Προς το περιεχόμενο

Υπερχρεώσεις Συνεργείων (Εμπειρίες μου!)


Jethro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας!

 

Πάντα πήγαινα τα αυτοκίνητα μου στα συνεργεία από απλά προβλήματα μέχρι σοβαρά.

Τον τελευταίο καιρό από χόμπι ασχολήθηκα σε προγραμματισμό του αυτοκινήτου μου για διάφορα features τα οποία είναι κλειδωμένα και η αντιπροσωπία χρεώνει αδρά για μια διαδικασία που δεν παίρνει πάνω από 5 λεπτά.

 

Αγόρασα το καλώδιο καθώς και το "αυθεντικό" διαγνωστικό πρόγραμμα του αυτοκινήτου συν τα εργαλεία προγραμματισμού (κόστος περίπου 15€ από κίνα).
 

Ενεργοποίησα πολλά features...με μηδενικό κόστος. Αναβάθμισα τα υποσυστήματα με μηδενικό κόστος.

 

Και εδώ πάμε στο ζουμί. Το διαγνωστικό πρόγραμμα (BMW) παρέχει ενσωματωμένο και το workshop manual για ΟΛΕΣ τις εργασίες του αυτοκινήτου βήμα βήμα.

 

Πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αντλία νερού, θερμοστάτη και προληπτικά σετ ιμάντα. Πήγα σε αντιπροσωπία μέχρι και γενικά συνεργεία και κανένας δεν ζήτησε λιγότερο από 650€ (χωρίς απόδειξη) για όλες τις εργασίες γιατί περιγράψανε τις εργασίες που θα χρειαζόταν να κάνουν ως μια μάχη του Σταλινγκαρντ.

Πριν λοιπόν το πάω, είπα να χαζέψω τις διαδικασίες αλλαγής αυτών των εξαρτημάτων μέσω του προγράμματος workshop τους διαγνωστικού...μου φάνηκαν εύκολα...οπότε αποφάσισα να αγοράσω τα ανταλλακτικά και να κάνω απόπειρα μόνος μου.

 

Αποτέλεσμα ;

Μετά από 30-40 λεπτά και μείον 150€ έγινε η δουλεία για όλα. Και σε ένα αρκετά πολύπλοκο αυτοκίνητο. Πέρα του χρηματικού κέρδους, αίσθηση ικανοποιήσης και σιγουριάς ότι αλλάξανε αυτά που έπρεπε να αλλάξουν με ποιοτικά και όχι αμφίβολα ανταλλακτικά (και αν τα αλλάζανε)

Προ αυτού είχα αλλάξει και γρύλο σε παράθυρο, μετά από απόπειρα παραβίασης, με συνεργάτη το youtube, που κανείς δεν ζητούσε λιγότερα από 150€ για την αλλαγή του (χαριστικά χωρίς απόδειξη με κινέζικο ανταλλακτικό γιατί είναι μια "δύσκολη εργασία") που μου κόστισε 50€ το ανταλλακτικό (valeo) και περίπου 15 λεπτά από τον χρόνο μου.

Χώρια η απάτη που ακούγεται με τα λάδια που σου λένε σου βάζω καλό "liqui moly" χύμα αλλά η εταιρεία αυτή δεν παράγει χύμα και τα χρεώνουν 60-70€ για άγνωστης προέλευσης λάδι ενώ από κατάστημα δεν έχουν παραπάνω από 35-40€ (τα αυθεντικά liqui moly).

Χώρια η υπερχρέωση αλλαγή φίλτρου αέρα που την χρεώνουν 30-40 € για μια διαδικασία 5 λεπτών και κόστος ανταλλακτικού αυθεντικού να μην ξεπερνάει τα 10€.

κ.ο.κ.

Σαφώς υπάρχουν έξοδα αλλά ο αέρας ξεπερνάει τα  όρια του αποδεκτού και του τίμιου.

Οι υπερχρεώσεις απίστευτες. Η κοροϊδία τεράστια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η εμπιστοσύνη που δεν μπορείς να βρεις σε ένα συνεργείο.

Οι απόψεις σας για αυτή την κοροϊδία ; γνώμες αν υπάρχει τρόπος περιορισμού αυτού του φαινομένου ; έχετε βρει "σταράτο" συνεργείο που μιλάει καθαρά ;

Και δεν είναι το θέμα χρημάτων αλλά της κοροϊδίας σε όσα εγώ βιώσει.

