Προς το περιεχόμενο

Vodafone μετά από αναβάθμιση σε vdsl50 (πολλά crc errors)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostis76 είπε

Αν βλεπω καλα η κολωνα της ΔΕΗ (τσιμεντενια) ειναι μεσα απο τη μαντρα (!!!) και του ΟΤΕ (ξυλινη) απεξω??? 

Aκριβως ετσι! Δεν ξέρω ιστορικά τι εχει γινει γιατί εχω μετακομίσει σε αυτή την περιοχή πρόσφατα. Αυτο που εχει σημασία στην υπόθεσή ειναι οτι στο BOX δεν ελέχθεικε η γραμμή μου για μένα.

Γνωρίζεται με ποιο τρόπο μπορώ να προβώ σε καταγγελία στην vodafone? 

Aυτο το site που βρηκα κατά τύχη και αφορα καταγγελίες ξέρει καποιος τι ειναι?

 

https://tellthepress.gr/261/

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, dimitris_p είπε

Aκριβως ετσι! Δεν ξέρω ιστορικά τι εχει γινει γιατί εχω μετακομίσει σε αυτή την περιοχή πρόσφατα. Αυτο που εχει σημασία στην υπόθεσή ειναι οτι στο BOX δεν ελέχθεικε η γραμμή μου για μένα.

Γνωρίζεται με ποιο τρόπο μπορώ να προβώ σε καταγγελία στην vodafone? 

Aυτο το site που βρηκα κατά τύχη και αφορα καταγγελίες ξέρει καποιος τι ειναι?

https://tellthepress.gr/261/

Χωρις να ξερω το site δε μου φαινεται και τοσο σοβαρο. Εγω θα ελεγα να μιλησεις μαζι τους και να πεις αν στην επομενη εβδομαδα δεν εχει δρομολογηθει διαδικασια επιλυσης του προβληματος θα φυγεις απο την εταιρια χωρις πολλα πολλα και δε θα πληρωσεις το προστιμο που επιβαλλουν για σπασιμο συμβολαιου. Δυστυχως μονο ετσι "ευαισθητοποιουνται". 

Ενημέρωσε αν μπορεσεις σχετικα με την εξελιξη του θεματος σου. :) 

Επεξ/σία από GiwrgosP-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eχω πάρει τηλ.Το μόνο που δέχονται ειναι να φύγω χωρείς ρήτρα λόγο που εχει δηλωθεί σαν μι επιλύσιμη η βλαβη μου. Όμως εγω θέλω να λυθει το προβλημα και οχι να φυγω..Γιατί αν φύγω και πάω αλλου τα ίδια σ...τα θα ειναι αν τελικά εχει προβλημα η γραμμή μου. Εχω βρει καποιο εμαιλ θα τ στειλω και αν δεν πάει θα στειλω στην τελική ΦΑΧ.Αν δεν λάβω απαντηση σε 20 μέρες οπως αναφερει σχετικά η eett θα κανω καταγγελία στην eett εις βάρος του ote που δεν έκανε όσα έπρεπε. 

Αυτη την πολιτική της cosmote  δεν την καταλαβαινω. Αλλη μεταχείριση εχει στους δικούς της πελάτες και αλλη όταν είσαι σε εναλλακτικο..

Επεξ/σία από dimitris_p
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, dimitris_p said:

Eχω πάρει τηλ.Το μόνο που δέχονται ειναι να φύγω χωρείς ρήτρα λόγο που εχει δηλωθεί σαν μι επιλύσιμη η βλαβη μου. Όμως εγω θέλω να λυθει το προβλημα και οχι να φυγω..Γιατί αν φύγω και πάω αλλου τα ίδια σ...τα θα ειναι αν τελικά εχει προβλημα η γραμμή μου. Εχω βρει καποιο εμαιλ θα τ στειλω και αν δεν πάει θα στειλω στην τελική ΦΑΧ.Αν δεν λάβω απαντηση σε 20 μέρες οπως αναφερει σχετικά η eett θα κανω καταγγελία στην eett εις βάρος του ote που δεν έκανε όσα έπρεπε. 

