Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Πτώση της τιμής του αργου πετρέλαιου


kostakis81

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To πετρέλαιο είναι χρηματιστήριο καθαρά και οι τιμές καθορίζονται με βάση την προσφορά και την ζήτηση. Τα golden boys αγόραζαν τεράστιες ποσότητες στα μέσα της κρίσης του κορωνοϊού όχι με σκοπό να παραλάβουν ποτέ αλλά να πουλήσουν μετά ακριβότερα με τεράστια υπερκέρδη. Οι εταιρείες παραγωγής είχαν συγκεκριμένες ημερομηνίες παράδοσης και τα golden boys θέλησαν σε κλίμα πανικού να ξεφορτωθούν τις τεράστιες ποσότητες που είχαν παραγγείλει μια και δεν είχαν τι να τις κάνουν. Άρχισαν να πουλάνε μαζικά λοιπόν και προκάλεσαν απανωτές πτώσεις τιμής καθώς δεν υπήρχε καθόλου ζήτηση.  Οι αρνητικές τιμές που έχουν διαμορφωθεί τώρα δεν σημαίνει πως σου χαρίζουν πετρέλαιο απλά κλειδώνουν την τιμή για μελλοντικές συναλλαγές. Ουσιαστικά οι εταιρείες παραγωγής για να ξεφορτωθούν το πετρέλαιο το δίνουν με πίστωση και αν το πάρεις  δεσμεύονται στο μέλλον να σου πουλάνε για κάποιο διάστημα με τιμή πλαφόν τα 32 δολάρια περίπου. Θυμίζω πως σε κανονικές συνθήκες το πετρέλαιο έχει πάνω από 100 δολάρια το βαρέλι και μόλις επανέλθουμε θα εκτοξευθεί ξανά εκεί η τιμή του. (κάνω edit στη τελευταία πρόταση για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις) Η τιμή δεν είχε φτάσει αλλά φλέρταρε 100 δολάρια άλλα σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές υπήρχαν φοβοι στα τελη του 2019 να έφτανε πάνω από 100 δολάρια το βαρέλι πηγη bloomberg

Επεξ/σία από badbad
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επιγραμματικα ισχυει το εξης: Η σαουδικη αραβια κανει πολεμο τιμων με τη ρωσια. Δεν συμφωνουσε η ρωσια να μειωσει την παραγωγη γιατι θα ανεβαιναν οι τιμες και θα επωφελουνταν οι αμερικανοι παραγω

Όπως ήδη αναφέρθηκε, ο τίτλος του άρθρου επιλέχθηκε περισσότερο για να κάνει αίσθηση παρά για να οτιδήποτε άλλο...σίγουρα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συντέλεσαν στο να έχουμε αρνητικές τιμές στα 1-

ναι,ούτε που κατάλαβες γιατί συμβαίνει αυτό,και τι βασικά είναι η αρνητική τιμή πώλησης,που δεν έχει καμμία σχέση με τη διαφορά κόστους παραγωγής και τιμής πώλησης. Ναι,σε μία άμεση αγορά ,αυτή τ

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, zio10 είπε

(Πάντα μου έκανε εντύπωση η μονάδα μέτρησης, γιατί σε βαρέλια; ).

Πάλι τσακώθηκες με τον γκούγκλη? :P

Ένα βαρέλι... με ιστορία

Το πετρέλαιο είναι πολύτιμο. Τόσο πολύτιμο, που η άνοδος και η πτώση της τιμής του επηρεάζει την οικονομία κάθε χώρας. Πολλές φορές το πετρέλαιο χρησιμοποιείται ως «νόμισμα» συναλλαγής. Η τιμή του αργού πετρελαίου αναφέρεται σε ένα «βαρέλι».
Το γεγονός αυτό έχει την εξήγησή του:
Η χρήση του πετρελαίου ξεκίνησε στα μέσα του 19ου αιώνα. Για τη μεταφορά και αποθήκευση του πολύτιμου υγρού χρησιμοποιήθηκαν ξύλινα βαρέλια, τα ίδια που χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά κρασιού, μπύρας και ψαριών. Με την πάροδο του χρόνου, οι ποσότητες που διακινούνταν μεγάλωναν διαρκώς. Για να είναι εύκολος ο υπολογισμός της ποσότητας του πετρελαίου που μεταφερόταν, ήταν απαραίτητο να συμφωνηθεί ένας τύπος βαρελιού που να χωρά συγκεκριμένη ποσότητα. Η τυποποίηση έγινε σταδιακά. Το 1870 περίπου είχε πια καθιερωθεί η χρήση ενός βαρελιού που χωρούσε 159 λίτρα. Ακόμη και σήμερα, που τα βαρέλια χρησιμοποιούνται σπάνια, η τιμή του πετρελαίου αναφέρεται για ιστορικούς λόγους στο βαρέλι αυτό.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL101/560/3669,15928/

