Προς το περιεχόμενο

Υπερχρεώσεις Συνεργείων (Εμπειρίες μου!)


Jethro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Φτιαχτο μονος σου αγορι μου να γουσταρεις και αυτο ΔΕΝ το λεω καθολου ειρωνικα .Απλα μην τσουβαλιαζεις ενα κλαδο για να δικαιολόγησης την επολογη.Το μονο που εχω να σου πω ειναι για τον σπανο στην αμφιθεας που ξερω τον υπευθηνο συνεργειου και ξερω οτι ειναι άψογος στη δουλεια του .Αλλα εκει αμα πας και κάτσεις πανω απο το κεφαλι του μηχανικού και του λες αυτα θα σε πεταξουν εξω με τις κλωτσιες

Αν το πάρεις και έχουν ξεχάσει καμία καστανια και κοπανάει σφηνωμένη πουθενά στον κινητήρα ποιον κοπανάς εσύ μετά; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες που τσουρνεψαν ανταλλακτικά η που δεν αλάλαξαν λάδια και πληρώθηκαν γι ανα αλαξουν

αρα ο κόσμος ειναι και καλά κάνει λιγο δύσπιστος 

βεβαια ο καλώς επαγγελματιασ κανει μπαμ απο χιλιόμετρα..

σε φιλο μου που ειχε αμαξι με γερμανικές προδιαγραφές wv και είχε ποδιά κατω απο κινητήρα του την έφαγαν και οταν το κατάλαβε έλεγαν οτι κάνει λαθοσ και δεν ειχε ....

αλλα εγω θα σας πω το αλλο και οι επαγγελματιεσ ασ απαντησουν 

στο lanos που ειχα κατεβασα το αγγλικο manual και ελεγε αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου καθε 60.000 μλια 

οι μαγκεσ στην ελλαδα εγρψαν 60.000 χιλιόμετρα 

εκει να καταλαβεισ κλεψιμο 

οταν τουσ το πηγα μου ελεγαν παπαριτσες σχετικα με το κλιμα τισ ελλαδας κλπκλπ

το ιταλικο ομωσ ελεγε και αυτο μιλια....

ειναι θεμα κοινησ λογικης 

στο νεο μου αμαξι τωρα εχω διαπιστωσει μερικεσ τετοιεσ ιστοριουλεσ σε σχεση με το γερμανικο μανιουαλ και ετοιμαζω αγωγες ...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά το πάω αντιπροσωπεία.Θες επειδή είμαι περίεργος θες επειδή έχει ελάχιστα χιλιόμετρα έτσι θέλω.Με ραντεβού πάντα από 2 βδομάδες πίσω.Και όταν θα πάω θα κεράσω τα μαστορια καφέ,αλλά θα είμαι πάνω από το κεφάλι τους.Και όταν με το καλό τελειώνουν αν έχω μείνει ικανοποιημένος δίνω και από ένα 10ρικο στον κάθε μάστορα που ασχολήθηκε.Και φυσικά τα πάντα by the book και περασμένα book service.Αλλα...εχω το κεφάλι μου ήρεμο.Και συνήθως αν υπάρχει κάτι που δεν έχει ζημιά αλλά λόγω παλαιότητας μπορεί να βγάλει...μου το λένε...η το αλλάζουν τζάμπα και με ενημερώνουν μετά όπως ένα κολάρο πχ που χρειάστηκε....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τι ρόλο παίζει;Εσύ θες τον κάθε ξερόλα πάνω απο το κεφάλι σου;Αν δεν έχει εμπιστοσυνη ο πελάτης να πάει αλλού.Άσε τους κινδύνους που έχει να κυκλοφορεί ένας άσχετος στο συνεργείο.

Εγω έχω είτε: το αφεντικο μου, τον επιβλέποντα Δ.Υ, τον προϊστάμενο εργοταξίου, τον πελάτη κτλ.  Δουλειά χωρίς έλεγχο δεν υπάρχει. Προφανώς κανείς ιδιώτης δεν έχει τις γνώσεις ενός μάστορα, η διαφορά έγκειται στο ότι ένας ιδιώτης μπορεί να κάτσει και να μάθει αρκετά πράγματα πλέον από το ίντερνετ και να μπορεί να ελέγξει έναν μάστορα για τα βασικά τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lary7 είπε

Εγω έχω είτε: το αφεντικο μου, τον επιβλέποντα Δ.Υ, τον προϊστάμενο εργοταξίου, τον πελάτη κτλ.  Δουλειά χωρίς έλεγχο δεν υπάρχει. Προφανώς κανείς ιδιώτης δεν έχει τις γνώσεις ενός μάστορα, η διαφορά έγκειται στο ότι ένας ιδιώτης μπορεί να κάτσει και να μάθει αρκετά πράγματα πλέον από το ίντερνετ και να μπορεί να ελέγξει έναν μάστορα για τα βασικά τουλάχιστον.