Αυτη την πολιτική της cosmote  δεν την καταλαβαινω. Αλλη μεταχείριση εχει στους δικούς της πελάτες και αλλη όταν είσαι σε εναλλακτικο..

Πιστεύω οτι δεν θα καταφέρεις κάτι με ΕΕΤΤ. Συνήθως σε τέτοια προβλήματα (μη επιλύσιμα) προσφέρουν να φύγεις χωρίς ρήτρα και το επόμενο βήμα περαιτέρω έκπτωση(όπως έχεις πάρει). Επιπλέον δεν γνωρίζω αν μπορείς να κάνεις καταγγελία στον ΟΤΕ αν εσύ είσαι στην Vodafone. Μπορείς βεβαίως να αναφέρεις και τις κινήσεις που ΔΕΝ έχει κάνει σωστά ο ΟΤΕ αλλά η καταγγελία πάει προς Vodafone. Πολύ πιθανόν αν ήσουν ΟΤΕ να το έλεγχαν περισσότερο, μπορεί όμως να είχες το ίδιο αποτέλεσμα.

Υ.Γ: Αν πάρεις τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών και ζητήσεις email επικοινωνίας για καταγγελία θα σου δώσουν. Στην σελίδα τους το έχουν κρυφό(αν κάνεις καταγγελία σχολίασε και αυτό το γεγονός)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απαράδεκτο. Η vodafone δεν απαντά σε email αλλα παραπέμπει στο live chat.

Δεν δίνουν email από το τηλέφωνο και πρότειναν να το δω με νομικό εκπρόσωπο. Παντως μετά από αυτό προχωράω στην ΕΕΤΤ για καταγγελία εναντίων τεχνικού της cosmote και ότι βγει. Εγω αυτο που θέλω ειναι να γινει ελεγχος στην γραμμή και να μου απαντήσουν αν ειναι οκ, αν δεν εχει προβλημα καποια σύνδεση - ένωση, και αν τελικά όλα αυτά τα παρουσιάζει λόγο απόστασης....Νομιζω λογικά πράγματα ζητάω.

Αγαπητέ/ή συνδρομητή/τρια,

 Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο της καλύτερης και πιο άμεσης εξυπηρέτησης, η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) έχει αντικατασταθεί από την ανανεωμένη υπηρεσία Live Chat.

Μέσω του Live Chat μπορείτε να συνομιλήσετε ζωντανά εύκολα και γρήγορα με έναν εκπρόσωπό μας 24ώρες το 24ωρο.

 Για να ξεκινήσετε συνομιλία πατήστε www.vodafone.gr/live-chat. Η υπηρεσία Live Chat είναι διαθέσιμη και στο My Vodafone app.

 Ευχαριστούμε πολύ,

 Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών Vodafone

Δεν ξέρω για εσάς αλλα εγω δεν δέχομαι την κοροϊδία, να λέει καποιος τα μέτρησα όλα και να εχει κάνει το 1/3. Πριν πολλά χρονια δούλευα με σύμβαση στον ΟΤΕ στην συντήρηση δικτύων αλλα πήγαινα και σε βλάβες, (πριν τα ψηφιακά) Ολα έχουν μια σειρά. Τότε ξεκινουσαμε  από καφαο ελέγχεις το κεντρικό μέσω του κατανεμητή, αν ειναι οκ προχωράς στο εξερχόμενο ζεύγος προς το box. Ελέγχεις το box και προχωράς σε τυχών εναέριο καλώδιο στο ζεύγος μέχρι την οικία για να βρείς την βλάβη. Άπλα ειναι τα πράγματα.

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, dimitris_p said:

Απαράδεκτο. Η vodafone δεν απαντά σε email αλλα παραπέμπει στο live chat.