13 λεπτά πριν, zio10 είπε

Ο Τραμπμ είπε ότι θα αγοράσει 75εκ. βαρέλια για το απόθεμα της χώρας.

Αλήθεια, που θα το βάλει?

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πάλι τσακώθηκες με τον γκούγκλη? :P

Ένα βαρέλι... με ιστορία

Το πετρέλαιο είναι πολύτιμο. Τόσο πολύτιμο, που η άνοδος και η πτώση της τιμής του επηρεάζει την οικονομία κάθε χώρας. Πολλές φορές το πετρέλαιο χρησιμοποιείται ως «νόμισμα» συναλλαγής. Η τιμή του αργού πετρελαίου αναφέρεται σε ένα «βαρέλι».
Το γεγονός αυτό έχει την εξήγησή του:
Η χρήση του πετρελαίου ξεκίνησε στα μέσα του 19ου αιώνα. Για τη μεταφορά και αποθήκευση του πολύτιμου υγρού χρησιμοποιήθηκαν ξύλινα βαρέλια, τα ίδια που χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά κρασιού, μπύρας και ψαριών. Με την πάροδο του χρόνου, οι ποσότητες που διακινούνταν μεγάλωναν διαρκώς. Για να είναι εύκολος ο υπολογισμός της ποσότητας του πετρελαίου που μεταφερόταν, ήταν απαραίτητο να συμφωνηθεί ένας τύπος βαρελιού που να χωρά συγκεκριμένη ποσότητα. Η τυποποίηση έγινε σταδιακά. Το 1870 περίπου είχε πια καθιερωθεί η χρήση ενός βαρελιού που χωρούσε 159 λίτρα. Ακόμη και σήμερα, που τα βαρέλια χρησιμοποιούνται σπάνια, η τιμή του πετρελαίου αναφέρεται για ιστορικούς λόγους στο βαρέλι αυτό.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL101/560/3669,15928/

Σ' ευχαριστώ! Αν απλά γκούγκλαρα δεν θα είχα και σχόλιο-παρατήρηση στην αρχή, θα ήταν πιο απρόσωπο! :lol:

 

  • Like 2
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, badbad είπε

To πετρέλαιο είναι χρηματιστήριο καθαρά και οι τιμές καθορίζονται με βάση την προσφορά και την ζήτηση. Τα golden boys αγόραζαν τεράστιες ποσότητες στα μέσα της κρίσης του κορωνοϊού όχι με σκοπό να παραλάβουν ποτέ αλλά να πουλήσουν μετά ακριβότερα με τεράστια υπερκέρδη. Οι εταιρείες παραγωγής είχαν συγκεκριμένες ημερομηνίες παράδοσης και τα golden boys θέλησαν σε κλίμα πανικού να ξεφορτωθούν τις τεράστιες ποσότητες που είχαν παραγγείλει μια και δεν είχαν τι να τις κάνουν. Άρχισαν να πουλάνε μαζικά λοιπόν και προκάλεσαν απανωτές πτώσεις τιμής καθώς δεν υπήρχε καθόλου ζήτηση.  Οι αρνητικές τιμές που έχουν διαμορφωθεί τώρα δεν σημαίνει πως σου χαρίζουν πετρέλαιο απλά κλειδώνουν την τιμή για μελλοντικές συναλλαγές. Ουσιαστικά οι εταιρείες παραγωγής για να ξεφορτωθούν το πετρέλαιο το δίνουν με πίστωση και αν το πάρεις  δεσμεύονται στο μέλλον να σου πουλάνε για κάποιο διάστημα με τιμή πλαφόν τα 32 δολάρια περίπου. Θυμίζω πως σε κανονικές συνθήκες το πετρέλαιο έχει πάνω από 100 δολάρια το βαρέλι και μόλις επανέλθουμε θα εκτοξευθεί ξανά εκεί η τιμή του. 

