Προς το περιεχόμενο

Seat ibiza 2015 diesel


Nionios1996

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω βρει ενα σεατακι στα 100χ χλμ του 15' και πετρέλαιο στα 1200cc και 75 άλογα. Γενικα εχει καποιος άποψη για το συγκεκριμένο μοντέλο? Έχω εναλλακτική παλι σεατ ibiza 1200cc βενζίνη του 12. Η αλήθεια ειναι ότι ήθελα ντιζελ αλλα ακούω απο πολλους ότι τσιμπάνε τα σέρβις και ότι βγάζουν προβλήματα σε αυτα τα κυβικά. Για αυτκ ρώταω μηπως καποιος ειχε ή απο γνωστούς εχει μια άποψη παραπάνω. 6.800 το πετρέλαιο και 5.300 η βενζίνη πληροφοριακά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

75 άλογα για πετρέλαιο είναι ψόφια.... το συγκεκριμένο δίνετε πολύ σε leasing, πρόσεξε εάν είναι μάντρας είναι σίγουρα από leasing. Με τον συγκεκριμένο κινητήρα για να εχεις την ιδια απόδοση με αντίστοιχο τουρμπατο βενζίνης που βγαίνει σε 100 άλογα, θα ξοδεύεις τα ιδια σε καύσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Nionios1996 είπε

Εχω βρει ενα σεατακι στα 100χ χλμ του 15' και πετρέλαιο στα 1200cc και 75 άλογα. Γενικα εχει καποιος άποψη για το συγκεκριμένο μοντέλο? Έχω εναλλακτική παλι σεατ ibiza 1200cc βενζίνη του 12. Η αλήθεια ειναι ότι ήθελα ντιζελ αλλα ακούω απο πολλους ότι τσιμπάνε τα σέρβις και ότι βγάζουν προβλήματα σε αυτα τα κυβικά. Για αυτκ ρώταω μηπως καποιος ειχε ή απο γνωστούς εχει μια άποψη παραπάνω. 6.800 το πετρέλαιο και 5.300 η βενζίνη πληροφοριακά

Αρχικά πρέπει να το διασταυρώσεις ότι έχει 100.000 χλμ γιατί γίνεται ένας χαμός με τα γυρισμένα χιλιόμετρα . Δε θα μου φαινόταν παράξενο να ειναι 200.000 τα πραγματικά χιλιόμετρα. . Αν και η άποψη μου είναι diesel με DPF πάνω απο 60.000 χλμ (πραγματικά) να μην πάρεις . Εκτός και αν έχεις υπολογίσει και το έξοδο του DPF τότε οκ που σε κάποια αυτοκίνητα φτάνει και τα 2000 ευρώ όταν έρθει η ώρα της αλλαγής . 

Τα πετρελαιοκίνητα δεν έχουν ακριβότερο τιμοκατάλογο service . Όμως μπορεί να σου βγεί ακριβή η συντήρηση για άλλο λόγο που είναι το κακό καύσιμο και η χρήση του κυρίως σε αστικό περιβάλλον μέσα σε κίνηση . 
Οι κινητήρες Diesel είναι ιδιαίτερα ανθεκτικοί και χιλιομετροφάγοι αλλά έχουν ένα μειονέκτημα . Θέλουν καλής ποιότητας καύσιμο χωρίς νοθείες ειδάλλως φθείρονται γρήγορα υποσυστήματα τους .To κόστος ανταλλακτικών είναι τεράστιο στους Diesel κινητήρες .  Η χρήση ενός κακού καυσίμου ή η χρήση εντός αστικού περιβάλλοντος  φθείρουν το DPF   . Λόγω των συχνών αποτυχημένων ενεργητικών αναγεννήσεων του DPF (εξαιτίας της κίνησης σε αστικό περιβάλλον)  πετρέλαιο περνάει στο κάρτερ λαδιού απο τους μεταψεκασμούς, αυξάνεται η στάθμη λαδιού στο μοτέρ και δηλητηριάζεται το λάδι .  Μεγάλη στάθμη λαδιού πάνω αποτο max μπορεί να οδηγήσει στο φαινόμενο dieseling που αν σου τύχει... θα "γεννήσει" ο κινητήρας  :P
Επειδή το τελευταίο καιρό το δικό μου diesel το χρησιμοποιώ μόνo εντός πόλης , άλλαξα λάδια τον Αυγουστό . Το Δεκέμβρη με +2000 χλμ είχε ανέβει υπερβολικά η στάθμη λαδιού . Συνδυασμός κακού καυσίμου και κίνησης μόνο μέσα στη κίνηση για μικρά χρονικά διαστήματα . Πολύ απλά θέλω πάλι αλλαγή λαδιού και φίλτρου