Επεξ/σία από Jethro
  • Like 14
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φαντάζομαι εκανες έναρξη επαγγέλματος με εφορία....πλήρωσες προκαταβολή φορου...λογιστή....επιμελητήριο...ενοίκιο για το συνεργείο....εξοπλισμο...εγινε επόπτευση του χώρου ότι πληροί τις προδιάγραφες ασφαλείας.... και βεβαίως πήρες υπάλληλο τον οποίο εκπαιδεύσες ... κλπ. κλπ. κλπ........

  • Like 13
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Φαντάζομαι εκανες έναρξη επαγγέλματος με εφορία....πλήρωσες προκαταβολή φορου...λογιστή....επιμελητήριο...ενοίκιο για το συνεργείο....εξοπλισμο...εγινε επόπτευση του χώρου ότι πληροί τις προδιάγραφες ασφαλείας.... και βεβαίως πήρες υπάλληλο τον οποίο εκπαιδεύσες ... κλπ. κλπ. κλπ........

Ούτε καν δεν δικαιολογεί χρεώσεις τέτοιου είδους. Και γνωρίζω πολύ καλά τα έξοδα και τα μαύρα έσοδα συνεργείου από λογιστή. Και μπορώ να ζητήσω αναλυτικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης η liqui moly βγάζει λιπαντικά και σε βαρέλια https://products.liqui-moly.com/

Και ναι,αν μπορείς κάνε το μόνο σου.Και εγώ όπου μπορώ το κάνω.Αλλά δεν πιάνουν όλων τα χέρια,εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να αλλάξουν μια λάμπα στο σπίτι τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας πανε τοτε ο κοσμος σε 40 λεπτα να αλλαζει αντλια νερου , που δε παιζει σε αυτο τον χρονο στο 99% των οχηματων , οταν το κανει με το καλο ενα ποσοστο να ευχεται να μην κρατησει αερα το συστημα και καταλληξουν να αλλαζουν και φλατζα κεφαλης σε αντε να πω 90 λεπτα !!!!!

δε θα πω αλλα γιατι ειναι λιγο κουραστικό για εμενα καθως δουλευω στον χωρο , υπαρχουν πολλες αληθειες και η πραγματικοτητα δεν ειναι μονοδιαστατη οπως τα παντα στην ζωη .

θεωρω τον τροπο που δουλευουμε τιμιο και εχουμε παντα στο μυαλο το πορτοφολι του πελατη με την θετικη πλευρα , μαλωνουμε με τον υπευθυνο ο οποιος θελει να κρατησει το κοστος χαμηλο !

οι μεγαλυτερη μεριδα των πελατων μας ειναι να το πω λαικα , ξεφτιλες !

στο αλλο ακρο εχουμε ανθρωπους μαλαμα πελατες .

για ολους ισχυει το παραπανω , κραταμε κοστος χαμηλα για διαφορετικους λογους .

και οταν ενας πελατης ειναι του θανατα κακος και ζημιωγονος με το καλο να τα φτιαχνει μονος του και να μη τον ξαναδω ,

αλλα δυστυχώς ξανα έρχεται με ζημια , αλλα ξεφτιλας και παλι !!!!!!

επισης στα περισσοτερα νεα αμαξια οι χρονοι εργασιας ειναι μεγαλοι , αυτο διοτι εχουν γινει πολυπλοκοι οι κινητηρες εχουν παει πιο χαμηλα και πιο πισω μεσα στο μηχανοστασιο λογο της παθητικης ασφαλειας των οχηματων.

ειναι μια δουλεια που κανω χρονια και δεν περναει μερα που δε θα βλαστημήσω εστω μια φορα που εμαθα να την κανω , με χαμηλες αποδοχες μεγαλη ευθύνη και φθορα σε συγκεκριμενα μερη του σωματος .

γιατι δεν αλλαζω ; γιατι κοντρα στα stories του καθε φλωρου και αρθρα του καθε μαμουχαλου σε αυτα που διαβαζουμε εχω λογους οπως και το 99% των εργαζομενων σε καθε τομεα στο ........συμπαν που ξερουμε !    

  • Like 11
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Jethro είπε

Ούτε καν δεν δικαιολογεί χρεώσεις τέτοιου είδους. Και γνωρίζω πολύ καλά τα έξοδα και τα μαύρα έσοδα συνεργείου από λογιστή. Και μπορώ να ζητήσω αναλυτικά. 

Άνοιξε τότε συνεργείο και διαφήμισε τις τιμές που λες, για να έρθουμε και εμεις!!!!

20 λεπτά πριν, georgerapp είπε

ας πανε τοτε ο κοσμος σε 40 λεπτα να αλλαζει αντλια νερου , που δε παιζει σε αυτο τον χρονο στο 99% των οχηματων , οταν το κανει με το καλο ενα ποσοστο να ευχεται να μην κρατησει αερα το συστημα και καταλληξουν να αλλαζουν και φλατζα κεφαλης σε αντε να πω 90 λεπτα !!!!!