 Αν σου αρέσει εσένα.........πάσο.Δεν είναι όλοι έτσι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

 Αν σου αρέσει εσένα.........πάσο.Δεν είναι όλοι έτσι .

Δεν είναι θέμα τι μου αρέσει, έτσι δουλεύει η κάθε παραγωγική διαδικασία αν θελει να έχει σωστό αποτέλεσμα. Ο καλύτερος μάστορας του πλανήτη για μένα είναι ένας...μαγειρας, ο ChrisFix που κατάφερε να γίνει εκατομμυριούχος φτιάχνοντας αυτοκίνητα στην αυλή του σπιτιού του. Και το κατάφερε ακολουθώντας τα προβλεπόμενα όπως αναφέρουν τα εγχειρίδια, χωρίς να παρακάμπτει γωνίες. Χρησιμοποιεί ροπόκλειδο σε κάθε βίδα και στο κάθε σαράβαλο που διορθώνει και το κάνει γιατί ξέρει ότι τον βλέπουν εκατομμύρια μάτια, αν έφτιαχνε αμάξια για το μεροκάμματο σίγουρα θα έμπαινε στον πειρασμό να κερδίσει χρόνο. Αντίστοιχα τα συνεργεία που απεθυύνθηκε ο TS σιγά μη μπήκαν στην διαδικασία να κοστολογήσουν σωστά τις εργασίες βάση της διαδικασίας που ορίζει ο κατασκευαστής. Είναι σαν να λές "αλλαγή λάμπας σε MEgane=40€, αλλαγή λάμπας σε Golf=40€", κάτσε ρε φίλε, στο πρώτο πρέπει να ξηλώσεις το μισό αμάξι για να φτάσεις στην λάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, lary7 είπε

Δεν είναι θέμα τι μου αρέσει, έτσι δουλεύει η κάθε παραγωγική διαδικασία αν θελει να έχει σωστό αποτέλεσμα. Ο καλύτερος μάστορας του πλανήτη για μένα είναι ένας...μαγειρας, ο ChrisFix που κατάφερε να γίνει εκατομμυριούχος φτιάχνοντας αυτοκίνητα στην αυλή του σπιτιού του. Και το κατάφερε ακολουθώντας τα προβλεπόμενα όπως αναφέρουν τα εγχειρίδια, χωρίς να παρακάμπτει γωνίες. Χρησιμοποιεί ροπόκλειδο σε κάθε βίδα και στο κάθε σαράβαλο που διορθώνει και το κάνει γιατί ξέρει ότι τον βλέπουν εκατομμύρια μάτια, αν έφτιαχνε αμάξια για το μεροκάμματο σίγουρα θα έμπαινε στον πειρασμό να κερδίσει χρόνο. Αντίστοιχα τα συνεργεία που απεθυύνθηκε ο TS σιγά μη μπήκαν στην διαδικασία να κοστολογήσουν σωστά τις εργασίες βάση της διαδικασίας που ορίζει ο κατασκευαστής. Είναι σαν να λές "αλλαγή λάμπας σε MEgane=40€, αλλαγή λάμπας σε Golf=40€", κάτσε ρε φίλε, στο πρώτο πρέπει να ξηλώσεις το μισό αμάξι για να φτάσεις στην λάμπα.