Αυτό όμως δεν τους βγήκε και τώρα έχουν υπερζημιές. Έτσι είναι με τις επενδύσεις καποτε θα κερδίσεις , κάποτε θα χάσεις.

Βέβαια όταν μια επένδυση σου φέρνει υπερζημιές όταν χάνεις περιμένεις να σου φέρει και υπερκέρδη όταν κερδίσεις.Λογικό δεν είναι;

Επεξ/σία από panoskir
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, badbad είπε

... Θυμίζω πως σε κανονικές συνθήκες το πετρέλαιο έχει πάνω από 100 δολάρια το βαρέλι και μόλις επανέλθουμε θα εκτοξευθεί ξανά εκεί η τιμή του. 

Πότε είναι αυτές οι κανονικές συνθήκες; Πριν 10 χρόνια;

 

brent.PNG

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, panoskir είπε

Αυτό όμως δεν τους βγήκε και τώρα έχουν υπερζημιές. Έτσι είναι με τις επενδύσεις καποτε θα κερδίσεις , κάποτε θα χάσεις.

Ακριβώς. Για να γλιτώσουν λοιπόν το κόστος αποθήκευσης και μεταφοράς πουλάνε όσο όσο την "εντολή αγοράς"

    

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πότε είναι αυτές οι κανονικές συνθήκες; Πριν 10 χρόνια;

brent.PNG

Υπάρχει το brent και το αμερικάνικο αργό. Η τιμές έχουν κινηθεί "ψευδό αρνητικά" στο αργό λόγω χρηματιστηριακών πιέσεων. Η τιμή του brent που μας αφορά τώρα είναι στα 25 δολάρια περίπου αλλά το 2019 είχε πλησιάσει τα 100 δολάρια το βαρέλι και υπήρχαν φόβοι να το ξεπεράσει, ειδικά μετά την απειλή της Τεχεράνης να κλείσει τα στενά του Ορμουζ που περνάει το 20% της παγκόσμιας παραγωγής. Παίζονται πολλά παιχνίδια και σε γεωπολιτικό επίπεδο και πάντα χαμένοι είναι οι τελικοί καταναλωτές, μιας και οι αυξήσεις του πετρελαίου που κινεί την παγκόσμια βιομηχανία, αυξάνει τις τιμές σε παραγωγή και μεταφορά προϊόντων. Στην Ελλάδα τώρα που μας αφορά περισσότερο το πετρέλαιο και τα παράγωγα του θα παραμένουν πάντα σε υψηλή τιμή καθώς παραδοσιακά οι κυβερνήσεις το έχουν ξεσκίσει στην φορολογία.  Η βενζίνη που πωλείται αυτή την στιγμή γύρω στο 1.30 ευρώ, αν δεν είχε φόρους θα την βάζαμε με 0.40 ευρώ το λίτρο καθώς 21 λεπτά του ευρώ φεύγει από το διυλιστήριο και αλλά 18 λεπτά είναι το κέρδος των εμπόρων, πρατηριούχων και μεταφορέων.        

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, badbad είπε

Ακριβώς. Για να γλιτώσουν λοιπόν το κόστος αποθήκευσης και μεταφοράς πουλάνε όσο όσο την "εντολή αγοράς"

Υπάρχει το brent και το αμερικάνικο αργό. Η τιμές έχουν κινηθεί "ψευδό αρνητικά" στο αργό λόγω χρηματιστηριακών πιέσεων. Η τιμή του brent που μας αφορά τώρα είναι στα 25 δολάρια περίπου αλλά το 2019 είχε πλησιάσει τα 100 δολάρια το βαρέλι και υπήρχαν φόβοι να το ξεπεράσει, ειδικά μετά την απειλή της Τεχεράνης να κλείσει τα στενά του Ορμουζ που περνάει το 20% της παγκόσμιας παραγωγής. Παίζονται πολλά παιχνίδια και σε γεωπολιτικό επίπεδο και πάντα χαμένοι είναι οι τελικοί καταναλωτές, μιας και οι αυξήσεις του πετρελαίου που κινεί την παγκόσμια βιομηχανία, αυξάνει τις τιμές σε παραγωγή και μεταφορά προϊόντων. Στην Ελλάδα τώρα που μας αφορά περισσότερο το πετρέλαιο και τα παράγωγα του θα παραμένουν πάντα σε υψηλή τιμή καθώς παραδοσιακά οι κυβερνήσεις το έχουν ξεσκίσει στην φορολογία.  Η βενζίνη που πωλείται αυτή την στιγμή γύρω στο 1.30 ευρώ, αν δεν είχε φόρους θα την βάζαμε με 0.40 ευρώ το λίτρο καθώς 21 λεπτά του ευρώ φεύγει από το διυλιστήριο και αλλά 18 λεπτά είναι το κέρδος των εμπόρων, πρατηριούχων και μεταφορέων.        