δε θα πω αλλα γιατι ειναι λιγο κουραστικό για εμενα καθως δουλευω στον χωρο , υπαρχουν πολλες αληθειες και η πραγματικοτητα δεν ειναι μονοδιαστατη οπως τα παντα στην ζωη .

θεωρω τον τροπο που δουλευουμε τιμιο και εχουμε παντα στο μυαλο το πορτοφολι του πελατη με την θετικη πλευρα , μαλωνουμε με τον υπευθυνο ο οποιος θελει να κρατησει το κοστος χαμηλο !

οι μεγαλυτερη μεριδα των πελατων μας ειναι να το πω λαικα , ξεφτιλες !

στο αλλο ακρο εχουμε ανθρωπους μαλαμα πελατες .

για ολους ισχυει το παραπανω , κραταμε κοστος χαμηλα για διαφορετικους λογους .

και οταν ενας πελατης ειναι του θανατα κακος και ζημιωγονος με το καλο να τα φτιαχνει μονος του και να μη τον ξαναδω ,

αλλα δυστυχώς ξανα έρχεται με ζημια , αλλα ξεφτιλας και παλι !!!!!!

επισης στα περισσοτερα νεα αμαξια οι χρονοι εργασιας ειναι μεγαλοι , αυτο διοτι εχουν γινει πολυπλοκοι οι κινητηρες εχουν παει πιο χαμηλα και πιο πισω μεσα στο μηχανοστασιο λογο της παθητικης ασφαλειας των οχηματων.

ειναι μια δουλεια που κανω χρονια και δεν περναει μερα που δε θα βλαστημήσω εστω μια φορα που εμαθα να την κανω , με χαμηλες αποδοχες μεγαλη ευθύνη και φθορα σε συγκεκριμενα μερη του σωματος .

γιατι δεν αλλαζω ; γιατι κοντρα στα stories του καθε φλωρου και αρθρα του καθε μαμουχαλου σε αυτα που διαβαζουμε εχω λογους οπως και το 99% των εργαζομενων σε καθε τομεα στο ........συμπαν που ξερουμε !    

Ετσι ακριβος! δεν είμαι στον χωρο αλλα ξερω!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως στέλεχος κι εγώ είχα την ευκαιρία και την τιμή να βγάλω το σχολείο Μηχανοδήγησης του ΕΣ. Εκεί έμαθα και έκανα αρκετά πράγματα, τα οποία μπορώ άνετα να εφαρμόσω και στο αυτοκίνητό μου. Με λίγο διάβασμα και κάποιες βασικές γνώσεις επί του αντικειμένου, μπορείς να κάνεις πάρα πολλά. Σίγουρα εάν πρόκειται για κάτι σοβαρό (χτύπα ξύλο) θα το πάω σε συνεργείο (ακόμη κι εάν έχω διορθώσει τέτοιο πρόβλημα αρκετές φορές στα υπηρεσιακά 240GD/290GD). Παρ' όλα αυτά για κάτι αλλαγές λαδιών/υγρών/φίλτρων κτλ. που είναι διαδικασίες ελάχιστων λεπτών, δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω σε συνεργείο.

Ξεκίνησα να ασχολούμαι εγώ με τέτοιες διαδικασίες κυρίως για να ξέρω τι υλικά βάζω στο αυτοκίνητο. Διότι πάντα έπαιρνα μόνος μου αυτά που ήθελα, και όταν πήγαινα στον "μάστορα" να τα εγκαταστήσει μου έλεγε "Ααα δεν δουλεύουμε εμείς με τέτοια" και όταν του ζητούσες να σου κοστολογήσει ουσιαστικά μόνο την δουλειά (γιατί του είχες φέρει τα ανταλλακτικά) άλλαζε πέντε χρώματα. Δεν λέω, είναι επαγγελματίες και ξέρουν άριστα την δουλειά τους, αλλά εντάξει, έχω πιάσει αρκετά άτομα να "βρίσκουν" προβλήματα στο αυτοκίνητο που δεν υπήρχαν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μου λέει ένας "Θέλει και αλλαγή στην μπαταρία όπου να 'ναι, να στην αλλάξω τώρα;". Απάντηση δική μου "Πώς το συμπέρανες αυτό; Πριν μία εβδομάδα έβαλα ο ίδιος την Bosch που βλέπεις". Ανταπάντηση δική του "Αααα ναι, λάθος θα έκανα, σκεφτόμουν ένα άλλο αυτοκίνητο". 