Δεν δίνουν email από το τηλέφωνο και πρότειναν να το δω με νομικό εκπρόσωπο. Παντως μετά από αυτό προχωράω στην ΕΕΤΤ για καταγγελία εναντίων τεχνικού της cosmote και ότι βγει. Εγω αυτο που θέλω ειναι να γινει ελεγχος στην γραμμή και να μου απαντήσουν αν ειναι οκ, αν δεν εχει προβλημα καποια σύνδεση - ένωση, και αν τελικά όλα αυτά τα παρουσιάζει λόγο απόστασης....Νομιζω λογικά πράγματα ζητάω.

Αγαπητέ/ή συνδρομητή/τρια,

 Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο της καλύτερης και πιο άμεσης εξυπηρέτησης, η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) έχει αντικατασταθεί από την ανανεωμένη υπηρεσία Live Chat.

Μέσω του Live Chat μπορείτε να συνομιλήσετε ζωντανά εύκολα και γρήγορα με έναν εκπρόσωπό μας 24ώρες το 24ωρο.

 Για να ξεκινήσετε συνομιλία πατήστε www.vodafone.gr/live-chat. Η υπηρεσία Live Chat είναι διαθέσιμη και στο My Vodafone app.

 Ευχαριστούμε πολύ,

 Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών Vodafone

Δεν ξέρω για εσάς αλλα εγω δεν δέχομαι την κοροϊδία, να λέει καποιος τα μέτρησα όλα και να εχει κάνει το 1/3. Πριν πολλά χρονια δούλευα με σύμβαση στον ΟΤΕ στην συντήρηση δικτύων αλλα πήγαινα και σε βλάβες, (πριν τα ψηφιακά) Ολα έχουν μια σειρά. Τότε ξεκινουσαμε  από καφαο ελέγχεις το κεντρικό μέσω του κατανεμητή, αν ειναι οκ προχωράς στο εξερχόμενο ζεύγος προς το box. Ελέγχεις το box και προχωράς σε τυχών εναέριο καλώδιο στο ζεύγος μέχρι την οικία για να βρείς την βλάβη. Άπλα ειναι τα πράγματα.

  Δεν είσαι πελάτης τους για να ασχοληθούν μαζί σου(και θα το δεις και στην καταγγελία όπου βάζεις τον αριθμό που αφορά η καταγγελία και τον πάροχο). Αντιθέτως κάνε προς την Vodafone και ανάφερε μέσα όλο το περιστατικό με τον ΟΤΕ ώστε να κοινοποιηθεί η καταγγελία σου και σε αυτόν για τις λανθασμένες κινήσεις που όπως λες έκανε.

Και πάλι να αναφέρεις το γεγονός οτι δεν έχουν email. Μάλλον σε αυτό πρέπει να κάνουμε μια ομαδική να στρώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα mail αναλυτικό πριν λίγο στην vodafone με όλες της πληροφορίες αλλα και της φώτο από την κολόνα για να έχουν και της αποδείξεις για τα λεγόμενά μου.Για να δούμε θα λάβω απαντηση μέσα στης προβλεπόμενες 20 ημέρες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από λίγο έπεσε ξανά το internet, λέω οκ ξανά τα ίδια θα περιμένω μερικά λεπτά. Παρατήρησα ομως οτι είχα τηλέφωνο κανονικά. Μπαίνω στο μενού του router και βλεπω κανονικά σύνδεση και τα erros να έχουν φτάσει της σχεδων 430.000!! Πάω στο router όλα πράσινα τα led αλλα του internet ήταν κόκκινο....Μπούκωσε από τα πολλά error προφανώς...🤑