Όλο αυτό το θέμα γίνεται για το αμερικάνικο αργό όχι για το brent.Η τόσο υψηλή φορολογία στα καύσιμα υπάρχει τα τελευταία 10-12 χρόνια δεν υπήρχε από πάντα.

Τώρα για το Brent πριν τον κορωνοιο είχε πέσει ήδη σε πολύ χαμηλά επίπεδα.Η κανονική του τιμή είναι γύρω στα 70 δολάρια το βαρέλι.

Βέβαια και ο απλός καταναλωτής θα ευνοηθει και θα κερδίσει από όλο αυτό γιατί μπορεί να φουλάρει τώρα πετρελαιο θέρμανσης σε πολύ χαμηλή τιμή για τον επόμενο χειμωνα.

 

Επεξ/σία από panoskir
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, badbad είπε

Ακριβώς. Για να γλιτώσουν λοιπόν το κόστος αποθήκευσης και μεταφοράς πουλάνε όσο όσο την "εντολή αγοράς"

Υπάρχει το brent και το αμερικάνικο αργό. Η τιμές έχουν κινηθεί "ψευδό αρνητικά" στο αργό λόγω χρηματιστηριακών πιέσεων. Η τιμή του brent που μας αφορά τώρα είναι στα 25 δολάρια περίπου αλλά το 2019 είχε πλησιάσει τα 100 δολάρια το βαρέλι και υπήρχαν φόβοι να το ξεπεράσει, ειδικά μετά την απειλή της Τεχεράνης να κλείσει τα στενά του Ορμουζ που περνάει το 20% της παγκόσμιας παραγωγής. Παίζονται πολλά παιχνίδια και σε γεωπολιτικό επίπεδο και πάντα χαμένοι είναι οι τελικοί καταναλωτές, μιας και οι αυξήσεις του πετρελαίου που κινεί την παγκόσμια βιομηχανία, αυξάνει τις τιμές σε παραγωγή και μεταφορά προϊόντων. Στην Ελλάδα τώρα που μας αφορά περισσότερο το πετρέλαιο και τα παράγωγα του θα παραμένουν πάντα σε υψηλή τιμή καθώς παραδοσιακά οι κυβερνήσεις το έχουν ξεσκίσει στην φορολογία.  Η βενζίνη που πωλείται αυτή την στιγμή γύρω στο 1.30 ευρώ, αν δεν είχε φόρους θα την βάζαμε με 0.40 ευρώ το λίτρο καθώς 21 λεπτά του ευρώ φεύγει από το διυλιστήριο και αλλά 18 λεπτά είναι το κέρδος των εμπόρων, πρατηριούχων και μεταφορέων.        

Η μεγαλύτερη τιμή που είχε φτάσει το brent τα τελευταία 5 χρόνια ήταν $85 στον Οκτώβριο του 2018 πάντως..

Τα 18 λεπτά του κέρδους που βγαίνουν;

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δύο άδεια ντεποζιτα πετρελαίου στο σπίτι λόγω της παλιάς σομπας που δεν λειτουργεί πλέον, 3 με 4 τόνοι χωράνε. Αν είναι να με πληρώσουν κάνω παραγγελία και μετά το πετάω στην αποχέτευση και παραγγέλνω πάλι. Φέρτε τα όλα σε μένα, όλα τα τανκερ του πλανήτη χωράνε. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, NT1G είπε

Η μεγαλύτερη τιμή που είχε φτάσει το brent τα τελευταία 5 χρόνια ήταν $85 στον Οκτώβριο του 2018 πάντως..