Σίγουρα υπάρχουν άριστοι επαγγελματίες στον κλάδο, και εννοείται πως τους εμπιστεύομαι το αυτοκίνητό μου σε ό,τι βγάζει πέραν των βασικών της συντήρησης και που μπορώ να κάνω εγώ. Αλλά εντάξει, η χρέωσή πολλών έχει ξεφύγει, και δυστυχώς η κοροϊδία πέφτει σύννεφο από αρκετούς.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, georgerapp είπε

ας πανε τοτε ο κοσμος σε 40 λεπτα να αλλαζει αντλια νερου , που δε παιζει σε αυτο τον χρονο στο 99% των οχηματων , οταν το κανει με το καλο ενα ποσοστο να ευχεται να μην κρατησει αερα το συστημα και καταλληξουν να αλλαζουν και φλατζα κεφαλης σε αντε να πω 90 λεπτα !!!!!

δε θα πω αλλα γιατι ειναι λιγο κουραστικό για εμενα καθως δουλευω στον χωρο , υπαρχουν πολλες αληθειες και η πραγματικοτητα δεν ειναι μονοδιαστατη οπως τα παντα στην ζωη .

θεωρω τον τροπο που δουλευουμε τιμιο και εχουμε παντα στο μυαλο το πορτοφολι του πελατη με την θετικη πλευρα , μαλωνουμε με τον υπευθυνο ο οποιος θελει να κρατησει το κοστος χαμηλο !

οι μεγαλυτερη μεριδα των πελατων μας ειναι να το πω λαικα , ξεφτιλες !

στο αλλο ακρο εχουμε ανθρωπους μαλαμα πελατες .

για ολους ισχυει το παραπανω , κραταμε κοστος χαμηλα για διαφορετικους λογους .

και οταν ενας πελατης ειναι του θανατα κακος και ζημιωγονος με το καλο να τα φτιαχνει μονος του και να μη τον ξαναδω ,

αλλα δυστυχώς ξανα έρχεται με ζημια , αλλα ξεφτιλας και παλι !!!!!!

επισης στα περισσοτερα νεα αμαξια οι χρονοι εργασιας ειναι μεγαλοι , αυτο διοτι εχουν γινει πολυπλοκοι οι κινητηρες εχουν παει πιο χαμηλα και πιο πισω μεσα στο μηχανοστασιο λογο της παθητικης ασφαλειας των οχηματων.

ειναι μια δουλεια που κανω χρονια και δεν περναει μερα που δε θα βλαστημήσω εστω μια φορα που εμαθα να την κανω , με χαμηλες αποδοχες μεγαλη ευθύνη και φθορα σε συγκεκριμενα μερη του σωματος .

γιατι δεν αλλαζω ; γιατι κοντρα στα stories του καθε φλωρου και αρθρα του καθε μαμουχαλου σε αυτα που διαβαζουμε εχω λογους οπως και το 99% των εργαζομενων σε καθε τομεα στο ........συμπαν που ξερουμε !    

Καθαρά απο δική μου εμπειρία μιλώντας δεν έχω πέσει σε καθόλου τίμιους επαγγελματίες, παρόλο οτι δηλώνουν οτι γνωρίζουν την μάρκα του αυτοκινήτου μου.

 

Και ναί ήταν έυκολο, μελέτησα μέσω realoem τα σχεδιαγράμματα του κινητήρα μου. Το workshop αναγράφει αναλυτικά τη δύναμη σφιξήματος των βιδών ανά κατηγορία και δεν τα έσφιξα με το "μάτι".

Η διαδικασία της αλλαγής αντλίας κατά τον "μάστορα" ήταν πρέπει να βγεί ο ιμάντας, να σου βγάλω αντλία τιμονιού που θα πρέπει να σου αδείασω τα υγρά, τον θερμοστάτη ώστε να μπορέσω να βγάλω την αντλία.

Του είπα ευγενικά, επειδή είχα δεί στο workshop την διαδικασία (οχι δική μου εξυπνάδα αλλα η οδηγία του επίσημου κατασκευαστή), οτι δεν χρειάζεται η αφαίρεση της αντλίας τιμονιού.

Η απάντηση του οτι κανει χρόνια την δουλεία και έτσι ειναι η σωστή διαδικασία. Γιατι προφανώς ο μαστρο Βαγγέλης του ΙΕΚ γνωρίζει καλύτερα απο τον μηχανολόγο μηχανικό του πολυτεχνείου σχεδιαστή του κινητήρα.