Οχι ,το να εχεις τον κάθε έναν  πάνω απο το κεφάλι σου δεν είναι αυτό.Το ότι έχεις αγοράσει ενα αμάξι δεν σε κάνει και επόπτη που ξέρει τα πάντα.Αν είναι έτσι να μπαίνουμε και στις κουζίνες των εστιατορίων,και στα χειρουργεία,και στα σχολεία και και και .Δεν σου αρέσει πως δουλευει;Πας αλλου.Αλλά μην διαμαρτύρεσαι όταν βγαίνει ο λογαριασμός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πολλα καλά εστιατόρια οι κουζίνες ειναι ανοιχτές και βλεπει ο πελάτης, εχει όρεξη ο μαγειρας να τον βλέπουν; Οχι, απλά έτσι διαβεβαιώνεις τον πελάτι οτι δεν περνάνε αρούρια απο την κουζινα και ο μαγειρας δεν σκουπίζει τη μύτη στο πιατο σου.Σε χειρουργεία στο εξωτερικό βάζουν κάμερες για να ελέγχονται οι γιατροί οτι δεν κανουν μαλακίες, όπως στα Ελληνικά που ανοίγουν ασθενεις και μετά τους ξανα κλέινουν για να χρεώσουν υλικά και να πάρουν μίζα. Στα δεν σχολεία που δεν υπάρχει κανένας έλεγχος, ουτε καν απο τους παλαιούς επίτροπους είναι προφανως τα χειρότερα της ευρώπης...Για να πω οτι δεν μου αρέσει πως δουλεύουν πρέπει να τον δώ, αν δεν τον δώ πως θα ξέρω;

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οχι ,το να εχεις τον κάθε έναν  πάνω απο το κεφάλι σου δεν είναι αυτό.Το ότι έχεις αγοράσει ενα αμάξι δεν σε κάνει και επόπτη που ξέρει τα πάντα.Αν είναι έτσι να μπαίνουμε και στις κουζίνες των εστιατορίων,και στα χειρουργεία,και στα σχολεία και και και .Δεν σου αρέσει πως δουλευει;Πας αλλου.Αλλά μην διαμαρτύρεσαι όταν βγαίνει ο λογαριασμός. 

Αν έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στον άλλον πως θα κάνει άριστα την δουλειά του (π.χ. στα χειρουργεία που ανέφερες - αν κι εκεί επιτηρούνται) δεν μπαίνεις μέσα. Όσο, όμως, πετυχαίνεις κάποια άτομα του κλάδου που προσπαθούν να σε κλέψουν από παντού (ένα νέο ανταλλακτικό που δεν έβαλαν, μία παραπάνω φθορά που "βρήκαν" κτλ.), θεωρώ άκρως λογικό το να βρίσκεσαι σε μια γωνία και να βλέπεις πως όντως κάνει τις αλλαγές που πρέπει και βάζει τα υλικά που πρέπει.

Και δεν βρίσκω λόγο να είναι κανείς αντίθετος σε αυτό.... Εκτός κι εάν έχει κάτι που θέλει να κρύψει από τον πελάτη του.

Επεξ/σία από magnam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, magnam είπε

Αν έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στον άλλον πως θα κάνει άριστα την δουλειά του (π.χ. στα χειρουργεία που ανέφερες - αν κι εκεί επιτηρούνται) δεν μπαίνεις μέσα. Όσο, όμως, πετυχαίνεις κάποια άτομα του κλάδου που προσπαθούν να σε κλέψουν από παντού (ένα νέο ανταλλακτικό που δεν έβαλαν, μία παραπάνω φθορά που "βρήκαν" κτλ.), θεωρώ άκρως λογικό το να βρίσκεσαι σε μια γωνία και να βλέπεις πως όντως κάνει τις αλλαγές που πρέπει και βάζει τα υλικά που πρέπει.

Και δεν βρίσκω λόγο να είναι κανείς αντίθετος σε αυτό.... Εκτός κι εάν έχει κάτι που θέλει να κρύψει από τον πελάτη του.

Σε μια γωνία ναι,να είσαι πάνω απο το κεφάλι του όχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ολες τις δουλειες,δεν ειναι ευχαριστο να εχεις καποιον πανω απ το κεφαλι σου,ακομη και αν δεν βγαζει μιλια.

Απο κει και περα,σε καποιες δουλειες καποιοι κακοι επαγγελματιες εκαναν προκατειλημενους τους πελατες απεναντι σε ολους,με αποτελεσμα να χρειαστει καποιος καιρος ωστε να χτιστει εμπιστοσυνη μεταξυ επαγγελματια και πελατη.

Δεν ειναι μονο οι μηχανικοι αυτοκινητων,ειναι και οι ηλεκτρολογοι,οι υδραυλικοι,οι μπογιατζηδες (και η λιστα μπορει να μεγαλωνει απειρα). 

Στους γιατρους μονο νομιζω οτι υπαρχει λιγοτερη (εως μηδαμινη) αμφισβητηση λογω των υπερβολικων ετων αποδεδειγμενων σπουδων τους,οποτε μαλλον δεν μπορεις να πεις "δεν ειναι δισκοκηλη,διαβασα στο φορουμ kompogiannitis.gr οτι ειναι εμφραγμα".

