του δείχνω τον ηλιακό και όντως έχει τα χάλια του και σου λέει μάστορας ότι χρειάζεται αλλαγή και συμφωνώ εγώ. Βάζει καινούργιο ηλιακό αλλά συνεχίζω να έχω πρόβλημα και τελικά καταλαβαινουμε ότι έχει αλλάξει τον ηλιακό του γειτονα. Ποιος φταίει?

2ο παράδειγμα. Είμαι τεχνικός ΟΤΕ και φτάνω στην καμπίνα/καφαο/κουτί πολυκατοικίας και ο πελάτης μου λέει αυτό είναι το καλώδιο μου. Ελέγχω ότι είναι όντως αυτό ή άπλα το κόβω?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BackFromHell είπε

Δεν ειμαι καν τεχνικος. Εχω στοιχειωδη νοημοσυνη ομως να μπορω να μπω στη θεση του αντι να συμμετασχω στο εν χωρω κραξιμο που συνηθιζεται σε τετοια θρεντ προς τον..."θυτη" που αποφασισε ο εκαστοτε ts να παρουσιασει ως τετοιον.

Αλλα αν ημουν τεχνικος, σιγουρα δε θα εμπαινα σε διαδικασια να αμφισβητω τους πελατες μου οταν μου ζητανε επισκευη σε κατι που μου υποδεικνυουν οι ιδιοι. Θα το εκανα μονο αν υπηρχε καποιο πολυ προφανες προβλημα με την υποδειξη τους κι αυτο μονο αν ημουν σιγουρος οτι δε μπορει να μπλεξω περισσοτερο (τυπου ο πελατης εσκεμμενα να μου υποδεικνυει να κοψω δορυφορικη αλλουνου...).

συμφωνω οτι μεγαλο μερος ευθυνης εχει η θεια (η οποια θελει να πληρωσει τη μ@λακια της) !

ΟΜΩΣ

οταν εισαι τεχνικος (οχι εσυ προφανως) και σου λενε εχω το προβλημα Α, αρχικα προσπαθεις να δεις απο που δημιουργηθηκε το προβλημα και ακολουθως πηγαινεις στη λυση του θεματος. εννοειται οτι η λυση που θα δωθει θα ειναι και ο χαρακτηρισμος του μαστορα (καλος, κακος, κλεφτης κλπ) !

ΟΠΟΤΕ 

το κραξιμο στον μικρο-απατεωνα που κανει τα παντα και συμφερει θεωρω πως ειναι δικαιολογημενο γιατι αν το καλωδιο το βλεπεις με γυμνο ματι & χωρις καμια γνωση οτι παει σε αλλο οροφο....ε, τρομπας εισαι (οχι εσυ, ο μαστορας) ή κλεφτης !

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο @mclein² μια χαρά τα λέει.

αν ρε φίλε @BackFromHell δεν ελέγχεις ποιο καλώδιο πάει που και βασίζεσαι στο τι θα σου πει μια ηλικιωμένη που δεν ξέρει καν να αλλάξει μια λάμπα......σοβαρή εργασία κάνεις.....άλλο επίπεδο μιλάμε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ATmega είπε

Να σου πω 2 παραδείγματα για να καταλάβεις οτι είχες άδικο.

πχ έχω πρόβλημα με τον ηλιακό μου και φωνάζω έναν τεχνικό και του δείχνω τον ηλιακό και όντως έχει τα χάλια του και σου λέει μάστορας ότι χρειάζεται αλλαγή και συμφωνώ εγώ. Βάζει καινούργιο ηλιακό αλλά συνεχίζω να έχω πρόβλημα και τελικά καταλαβαινουμε ότι έχει αλλάξει τον ηλιακό του γειτονα. Ποιος φταίει?

2ο παράδειγμα. Είμαι τεχνικός ΟΤΕ και φτάνω στην καμπίνα/καφαο/κουτί πολυκατοικίας και ο πελάτης μου λέει αυτό είναι το καλώδιο μου. Ελέγχω ότι είναι όντως αυτό ή άπλα το κόβω?

Για το 1ο παραδειγμα: Λογω της βαρυτητας της εργασιας μπορει σαν τεχνικος να εριχνα κι εγω μια ματια, γιατι μπλεκεις ασχημα μετα, τωρα για ενα δορυφορικο πιατο που ο αλλος στο υποδεικνυει ως δικο του, τι να σου πω, καταλαβαινω και τη θεση του τεχνικου.

Το 2ο παραδειγμα φταιει καθαρα ο τεχνικος, οχι ομως για το λογο που φανταζεσαι , αλλα γιατι επισημιως καμπινα/καφαο/κουτι πολυκατοικιας ειναι ιδιοκτησια ΟΤΕ. Δεν ειναι ιδια περιπτωση με τη δικη σου λοιπον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...