 

Και ναι ήταν όντως τόση ώρα δουλεία. Πριν βγεί ο ιμάντας για να υπάρχει αντίσταση χαλαρώνουμε τις βίδες της τροχαλίας της αντλίας τιμονιού. Αφαιρούμε τον ιμάντα, με πίεση στο κλειδί του τενωντήρα να χαλαρώσει και βγήκε ο ιμάντας. Αφαιρούμε κολάρα και το σύνολο αντλία νερού με θερμοστάτη και αντλία τιμονιού είναι ελευθερα να ξεβιδωθούν με 4 βίδες.

Αφαιρούμε την αντλία νερού απο την αντλία τιμονιού (κρατίεται μόνη της απο τα δύο κολάρα μαζί με το κλιπ του κινητήρα).

 

Αυτό ήταν τοποθετούμε το νεό κομμάτι βιδώνουμε, βάζουμε κολάρα και τοποθετούμε τον νεό ιμάντα με τις τροχαλίες και τέλος.

Ευτυχώς που στα νέα αυτοκίνητα με ανεπτυγμένα διαγνωστικά μπορείς να δείς επ ακριβώς το πρόβλημα και μην πας ψάχνωντας τι προβλημα έχουν.

 

Όσο για την εξαέρωση αφαιρούμε τις δύο βίδες εξαέρωσης και ενεργοποιούμε απο το διαγνωστικό την λειτουργία εξαέρωσης και γίνεται αυτόματα ακολουθώντας την διαδικασία μέσω του προγράμματος.

Και φυσικά τα δήλωσα στο ηλεκτρονικό ιστορικό του CAS & DME module. (πράγμα που κανεις δεν κάνει).

Χώρια που στην αλλαγή μπαταρίας κανείς δεν δήλωνε την αλλαγή μπαταρίας στο IBS (intelligence battery sensor) - φλωρικα πράγματα θα κάνουμε;

Όπως επίσης στραβώνουν όταν τους πάς το original ανταλλακτικό με μισή τιμή απο ότι σου είπαν ότι θα σε χρεώναν, χωρίς απόδειξη βεβαιώς.

Βέβαια η προσωπική προσβολή του μέλους επειδή ρώτησα γνώμες για τις δικές μου κακές εμπειρίες καθώς και αν γνωρίζουν τίμιο "μάστορα" με σωστά τιμολόγια και τιμές χωρίς φοροδιαφυγή ειναι τρομερή.

Ευτυχώς για μένα και δυστυχώς για τις κακές μου εμπειρίες εχω την απαραίτητη μόρφωση να γνωρίζω την λειτουργία του αυτοκινήτου.

Σαφώς και ειναι μια δύσκολη χειρονακτική εργασία αλλά δεν μπορώ να δικαιολογήσω υπερογκες χρεώσεις (σπούδαζα και εγώ πολλά χρόνια με κόστος στο δημόσιο καθώς και μέσω ιδιωτικών χρημάτων άνω των 100.000 δεν σημαίνει ότι θα χρεώνω τον κόσμο υπέρογκα ποσά και δή για θέματα υγείας) ανάλογα πως θα του κάτσει του καθένα και όχι ανα εργατώρα (την κανονική όχι με λούφα, κλείνεις ραντεβού το πρωί για να στο πίασει πρωί και έλα να το πάρεις απόγευμα για δουλεία μίας με δύο ώρες).

Μπορώ φυσικά να παραθέσω και αποδεικτικά με βίντεο του youtube το πόσο χρόνο παίρνουν σε φλώρους και μαμούχαλους με συγκεντρωμένη δουλεία και ακριβείας βάση workshop manual να τους παίρνει μια ώρα και στα συνεργεία να στο κρατάνε μέρα.

Τουλάχιστον μιλώντας για το δικό μου αυτοκίνητο, τα ανεπτυγμένα διαγνωστικά του DME, FRM, CAS, KOMBI & JBE σου αναγράφουν τις δυσλειτουργίες (μέχρι και βραχυκύκλωμα βρίσκουν επ ακριβώς μέσω του KCAN).

Δυστυχώς κανένα συνεργείο δεν θα συνδεθεί σε αυτά τα υποσυστήματα ώστε να περιορίσει το ψάξιμο αλλά θα σου πουν "πω αδερφε θέλει ψάξιμο αυτό θα μου το αφήσεις τουλάχιστον μια μέρα να το βρώ σύν όσο κοστίσει η επισκευή".

Το μόνο θετικό που δίνω στις αντιπροσωπίες είναι ότι αρκετοί μηχανικοί είναι εκπαιδευμένοι στα μοντέλα που επισκευάζουν και ακολουθούν τις διαδικασίες του κατασκευαστή.