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι. Για ποιο λόγο αν είσαι σε εναλλακτικό πάροχο αν περάσεις σε voip μετά δεν μπορείς να επιστρέψεις ξανά με το ίδιο νούμερο σε pots? Τι κόλπο ειναι αυτό παλι? το εφαρμόζουν όλοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Έχουν περάσει περίπου 28 ημέρες που έστελλα το email στην vodafone και σιγα να μην απαντούσε. Βλέπω μια αλλαγη και δεν ξέρω αν το εκαναν αυτοί μετά την αποστολή email. Εχει πέσει πολυ ο συγχρονισμός του router από τα μέχρι 35mbps που είχα στης αρχές, εχει κατέβει στα 20 αυτή την στιγμη και δεν ανεβαίνει ούτε με επανεκκινήσεις που έκανα. Ο δε μέγιστος ρυθμός συνδεσης από 40mbps εχει κατέβει στα 17. Καποια αλλη αλλαγη πχ στην εξασθένιση δεν βλεπω να υπαρχει ειναι στα ίδια επίπεδά με πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα ρωτησω κάτι. Υπάρχει κάποιος χρήστης από εδώ μέσα που να εχει vdsl50, που να εχει περιπου 16db εξασθένηση περιπου 1000 μέτρα θεωρητικό δηλαδή καλωδίου από καφαο) μέχρι στο σπιτι μου, και να του δουλεύει σωστά χωρείς τα προβλήματα που εχω εγω? Απο την vodafone που μίλησα ξανά για το θέμα επιμένουν ότι ειναι λόγο απόστασης του χαλκού. Αυτό δηλαδή που αναφερει και ο τεχνικός του ΟΤΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, dimitris_p είπε

Nα ρωτησω κάτι. Υπάρχει κάποιος χρήστης από εδώ μέσα που να εχει vdsl50, που να εχει περιπου 16db εξασθένηση περιπου 1000 μέτρα θεωρητικό δηλαδή καλωδίου από καφαο) μέχρι στο σπιτι μου, και να του δουλεύει σωστά χωρείς τα προβλήματα που εχω εγω? Απο την vodafone που μίλησα ξανά για το θέμα επιμένουν ότι ειναι λόγο απόστασης του χαλκού. Αυτό δηλαδή που αναφερει και ο τεχνικός του ΟΤΕ.

αν ενοεις το altenuation down εγω εχω 50αρα  με 16,5db αποσυνδεσεις εχω αραια και που αλλα εχω το upload κοντα στο 5 αλλα το down περιπου μετα την εμφανιση του ιου , κυμαίνεται μεταξυ 37 και 43 cosmote

Στις 20/5/2020 στις 2:10 ΜΜ, GiwrgosP- είπε

Μου κανει εντυπωση η τοσο κακη εξυπηρετηση.. Εγω οσες φορες ειχα το οποιοδηποτε θεμα λυθηκε εντος μιας εβδομαδας. 

να μην σου κανει γιατι και στην comsote Που ειμαι εχω αναλογη κακη εξυπερετηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι για το altenuation down ήθελα να ρωτήσω. Εισαι καλύτερα από εμένα γιατί εγω εχω πολλά σκαμπανεβάσματα απο 20 έως και 35 περιπου κλείδωμα, ενώ το upload  παντως ειναι πάντα 5 και κάτι. Αλλα εχω πολλά crc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, dimitris_p είπε

Ναι για το altenuation down ήθελα να ρωτήσω. Εισαι καλύτερα από εμένα γιατί εγω εχω πολλά σκαμπανεβάσματα απο 20 έως και 35 περιπου κλείδωμα, ενώ το upload  παντως ειναι πάντα 5 και κάτι. Αλλα εχω πολλά crc.

εφοσων θα επρεπε συμφωνα με αυτους!!! να μην εχουμε download κατω απο 45  ειτε 40 εχω ειτε 30 ενα και το αυτο για μενα ειναι, το θεμα ειναι οτι δεν εχω αυτο για το οποιο πληρωνω-με,για τα crc οταν γινεται αποσυχρονισμος τα  εχω δει επισης παρα πολλα! δυστηχως εχουμε τυχει σε κακες περιπτωσεις  γιατι υπαρχουν και ευχαριστημενοι βεβαια και απο τις δυο εταιριες,μαλλον ολα αυτα θα τελειωσουν οταν θα γινει διαθεσιμη για ολους αυτη η οπτικη ινα μεχρι το σπιτι, μεχρι τοτε οταν κανουμε καινουργια συνδεση θα ειναι σαν ζαρια σε καζινο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...