Παντως προσωπικα,μετα απο 20 χρονια που εχω καποια αυτοκινητα,μηχανικο της απολυτου εμπιστοσυνης μου δεν βρηκα ακομη. Ολους τους δινω εμπιστοσυνη μεχρι αποδειξεως του εναντιου.

Αντιθετως στις μοτοσυκλετες ή ημουν πιο τυχερος,ή ειναι περισσοτεροι οι καταρτισμενοι και τιμιοι.

Και πανω στο αρχικο θεμα,η τεχνολογια στα οχηματα τρεχει οπως και σε πολλους αλλους τομεις,οποτε πρεπει και ο μηχανικος να προσαρμοζεται και να μελεταει ωστε να ειναι "μεσα στην εποχη",οσο κι αν η βασικη δομη του καθε οχηματος παραμενει η ιδια. Σε αυτο το θεμα,θεωρω οτι βοηθαει η εξειδικευση του μηχανικου σε 1-2-3 μαρκες πχ,αντι να πρεπει να εχει ειδικες γνωσεις για ολα τα συστηματα απο ολα τα αμαξια-μηχανες.

Οπως σωστα γραφτηκε νωριτερα,καποιοι καλοι μηχανικοι αναγνωριζονται και διαφημιζεται η δουλεια τους μεταξυ των μελων συγκεκριμενων φορουμ,και ετσι ειναι το σωστο,μην αναφερονται μονο τα κακως κειμενα,αλλα και τα σωστα απο καποιους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Σωστα και πρεπει να επιβραβεύουμε το καλο επαγγελματια και να τιμωρουμε τον κακο.Οχι να τούς βαζουμε σε ενα τσουβαλι όλους για να αποδειξουμε οτι εμεις ειμαστε μαγκες και καλυτεροι ...........................απο το τσουβαλι.............

Για υπερχρέωση μίλησες γενικα και αοριστα Ουτε για δουλεια ουτε για χρονο.Σε πληθυντικό κιολας για να μην σου ξεφυγει και κανενας ασε που τελικα κανεις δεν μπορει να ξερει και αν ολα αυτα που λες αληθευουν

Ρε φίλε μήπως έχεις τη μύγα τελικά;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Και ολα αυτα τα εκανες με ενα καλωδιο και ενα προγραμμα που κανει 15 ευρω και ενα δεκαρακι κλειδι και  μπορει να το κανει ο οποιοσδηποτε και αρα τα συνεργεια ειναι ολα κλεφτες , γιατι επι τής ουσιας αυτο μας λες με περιφανεια μαστορικη και τους πετάς ολους  στο τσουβάλι......

Εγω την γνωση μου μπορώ να στην αποδειξω  απο το βιβλιαρακι με τα σεμινάρια που εχω κανει  και τα ένσημα μου ,αμα θες στα στελνω και κατι τετοιους απο τα φορουμ τους γλενταω αναλογα οταν ερχεται η  ωρα..............

Και στο ξαναλεω δεν με νοιαζει τη κανεις αρκει ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ  ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΚΙ.

Έχεις θέματα και φαίνεται. Ο TS μιλάει για ένα μεγάλο ποσοστό συνεργείων, σίγουρα υπάρχει και ο σωστός αλλά όχι ο πιο φτηνός, αν όλοι ήταν 100% σωστοί τότε οι τιμές θα ήταν πιο κοντά.
 

8 ώρες πριν, Jethro είπε

Αν κατάλαβες αυτό τι να σου πω.

Το μονο που επαναλμβάνω συνεχώς ειναι να μιλάνε ξεκάθαρα και οχι να μου λενε πραγματα που δεν ισχύουν. Όπως εγραψα και στο αρχικο πόστ δεν ειναι τα χρήματα αλλα η κοροϊδία.

Σε κανένα συνεργείο δεν το έπαιξα έξυπνος, στο ένα που πήγα μονο τον ρώτησα γιατι δεν ακολουθεί το manual του αυτοκινήτου και κανει του κεφαλιου του ευγενικά. Το να νοιάζομαι για την περιουσία μου είναι σημαντικό. Όπως αν πάρεις κάποιον να σου βάψει το σπίτι και κάνει του κεφαλιού του προφανώς και θα του πεις κάτι..

Ευτυχώς δεν έχω κοροϊδέψει κανέναν στη δουλεία μου ώστε να το παίξει έξυπνος.