 

Επεξ/σία από Jethro
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου εννοείται ότι καλά έκανες και τα εφταιξες μόνος σου.

Στην πλειοψηφία των συνεργείων και εγώ έχω συναντήσει υπερχρεώσεις.

Ωστόσο παντα ρωτάω πριν το αφήσω και αν δεν μου αρέσει η τιμή την κάνω.

Επίσης όταν μου λένε τιμές ανταλλακτικών στα ύψη τούς τα πάω εγώ αγόρασμενα από το ίντερνετ και πληρώνω μόνο εργασία.

Όμως κατανοώ ότι και το λειτουργικό κόστος τους είναι πολύ υψηλό. Ενοίκια, ασφάλιση, ρεύματα, λογιστές.

Όμως , από την εμπειρία μου θεωρώ ότι αν θες να μην σε πιάσουν κορόιδο , δυστυχώς και το τονίζω, πρέπει να ξέρεις και να καταπιάνεσαι με όλα.

Έτσι κ είσαι τελείως ανίδεος κάπου, σίγουρα κάποιος θα σε υπερχρεώσει.

Οπότε σε ότι και αν κάνουμε, καλή έρευνα αγοράς, λίγο ίντερνετ για να έχουμε μια ιδεα και προχωράμε.

Έχω τόσα παραδείγματα να αναφέρω....για όλους τους επαγγελματίες.

Αλλά μιας κ.μιλαμε για συνέργεια, το clio της γυναίκας μου έκοψε ιμάντα χρονισμού πριν λίγο καιρό. Όχι δεν καθυστέρησα την αλλαγή, ο ιμάντας σύμφωνα με τα τιμολόγια που μου έδωσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε μόλις 20.000χλμ, αλλά πιθανότατα το συνεργείο δεν του τον άλλαξε ποτέ. Ή έπεσα σε αστοχία υλικού.

Τεσπά, το συνεργείο μου ζητούσε 1000 ευρώ για επισκευή.

Τελικά αγόρασα μόνος μου νέα κεφαλή καθώς και όλα τα αναλώσιμα, μέχρι και λάδια, και του τα πήγα και έκανα την δουλειά μου με 500 ευρώ εργασία+ ανταλλακτικά.

Εάν όμως δεν γνώριζα ή δεν είχα τον χρόνο ή τη διάθεση να ασχοληθώ θα έφευγαν από την τσέπη μου τα διπλά λεφτά.

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Jethro δεν κατάλαβες το σχολιο μου , δε σε προσβαλα , οι χαρακτηρισμοί δεν πήγαν για εσενα αλλα γενικολογησα .

Σαφέστατα και απο οτι κατάλαβα ξέρεις τι κανεις και εχεις δίκιο για υπερχρεώσεις και λαμόγια , υπάρχουν και ειναι πολλά.

Απλα έγραψα και εγω απο την πλευρα μου για τους πελάτες.

Και εσύ γενικά μίλησες και εγώ γενικά.

Και έγραψα και την χαρακτηριστική φράση οτι η αλήθεια ειναι πολυδιάστατη και μπορουμε να εχουμε δικιο και οι 2 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχουν συνεργεια που ειναι αξιολογα και οικονομικα αλλα θελει καλο ψαξιμο  (τα σχετικα φορουμ προσφερουν πολλες πληροφορίες) ,αυτο που εχω παρατηρηση εγω ειναι οτι στις μοτοσυκλέτες γινετε ο μεγαλος χαμος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν και τα λαμογια ετσι και στον τομέα του αυτοκινήτου. Καλο είναι να γνωρίζουμε πέντε βασικά για να μην μας πιάνουν κοροΐδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν δίνουν προσφορά έχουν στο μυαλό τους το πιο δύσκολο αυτοκίνητο..
Στο μόνο που δέχομαι "υπερκοστολόγηση" είναι σε ότι έχει να κάνει με τον κινητήρα γιατί εκεί παίζει μεγάλο ρόλο η εμπειρία και θες να γίνει σωστή δουλεία.

Το χειρότερο είναι η παπατζα σε όσους δεν γνωρίζουν, πέφτει πολύ δάγκωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Jethro είπε

Καλημέρα σας!

Πάντα πήγαινα τα αυτοκίνητα μου στα συνεργεία από απλά προβλήματα μέχρι σοβαρά.

Τον τελευταίο καιρό από χόμπι ασχολήθηκα σε προγραμματισμό του αυτοκινήτου μου για διάφορα features τα οποία είναι κλειδωμένα και η αντιπροσωπία χρεώνει αδρά για μια διαδικασία που δεν παίρνει πάνω από 5 λεπτά.