Τα 18 λεπτά του κέρδους που βγαίνουν;

Προς τα τέλη του 2019 η κούρσα ανόδου της τιμής φλέρταρε με τα 100 δολάρια το βαρέλι. Αν δεν είχε ξεσπάσει η κρίση του κορωνοιου, εκεί θα ήμασταν  τώρα.  πηγή

Τα 18 λεπτά προκύπτουν από τις τιμές που δίνουν οι πετρελαιάδες και καταγράφονται στα ρεπορτάζ εδω  

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, badbad είπε

Προς τα τέλη του 2019 η κούρσα ανόδου της τιμής φλέρταρε με τα 100 δολάρια το βαρέλι. Αν δεν είχε ξεσπάσει η κρίση του κορωνοιου, εκεί θα ήμασταν  τώρα.  πηγή

Τα 18 λεπτά προκύπτουν από τις τιμές που δίνουν οι πετρελαιάδες και καταγράφονται στα ρεπορτάζ εδω  

Αυτό που γράφεις δεν ισχύει ο συμφορουμίτης έχει βάλει ένα γράφημα ,αυτό ισχυει.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, panoskir είπε

Αυτό που γράφεις δεν ισχύει ο συμφορουμίτης έχει βάλει ένα γράφημα ,αυτό ισχυει.

Έκανα διευκρινιστικό edit. Είχε μείνει στο μυαλό μου η εντύπωση πως είχε αγγίξει τα 100 δολάρια γιατί κάποιοι οικονομικοί αναλυτές εκεί τοποθετούσαν την τροχιά ανόδου λόγω γεωπολιτικών εξελίξεων πριν κάποιους μήνες.    

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Σήμερα που λίγει αυτό, όσοι έχουν τα συμβόλαια θα πρέπει να αγοράσουν πραγματικό πετρέλαιο σωστά; Σε τι τιμή θα το πάρουν; Στην αρνητική; Σε αυτήν έχουν δεσμευτεί;

Έχουν δεσμευτεί στην τιμή που είχαν τα futures όταν τα αγόρασαν .... βασικά είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι τα futures είναι πάνω απ'όλα ένα χρηματοοικονομικό εργαλείο, όπως π.χ. είναι και μια κοινή μετοχή... Μεγάλο ποσοστό του όγκου συναλλαγών futures οφείλεται σε εταιρείες που ουδεμία σχέση έχουν με τον κλάδο του πετρελαίου, όπως τράπεζες, επενδυτικές και αμοιβαία κεφάλαια. Αυτές οι εταιρείες βλέπουν τα futures καθαρά ως μια επένδυση και το υποκείμενο αγαθό,εν προκειμένω το πετρέλαιο, τους είναι παντελώς αδιάφορο.

Αυτό που έγινε λοιπόν είναι πως με την εξάπλωση του ιού στην Αμερική , η τιμή του πετρελαίου ναυάγησε.. Αρκετές επενδυτικές εταιρείες λοιπόν θεώρησαν ότι η Αμερική θα ανακάμψει γρήγορα από την όλη ιστορία και η τιμή του πετρελαίου θα ανέβει ξανά σε λογικά επίπεδα... Για αυτό τον λόγο αγοράσανε futures,τα οποία είχαν πέσει και αυτά σε πολύ χαμηλές τιμές όταν ξεκίνησε η κρίση,  και ποντάρανε στο ότι σταδιακά οι τιμές του πετρελαίου θα ανακάμψουν και θα μπορέσουν να πουλήσουν τα futures στο άμεσο μέλλον σε πολύ υψηλότερες τιμές. Τελικά όμως τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα περιμένανε, ο ιός συνεχίζει να χτυπάει την οικονομία, η ζήτηση και η τιμή του πετρελαίου έχουν υποχωρήσει ακόμα περαιτέρω , και οι επενδυτικές έχουν βρεθεί να κρατάνε στα χέρια τους απούλητα futures τα οποία λήγουν σήμερα,δηλαδή γίνονται και επίσημα οι "κάτοχοι" του πετρελαίου και είναι υπεύθυνοι για την μεταφορά και την αποθήκευση του.. Προφανώς και δεν έχουν τα απαραίτητα μέσα για την διαχείριση του πετρελαίου και για να γλυτώσουν τα σχετικά κόστη και γενικά απ'όλη αυτήν την κατάσταση, αναγκάστηκαν να "πληρώνουν"(αρνητικές τιμές) όσους είναι πρόθυμους να αγοράσουν τα futures τους .