Που θέλω να καταλήξω: Τα Diesel είναι για αυτούς που κάνουν 20.000 και πάνω το χρόνο και ΟΧΙ κυρίως σε αστικό περιβάλλον αλλά σε ανοιχτούς δρόμους τακτικά για να μπορεί να αναγεννιέται το DPF και μεγάλη προσοχή στα καύσιμα . 
 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία όλα αυτά ότι τα diesel αν τα δουλεύεις μέσα σε κίνηση φθείρονται κτλ. Αλλά οι ταξιτζήδες καταπίνουν χιλιόμετρα εντός πόλης στο κυκλοφοριακο χάος της Αθήνας. Αν ήταν να έβγαζαν τόσο εύκολα ζημιές θα έμπαιναν μέσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Ωραία όλα αυτά ότι τα diesel αν τα δουλεύεις μέσα σε κίνηση φθείρονται κτλ. Αλλά οι ταξιτζήδες καταπίνουν χιλιόμετρα εντός πόλης στο κυκλοφοριακο χάος της Αθήνας. Αν ήταν να έβγαζαν τόσο εύκολα ζημιές θα έμπαιναν μέσα. 

Για αυτό αρκετοί αφαιρούν τα DPF και ξηλώνουν τις EGR και τρώμε εμείς και τα παιδιά μας όλο το καρκίνο .  Είναι έγκλημα να αφαιρείς το DPF . 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/4/2020 στις 5:00 ΠΜ, Dare-Devil είπε

Εκτός και αν έχεις υπολογίσει και το έξοδο του DPF τότε οκ που σε κάποια αυτοκίνητα φτάνει και τα 2000 ευρώ

Ναι σε Φορτηγό με επικαθήμενο…

Ρε έχετε επαφή με την πραγματικότητα ή γράφετε ότι νάνε απλά για να περάσει η ώρα;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντιζελακι 5ετιας με σχετικα λιγα χιλιομετρα έχει πολλές πιθανότητες να ειναι εισαγόμενο με γυρισμενα χιλιομετρα. Να το ελέγξεις διεξοδικά.

Ειναι πιο βαρυ σαν αμαξι, οποτε αντιλαμβάνεσαι οτι θα ειναι αργοκίνητο με 75 αλογάκια. Επίσης ειναι πιο ευπαθές στην ποιότητα καυσιμου όπως ειπε και ο φίλος πιο πάνω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι 2 περιπτώσεις που ανέφερα ηταν αυτες που μπορεσα να δω αυτες τις μέρες μιας και η μετακίνηση ειναι δύσκολη. Εννοείται η αγορα θα γινει αφου μπουμε σε μια κανονικότητα και με τους ελέγχους που πρέπει. Υπάρχει λύση για μαντρά αν δεν επιτρέπει την έξοδο του οχήματος ώστε να γινει έλεγχος στην αντιπροσωπεία για τα χιλιόμετρα τι αλλο μπορεί να κανω μονο με εναν μαστορα που θα μπορώ να πάω? Αρα εν ολίγοις καταλαβαίνω ότι αξιζει πιο πολυ ενα πετρελαιοκίνητο πχ απο 1300-1400 cc και πάνω με 90+ hp. Οι μετακινήσεις μου γενικα δεν ειναι εντος πολης. Μένω σε ήσυχη πολη χωρις κίνηση και οι μετακινήσεις για δουλειά/βόλτα εκτος αυτης ειναι απο εθνική οδό.

Λόγω ηλικίας μου τείνω σε πιο σπορ αμαξια και για αυτο μου αρέσουν ενα τσακ παραπάνω τα εξής

- VW POLO 

- ALFA ROMEO MITO (αν και 2πορτο)

- SEAT IBIZA

- Hyundai i30 (αν και ειναι λιγο πανω απο τα 7.000-8.000 που θέλω να διαθέσω για αμαξι)

Επειδή ολα σχεδόν αυτα βγαίνουν και σε πετρέλαιο και σε βενζίνη χαμηλού κυβισμού βρίσκομαι σε ενα δίλλημα. Λίγο και η απειρία δεν μπορώ ακομα να ειμαι σίγουρος για το τι θέλω να βαλω στόχο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Nionios1996 είπε

Οι 2 περιπτώσεις που ανέφερα ηταν αυτες που μπορεσα να δω αυτες τις μέρες μιας και η μετακίνηση ειναι δύσκολη. Εννοείται η αγορα θα γινει αφου μπουμε σε μια κανονικότητα και με τους ελέγχους που πρέπει. Υπάρχει λύση για μαντρά αν δεν επιτρέπει την έξοδο του οχήματος ώστε να γινει έλεγχος στην αντιπροσωπεία για τα χιλιόμετρα τι αλλο μπορεί να κανω μονο με εναν μαστορα που θα μπορώ να πάω? Αρα εν ολίγοις καταλαβαίνω ότι αξιζει πιο πολυ ενα πετρελαιοκίνητο πχ απο 1300-1400 cc και πάνω με 90+ hp. Οι μετακινήσεις μου γενικα δεν ειναι εντος πολης. Μένω σε ήσυχη πολη χωρις κίνηση και οι μετακινήσεις για δουλειά/βόλτα εκτος αυτης ειναι απο εθνική οδό.

