Προς το περιεχόμενο

Service Apple


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός iPhone 8 Plus. Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει αισθητό ένα σημαδάκι στην πάνω-αριστερή γωνία της οθόνης, και θυμήθηκα την εμπειρία μου από το μέχρι τώρα service που μου προσέφερε η iStorm.


Η ιστορία έχει ως εξής, αγόρασα κάποια στιγμή απο την iStorm ένα iphone 6s. Μέσα σε ένα μήνα δημιουργήθηκε πρόβλημα στην οθόνη, με αποτέλεσμα να μου το αντικαταστήσουν με κάποιο άλλο (λογικά refurbished). Μετά από λίγες μέρες κατάλαβα οτι ήταν και αυτό ελαττωματικό και το επέστρεψα, για να παραλάβω μια ακόμα νέα συσκευή μετα απο λίγες ημέρες. Το κινητό το κράτησα για μερικούς μήνες μέχρι να δημιουργηθεί πάλι ένα νέο πρόβλημα, αυτή τη φορά με την κάμερα της συσκευής. Αυτή τη φορά δεν έγινε αντικατάσταση, αλλά αλλαγή κάμερας. 

Πέρασαν, λοιπόν, μερικοί μήνες και εντόπισα νέο πρόβλημα στο home button. Έδωσα ξανά το κινητό για επισκευή. Μέσα σε λίγες ημέρες με ειδοποίησαν πως η συσκευή είναι ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, επειδή έχει γίνει παρέμβαση επισκευής από μη εξουσιοδοτημένο άτομο. Δηλαδή, ας πούμε ότι εγώ προσπάθησα να επισκευάσω το κινητό μόνος μου ή ότι χρησιμοποίησα ανταλλακτικά που δεν ήταν γνήσια.

Αρνήθηκαν, λοιπόν, να μου το επισκευάσουν και πήρα το κινητό όπως ακριβώς το πήγα. Δεν το συζήτησα περεταίρω γιατί χρειαζόμουν τη συσκευή, μιας και δεν είχα άλλη όσο καιρό ηταν στο service, και το άφησα να περάσει έτσι. 

Τέλος, την τελευταία φορά που το πήγα για service, κάποια στιγμή έλαβα ειδοποιήσει πως το imei της συσκευής μου δέν ταυτίζεται με το imei που μου είχαν περασμένο στα αρχεία τους, και προσπαθούσαν να βγάλουν άκρη εμπλέκοντας και εμένα μέσα σε όλο αυτό, λές και ευθύνομαι εγώ κάπου. Μετα απο λίγες ημέρες με ειδοποίησαν πως είχαν κάνει αυτοί καποιο λάθος και πως επικοινώνησαν με την Apple και άλλαξαν το imei της συσκευής. 

Επειδή όλα αυτά έγιναν πριν 2-3 χρόνια, ίσως να μου διαφεύγουν πληροφορίες και κάποια πράγματα να τα λέω στο περίπου. Αλλά ήθελα να τα μοιραστώ, πρίν τα ξεχάσω τελείως!

Βρίσκομαι επομένως στο δίλλημα, τι πρέπει να κάνω τώρα. Να τους εμπιστευτώ μετά από όλα αυτά και να δώσω τη συσκευή για «επισκευή», ή να το κρατήσω έτσι και να το κάνω γαργάρα; 

Ελπίζω να μη σας κούρασα με την έκθεση μου, και αν έχετε παρόμοια εμπειρία θα με ενδιέφερε να μου την μοιραστείτε. Καλή συνέχεια με υγεία!

 

Δημοσ.

Κάπου εδώ καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

η Apple Και οι εξουσιοδοτημένοι δεν κάνουν επισκευές. 
αλλάζει οθόνες μπαταρίες και κάμερες.

οτιδηποτε άλλο το αντιμετωπίζει Αντικαθιστοντας τη συσκευή.

αν θελεις επισκευή εξειδικευμένη και είσαι και εκτός εγγύησης καλό είναι να εμπιστευτείς κάποιον μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή. Οι κριτικές στο γκουγκλ αποτελούν ένα καλό μπούσουλα για το μαγαζι που θα εμπιστευτείς το κινητό η το λαπτοπ σου.

Δημοσ.