Επεξ/σία από gianniskou
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
40 λεπτά πριν, gianniskou είπε

Έχουν δεσμευτεί στην τιμή που είχαν τα futures όταν τα αγόρασαν .... βασικά είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι τα futures είναι πάνω απ'όλα ένα χρηματοοικονομικό εργαλείο, όπως π.χ. είναι και μια κοινή μετοχή... Μεγάλο ποσοστό του όγκου συναλλαγών futures οφείλεται σε εταιρείες που ουδεμία σχέση έχουν με τον κλάδο του πετρελαίου, όπως τράπεζες, επενδυτικές και αμοιβαία κεφάλαια. Αυτές οι εταιρείες βλέπουν τα futures καθαρά ως μια επένδυση και το υποκείμενο αγαθό,εν προκειμένω το πετρέλαιο, τους είναι παντελώς αδιάφορο.

Αυτό που έγινε λοιπόν είναι πως με την εξάπλωση του ιού στην Αμερική , η τιμή του πετρελαίου ναυάγησε.. Αρκετές επενδυτικές εταιρείες λοιπόν θεώρησαν ότι η Αμερική θα ανακάμψει γρήγορα από την όλη ιστορία και η τιμή του πετρελαίου θα ανέβει ξανά σε λογικά επίπεδα... Για αυτό τον λόγο αγοράσανε futures,τα οποία είχαν πέσει και αυτά σε πολύ χαμηλές τιμές όταν ξεκίνησε η κρίση,  και ποντάρανε στο ότι σταδιακά οι τιμές του πετρελαίου θα ανακάμψουν και θα μπορέσουν να πουλήσουν τα futures στο άμεσο μέλλον σε πολύ υψηλότερες τιμές. Τελικά όμως τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα περιμένανε, ο ιός συνεχίζει να χτυπάει την οικονομία, η ζήτηση και η τιμή του πετρελαίου έχουν υποχωρήσει ακόμα περαιτέρω , και οι επενδυτικές έχουν βρεθεί να κρατάνε στα χέρια τους απούλητα futures τα οποία λήγουν σήμερα,δηλαδή γίνονται και επίσημα οι "κάτοχοι" του πετρελαίου και είναι υπεύθυνοι για την μεταφορά και την αποθήκευση του.. Προφανώς και δεν έχουν τα απαραίτητα μέσα για την διαχείριση του πετρελαίου και για να γλυτώσουν τα σχετικά κόστη και γενικά απ'όλη αυτήν την κατάσταση, αναγκάστηκαν να "πληρώνουν"(αρνητικές τιμές) όσους είναι πρόθυμους να αγοράσουν τα futures τους .

Και τα διυλιστήρια με τον ίδιο τρόπο δεν αγοράζουν;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, NT1G είπε

Και τα διυλιστήρια με τον ίδιο τρόπο δεν αγοράζουν;

Ναι μπορούν να αγοράσουν και futures αλλά συνήθως προτιμούν τα forwards ... η λογική των forwards είναι παρόμοια με αυτήν των futures αλλά διαφέρουν σε 2 κύρια σημεία.. Πρώτον, τα συμβόλαια forwards μπορούν να τροποποιηθούν σύμφωνα με τις ανάγκες των 2 συμβαλλόμενων μερών , π.χ. μπορούν να περιέχουν ρήτρες ακύρωσης της συμφωνίας αν η spot rate τιμή του πετρελαίου πέσει κάτω από μια συγκεκριμένη τιμή. Γενικά τα συμβόλαια forwards "πλάθονται" και προσαρμόζονται σε κάθε αγοραπωλησία ξεχωριστά έτσι ώστε να εξαλείφουν κάποιους κινδύνους και για τον αγοραστή και για τον πωλητή. Όπως καταλαβαίνεις είναι πιο ελκυστικά για τις επιχειρήσεις που το κύριο μέλημα τους είναι να κάνουν risk management και όχι να επενδύσουν στην τιμή του πετρελαίου. Επίσης, τα forwards δεν συναλλάζονται ανοιχτά στα χρηματιστήρια και ως εκ τούτου δεν επηρεάζονται από τα διαφορά "παιχνίδια" των επενδυτών. 

  • Like 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.