Αγόρασα το καλώδιο καθώς και το "αυθεντικό" διαγνωστικό πρόγραμμα του αυτοκινήτου συν τα εργαλεία προγραμματισμού (κόστος περίπου 15€ από κίνα).
 

Ενεργοποίησα πολλά features...με μηδενικό κόστος. Αναβάθμισα τα υποσυστήματα με μηδενικό κόστος.

Και εδώ πάμε στο ζουμί. Το διαγνωστικό πρόγραμμα (BMW) παρέχει ενσωματωμένο και το workshop manual για ΟΛΕΣ τις εργασίες του αυτοκινήτου βήμα βήμα.

Πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αντλία νερού, θερμοστάτη και προληπτικά σετ ιμάντα. Πήγα σε αντιπροσωπία μέχρι και γενικά συνεργεία και κανένας δεν ζήτησε λιγότερο από 650€ (χωρίς απόδειξη) για όλες τις εργασίες γιατί περιγράψανε τις εργασίες που θα χρειαζόταν να κάνουν ως μια μάχη του Σταλινγκαρντ.

Πριν λοιπόν το πάω, είπα να χαζέψω τις διαδικασίες αλλαγής αυτών των εξαρτημάτων μέσω του προγράμματος workshop τους διαγνωστικού...μου φάνηκαν εύκολα...οπότε αποφάσισα να αγοράσω τα ανταλλακτικά και να κάνω απόπειρα μόνος μου.

Αποτέλεσμα ;

Μετά από 30-40 λεπτά και μείον 150€ έγινε η δουλεία για όλα. Και σε ένα αρκετά πολύπλοκο αυτοκίνητο. Πέρα του χρηματικού κέρδους, αίσθηση ικανοποιήσης και σιγουριάς ότι αλλάξανε αυτά που έπρεπε να αλλάξουν με ποιοτικά και όχι αμφίβολα ανταλλακτικά (και αν τα αλλάζανε)

Προ αυτού είχα αλλάξει και γρύλο σε παράθυρο, μετά από απόπειρα παραβίασης, με συνεργάτη το youtube, που κανείς δεν ζητούσε λιγότερα από 150€ για την αλλαγή του (χαριστικά χωρίς απόδειξη με κινέζικο ανταλλακτικό γιατί είναι μια "δύσκολη εργασία") που μου κόστισε 50€ το ανταλλακτικό (valeo) και περίπου 15 λεπτά από τον χρόνο μου.

Χώρια η απάτη με τα λάδια που σου λένε σου βάζω καλό "liqui moly" χύμα αλλά η εταιρεία αυτή δεν παράγει χύμα και τα χρεώνουν 60-70€ για άγνωστης προέλευσης λάδι ενώ από κατάστημα δεν έχουν παραπάνω από 35-40€ (τα αυθεντικά liqui moly).

Χώρια η υπερχρέωση αλλαγή φίλτρου αέρα που την χρεώνουν 30-40 € για μια διαδικασία 5 λεπτών και κόστος ανταλλακτικού αυθεντικού να μην ξεπερνάει τα 10€.

κ.ο.κ.

Σαφώς υπάρχουν έξοδα αλλά ο αέρας ξεπερνάει τα  όρια του αποδεκτού και του τίμιου.

Οι υπερχρεώσεις απίστευτες. Η κοροϊδία τεράστια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η εμπιστοσύνη που δεν μπορείς να βρεις σε ένα συνεργείο.

Οι απόψεις σας για αυτή την κοροϊδία ; γνώμες αν υπάρχει τρόπος περιορισμού αυτού του φαινομένου ; έχετε βρει "σταράτο" συνεργείο που μιλάει καθαρά ;

Και δεν είναι το θέμα χρημάτων αλλά της κοροϊδίας.

Αντε ρε φιλε και εχεις χωρο για να δουλέψεις και οχι στο δρομο ,εργαλεια που τα εχεις πληρώσει και περιγράφεις και μια δουλειά που την κανεις χωρίς ανυψωτικό γιατι και λαδια να θες να αλλαξεις αμα εχει ποδια απω κατω θες γρύλους και στριποδα για να μην σε βρουν πιτα  ασε που δεν μας λες και που θα πετάξεις τα παλια λαδια και παραφλου.Επισης το γεγονος οτι αλλαξες μια τρομπα νερου δε σε κανει μαστορα σιγουρα...