Καλη συνέχεια και σε σενα !

Συνέχισε να κάνεις μόνος σου ότι μπορείς, μόνο κερδισμένος θα βγεις και από άποψη δουλείας και χρημάτων. Ένας καλός τρόπος να δοκιμάσεις ένα συνεργείο είναι με αλλαγή λαδιών, τακάκια αν εκεί τα κάνουνε σκατά τότε μακριά...

Έχουμε στην οικογένεια 3 αυτοκίνητα 20ετιας οπότε τα συνεργεία είναι στο πρόγραμμα, το πόσα έχουμε διπλό πληρώσει γιατί οι "επαγγελματίες" δεν μπορούνε να κάνουνε σωστά μια επισκευή δεν περιγράφεται και μιλάω για συνεργεία με "όνομα" όχι ο κυρ Μήτσος κτλ.

Στο θέμα κοστολόγησης δεν βγάζεις άκρη, μπορεί να έχει χαμηλές τιμές και να είναι ο καλύτερος άλλα και το αντίθετο. Από εμπειρία στα 10 συνεργεία που έχω περάσει συνήθως αυτός που κάνει σωστή δουλεία ζητάει παραπάνω χρήματα και λογικό.

Σε αυτόν που έχει χαμηλή τιμή θα πας 2 φορές για το ίδιο πρόβλημα, είτε από κινέζικο ανταλλακτικό η από λάθος κτλ. (φυσικά μιλάω με ποσοστά).

 

Επεξ/σία από Klausx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Jethro είπε

Δεν το έπαιξα μάστορας, ούτε μηχανή δήλωσα ότι φτιάχνω. Έκανα μια απλή εργασία που την παρουσίασαν πολύπλοκη. 

Όταν πας σε ένα συνεργείο και σου λένε γνωρίζω το αυτοκίνητο σου σημαίνει θεωρητικά ότι το γνωρίζει. Δεν πήγα στη τύχη. 

Για πες μας επισεις, εάν προκύψει κάποια άσχετη βλάβη μετα την παρέμβαση σου θα θεωρήσεις ότι ήταν άσχετο με την συντήρηση που εκανες μονος σου.....έαν αυτό σου τύχει όταν παραλάβεις το όχημα από το συνεργείο θα πεις ότι ο μάστορας στο χάλασε......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να είσαι κοντά στο μάστορα, όχι κολλητά και όχι συνέχεια από πάνω γιατί τον καθυστερείς κιόλας. Να τον ρωτήσεις 2-3 πράγματα στο χαλαρό όσο δουλεύει αλλά μην γίνεις και κολτσίδα.

Και μαθαίνεις και κρίνεις και βλέπεις και το αυτοκίνητό σου σε τι κατάσταση βρίσκεται μηχανικά. Καλό είναι να έχεις καλή εικόνα της μηχανής σου και εμφανισιακά γιατί έχω δει και όταν το δένουν να βάζουν καλώδια κάτω από κάτι άλλο ενώ ήταν απ' την πάνω μεριά... Εξειδικευμένα πάντα και βέβαια παίζει ρόλο και ποιος θα ασχοληθεί με το αμάξι σου. Μερικοί έχουν παιδιά ως βοηθούς που εμένα μου κάθονται κάπως όταν τους δίνουν να αναλαμβάνουν εργασίες δύσκολες. Συνήθως δεν γίνεται αλλά θέλει προσοχή. Πχ σε αλλαγή μπουζί ο μάστορας μου είπε κάτσε να το κάνω εγώ όχι το παιδί, για να δει ποιο είναι καμένο.

Μερικοί ρωτούν και τι δουλειά κάνεις κτλ. Έχουν ως στόχο να δουν τι παραπάνω μπορούν να σε χρεώσουν στο τέλος, μου το έχει πει μηχανικός, αυτός ο θείος ήρθε με το Μερσέντε του είπα τόσα... οπότε μην πάτε με το κοστούμι σας το συνεργείο. Το σίγουρο είναι θα σας ράψει κι άλλο στο τέλος. Τώρα άμα έχεις Πόρσε οκ δεν σε νοιάζει.

Το σκεπτικό μου είναι, δεν θέλω να γίνω φίλος με τον μηχανικό, περιμένω να δουλεύει ως επαγγελματίας, αν παρεκκλίνει πέρα από τα ανεκτά όρια, πάω κι αλλού την επόμενη φορά, δεν ξέρω πότε θα με ξαναδεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...