Καλησπέρα, παρέβλεψα να διευκρινίσω πως είμαι εντός εγγύησης. Έχεις δίκιο που λες οτι αν δεν έχεις εγγύηση, ουσιαστικά πας εκεί που σε συμφέρει πιο πολύ σύμφωνα με τις αξιολογήσεις του εκάστοτε service.

Δημοσ.

στο παρελθόν μια φορά πήγα apple συσκευή στην istorm (λογικά και η τελευταία) χωρίς να έχω πρόβλημα με την δουλειά τους αλλά με τρομερή καθυστέρηση 

ότι άλλο χρειάστηκα από isystem ή document με εξυπηρέτησαν άμεσα χωρίς παρατράγουδα

  • Like 2
Δημοσ.

iphone 7 128gb μου το εδωσε ενα φιλος με προβλημα οτι εκανε bootloop και δεν εχει imei..το 3u tools μου λεει οτι εχει κανει μονο 15 φορτισεις..χωρις χαρτια μπορω να το παω σε επισημο σερβις;;

Δημοσ.
Στις 21/4/2020 στις 11:44 ΜΜ, panatha1369 είπε

iphone 7 128gb μου το εδωσε ενα φιλος με προβλημα οτι εκανε bootloop και δεν εχει imei..το 3u tools μου λεει οτι εχει κανει μονο 15 φορτισεις..χωρις χαρτια μπορω να το παω σε επισημο σερβις;;

μπορεις να το πας κανονικα, απλα αν θες (κι εχει η συσκευη εγγυηση), για να αξιωσεις τον δευτερο χρονο θες την αποδειξη.

 

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 19/4/2020 στις 7:06 ΜΜ, sotirios.p είπε

Καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός iPhone 8 Plus. Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει αισθητό ένα σημαδάκι στην πάνω-αριστερή γωνία της οθόνης, και θυμήθηκα την εμπειρία μου από το μέχρι τώρα service που μου προσέφερε η iStorm.


Η ιστορία έχει ως εξής, αγόρασα κάποια στιγμή απο την iStorm ένα iphone 6s. Μέσα σε ένα μήνα δημιουργήθηκε πρόβλημα στην οθόνη, με αποτέλεσμα να μου το αντικαταστήσουν με κάποιο άλλο (λογικά refurbished). Μετά από λίγες μέρες κατάλαβα οτι ήταν και αυτό ελαττωματικό και το επέστρεψα, για να παραλάβω μια ακόμα νέα συσκευή μετα απο λίγες ημέρες. Το κινητό το κράτησα για μερικούς μήνες μέχρι να δημιουργηθεί πάλι ένα νέο πρόβλημα, αυτή τη φορά με την κάμερα της συσκευής. Αυτή τη φορά δεν έγινε αντικατάσταση, αλλά αλλαγή κάμερας. 

Πέρασαν, λοιπόν, μερικοί μήνες και εντόπισα νέο πρόβλημα στο home button. Έδωσα ξανά το κινητό για επισκευή. Μέσα σε λίγες ημέρες με ειδοποίησαν πως η συσκευή είναι ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, επειδή έχει γίνει παρέμβαση επισκευής από μη εξουσιοδοτημένο άτομο. Δηλαδή, ας πούμε ότι εγώ προσπάθησα να επισκευάσω το κινητό μόνος μου ή ότι χρησιμοποίησα ανταλλακτικά που δεν ήταν γνήσια.

Αρνήθηκαν, λοιπόν, να μου το επισκευάσουν και πήρα το κινητό όπως ακριβώς το πήγα. Δεν το συζήτησα περεταίρω γιατί χρειαζόμουν τη συσκευή, μιας και δεν είχα άλλη όσο καιρό ηταν στο service, και το άφησα να περάσει έτσι. 

Τέλος, την τελευταία φορά που το πήγα για service, κάποια στιγμή έλαβα ειδοποιήσει πως το imei της συσκευής μου δέν ταυτίζεται με το imei που μου είχαν περασμένο στα αρχεία τους, και προσπαθούσαν να βγάλουν άκρη εμπλέκοντας και εμένα μέσα σε όλο αυτό, λές και ευθύνομαι εγώ κάπου. Μετα απο λίγες ημέρες με ειδοποίησαν πως είχαν κάνει αυτοί καποιο λάθος και πως επικοινώνησαν με την Apple και άλλαξαν το imei της συσκευής. 