Αμ το αλλο που προγραμμάτισες ολο το αμαξι και ενεργοποιούσες ενα σορω φεουτουρες με ενα καλωδιο απο την κινα που τα πουλας και ειδικά σε BMW που ολα ειναι κλεδωμενα . Πρόγραμμα για να μπεις δεν χρειάστηκες η ηταν τσαμπα  και τα data για να προγραμματίσεις που τα βρηκες χωρίς να διακινδυνεύσεις να στείλεις κανα εκγεφαλο.Εκτός αν εννοεις το μπιπ του συνεγιαρμου και το αναβοσβημα στις πλαφονιέρες.Οσο για το αυθεντικο προγραμμα με 15 ευρω γελανε και οι κοτες.........

Γενικως περιγράφεις κατι με πολλες σαλτσες και παραμυθια που δεν μπορει να το κανει ο καθενας και τελικα αν συνυπολογίσεις τις ειδικές προυποθεσεις και το κόστος των εργαλειων κερδίζεις ελάχιστα χρηματα και έχεις και το φοβο αν αυτο που εκανες το εκανες ενταξει η θα μείνεις πουθενα.

Και τελος παντων και καλοι επαγγελματίες υπαρχουν και λογικες τιμες μπορει να βρεις στην αγορα.

Το να τούς βάζεις όλους σε ενα τσουβαλι δειχνει ανευθυνότητα και ανωριμότητα...............

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Αντε ρε φιλε και εχεις χωρο για να δουλέψεις και οχι στο δρομο εργαλεια που τα εχεις πληρώσει και περιγράφεις και μια δουλειά που την κανεις χωρίς ανυψωτικό γιατι και λαδια να θες να αλλαξεις αμα εχει ποδια απω κατω θες γρύλους και στριποδα για να μην σε βρουν πιτα  ασε που δεν μας λες και που θα πετάξεις τα παλια λαδια και παραφλου.

Αμ το αλλο που προγραμμάτισες ολο το αμαξι και ενεργοποιούσες ενα σορω φεουτουρες με ενα καλωδιο απο την κινα που τα πουλας και ειδικά σε BMW που ολα ειναι κλεδωμενα . Πρόγραμμα για να μπεις δεν χρειάστηκες η ηταν τσαμπα  και τα data για να προγραμματίσεις που τα βρηκες χωρίς να διακινδυνεύσεις να στείλεις κανα εκγεφαλο.Εκτός αν εννοεις το μπιπ του συνεγιαρμου και το αναβοσβημα στις πλαφονιέρες

Γενικως περιγράφεις κατι με πολλες σαλτσες και παραμυθια που δεν μπορει να το κανει ο καθενας και τελικα αν συνυπολογίσεις τις ειδικές προυποθεσεις και το κόστος των εργαλειων κερδίζεις ελάχιστα χρηματα και έχεις και το φοβο αν αυτο που εκανες το εκανες ενταξει η θα μείνεις πουθενα.

Και τελος παντων και καλοι επαγγελματίες υπαρχουν και λογικες τιμες μπορει να βρεις στην αγορα.

Το να τούς βάζεις όλους σε ενα τσουβαλι δειχνει ανευθυνότητα και ανωριμότητα

Σάλτσες και παραμύθια;

 

Ανίδεος σε αυτή την περίπτωση είσαι εσύ.

Τίποτα δεν είναι κλειδωμένο προσθέτεις VO. Προγραμματισμός είναι με free προγράμματα. WINKFP, NCSEXPERT

https://www.car-auto-repair.com/bmw-coding-tool-2-5-free-download-how-to-use/

https://www.bimmer-tech.net/blog/item/104-coding-software-bmw

http://www.bmwcoding.com/

 

Και εφόσον είναι παραμύθια πες μου λοιπόν που ΑΚΡΙΒΩΣ είπα παραμύθι, συγκεκριμένα.

Τα εργαλεία είναι απο βασική κασετίνα με καστανιές, συνήθως 10ρακι θέλουν τα περισσότερα.

Ανυψωτικό δεν χρειάστηκα, για την δουλεία που έκανα.  Όσο για λάδια πέρα της τάπας από κάτω υπάρχει αντλία λαδιού.

Όλα αυτά είναι μια μικρής τιμής επένδυσης για ΠΑΝΤΑ.

 

Εφόσον είσαι γνώστης υπέδειξε μου τις σάλτσες και τα παραμύθια.

Να σου απαντήσω σε όλα αναλυτικά.

 

Επίσης δεν ημουν γενικός αλλα απο δικες μου εμπειρίες, συγκεκριμένα γιαυτο και ρώτησα αν γνωρίζει κανεις καλό μάστορα, τίμιο.

Επεξ/σία από Jethro
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...