Λόγω ηλικίας μου τείνω σε πιο σπορ αμαξια και για αυτο μου αρέσουν ενα τσακ παραπάνω τα εξής

- VW POLO 

- ALFA ROMEO MITO (αν και 2πορτο)

- SEAT IBIZA

- Hyundai i30 (αν και ειναι λιγο πανω απο τα 7.000-8.000 που θέλω να διαθέσω για αμαξι)

Επειδή ολα σχεδόν αυτα βγαίνουν και σε πετρέλαιο και σε βενζίνη χαμηλού κυβισμού βρίσκομαι σε ενα δίλλημα. Λίγο και η απειρία δεν μπορώ ακομα να ειμαι σίγουρος για το τι θέλω να βαλω στόχο.

Η πιο βασικη ερωτηση νομιζω απο ολες ειναι η εξης: ποσα χιλιομετρα θα κανεις περιπου το χρονο και σε τι συνθηκες; Κυριως εθνικη οδο οπως ειπες; Ταξιδια εκτος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, merkon είπε

Η πιο βασικη ερωτηση νομιζω απο ολες ειναι η εξης: ποσα χιλιομετρα θα κανεις περιπου το χρονο και σε τι συνθηκες; Κυριως εθνικη οδο οπως ειπες; Ταξιδια εκτος;

500 χιλιόμετρα το μηνα με τα πιο πολλα στη δουλειά πανω σε εθνική. Συν ότι ταξίδια διακοπών 3μερα κτλπ. Αρα μιλαμε για σίγουρα 7.000 χλμ το χρονο με μαξ 10.000 χλμ. Επίσης για μεσα στη πολη εχω και δίκυκλο οποτε χρησιμοποιώ αυτο συχνα για κοντινές αποστάσεις.

Επεξ/σία από Nionios1996
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, bromiaris είπε

Ναι σε Φορτηγό με επικαθήμενο…

Ρε έχετε επαφή με την πραγματικότητα ή γράφετε ότι νάνε απλά για να περάσει η ώρα;;;;

Τι θες να πείς ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειναι αυτο με το μοτερ με 3 κυλίνδρους να το αποφύγεις εχουν αρκετα θεματα. Επισης περα απο τα άλογα πολυ σημαντικότερη, και συνεχώς χρησιμοποιούμενη, είναι η ροπή η οποία σε πετρέλαιο είναι σε αλλο επίπεδο σε σχεση με οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο.

Κατοχος swift ddis 2011 μοντελο (dpf) με 140000 χλμ χωρις προβλήματα περα απο την αλλαγη 2 μπεκ με κοστος 250€ και αυτο γιατι δεν επισκευαζονταν. Χρηση ημιαστικη και ταξίδια. 

Αυτο στο οποίο συμφωνω ειναι οτι το diesel θελει περισσοτερη προσοχή στο καύσιμο λογο της κακης ποιότητας των ελληνικών πετρελαίων. Σερβις κτλ δεν ειδα καποια διάφορα σε σχεση με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου που ηταν βενζινη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Τι θες να πείς ;

Ότι λες πολλά εννοεί. Για τέτοια πράγματα δεν συζητάμε καν αντικατάσταση στην αντιπροσωπεια στην οποια όντως εκει κυμαινονται τα κοστη, αλλα εκει δεν αλλαζουν μονο το φιλτρο αλλα ολο το σωληνα με τη βαρελακι του dpf μαζι.

 

1 ώρα πριν, hexdec είπε

Αν ειναι αυτο με το μοτερ με 3 κυλίνδρους να το αποφύγεις εχουν αρκετα θεματα. Επισης περα απο τα άλογα πολυ σημαντικότερη, και συνεχώς χρησιμοποιούμενη, είναι η ροπή η οποία σε πετρέλαιο είναι σε αλλο επίπεδο σε σχεση με οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο.

Κατοχος swift ddis 2011 μοντελο (dpf) με 140000 χλμ χωρις προβλήματα περα απο την αλλαγη 2 μπεκ με κοστος 250€ και αυτο γιατι δεν επισκευαζονταν. Χρηση ημιαστικη και ταξίδια. 

Αυτο στο οποίο συμφωνω ειναι οτι το diesel θελει περισσοτερη προσοχή στο καύσιμο λογο της κακης ποιότητας των ελληνικών πετρελαίων. Σερβις κτλ δεν ειδα καποια διάφορα σε σχεση με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου που ηταν βενζινη.

Ήσουν άτυχος,  πρεπει να επεσες στη τελος της φουρνιας με τα μη επισκευασιμα μπεκ. Στον συγκεκριμενο κινητηρα απ' το 2011 και μετα, τα μπεκ ηταν πληρως επισκευασιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει φίλος το συγκεκριμένο αμάξι και πραγματικά δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος.. ούτε σε σπιρτάδα ούτε σε κατανάλωση. Δες και για το αντίστοιχο Clio απο 90 ιππους και πάνω, έχει διαμάντι μοτέρ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...