Επειδή όλα αυτά έγιναν πριν 2-3 χρόνια, ίσως να μου διαφεύγουν πληροφορίες και κάποια πράγματα να τα λέω στο περίπου. Αλλά ήθελα να τα μοιραστώ, πρίν τα ξεχάσω τελείως!

Βρίσκομαι επομένως στο δίλλημα, τι πρέπει να κάνω τώρα. Να τους εμπιστευτώ μετά από όλα αυτά και να δώσω τη συσκευή για «επισκευή», ή να το κρατήσω έτσι και να το κάνω γαργάρα; 

Ελπίζω να μη σας κούρασα με την έκθεση μου, και αν έχετε παρόμοια εμπειρία θα με ενδιέφερε να μου την μοιραστείτε. Καλή συνέχεια με υγεία!

 

Με έκανες να θυμηθώ παρόμοια εμπειρία από το iStorm στο Κολωνάκι. Πήγα το 6s plus για αλλαγή μπαταρίας και μου έχασαν τη συσκευή και τη sim. Μετά από 2,5 μήνες μου πάσαραν (ανακατασκευασμένη;;;) συσκευή και μου πλήρωσαν νέα twin sim. Και στο τέλος, μου έστειλαν ΑΠΥ για «αλλαγή μπαταρίας». Μέχρι στην Apple έφτασα για το μαρτύριό μου και δικαιώθηκα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/4/2020 στις 7:22 ΜΜ, ntsioupl είπε

Κάπου εδώ καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

η Apple Και οι εξουσιοδοτημένοι δεν κάνουν επισκευές. 
αλλάζει οθόνες μπαταρίες και κάμερες.

οτιδηποτε άλλο το αντιμετωπίζει Αντικαθιστοντας τη συσκευή.

αν θελεις επισκευή εξειδικευμένη και είσαι και εκτός εγγύησης καλό είναι να εμπιστευτείς κάποιον μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή. Οι κριτικές στο γκουγκλ αποτελούν ένα καλό μπούσουλα για το μαγαζι που θα εμπιστευτείς το κινητό η το λαπτοπ σου.

κανεις λαθος δεν ειναι εκτος  εγγυησης  σε 6 μηνες η σε ενα χρονο οταν ενα κηνιτο παρουσιαζει προβλημα περνει αλλο και ξανα αλλο και  παλι προβλημα . τα χρηματα  μου πισω η μηνυση   στην   εταιρια   με τον  συνηγορο του καταναλωτη . 

Στις 21/4/2020 στις 11:44 ΜΜ, panatha1369 είπε

iphone 7 128gb μου το εδωσε ενα φιλος με προβλημα οτι εκανε bootloop και δεν εχει imei..το 3u tools μου λεει οτι εχει κανει μονο 15 φορτισεις..χωρις χαρτια μπορω να το παω σε επισημο σερβις;;

χωρις χαρτια φιλε μου  δεν μπορεις να πας σε κανενα καταστημα   της apple  πχ  istorm   ειδικα που δεν εχει  imei συσκευης   .   ζητανε χαρτι αποδειξη και για να εχει καποιος εγγυηση δεν θελουν να ειναι κακομεταχιρισμενη το εκατοστε προιον οποιδηποτε  apple  και αν ειναι αυτο . ακομα και με χαρτια αν δουν οτι ειναι τιγκα στα γδαρσιματα γραντζουνιες και χτυπηματα βγαινει εκτος εγγυησης και ειναι λογικο γιατι σου λεει εκανες κακη χρηση . 

6 ώρες πριν, Volsatha13 είπε

Με έκανες να θυμηθώ παρόμοια εμπειρία από το iStorm στο Κολωνάκι. Πήγα το 6s plus για αλλαγή μπαταρίας και μου έχασαν τη συσκευή και τη sim. Μετά από 2,5 μήνες μου πάσαραν (ανακατασκευασμένη;;;) συσκευή και μου πλήρωσαν νέα twin sim. Και στο τέλος, μου έστειλαν ΑΠΥ για «αλλαγή μπαταρίας». Μέχρι στην Apple έφτασα για το μαρτύριό μου και δικαιώθηκα. 

και πολυ καλα εκανες ...  

Επεξ/σία από allure_boy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...